TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta waarom hebben ze er geen enkeltje van gemaakt |
| Originally posted by HiGH_NrG Om jou te pesten... |
zo te zien en te horen schijnt het feessie geopend te worden met vuurwerk.... is hier in de stad vanaf mn balkon te zien 
| Originally posted by HBtje zo te zien en te horen schijnt het feessie geopend te worden met vuurwerk.... is hier in de stad vanaf mn balkon te zien |

| Originally posted by Dj_Day-V Mischien staat het dak wel dicht ![]() Maarja, geen stream dus ? |
Ach wel een aardig feestje. Raar genoeg draaide de warming-up DJ voordat Luna aan z'n show begon veel beter dan Luna zelf. Dikke Tracid Traxxx classics zoals Second Trip en Acid Headcracker
Om half 4 vond ik het mooi geweest. Misschien heb ik wat gemist maar het ging uiteindelijk toch om de gezelligheid 
| Originally posted by jp Ach wel een aardig feestje. Raar genoeg draaide de warming-up DJ voordat Luna aan z'n show begon veel beter dan Luna zelf. Dikke Tracid Traxxx classics zoals Second Trip en Acid Headcracker Om half 4 vond ik het mooi geweest. Misschien heb ik wat gemist maar het ging uiteindelijk toch om de gezelligheid |
Hope to see pics!
I didn't take to many pics (90) 

Nice!
Viel de leegte nog op?
Zeg JP, hoe was de sfeer deze keer?
Leuk hoor, Loena die Tiesto zou willen zijn.
ARNHEM Tijdens het dancefeest Luna in
het Gelredome in Arnhem zijn 46 mensen
aangehouden.Volgens de politie ging het
in de meeste gevallen om drugsbezit.Een
19-jarige man uit Vlagtwedde had 64
XTC-pillen op zak.
Ach bekend verhaal. Zero tolerance en genoeg tijd om mensen goed te betasten. En buiten liep ook het een en ander aan politie in burger rond. Sfeer was gewoon goed maar niet uitbundig.
ben benieuwd wat ie onder "de beste technoknallers" verstaat :/ zou wel eens de tracklisting willen zien dan 
vd week toch nog een kaartje gehaald...geen spijt van gehad!
JP: jammer dat je om half 4 al weg bent gegaan...DHHD *live* en Team Westside waren echt superwreed en echt lekker bezig!
Ik moet zeggen dat ik het de moeite waard vond.
De pre-show met oa Diego & Thilo was echt geweldig.
En inderdaad het duurde even voordat Luna op gang kwam.
Wat echt geweldig was: de show met de beste drummer ter wereld.
Ben ff zn naam kwijt.
Maar mijn god wat kon die gozer tekeer op de drums en vooral toen Luna begon te draaien en hij gewoon vrolijk meedrumde of het dagelijks werk was van hem.
DHHD Live was ook geweldig.
Ik heb de Gelredome ongeveer om 6:15 uur verlaten.
Toen ik thuiskwam, ik woon in het centrum van Arnhem, dacht ik wat hoor ik toch: jawel het gedreun vanuit de Gelredome.
Dus ik heb thuis nog even kunnen genieten.
Niet dat de halve stad er blij mee was volgens mij.
Aardig filmpjes
http://www.tranceonline.ch/videos/165/1.avi
http://www.tranceonline.ch/videos/165/5.avi
Hier staat de rest: http://www.tranceonline.ch/index.ph...b=VIDEOS&id=165
| Originally posted by Ouwe Dwaas Wat echt geweldig was: de show met de beste drummer ter wereld. Ben ff zn naam kwijt. . |
ik heb me er goed vermaakt
Nog meer foto's:
Party Flock Foto's
Q-Dance Foto's: