TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Zehra on Feb-12-2005 12:22:

och kom, gewoon jaloers allemaal... ok ik geef het toe, kben een grote fan van MIKE... schiet me dood eh

Posted by eieregooie on Feb-12-2005 12:26:

Daar is ook niets mis mee meis

Posted by Jakhira on Feb-12-2005 13:55:

quote:
Originally posted by Kaidreas
Er zijn hier mensen die dubbel zo erg zijn op het forum en dan is het nog niet eens voor mike.. maar voor een "wannabe-superstardj"

Slaat dit op Elof-fans?
Zo ja vind ik het raar, want ik ken er hier geen

Posted by Jasperovitsj on Feb-12-2005 14:01:

quote:
Originally posted by eieregooie
Je mist t punt een beetje

En wat als t nu Ti�sto was? Gaan we m dan ook opeens allemaal een kaartje sturen? Iedereen die langer dan 4 jaar mee gaat als trance liefhebber heeft ook weleens met m gepraat. En OMG hij heeft een keer een briefje geschreven aan een vriendin van me die een keer niet kon komen toen ie nog gewoon hier in Delft z'n plaatjes kon draaien.

Nee, ik durf te wedden dat als iemand hier alleen maar overweegt om Ti�sto een kaartje te sturen dattie van alle kanten gebashed wordt. Heeft iemand Tiesto een kaartje gestuurd om m te feliciteren met z'n huwelijk? Don't think so...

Ik denk dat jij mijn punt een beetje mist

Voor jou is Mike misschien hetzelfde als Tiesto, maar voor mij gaat die analogie helemaal niet op. Mike (en Caro evengoed) is een kennis, en zoals ik al heb gezegd, ik vind het niet meer dan normaal dat je voor kennissen die een kindje krijgen een kaartje of whatever koopt. En ik koop dat kaartje dus niet voor "OMG mijn God en idool M.I.K.E.", maar gewoon voor de persoon Mike. En als je niet gelooft dat ik hem ken of vind dat ik gewoon een slijmbal ben, tjah... das jouw recht zeker?
Ik ga hem in ieder geval vanavond een kaartje geven, met daarop de namen van iedereen die hem geluk wilt wensen (en dat zullen er best wel wat zijn ). En als dat me een dikke slijmbal maakt of een irritante interessantdoener, I don't give a shit...

Posted by Buoyant on Feb-12-2005 14:31:

^t zit blijkbaar toch wel heel erg gevoelig
just forget it man. Het is het allemaal niet waard

Posted by TOR on Feb-12-2005 14:38:

quote:
Originally posted by Kaidreas
oke bouyant, ge hebt wel gelijk... maar dat geld niet voor iedereen...
ik neem nu Jasper en mezelf. tis door jasper dat ik al een paar keer met mike heb kunnen praten.
op dancevalley kwam hij toch ook maar eventjes met ons een babbeltje slagen. ik vroeg em toen nog... "wat ga je straks draaien?? *kuch*Silver bath*kuch* ik weet niet of het voor mij was, ma zo voelde het wel (maakt me niet uit ze) ma als ie dat dan nog draait----> super ownage.
dus geziet voor een paar mensen is het niet maar slap geslijm voor een persoon dat we niet kennen.

voil�. dat kan misschien belachelijk klinken, maar zelf ervaar ik ook een soort van elektriciteit tussen BeTA en Mike.

hij is trouwens meer aanwezig hier dan je denkt, Buoyant

Posted by Buoyant on Feb-12-2005 14:45:

quote:
Originally posted by TOR
voil�. dat kan misschien belachelijk klinken, maar zelf ervaar ik ook een soort van elektriciteit tussen BeTA en Mike.

hij is trouwens meer aanwezig hier dan je denkt, Buoyant

hoe weet je dat?
en waarom laat hij dat dan niet even merken?
want anders was ik er nooit over begonnen

Posted by Aur�lie on Feb-12-2005 15:11:

Gefeliciteerd , de verwachtingen zijn hoog gespannen denk ik voor die kleine .

Posted by pooley on Feb-12-2005 15:24:

Stopt is me wenen allemaal.

Posted by FredNova on Feb-12-2005 15:27:

1. het gaat hier zwaar off-topic, als het je niet interesseert, post dan niks aub!!!

2. MIKE leest dit meer dan je denkt (vb. ik stuurde hem de link door van dit topic, maar hij had het toen al gelezen)

3. Ei, ik heb Tijs een mail gestuurd voor zen huwelijk

on-topic, thanx

Posted by Tiger777 on Feb-12-2005 23:55:

quote:
Originally posted by Buoyant
^t zit blijkbaar toch wel heel erg gevoelig
just forget it man. Het is het allemaal niet waard

+1

Is dees forum ooit niet eens begonnen als een OFF-TOPPIC ???

Posted by Phortastic on Feb-13-2005 02:56:

congratz to pappa Mike en zen vrouwke
ik ken hem wel niet persoonlijk, maar nu die thread hier toch is en hij het blijkbaar wel regelmatig leest hier in BETA: congratz!

