TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam
Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by Timothy on Mar-31-2005 06:19:

quote:
Originally posted by ahp2002
voor sensation Belgie is ie gemaakt door Airbase en zn broer

Die gast kan wel lekkere nummers maken.

Posted by SnuggLe on Mar-31-2005 08:32:

quote:
Originally posted by ahp2002
voor sensation Belgie is ie gemaakt door Airbase en zn broer

voor sensation white issie van armin en jan vayne

tot zover het nieuws

Ik had het over het nummer voro Sensation Black. Niet Belgie/White.

Posted by ahp2002 on Mar-31-2005 11:22:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik had het over het nummer voro Sensation Black. Niet Belgie/White.

dan moet je beter quoten
Het nummer op de black website is niet het themanummer.. Dit jaar issie gemaakt door The Rush, het Black Anthem en hij gaat behoorlijk hard..

Posted by Siesta on Mar-31-2005 11:37:

snap het niet helemaal, normaal wordt er altijd gezeken dat het altijd dezelfde djs zijn, nu staan er 2 nieuwe namen tussen zegmaar, en is het weer niet goed

ik vind die line up is echt wel bruut, marco v, armin en kid creme en junior jack . ik zou iig helemaal uit me naadje gaan daar.

lijkt wel dat alles vna id-t afgezeikt moet worden, beetje jammer imo.

Posted by Kaveh on Mar-31-2005 12:28:

hey dudes.

Will the ticket price be 57 euro?

Posted by Blik on Mar-31-2005 12:30:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
snap het niet helemaal, normaal wordt er altijd gezeken dat het altijd dezelfde djs zijn, nu staan er 2 nieuwe namen tussen zegmaar, en is het weer niet goed

ik vind die line up is echt wel bruut, marco v, armin en kid creme en junior jack . ik zou iig helemaal uit me naadje gaan daar.

voor 57 euro is het gewoon een bout line-up

Posted by Matthijs on Mar-31-2005 12:34:

quote:
Originally posted by Blik

In Belgi� kost een kaartje 'maar' 40 euro h�...

Posted by SnuggLe on Mar-31-2005 12:48:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Het is afgezeken

Maarja, smaken verschillen.... de een vind dit goed, de ander niet. Over smaak valt niet te twisten. Toch is 40 euro niet HEEL veel op zich, als je ziet wat ID&T doet aan aankleding en show er om heen (zoals bij iedere Sensation). Het zal vast wel een topfeest worden.

En ach, dat er wat 'andere' namen tussenstaan, so be it. Natuurlijk hadden veel mensen hier graag andere namen gezien, maar dat gebeurt gewoon niet. Sensation is sensation, en dat is voor veel mensen niets. Punt. Laat die mensen hier dan ook niet gaan zeuren.

Posted by Siesta on Mar-31-2005 12:48:

quote:
Originally posted by Blik

beetje kort door te bocht. bij een feest als sensation gaat niet alleen om de line up, meer om de hele entourage e.d.

En als het met 57 euro uitverkocht raakt, mooi toch voor duncan , dat is de "mens" , altijd meer willen.

Posted by Tim81 on Mar-31-2005 12:54:

Algemene Informatie Sensation Belgie:

Datum: Zaterdag 16 april 2005
Tijden: Sensation begint om 22:00 uur en duurt tot 07:00
Tickets: 40 Euro
VIP tickets: 300 Euro ( 4 VIP tickets incl. fles champagne)

Voorverkoop:
Start zaterdag 18 december 2004 bij alle filialen van Free Record Shop in Belgi�, bij Tele Ticket Service op www.teleticketservice.com, telefonisch via 070 345 345 (enkel tijdens weekdagen), en bij �Clinic� in de Burburestraat 5 te Antwerpen. (Clinic is tevens het offici�le verdeelpunt van Sensation voor al wie op zoek is naar een leuke en trendy witte outfit).

---
De vvk is al 3 1/2 maand bezig... In Nederland was de eerste Sensation volgens mij ook niet zo snel uitverkocht. Of is dit ook een voorteken voor de Nederlandse Sensations (daar geloof ik eerlijk gezegd niet in)? Al zal het door die nieuwe vvk-methode niet zo snel uitverkocht raken als vorig jaar!

