TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lost
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
FAN VAD SUR JAG BLEV!!
Hade laddat hem avsnitt 118 (d�r man f�r veta Hurleys hemlighet
)
S� l�gger filj�veln av n�r det �r 10% kvar, PRECIS innan man f�r veta .. FAAAAN!
Sen n�r jag ska upp p� DC och ladda hem det igen, ja d� j�vlar har min share f�rsvunnit..
HELVETE!
Det kanske �r s� som Hurley tror 
| quote: |
| Originally posted by jofawe FAN VAD SUR JAG BLEV!! Hade laddat hem avsnitt 118 (d�r man f�r veta Hurleys hemlighet )S� l�gger filj�veln av n�r det �r 10% kvar, PRECIS innan man f�r veta .. FAAAAN! Sen n�r jag ska upp p� DC och ladda hem det igen, ja d� j�vlar har min share f�rsvunnit.. HELVETE! Det kanske �r s� som Hurley tror |

| Originally posted by dbl hahahaha.. taskigt du ![]() s�g precis klart det nu.. hel bra.. men faaaaaaaaan att man m�ste v�nta en vecka till nu |

| Originally posted by jofawe Nu �r jag lugnare ![]() D�r ser man :P Du .. n�sta s�nds inte f�rrens om 1 m�nad och 10 dagar .. (fr�n tvtome.com) 19. 1-19 118 13-Apr-2005 Deux Ex Machina |
Jefflar allts�, gillade avsnittet!
�lskar s�nt h�r mystiskt skit!
Och vad �r det jag h�r? EN M�NAD OCH 10 DAGAR till n�sta? 
P� s�ndag blir det pizza och Lost-festival f�r min del 
b�st �r ju
"Lost presenteras av hitta.se"

hmm, las vegas n�mndes tidigare i denna tr�d, s�nder 5an det l�ngre eller blir det � tanka hem avsnitten?
HUPP!
Nytt avsnitt ute nu.. Lost s01e19 Dues Ex Machina
Ska se det snart =)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej jag �verdrev, men lite glad �r jag allt. 
tack f�r att du sa det, ska genast s�tta t�nderna i ett rykande f�rskt avsnitt
�terkommer med hur det slutar
| Originally posted by Kongo_kim b�st �r ju "Lost presenteras av hitta.se" |
)
Lost �r helst�rdt!
(st�rdt.. vilken konstig b�jning?)
Iofs k�nns det som om den sp�rar ut ibland.. men nu �r det fan "liv i luckan" som jag brukar s�ga 
| Originally posted by mr_fisken tack f�r att du sa det, ska genast s�tta t�nderna i ett rykande f�rskt avsnitt ![]() �terkommer med hur det slutar |
| Originally posted by dbl ????????? |
| Originally posted by mr_fisken skoja grymt bra avsnitt (19).. l�ngtar tills n�sta , n�gon som tro sig veta hur m�nga avsnitt det blir p� den h�r s�songen? |
episod 20
*snyft* 
| Originally posted by Cloudburst episod 20 *snyft* |
Riktigt segt avsnitt.. Inget lost19-avsnitt inte 
| Originally posted by mr_fisken Riktigt segt avsnitt.. Inget lost19-avsnitt inte |
Vilka veckodagar s�nds detta p� "over there", n�n som vet ??
Hittade det nu, �r ju tydligen uppeh�ll ett tag nu 
jahapp.. och var fan e senaste avsnittet d����...
t�nkte jag skulle f� fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det 
| Originally posted by dbl jahapp.. och var fan e senaste avsnittet d����... t�nkte jag skulle f� fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det |

Har massa bra att se...
Ah, ett nytt har kommit! Får tanka när jag kommer hem. Glömde titta imorse...
�r v�l p� det viset att det som kom i natt �r n�tt specialavsnitt, allts� inte avsnitt 21.
Tankar det hemma iaf, ska se det n�r jag kommer hem.