TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Je hebt gelijk alles door elkaar dat gaat botsen.
Het gaat nijmegen kennende dan ook op vechten uitlopen.
| quote: |
| Originally posted by basvh omdat er geen prog gedraaid wordt? Staan zeker een 10tal kwalitatief goede djs: Marco V Mauro Picotto JP Miss Djax Acid Junkies (live) Remy Erick-E Brian S Tom de Neef Victor Coral Lucien Foort ALs je dan van hakketakke hardstyl houd en je wilt niet teveel betalen voor een feest op een leuke locatie dan kan ik alleen maar concluderen dat het gewoon een goed feestje wordt. Kijk dat er jouw muziek niet wordt gedraaid dat is iets wat je persoonlijke smaak kan noemen. Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is. |
| quote: |
| Originally posted by basvh ......Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Helemaal mee eens. Als je ziet wat voor een namen er komen, en wat dat kost voor de bezoeker, dan is dat echt weinig. Mijn persoonlijke smaak zijn veel van deze dj's niet (die hierboven wel, maar de rest, nee dank je), maar dan hoeft het niet meteen een boutfeest te zijn. |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Dus een lage prijs met veel bekende dj's is een goed concept? Ik persoonlijk zie een goed concept veel en veel uitgebreider... |

| quote: |
| Originally posted by Freek . Nee jij Amsterdam agency hoer. |
www.amsterdamdjagency.pl
| quote: |
| Originally posted by Marc.....S FF goed spammen Frekie he www.amsterdamdjagency.pl |
| quote: |
| Originally posted by Freek . We zijn niet rijk bij ARISE , maar jou 35 eurie voor een set kunnen we nog wel betalen |
| quote: |
| UITSLAGEN van 'Favoriete Emporium stage?' Collosseum 115 of the 748 voters 15% Gladiator Dome 192 of the 748 voters 26% Pantheon 345 of the 748 voters 46% Circus Maxximus 96 of the 748 voters 13% |
| quote: |
| Originally posted by Marc.....S 35 euries per plaat die ik draai |
| quote: |
| Originally posted by Disney Verrassende uitslag |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Want? Ik weet niet welke stijl er bij Collosseum, Gladiator Dome, Pantheon of Circus Maxximus hoort... |
Ah das zeker verrassend dan ja! en wel terecht! 
Site is up.
http://www.emporiumfestival.nl/
Heb de kaarten al gekocht
Heb er zin in
Ik ben hier zelf niet bij maar toch even het laatste nieuws:
| quote: |
| Laatste Emporium nieuws Saturday 28 May 2005 EMPORIUM NIEUWS Super Marco May vervangt Zany Vanwege een onverwachte tournee door Australie kan Zany niet aanwezig zijn op Emporium. Gelukkig hebben we Super Marco May nog als zijn vervanger vast kunnen leggen. Time-table De volledige Time-table wordt a.s. vrijdag bekend gemaakt op deze site. We kunnen al wel meedelen dat Emporium wordt afgeloten door Marco V, Laidback Luke, Miss Djax en Darkraver. Kaarten afterparty Kaarten voor de afterparty in The Matrixx zijn op het Emporium terrein te koop voor � 15,- bij de muntkassa. Er worden ook aan de deur kaarten verkocht voor de afterparty. Openbaar vervoer De NS laat de sneltreinen tussen Den Bosch en Nijmegen een extra stop maken op station Dukenburg. De laatste treinen vertrekken rond 00.22 uur richting Den Bosch en rond 00.40 uur richting Nijmegen. Kluisjes aanwezig Op Emporium zijn er kluisjes aanwezig om jassen en dregelijke in te bewaren, want het gaat natuurlijk prachtig weer worden! |

Op zich best leuke variatie....
Rachmad met technoclassics,
James Rushkin,
Tom de Neef,
Erick E,
Picotto,
Marco V.
Nog best aardige namen. Niet dat ik er heenga/kan, maar toch 
Zal hierbij zijn.. Lekker de hele middag chille in circus maximus.
Opzich wel standaard namen, maar heb de meeste toch nog niet gezien, dus dat maakt dan ook niet uit en voor de prijs hoef ik het ook niet te laten...
Tel daar nog 30 graden celcius bij op en dan kan t alleen maar mooi worden.. heb er zin in
Het is alleen jammer dat er mensen komen die verkeerde bedoelingen hebben. Wat er hier in Nijmegen verteld wordt; is dat ze met metaaldetectors nu al naar wapens aan het zoeken zijn. En het blijkt dat ze al heel wat gevonden hebben. Van boksbeugels tot messen. Ik hoop dat het onzin verhalen zijn, en dat er gewoon lekker gefeest gaat worden.
| quote: |
| Originally posted by Marc.....S Het is alleen jammer dat er mensen komen die verkeerde bedoelingen hebben. Wat er hier in Nijmegen verteld wordt; is dat ze met metaaldetectors nu al naar wapens aan het zoeken zijn. En het blijkt dat ze al heel wat gevonden hebben. Van boksbeugels tot messen. Ik hoop dat het onzin verhalen zijn, en dat er gewoon lekker gefeest gaat worden. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik geloof er eigenlijk geen snars van. En zo wel, dan is dat echt mega-kansloos. |
Ik ga straks effe kijken, zijn er nog meer mensen die gaan? 
| quote: |
| Originally posted by tango Ik ga straks effe kijken, zijn er nog meer mensen die gaan? |
Ik was op tijd binnen dus heb bijna alle dj's wel meegemaakt (met vele meters lopen in de benen natuurlijk) Moet zeggen, heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij zoveel dj's stonden die het bijna allemaal voor elkaar kregen om slechte sets te draaien. Johan Gielen en Jochen Miller hadden hun paarden weer eens van stal gehaald, want ook bijna werkelijk alle platen die ze in mixte liep ernaast, beetje jammer
Techno zaal was tot aan Marco baily heel erg slecht. Exxelent tent kwam pas tegen een uur of 7 op gang. Mainstage hoort wat mij betreft van het begin tot het eind alleen maar toppers te staan, dus niet alleen op het einde. Heb dan wel genoten van Mauro Picotto, Marco V, Marco Baily en Jan Liefhebber. Hardstyle zat volgens mij wel goed met wat ik gezien heb, die hadden tenminste na ieder uur een top dj staan. Moet zeggen dat de organisatie er wel in geslaagd is om een nieuw festival neer te zetten in Nederland. Alleen volgend jaar wat extra tenten en stijlen erbij. Geluid was ook niet echt super maar daar kan de matrixx niks aan doen want dat zijn de voorschriften. Al met al vanaf een uur of 7 was het wel goed te doen. Heb nog met een politieagent gesproken die ik goed ken, 70 man opgepakt en een vechtpartij met wat NEC supporters tegen de beveiligingsmensen. Maar dat was snel opgelost. Dankzij het goede weer toch nog een beetje m'n dag goed gemaakt.
Tango, kwam ik jou nou tegen in Zak of was dat WEER iemand anders
?
(ik werd weer eens herkend: 'jij bent toch kolkiewolkie van TA? ja... hoe dat zo? Ik herken je aan je doppen op de foto's
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.