TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hasselt en omstreken - meeting 4
Pages (3): « 1 2 [3]
Was wel n fijne avond. Bijeen gekomen in de Fitlink, de meesten onder ons hebben daar nog wat gegeten. Salsales is helaas ni doorgegaan, omdat de leraar ziek was. Lady Lizzy is ook gekomen, heel vriendelijke en sociale meid. 
Daarna naar Sportopolis gegaan. 3 Games gebowld - 2 banen: 5 jongens, 5 meisjes, mooi verdeeld
. Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H
) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da absoluut ni'
jk he
Daarna nog get gezeverd en rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.
Viel voor ne keer ook meteen in slaap toen ik in men bedje lag gister, dus voor mij wast n geslaagde avond.
| quote: |
| Originally posted by Nyah Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H ) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da abosluut ni' jk he |
| quote: |
| Originally posted by Lady_LizzY Zeker voor herhaling vatbaar! |
Het was weer goe, inderdaad, op naar de volgende 
Vond het heel leuk gisteravond en kijk al uit naar de volgende!
Kijk al helemaal uit naar de 2de april
Leuke groep, die Limburgers en Jasper
Miss moeten we echt eens gaan nadenken over center parks? 
| quote: |
| Originally posted by Kaatje Leuke groep, die Limburgers en Jasper |
| quote: |
Originally posted by Jasperovitsj Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo |
yep yep was weer zeer aangenaam, jammer dat de salsadude niet kwam, maar twas toch een gezellige avond. Heb trouwens weinig last van mijn "bowling spier"
, iemand van jullie wel?
| quote: |
| Originally posted by Nyah rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt. |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant Waarvoor dank Johan [img] |
| quote: |
| Originally posted by Bait Tis niks jong, da was graag gedaan |
^^
Zijn er nog andere foto's van de meeting?
^hihihihihi... x-tune.. kvind u grappiger worden met de moment... blijven gaan jos. 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas x-tune.. kvind u grappiger worden met de moment... blijven gaan jos. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune ^^ Zijn er nog andere foto's van de meeting? |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant Nee, we waren maar met zijn 2'en, tmoest snel gaan dus zijn we er niet aan toe gekomen. Misschien kunnen we het wel vertellen in 1000 worden. |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Tongeren en omstreken - Meeting 5, dus. |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Gij en Mellow-Head, tzal een feestje worden |
Idd Tongeren rulez...NOT!!!
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Ah, een date noemt dat. Ik wil er een met Lady_Lizzy. |
haha *BURN*
| quote: |
| Originally posted by Lady_LizzY My God, what did I do wrong? |
subtiliteit is toevallig een van uw specialiteiten?
of heeft ons Miranda daar niks over gezegd?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.