TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by TranceFool on Mar-01-2005 11:52:

Goeie ouwe tijd ja....zo kan ik me nog een feestje herinneren in de zomer van 2001 als het goed is, zomervakantie Lloret de Mar, discotheek Bumpers . Hoorde daar toen voor het eerst Hidden Flight (die bootleg met Kosheen)....echt helemaal geweldig was dat

Posted by Jappio on Mar-01-2005 15:10:

Lol remco, die avond was ik daar ook. Heb toen ff met tiesto staan praten, en gevraagd of hij flight er nog ff opgooien. Wat hij dus met een grote glimlach deed

mooie avond.

Lijkt er wel op dat dit steeds meer de tiesto nostalgie thread wordt

Posted by SnuggLe on Mar-01-2005 15:47:

quote:
Originally posted by Jappio

Lijkt er wel op dat dit steeds meer de tiesto nostalgie thread wordt

Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen?

Ik denk niemand eigenlijk

Een van de mooiste avonden met Tiesto vond ik, naast de Solo in 2001 in de Winkel van Sinkel, Impulz Outdoor in de Blackhole tent.

Posted by ahp2002 on Mar-01-2005 16:14:

Ik was bij Tiesto - Magik 6, toen hij die mix cd opnam. Weergaloze avond!

En ook Tiesto op Innercity, eind 99, net na Ferry was geweldig. Alleen maar echte feestmensen. Super!

Posted by Asperge on Mar-02-2005 11:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen?

Een van de mooiste avonden met Tiesto vond ik, naast de Solo in 2001 in de Winkel van Sinkel, Impulz Outdoor in de Blackhole tent.

Sow idd met als afsluiter universal nation ingemixt na gatex, wat een gekkenhuis.

Posted by magrec on Mar-02-2005 11:55:

De beste set die ik heb gehoord van tiesto (live) was tijdens sensation 2000. Met silence en voyage en allemaal snippers die naar beneden kwamen vallen

Posted by MaGiK54 on Mar-02-2005 13:28:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik zat doen in de Eau, waar Tiesto ook draaide tussen 5:30 en 8:30, erg goeie avond en erg goeie set doen ook

Posted by Opti on Mar-02-2005 14:44:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik zat doen in de Eau, waar Tiesto ook draaide tussen 5:30 en 8:30, erg goeie avond en erg goeie set doen ook

Hey, daar was ik ook

Posted by New Wave on Mar-02-2005 14:55:

quote:
Originally posted by magrec
De beste set die ik heb gehoord van tiesto (live) was tijdens sensation 2000. Met silence en voyage en allemaal snippers die naar beneden kwamen vallen

Ik vond hem op Innercity 1999 wel okee Dat was oo kde eerste en de laatste keer dat ik hem heb zien draaien...(buiten mijn werk om dan)

Posted by tango on Mar-02-2005 16:13:

Beste tiesto solo-set is voor mij toch zeker 'Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02'. Met als goede opvolger 'Tiesto @ Pacha la Pineda July 2000'.....Those good old days

Posted by moogwai on Mar-03-2005 14:27:

Ik denk dat iedereen hier wel goede herinneringen heeft aan een avondje Tiesto in een kleine club. Ik kan me ook nog goed de eerst keer Tiesto voor mij herinneren. Tiesto draaide toen nog in het kleine zaaltje van de Time-Out in Gemert. Echt superdruk was het toen niet eens. Heb toen voor de eerste keer Silence (Tiesto Remix) live gehoord. Echt supervet

Posted by dj pdv on Mar-04-2005 09:34:

Ja iedereen heeft idd wel mooie herrinneringen aan vroegere tijden, maar hoe zit het nou met het feestje op 29 april waar mogelijk Tiesto zou gaan draaien. Is daar nu al meer over bekend?
Ik ben het hele web afgesurfd, maar vind nergens wat over een feest in de HMH op 29 april 2005.
Zitten de mensen hier me dadelijk alweer helemaal hyper te maken voor niets

Posted by Arno F on Mar-04-2005 09:59:

Naja, Mason staat gepland voor 29 april samen met Tiësto in Amsterdam dacht ik, dus het is wel 99% zeker

Posted by dj pdv on Mar-04-2005 10:03:

Kijk dat zijn nog eens berichten. Krijgen we weer een mooie viool act erbij. Altijd leuk. Misschien nu adagio for strings met viool?!?