Posted by MaGiK54 on Mar-31-2005 12:58:

quote:
Originally posted by Tim81
---
De vvk is al 3 1/2 maand bezig... In Nederland was de eerste Sensation volgens mij ook niet zo snel uitverkocht. Of is dit ook een voorteken voor de Nederlandse Sensations (daar geloof ik eerlijk gezegd niet in)? Al zal het door die nieuwe vvk-methode niet zo snel uitverkocht raken als vorig jaar!

1e Sensation was ondanks de goeie line-up niet uitverkocht, er waren aan deur nog kaarten te koop.

Posted by Tim81 on Mar-31-2005 13:04:

quote:
Originally posted by MaGiK54
1e Sensation was ondanks de goeie line-up niet uitverkocht, er waren aan deur nog kaarten te koop.

Haha, kan je nagaan!

Posted by Tomaz on Mar-31-2005 16:46:

quote:
Originally posted by MaGiK54

Das natuurlijk niet te vergelijken! Toen was het een compleet nieuw concept! Kaartjes toendertijd 85 guldens

Kaarten Sensation White Holland zijn onderweg

Posted by moogwai on Mar-31-2005 21:47:

Zie onderstaande link voor een radio rip van Armin van Buuren's Sensation Anthem 2005. Zeker een goede plaat!

http://s24.yousendit.com/ plus d.aspx?id=09FCNWG7LLHSJ223J0JN377YJD

Posted by tijs08 on Mar-31-2005 22:16:

quote:
Originally posted by moogwai
Zie onderstaande link voor een radio rip van Armin van Buuren's Sensation Anthem 2005. Zeker een goede plaat!

Hij is wel netjes inderdaad... beter dan zijn laatste producties.

Maar overall, is het ook ECHT een Sensation Anthem!! heel knap gedaan Armin!

thanks voor de Rip Moogwai!

Posted by Remy D on Mar-31-2005 22:18:

zeer betrouwbare bron, naast Armin is ook Sasha bevestigt voor white.

Posted by tijs08 on Mar-31-2005 22:41:

quote:
Originally posted by Remy D

hahaha wat een combi

Nou, het ligt niet in de planning en ik lig niet graag in de vroegte voor winkels....

Sasha's stijl komt ook beter tot zijn recht in een kleine club, tussen liefhebbers in plaats van 80% bar-peoples die er niks van snappen

Posted by Remy D on Mar-31-2005 22:46:

ja maar het is supergaaf, ze draaien back2back en daarachter heeft Jean zijn eigen scratchtafel. Het schijnt echt iets 2006 te zijn.

Posted by Roger on Mar-31-2005 23:54:

quote:
ja maar het is supergaaf, ze draaien back2back en daarachter heeft Jean zijn eigen scratchtafel. Het schijnt echt iets 2006 te zijn.

Posted by Dj_Day-V on Apr-01-2005 01:54:

quote:

Nu nog Ferry, Paul en Tijs lol

Posted by theonides on Apr-01-2005 05:23:

sensation black tickets

Hi guys
does ayone know why ticketonline.com hasn't released sensation tickets yet!? They were meant to come out April 1st midnight but you can't purchase them yet!

Posted by Siesta on Apr-01-2005 08:10:

quote:

waaaaah! wat een vette plaat! ! trance how it is supposed to be! alleen zullen we wel weer worden doodgegooid met deze plaat binnenkort

Posted by Djeebie on Apr-01-2005 08:22:

quote:

Volgens mij heeft Armin iets teveel naar Ti�sto's versie van Adagio geluisterd, want er zit toch wel erg veel gelijkenis in hoe die synth klinkt. Niet precies hetzelfde, maar wel hetzelfde idee.

Best aardig plaatje in ieder geval. Niet bijzonder, maar wel ok�

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 08:27:

quote:

Haha, het is vandaag pas 1 april!!

Posted by Tomaz on Apr-01-2005 09:26:

Re: sensation black tickets

quote:
Originally posted by theonides
Hi guys
does ayone know why ticketonline.com hasn't released sensation tickets yet!? They were meant to come out April 1st midnight but you can't purchase them yet!

The regular ticketsale starts at midnight tonight. Friday on saturday night that is. They made a small mistake on the site by saying 1st of April.

Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »