TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hasselt en omstreken - meeting 4
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Nyah on Mar-03-2005 10:43:

Was wel n fijne avond. Bijeen gekomen in de Fitlink, de meesten onder ons hebben daar nog wat gegeten. Salsales is helaas ni doorgegaan, omdat de leraar ziek was. Lady Lizzy is ook gekomen, heel vriendelijke en sociale meid.
Daarna naar Sportopolis gegaan. 3 Games gebowld - 2 banen: 5 jongens, 5 meisjes, mooi verdeeld . Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H ) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da absoluut ni' jk he Daarna nog get gezeverd en rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.
Viel voor ne keer ook meteen in slaap toen ik in men bedje lag gister, dus voor mij wast n geslaagde avond.


Posted by Lady_LizzY on Mar-03-2005 10:51:

quote:
Originally posted by Nyah
Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H ) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da abosluut ni' jk he

Volgens mij zegt dat meer over jullie als over mij hoor

Vond 't ook heel leuk.
Zeker voor herhaling vatbaar!

C y'all @ april 2nd!


Posted by Bait on Mar-03-2005 11:10:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY Zeker voor herhaling vatbaar!


Indeed, het was weer nice in diepenbeek.
Moeten we nog eens doen, ma dat zal wel geen probleem zijn.


Posted by CygnusX on Mar-03-2005 11:25:

Het was weer goe, inderdaad, op naar de volgende


Posted by Kaatje on Mar-03-2005 11:58:

Vond het heel leuk gisteravond en kijk al uit naar de volgende!
Kijk al helemaal uit naar de 2de april
Leuke groep, die Limburgers en Jasper
Miss moeten we echt eens gaan nadenken over center parks?


Posted by Jasperovitsj on Mar-03-2005 12:01:

quote:
Originally posted by Kaatje

Leuke groep, die Limburgers en Jasper



Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo


Posted by Kaatje on Mar-03-2005 12:09:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj


Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo


Wij zijn gewoon leuke mensen
Denk dat we daar toch eens over moeten gaan nadenken h�, da center parcs meetingske


Posted by Buoyant on Mar-03-2005 12:45:

yep yep was weer zeer aangenaam, jammer dat de salsadude niet kwam, maar twas toch een gezellige avond. Heb trouwens weinig last van mijn "bowling spier" , iemand van jullie wel?

quote:
Originally posted by Nyah
rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.


Waarvoor dank Johan


Posted by Bait on Mar-03-2005 23:44:

quote:
Originally posted by Buoyant
Waarvoor dank Johan [img]


Tis niks jong, da was graag gedaan


Posted by Buoyant on Mar-04-2005 08:53:

quote:
Originally posted by Bait
Tis niks jong, da was graag gedaan




ik wist wel dat ge het graag had


Posted by X-Tune on Mar-06-2005 21:21:

^^

Zijn er nog andere foto's van de meeting?


Posted by Kaidreas on Mar-06-2005 21:28:

^hihihihihi... x-tune.. kvind u grappiger worden met de moment... blijven gaan jos.


Posted by Jakhira on Mar-06-2005 21:30:

quote:
Originally posted by Kaidreas
x-tune.. kvind u grappiger worden met de moment... blijven gaan jos.

+ 1


Posted by Buoyant on Mar-06-2005 21:37:

quote:
Originally posted by X-Tune
^^

Zijn er nog andere foto's van de meeting?



Nee, we waren maar met zijn 2'en, tmoest snel gaan dus zijn we er niet aan toe gekomen.
Misschien kunnen we het wel vertellen in 1000 worden.
Voor de rest moet ge bij zehra zijn, als er wat van haar nette foto's gelukt zijn.


Posted by X-Tune on Mar-06-2005 21:39:

quote:
Originally posted by Buoyant
Nee, we waren maar met zijn 2'en, tmoest snel gaan dus zijn we er niet aan toe gekomen.

Misschien kunnen we het wel vertellen in 1000 worden.


Ah, een date noemt dat.
Ik wil er een met Lady_Lizzy. Tongeren en omstreken - Meeting 5, dus.


Posted by Jasperovitsj on Mar-06-2005 22:33:

quote:
Originally posted by X-Tune
Tongeren en omstreken - Meeting 5, dus.

Gij en Mellow-Head, tzal een feestje worden


Posted by X-Tune on Mar-06-2005 22:34:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gij en Mellow-Head, tzal een feestje worden


Is die ook van Tongeren? Ik moest hem al de groeten doen van iemand hier.


Posted by mellow_head on Mar-06-2005 23:43:

Idd Tongeren rulez...NOT!!!


Posted by Lady_LizzY on Mar-07-2005 07:21:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ah, een date noemt dat.
Ik wil er een met Lady_Lizzy.


My God, what did I do wrong?


Posted by mellow_head on Mar-07-2005 13:18:

haha *BURN*


Posted by TOR on Mar-07-2005 18:45:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
My God, what did I do wrong?


lol subtiliteit is toevallig een van uw specialiteiten? of heeft ons Miranda daar niks over gezegd?


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.