Posted by Asperge on Mar-04-2005 19:06:

Deze geruchten komen van bronnen binnen Mojo recordings, maar er is verder nog niets officieel bekends dus.

Posted by Ultravibe! on Mar-04-2005 21:04:

quote:
Originally posted by tango
Beste tiesto solo-set is voor mij toch zeker 'Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02'. Met als goede opvolger 'Tiesto @ Pacha la Pineda July 2000'.....Those good old days

Ik heb hem daar een keer in de zomer van 2001 meegemaakt. Dat was ook een zwaar vette avond! In die tijd was net In my memory uit en hij draaide ook Voyage. Voor de rest was ik toen helemaal padje af trouwens!

Mijn beste Tiesto-experience was echter op Extrema Forward 2002! Een van de gaafste dingen die ik ooit meegemaakt heb. Hij opende zijn set met Hong Kong toen, goede genade...Misschien wel het bruutste moment uit mijn feest geschiedenis!

Posted by Dj_Day-V on Mar-04-2005 22:08:

quote:
Originally posted by dj pdv
Kijk dat zijn nog eens berichten. Krijgen we weer een mooie viool act erbij. Altijd leuk. Misschien nu adagio for strings met viool?!?

Net zoals bij Pinkpop (Alleen dat was een ander iemand)

Posted by marciemarcs on Mar-05-2005 12:58:

quote:
Originally posted by FunkySimon
dance optredens die live worden gedaan heb ik eigenlijk een gigantische hekel aan.

Er wordt of ontzettend vals gezongen (andain etc.) of er wordt lelijk gespeeld (zoals die viool op pinkpop dat was echt te erg).
Maar het ergste was toch wel Rank 1 die op een keyboard beats @ rank1.com speelde en de hele tijd of achter liep of een toon vergat. Ik bedoel oefen het dan goed of ga lekker op de charlie en mental style en ga lekker op een keyboard staan raggen zonder draadjes.

dj's zijn nog steeds platendraaiers en ze moeten niet zo zitten wanken dat ze echte muzikanten willen zijn.

rank 1 die daar op Te op een my first sony staat te raggen en het dan nog voor elkaar krijgt om uit de maat te spelen...wat een drama

Filterheads LIVE daarentegen was wel heeel stoer

Posted by MennoB on Mar-05-2005 13:42:

quote:
Originally posted by FunkySimon
dance optredens die live worden gedaan heb ik eigenlijk een gigantische hekel aan.

Er wordt of ontzettend vals gezongen (andain etc.) of er wordt lelijk gespeeld (zoals die viool op pinkpop dat was echt te erg).
Maar het ergste was toch wel Rank 1 die op een keyboard beats @ rank1.com speelde en de hele tijd of achter liep of een toon vergat. Ik bedoel oefen het dan goed of ga lekker op de charlie en mental style en ga lekker op een keyboard staan raggen zonder draadjes.

dj's zijn nog steeds platendraaiers en ze moeten niet zo zitten wanken dat ze echte muzikanten willen zijn.

rank 1 die daar op Te op een my first sony staat te raggen en het dan nog voor elkaar krijgt om uit de maat te spelen...wat een drama

Van Rank 1 heb ik 2 ontzettend mooie live nummers gehoord! De Intro van TE paar jaar geleden (Symsonic)

En op Sensation 2001, toen ze daar de Untitled Song 'speelde' van Marco V, Benjamin Bates en Rank 1..Die ze jammer genoeg nooit hebben uitgebracht omdat ze de live versie op Sensation niet goed genoeg vonden!

Maar verder heb ik het ook niet zo op 'Live Optredes' van DJ's. Hoewel ik Junkie XL wel eens live wil meemaken..!!Mja, das is dan niet echt een dj..

Posted by moogwai on Mar-05-2005 17:21:

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Ik heb hem daar een keer in de zomer van 2001 meegemaakt. Dat was ook een zwaar vette avond! In die tijd was net In my memory uit en hij draaide ook Voyage. Voor de rest was ik toen helemaal padje af trouwens!