Posted by Phortastic on Feb-13-2005 12:41:

quote:
hoe weet je dat?
en waarom laat hij dat dan niet even merken?
want anders was ik er nooit over begonnen

Tis al langer bekend dat MIKE wel degelijk hier de forums leest, en wel degelijk rekening houdt met wat de fans zeggen/denken.

Lees deze thread maar eens tegoei: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=224963

Posted by Buoyant on Feb-13-2005 16:45:

pff dan nog,kheb nooit gezegd dat hij nooit op Trance Addict komt eh ?!?! Hij komt er nooit als MIKE zelf, alleen maar even piepen om te kijken of iets goed is of niet.

Ook al leest hij dit, dan neemt hij nog niet eens de moeite om een simpele "Dank U" te zeggen ivm de felicitaties.
Of hebben jullie daar ook weer een mooie verklaring voor?

Maar daar gaat het mij eigelijk helemaal niet, het interesseert mij ook niet of hij hier wel komt of niet, het ging mij in eerste instantie om de houding van sommige dat ze deden alsof MIKE hun beste vriend was en dat is nu helemaal uit de context "gerukt".

Laten we der nu maar gewoon over ophouden, want dit wordt toch niks en het is helemaal niet belangrijk ...

Posted by Phortastic on Feb-13-2005 16:51:

quote:

Laten we der nu maar gewoon over ophouden, want dit wordt toch niks en het is helemaal niet belangrijk ...

agree, ksnap u punt wel though.

Posted by DeSpErAtOs-X on Feb-13-2005 17:04:

quote:
Originally posted by FredNova
1. het gaat hier zwaar off-topic, als het je niet interesseert, post dan niks aub!!!

2. MIKE leest dit meer dan je denkt (vb. ik stuurde hem de link door van dit topic, maar hij had het toen al gelezen)

3. Ei, ik heb Tijs een mail gestuurd voor zen huwelijk

on-topic, thanx

ge klinkt juust als nen mod

lol

vo de rest wens ik me niet te mengen in de discussie ...

zolang papa MIKE zen kindje ma snel met synthesiserkes leert spelen

lol

(is't nie waar dat muziek in de genen zit trouwens? lees: er is nog hoop )

Posted by Tiger777 on Feb-13-2005 20:58:

Dat was toch exact hetzelfde toen den yves hier eens een paar posts gemaakt heeft... Maar goed, felicitaties zijn hiermede gegeven en verdere discussie uit den boze.

Posted by TOR on Feb-13-2005 21:42:

quote:
Ook al leest hij dit, dan neemt hij nog niet eens de moeite om een simpele "Dank U" te zeggen ivm de felicitaties.
Of hebben jullie daar ook weer een mooie verklaring voor?

1. Mike heeft een geheime account hier, die hij ongetwijfeld liever niet prijsgeeft (mocht hij dit doen, zit binnen twee dagen zijn pm box vol).

2. Mike staat erom bekend niet zo graag in de schijnwerpers te staan.

Posted by Dark Apostle on Feb-13-2005 22:19:

quote:
Originally posted by FredNova

The sneaky little bitch

Ik peins dat wel meer mensen die professioneel bezig zijn met electronische muziek hier komen piepen en ik kan me inbeelden dat de meeste van hen niet zomaar van de daken gaan roepen wie ze zijn want ze zien duidelijk genoeg in onze posts wat voorn freaks wij zijn.
Plus meeste DJ/Producers staan u met plezier te woord op hun eigen forum (ook al dumpen ze er graag van tijd tot tijd wat sluikreklame in - M.I.K.E. op zijn forum ivm mijn vraag over zijn Front 242 remix, elof moet ook niet achter dat bankske kruipen- , maar ik zou ni beter zijn )

Bon wie wilt er paparazzi spelen voor BeTA...?

Posted by Buoyant on Feb-14-2005 09:38:

quote:
Originally posted by TOR
1. Mike heeft een geheime account hier, die hij ongetwijfeld liever niet prijsgeeft (mocht hij dit doen, zit binnen twee dagen zijn pm box vol).

2. Mike staat erom bekend niet zo graag in de schijnwerpers te staan.

Ja zo slim was ik ook nog wel om die dingen te denken
maar zoals ik al zei: "Of hebben jullie daar ook weer een mooie verklaring voor?"

zo kunnen we natuurlijk nog een tijdje bezig blijven, maar het ging mij toch niet om MIKE zelf ?!?!?!? Terwijl jullie hem maar liggen verdedigen. Lees dan dit nog gewoon een keertje
quote:
Maar daar gaat het mij eigelijk helemaal niet, het interesseert mij ook niet of hij hier wel komt of niet, het ging mij in eerste instantie om de houding van sommige dat ze deden alsof MIKE hun beste vriend was en dat is nu helemaal uit de context "gerukt".

Posted by Xilver on Feb-14-2005 10:00:

Seg gasten, er zijn beter dingen om ambras over te maken dan dit he

Let it rest already

Posted by Buoyant on Feb-14-2005 11:46:

^ is toch geen ambras maken, ieder zijn mening toch ? zolang er maar RESPECT is.

Posted by emma on Feb-14-2005 14:26:

das geweldig nieuws !
Congratz to Caro & MIKE .

Pages (3): « 1 2 [3]