TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam
Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 voor sensation Belgie is ie gemaakt door Airbase en zn broer |
| Originally posted by ahp2002 voor sensation Belgie is ie gemaakt door Airbase en zn broer voor sensation white issie van armin en jan vayne tot zover het nieuws |
| Originally posted by SnuggLe Ik had het over het nummer voro Sensation Black. Niet Belgie/White. |

snap het niet helemaal, normaal wordt er altijd gezeken dat het altijd dezelfde djs zijn, nu staan er 2 nieuwe namen tussen zegmaar, en is het weer niet goed
ik vind die line up is echt wel bruut, marco v, armin en kid creme en junior jack
. ik zou iig helemaal uit me naadje gaan daar.
lijkt wel dat alles vna id-t afgezeikt moet worden, beetje jammer imo.
hey dudes.
Will the ticket price be 57 euro?
| Originally posted by DJ_Siesta snap het niet helemaal, normaal wordt er altijd gezeken dat het altijd dezelfde djs zijn, nu staan er 2 nieuwe namen tussen zegmaar, en is het weer niet goed ik vind die line up is echt wel bruut, marco v, armin en kid creme en junior jack . ik zou iig helemaal uit me naadje gaan daar.lijkt wel dat alles vna id-t afgezeikt moet worden, beetje jammer imo. |
| Originally posted by Blik voor 57 euro is het gewoon een bout line-up |
| Originally posted by DJ_Siesta snap het niet helemaal, normaal wordt er altijd gezeken dat het altijd dezelfde djs zijn, nu staan er 2 nieuwe namen tussen zegmaar, en is het weer niet goed ik vind die line up is echt wel bruut, marco v, armin en kid creme en junior jack . ik zou iig helemaal uit me naadje gaan daar.lijkt wel dat alles vna id-t afgezeikt moet worden, beetje jammer imo. |

| Originally posted by Blik voor 57 euro is het gewoon een bout line-up |
, dat is de "mens" , altijd meer willen.
Algemene Informatie Sensation Belgie:
Datum: Zaterdag 16 april 2005
Tijden: Sensation begint om 22:00 uur en duurt tot 07:00
Tickets: 40 Euro
VIP tickets: 300 Euro ( 4 VIP tickets incl. fles champagne)
Voorverkoop:
Start zaterdag 18 december 2004 bij alle filialen van Free Record Shop in Belgi�, bij Tele Ticket Service op www.teleticketservice.com, telefonisch via 070 345 345 (enkel tijdens weekdagen), en bij �Clinic� in de Burburestraat 5 te Antwerpen. (Clinic is tevens het offici�le verdeelpunt van Sensation voor al wie op zoek is naar een leuke en trendy witte outfit).
---
De vvk is al 3 1/2 maand bezig... In Nederland was de eerste Sensation volgens mij ook niet zo snel uitverkocht. Of is dit ook een voorteken voor de Nederlandse Sensations (daar geloof ik eerlijk gezegd niet in)? Al zal het door die nieuwe vvk-methode niet zo snel uitverkocht raken als vorig jaar!
| Originally posted by Tim81 --- De vvk is al 3 1/2 maand bezig... In Nederland was de eerste Sensation volgens mij ook niet zo snel uitverkocht. Of is dit ook een voorteken voor de Nederlandse Sensations (daar geloof ik eerlijk gezegd niet in)? Al zal het door die nieuwe vvk-methode niet zo snel uitverkocht raken als vorig jaar! |
| Originally posted by MaGiK54 1e Sensation was ondanks de goeie line-up niet uitverkocht, er waren aan deur nog kaarten te koop. |
| Originally posted by MaGiK54 1e Sensation was ondanks de goeie line-up niet uitverkocht, er waren aan deur nog kaarten te koop. |

Zie onderstaande link voor een radio rip van Armin van Buuren's Sensation Anthem 2005. Zeker een goede plaat!
http://s24.yousendit.com/ plus d.aspx?id=09FCNWG7LLHSJ223J0JN377YJD
| Originally posted by moogwai Zie onderstaande link voor een radio rip van Armin van Buuren's Sensation Anthem 2005. Zeker een goede plaat! http://s24.yousendit.com/ plus d.aspx?id=09FCNWG7LLHSJ223J0JN377YJD |
zeer betrouwbare bron, naast Armin is ook Sasha bevestigt voor white. 
| Originally posted by Remy D zeer betrouwbare bron, naast Armin is ook Sasha bevestigt voor white. |

ja maar het is supergaaf, ze draaien back2back en daarachter heeft Jean zijn eigen scratchtafel. Het schijnt echt iets 2006 te zijn. 
| Originally posted by Remy D ja maar het is supergaaf, ze draaien back2back en daarachter heeft Jean zijn eigen scratchtafel. Het schijnt echt iets 2006 te zijn. |
| Originally posted by Remy D zeer betrouwbare bron, naast Armin is ook Sasha bevestigt voor white. |
lol
sensation black tickets
Hi guys
does ayone know why ticketonline.com hasn't released sensation tickets yet!? They were meant to come out April 1st midnight but you can't purchase them yet!
| Originally posted by moogwai Zie onderstaande link voor een radio rip van Armin van Buuren's Sensation Anthem 2005. Zeker een goede plaat! http://s24.yousendit.com/ plus d.aspx?id=09FCNWG7LLHSJ223J0JN377YJD |
! trance how it is supposed to be! alleen zullen we wel weer worden doodgegooid met deze plaat binnenkort
| Originally posted by Remy D ja maar het is supergaaf, ze draaien back2back en daarachter heeft Jean zijn eigen scratchtafel. Het schijnt echt iets 2006 te zijn. |
Re: sensation black tickets
| Originally posted by theonides Hi guys does ayone know why ticketonline.com hasn't released sensation tickets yet!? They were meant to come out April 1st midnight but you can't purchase them yet! |