Same here Ik heb ook hele goede herinneren aan Tiesto in Pacha La Pineda. Ik heb daarna onderstaande tracklist van een Spanjaard ontvangen... zegt voldoende lijkt me

DJ Tiesto Live At Pacha La Pineda Spain 22-07-2003

01 Cass & Slide - Glad I Ate her
02 Don Davis & Junkie XL - Red Pill Blue Pill
03 Solid Globe - North Pole
04 Fictivision vs. C-Quenza - Symbols
05 Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Vocal Remix)
06 Ernesto & Bastian - Who Is The Starter?
07 Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
08 Push - Journey Of Life
09 Aalto - Rush (Super 8 vs. Orkidea Remix)
10 Max Walder - Crown
11 Tiesto - Traffic
12 Basic Dawn - Pure Thrust (Nu NRG Remix)
13 Matti Laamenen - Flakes
14 Ton TB - Electronic Malfunction
15 Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) (Breaks Dub)
16 KOTA - Waiting (Darren Tate vs. Mike Koglin Remix)
17 Tiesto - Adagio For Strings
18 Kane - Rain Down On Me (Tiesto Rework)
19 Tiesto - Flight 643
20 Conjure One ft. Sinead O Connor - Tears From The Moon (Tiesto ISOS Remix)
21 Tiesto - Traffic (Max Walder remix)
22 Iio - Smooth (Airbase Remix)
23 Ricky Fobis - No Regular
24 Armani & Ghost - Airport
25 NRC - Here Comes The Rain Again (Push Instrumental)
26 Ron van den Beuken - Timeless
27 Tiesto - Nyana
28 Massif - Understatement

Posted by kolkiewolkie on Mar-05-2005 22:28:

Ik heb anders slechts 1 herinnering aan Tiesto in een club en dat is een beroerde. Hoewel ik er nu wel om kan lachen !

Posted by MaGiK54 on Mar-05-2005 22:31:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb anders slechts 1 herinnering aan Tiesto in een club en dat is een beroerde. Hoewel ik er nu wel om kan lachen !

Was dat die sportschoenactie bij de Matrixxx....

Posted by Tim81 on Mar-05-2005 23:05:

............en toen mocht je niet naar binnen?

Posted by dj_spare on Mar-05-2005 23:05:

quote:
Originally posted by moogwai
Same here Ik heb ook hele goede herinneren aan Tiesto in Pacha La Pineda. Ik heb daarna onderstaande tracklist van een Spanjaard ontvangen... zegt voldoende lijkt me

DJ Tiesto Live At Pacha La Pineda Spain 22-07-2003

01 Cass & Slide - Glad I Ate her
02 Don Davis & Junkie XL - Red Pill Blue Pill
03 Solid Globe - North Pole
04 Fictivision vs. C-Quenza - Symbols
05 Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Vocal Remix)
06 Ernesto & Bastian - Who Is The Starter?
07 Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
08 Push - Journey Of Life
09 Aalto - Rush (Super 8 vs. Orkidea Remix)
10 Max Walder - Crown
11 Tiesto - Traffic
12 Basic Dawn - Pure Thrust (Nu NRG Remix)
13 Matti Laamenen - Flakes
14 Ton TB - Electronic Malfunction
15 Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) (Breaks Dub)
16 KOTA - Waiting (Darren Tate vs. Mike Koglin Remix)
17 Tiesto - Adagio For Strings
18 Kane - Rain Down On Me (Tiesto Rework)
19 Tiesto - Flight 643
20 Conjure One ft. Sinead O Connor - Tears From The Moon (Tiesto ISOS Remix)
21 Tiesto - Traffic (Max Walder remix)
22 Iio - Smooth (Airbase Remix)
23 Ricky Fobis - No Regular
24 Armani & Ghost - Airport
25 NRC - Here Comes The Rain Again (Push Instrumental)
26 Ron van den Beuken - Timeless
27 Tiesto - Nyana
28 Massif - Understatement

hier ben ik bijgeweest of was het nou Lloret Dance Festival, met ongeveer dezelfde tracklist

maar als tiesto lekker in de HMH draait ga ik daar wel heen, is toch iets dichterbij als Parijs he

Posted by Asperge on Mar-06-2005 10:16:

Mason (violist) en Montana staan ook geboekt

Pages (20): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »