TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Valentijn
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Pumaz "ik wil die boek voor mijn valentijn" |
| Originally posted by Pumaz De auteur ken ik niet maar de titel is "Supersex" |
Nuja, hopelijk levert het wat op
| Originally posted by Jasperovitsj LOL Jack, dat klinkt als een hint!! |

| Originally posted by Nyah toch ni aan meegedaan? |
| Originally posted by TOR je had haar beter een cursus Nederlands cadeau gedaan |

| Originally posted by Pumaz Euhm nee ![]() Het boek is voor haar he, voor mij had ze nog nooit met een jongen geslapen, dus moet ze nog wat leren |

| Originally posted by Jasperovitsj Veel leuker dat het spontaan gebeurt in plaats van geforceerd |
| Originally posted by Pumaz voor mij had ze nog nooit met een jongen geslapen, dus moet ze nog wat leren |
^ da dacht ik ook...
| Originally posted by Zehra ^ da dacht ik ook... |
Ik twijfelde zo'n 5 minuten voor ik dat uiteindelijk postte *zucht*
Het is maar seks he, iedereen doet het 
| Originally posted by Pumaz Het is maar seks he, iedereen doet het |
| Originally posted by Pumaz Ik twijfelde zo'n 5 minuten voor ik dat uiteindelijk postte *zucht* Het is maar seks he, iedereen doet het |
*heel diepe zucht*
Had ik geweten dat jullie zo zouden reageren had ik het natuurlijk niet gezegd, maar ja daar ben ik nu vet mee 
Weer eens een bewijs dat ik een te open persoon ben, kom ik de laatste tijd veel tegen 
Pff ik ben er dus echt ni meer goed van

Sorry, ik werk er wel aan ![]()
^ tis u vergeven omdat ge een turkish proghouse addict zijt 
| Originally posted by Zehra ^ tis u vergeven omdat ge een turkish proghouse addict zijt |
jack, ik zou zeggen: volgende keer ff tot 10 tellen, ma aangezien ge al 5 minuten getwijfeld had, ist in uw geval wel (euh...
10min*60sec: 600sec just) tot 600 tellen ofzo 
of elke keer als ge iets doms zegt 50 euro geven.
| Originally posted by Kaidreas of elke keer als ge iets doms zegt 50 euro geven. |
| Originally posted by Kaidreas leuk dat heel de wereld het nu ongeveer weet |