TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Freek on Mar-24-2005 09:30:

Je hebt gelijk alles door elkaar dat gaat botsen.
Het gaat nijmegen kennende dan ook op vechten uitlopen.


Posted by SnuggLe on Mar-24-2005 09:37:

quote:
Originally posted by basvh
omdat er geen prog gedraaid wordt?


Staan zeker een 10tal kwalitatief goede djs:

Marco V
Mauro Picotto
JP
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Lucien Foort

ALs je dan van hakketakke hardstyl houd en je wilt niet teveel betalen voor een feest op een leuke locatie dan kan ik alleen maar concluderen dat het gewoon een goed feestje wordt.

Kijk dat er jouw muziek niet wordt gedraaid dat is iets wat je persoonlijke smaak kan noemen. Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is.


Helemaal mee eens.
Als je ziet wat voor een namen er komen, en wat dat kost voor de bezoeker, dan is dat echt weinig. Mijn persoonlijke smaak zijn veel van deze dj's niet (die hierboven wel, maar de rest, nee dank je), maar dan hoeft het niet meteen een boutfeest te zijn.


Posted by Partyhardy! on Mar-24-2005 10:32:

quote:
Originally posted by basvh

......Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is.


quote:
Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens.
Als je ziet wat voor een namen er komen, en wat dat kost voor de bezoeker, dan is dat echt weinig. Mijn persoonlijke smaak zijn veel van deze dj's niet (die hierboven wel, maar de rest, nee dank je), maar dan hoeft het niet meteen een boutfeest te zijn.


Dus een lage prijs met veel bekende dj's is een goed concept?
Ik persoonlijk zie een goed concept veel en veel uitgebreider...


Posted by SnuggLe on Mar-24-2005 10:35:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dus een lage prijs met veel bekende dj's is een goed concept?
Ik persoonlijk zie een goed concept veel en veel uitgebreider...


Goede dj's voor een lage prijs is een deel daarvan ja. Kijk, als DV nu 30 euro goedkoper zou zijn, zou het concept toch beter zijn, niet?

Maar natuurlijk is een goed concept uitgebreider. Maar we zijn verwend in NL... Ik vind dit dus best een leuk concept, voor een schappelijke prijs. De Matrixx heeft veel 'vaste klanten', en voor zo'n prijs, in zo'n regio (waar toch al niet al teveel festivals / feesten zijn) is dat een goed concept. Zeker weten dat het daar druk wordt.


Posted by Marc.....S on Mar-24-2005 15:42:

quote:
Originally posted by Freek
.
Nee jij Amsterdam agency hoer.


FF goed spammen Frekie he www.amsterdamdjagency.pl volgende Arise moet je me voortaan maar boeken via mijn agency. Gaat je knaken kosten



Posted by Freek on Mar-24-2005 18:32:

quote:
Originally posted by Marc.....S
FF goed spammen Frekie he www.amsterdamdjagency.pl volgende Arise moet je me voortaan maar boeken via mijn agency. Gaat je knaken kosten


.
We zijn niet rijk bij ARISE , maar jou 35 eurie voor een set kunnen we nog wel betalen


Posted by Marc.....S on Mar-26-2005 11:57:

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by Freek
.
We zijn niet rijk bij ARISE , maar jou 35 eurie voor een set kunnen we nog wel betalen

35 euries per plaat die ik draai


Posted by Disney on Apr-06-2005 14:13:

quote:
UITSLAGEN van 'Favoriete Emporium stage?'

Collosseum
115 of the 748 voters 15%

Gladiator Dome
192 of the 748 voters 26%

Pantheon
345 of the 748 voters 46%

Circus Maxximus
96 of the 748 voters 13%


Verrassende uitslag


Posted by djdavid on Apr-07-2005 09:47:

quote:
Originally posted by Marc.....S
35 euries per plaat die ik draai


ach, die 2 platen die je draait... de rest is allemaal CDR!!

oja, sorry dak nie bij de trance classix in doornroosje was laatst... personal reasons


Posted by Partyhardy! on Apr-07-2005 11:11:

quote:
Originally posted by Disney
Verrassende uitslag


Want?
Ik weet niet welke stijl er bij Collosseum, Gladiator Dome, Pantheon of Circus Maxximus hoort...


Posted by Disney on Apr-07-2005 11:14:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Want?
Ik weet niet welke stijl er bij Collosseum, Gladiator Dome, Pantheon of Circus Maxximus hoort...


Collosseum (presented by XXqlusive)
Marco V
Mauro Picotto
JP
Cosmic Gate
Johan Gielen
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana

Gladiator D�me (presented by XXlerator)
Technoboy
Pavo
Darkraver
Dana
Max B Grant
Showtek (live)
Deepack
Zany
Stanton
Furax
Beholder&Balistic
Equinoxx

Pantheon (presented by Technotrixx & Planet Rose)
James Ruskin vs Regis (live)
Marco Bailey
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Bart Skils
Jan Liefhebber
Neru

Circus Maxximus (presented by Exxellent)
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Sidney Samson
Lucien Foort
Fedde le Grand
Jordy Lishious
Norman Soares (live)
Mc Nova
Miss Bunty


Posted by Partyhardy! on Apr-07-2005 11:17:

Ah das zeker verrassend dan ja! en wel terecht!


Posted by Disney on Apr-18-2005 12:40:

Site is up.

http://www.emporiumfestival.nl/


Posted by Ouwe Dwaas on Apr-18-2005 13:32:

Heb de kaarten al gekocht
Heb er zin in


Posted by Disney on May-18-2005 13:56:

Ik ben hier zelf niet bij maar toch even het laatste nieuws:

quote:
Laatste Emporium nieuws
Saturday 28 May 2005

EMPORIUM NIEUWS

Super Marco May vervangt Zany
Vanwege een onverwachte tournee door Australie kan Zany niet aanwezig zijn op Emporium. Gelukkig hebben we Super Marco May nog als zijn vervanger vast kunnen leggen.
Time-table
De volledige Time-table wordt a.s. vrijdag bekend gemaakt op deze site. We kunnen al wel meedelen dat Emporium wordt afgeloten door Marco V, Laidback Luke, Miss Djax en Darkraver.

Kaarten afterparty
Kaarten voor de afterparty in The Matrixx zijn op het Emporium terrein te koop voor � 15,- bij de muntkassa. Er worden ook aan de deur kaarten verkocht voor de afterparty.

Openbaar vervoer
De NS laat de sneltreinen tussen Den Bosch en Nijmegen een extra stop maken op station Dukenburg. De laatste treinen vertrekken rond 00.22 uur richting Den Bosch en rond 00.40 uur richting Nijmegen.

Kluisjes aanwezig
Op Emporium zijn er kluisjes aanwezig om jassen en dregelijke in te bewaren, want het gaat natuurlijk prachtig weer worden!


Posted by Disney on May-23-2005 14:15:


Posted by SnuggLe on May-23-2005 14:46:

Op zich best leuke variatie....

Rachmad met technoclassics,
James Rushkin,
Tom de Neef,
Erick E,
Picotto,
Marco V.

Nog best aardige namen. Niet dat ik er heenga/kan, maar toch


Posted by Gotcha85 on May-23-2005 14:47:

Zal hierbij zijn.. Lekker de hele middag chille in circus maximus.
Opzich wel standaard namen, maar heb de meeste toch nog niet gezien, dus dat maakt dan ook niet uit en voor de prijs hoef ik het ook niet te laten...

Tel daar nog 30 graden celcius bij op en dan kan t alleen maar mooi worden.. heb er zin in


Posted by Marc.....S on May-23-2005 16:29:

Het is alleen jammer dat er mensen komen die verkeerde bedoelingen hebben. Wat er hier in Nijmegen verteld wordt; is dat ze met metaaldetectors nu al naar wapens aan het zoeken zijn. En het blijkt dat ze al heel wat gevonden hebben. Van boksbeugels tot messen. Ik hoop dat het onzin verhalen zijn, en dat er gewoon lekker gefeest gaat worden.


Posted by SnuggLe on May-23-2005 17:00:

quote:
Originally posted by Marc.....S
Het is alleen jammer dat er mensen komen die verkeerde bedoelingen hebben. Wat er hier in Nijmegen verteld wordt; is dat ze met metaaldetectors nu al naar wapens aan het zoeken zijn. En het blijkt dat ze al heel wat gevonden hebben. Van boksbeugels tot messen. Ik hoop dat het onzin verhalen zijn, en dat er gewoon lekker gefeest gaat worden.


Ik geloof er eigenlijk geen snars van.
En zo wel, dan is dat echt mega-kansloos.


Posted by Marc.....S on May-23-2005 18:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik geloof er eigenlijk geen snars van.
En zo wel, dan is dat echt mega-kansloos.


Meestal zijn het van die fantasie verhalen dus hopelijk nu ook maar.


Posted by tango on May-28-2005 11:27:

Ik ga straks effe kijken, zijn er nog meer mensen die gaan?


Posted by Hitman on May-28-2005 17:40:

quote:
Originally posted by tango
Ik ga straks effe kijken, zijn er nog meer mensen die gaan?


Ikke


Posted by Marc.....S on May-29-2005 07:06:

Ik was op tijd binnen dus heb bijna alle dj's wel meegemaakt (met vele meters lopen in de benen natuurlijk) Moet zeggen, heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij zoveel dj's stonden die het bijna allemaal voor elkaar kregen om slechte sets te draaien. Johan Gielen en Jochen Miller hadden hun paarden weer eens van stal gehaald, want ook bijna werkelijk alle platen die ze in mixte liep ernaast, beetje jammer Techno zaal was tot aan Marco baily heel erg slecht. Exxelent tent kwam pas tegen een uur of 7 op gang. Mainstage hoort wat mij betreft van het begin tot het eind alleen maar toppers te staan, dus niet alleen op het einde. Heb dan wel genoten van Mauro Picotto, Marco V, Marco Baily en Jan Liefhebber. Hardstyle zat volgens mij wel goed met wat ik gezien heb, die hadden tenminste na ieder uur een top dj staan. Moet zeggen dat de organisatie er wel in geslaagd is om een nieuw festival neer te zetten in Nederland. Alleen volgend jaar wat extra tenten en stijlen erbij. Geluid was ook niet echt super maar daar kan de matrixx niks aan doen want dat zijn de voorschriften. Al met al vanaf een uur of 7 was het wel goed te doen. Heb nog met een politieagent gesproken die ik goed ken, 70 man opgepakt en een vechtpartij met wat NEC supporters tegen de beveiligingsmensen. Maar dat was snel opgelost. Dankzij het goede weer toch nog een beetje m'n dag goed gemaakt.


Posted by kolkiewolkie on May-29-2005 09:12:

Tango, kwam ik jou nou tegen in Zak of was dat WEER iemand anders ?

(ik werd weer eens herkend: 'jij bent toch kolkiewolkie van TA? ja... hoe dat zo? Ik herken je aan je doppen op de foto's )


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.