TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by HBtje on Feb-12-2005 15:12:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik zou zeggen, als je duitsland zo geweldig vind, ga er dan wonen en kom nooit meer terug. Lever je nederlandse paspoort in.
Als je GTA leuker vind ga dan daar leuk posten en stop hier met je gezeik dat duitsland zo geweldig is.

jammer dat je weer valt over de 1e zin, en verder niet op de rest reageert, want dat is de essentie van de post

Posted by BaRTeZ on Feb-12-2005 15:14:

waarom zouden we Duitsers geen moffen mogen noemen?

Posted by HBtje on Feb-12-2005 15:16:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
waarom zouden we Duitsers geen moffen mogen noemen?

omdat dat negatief is

en waarom zou je, hebben ze jouw iets mis daan ?

en kom aub niet aan met de oorlog, of 1974 want toen was jij er zelf nog niet eens

Enne, heb wel gemerkt tijdens de keren dat ik in duitsland was, hun stuk meer open staan naar nederlanders dan andersom... en dat is best wel triest, maarja....

Posted by New Wave on Feb-12-2005 15:18:

quote:
Originally posted by HBtje
jammer dat je weer valt over de 1e zin, en verder niet op de rest reageert, want dat is de essentie van de post

Ojwha, ik ga met jouw discusseren over denk-niveau van bepaalde nederlandser.
Wat wil je horen? Dat ik wel een hoog denk niveau heb? wat een zinvolle discussie zal dat gaan worden.
Ieder mensen heeft een denkwijze over een land/inwoners. Kan me niet voorstellen dat jij alles maar zo goed en positief vind. Dus jammer voor je denk-niveau gezever want het is een beetje inrelevant.

Posted by BaRTeZ on Feb-12-2005 15:20:

quote:
omdat dat negatief is

en waarom zou je, hebben ze jouw iets mis daan ?

en kom aub niet aan met de oorlog, of 1974 want toen was jij er zelf nog niet eens

Enne, heb wel gemerkt tijdens de keren dat ik in duitsland was, hun stuk meer open staan naar nederlanders dan andersom... en dat is best wel triest, maarja....

Jij scheld hier lui de huid vol, dat is niet negatief?

Mof is lang niet zo negatief als jij (als Nederlandse Pro-Duitser) denkt. Het kan ons Nederlanders ook vrij weinig schelen als buitenlanders ons kaaskoppen, gierige vrekken oid noemen. Nederlanders zeggen ook vaak dingen als Belgen zijn dom, ook erg negatief.. Ook maar niet meer doen dan?

Posted by New Wave on Feb-12-2005 15:20:

quote:
omdat dat negatief is

Mwjha, we moeten alles maar gewoon positief zeggen.
Waarom? omdat het Uber menschen zijn? Omdat het een zuiver/puur germaans volk is?

Zal ik eens wat negatieve posts van jouw opzoeken. Denk dat je hele geloofwaardigheid dan flink zwak zult zijn.

Posted by @win on Feb-12-2005 16:05:

ontopic maar weer!

Ik hoop dat hij b2b draait met Mickey House

Posted by magrec on Feb-12-2005 16:23:

Wat een frustraties weer zeg

Posted by Jakhira on Feb-12-2005 16:35:

Zalige thread, ik lach mij kreupel

Posted by Tim81 on Feb-12-2005 16:36:

Posted by djxtension on Feb-12-2005 16:56:

quote:
Originally posted by @win
ontopic maar weer!

Ik hoop dat hij b2b draait met Mickey House

+1

Posted by Chicane on Feb-12-2005 17:27:

=IN=
*
* << ME
*
* << BAN
*
*

IND4DABAN

Posted by Remy D on Feb-12-2005 17:30:

haal nu de kloppende liefdesstaaf uit je mond voordat hij begint te spuiten

Posted by MaGiK54 on Feb-12-2005 18:41:

Maar gaatie nou in Disney draaien of nie........oftewel ontopic.....

Posted by Remy D on Feb-12-2005 18:43:

ik heb wel een x gedraait daar, volgens mij in dat wilde westen gedeelte. Echt schraal want ik moest in de auto al.

Posted by Siesta on Feb-12-2005 19:19:

quote:
uitmelken van een succes... maarja dat is natuurlijk persoonlijk

tiesto 4-5 jaar geleden was cool!
nu vind IK (ja je leest het goed, IK) het totaal niet meer byzonder, maar zo te zien zijn er nog een hoop lui die met hun stijve lul achter die kerel aan lopen en alles helemaal geweldig vinden wat ie doet... Het moet altijd maar groter, en gaver, en spectaculairder... hou ik niet zo van, maar dat is dus persoonlijk

verder even goeie vrienden hoor

jonguh pipo gaat toch om de muziek , kan jou die lui met een stijve lul nu schelen

Posted by After_Forever on Feb-12-2005 19:20:

Volgensmij heb ik heel wat losgemaakt met de post dat HB zo negatief was

ik kan ook nog wel een duit in het zakje doen, maar ik ken hb niet, maar ik geloof de geluiden hier wel

Maar tiesto in Disneyland; lol die opmerking van 'dingen rond ziet lopen zoals muizen en shit' ...dan heb je inderdaad geen pillen op

Posted by Siesta on Feb-12-2005 19:30:

quote:
Originally posted by After_Forever
Volgensmij heb ik heel wat losgemaakt met de post dat HB zo negatief was

onrustzaaier

Posted by eieregooie on Feb-15-2005 22:48:

On April 9th 2005, Disneyland Resort Paris launches Space Mountain : Mission 2. This new mission sends exploronauts to the farthest reaches of space, to go where no one has gone before and discover the mysteries at the edge of the universe. On April 16th, the Best DJ in the World, Tiësto, will celebrate the launch in a spectacular way, with a live concert right at the heart of Disneyland Park. During this unique musical event, Tiësto will perform a unique re-mix of the Space Mountain : Mission 2 soundtrack, as well as a host of his own well-known tunes.

Tiësto’s Space Mountain : Mission 2 Concert will be a thrilling combination of the Disney Magic and the Magik Muzik of Tiësto!

After Disneyland Park closes its doors for regular guests, it will re-open especially for Tiësto fans from all over Europe. The concert will get under way with a set from one of France’s top DJ’s, Bob Sinclar. Then, from an especially designed stage at the foot of Sleeping Beauty Castle, Tiësto will play for no less than 3 hours! Special effects, lasers, lights, fireworks and guest performances will make this concert an unforgettable occasion, offering the audience a truly magical experience!

For more information about Tiësto’s Space Mountain 2 concert or to make a reservation, Tiësto and Disney fans from all over Europe should visit www.tiestoatdisney.com (to be online very soon). Dutch Tiësto fans can already reserve for the Tiësto concert, with prices starting at € 119 per person, including 2-day hopper tickets to Disneyland Park and Walt Disney Studios Park and a one night stay including continental breakfast in a Disney hotel.

--------------------------------------------------------------------------------

2004 was the year that Tiësto took the world by storm. Being elected for best DJ in the world for the third time in a row, an extensive tour throughout the whole world and three sold-out “Tiësto In Concert” shows in the Netherlands and Belgium, where he played to over 70.000 people. Tiësto also released the highly acclaimed “Just Be” album and “Parade of the Athletes”, the soundtrack to his opening day performance at the 2004 Olympics in Greece.

Disneyland Resort Paris is Europe’s most popular tourist destination, incorporating two theme parks (Disneyland Park and Walt Disney Studios Park), seven themed hotels, a range of dining and entertainment options, Disney Village, an international (Outlet) Shopping Center and a 27-hole golf course. To honour the 10th anniversary of Space Mountain, Disneyland Resort Paris launches Space Mountain : Mission 2 on April 9.

Posted by jp on Feb-15-2005 22:50:

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het Tiesto, Mickey Mouse en Frankrijk

Posted by Muppy on Feb-15-2005 22:54:

hij krijgt het wel weer voor elkaar...

begin er beetje moe van te worden; bij elk groot evenement of bij elke speciale gelegenheid mag hij weer op komen draven

Posted by New Wave on Feb-15-2005 22:54:

quote:
Originally posted by jp
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het Tiesto, Mickey Mouse en Frankrijk

pas maar op, straks vinden ze het nog irritant dat je dit post en krijg je d evolle laag

Posted by Muppy on Feb-15-2005 22:57:

quote:
Originally posted by New Wave
pas maar op, straks vinden ze het nog irritant dat je dit post en krijg je d evolle laag

wat betreft tiesto heeftie gelijk,
mickey mouse = tof
frankrijk is leuk alst om de tour de france en het voetbal gaat

Posted by eieregooie on Feb-15-2005 22:57:

Ach, we weten toch dat JP een lederhosennicht is

Posted by jp on Feb-15-2005 22:59:

boeie. die stinkfransen kunnen van mij allemaal aan het gas

de smerige knoflookgeur ruik je al in roosendaal

nee, laten ze effe lekker oprotten met hun arrogantie

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »