TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Goeie ouwe tijd ja....zo kan ik me nog een feestje herinneren in de zomer van 2001 als het goed is, zomervakantie Lloret de Mar, discotheek Bumpers
. Hoorde daar toen voor het eerst Hidden Flight (die bootleg met Kosheen)....echt helemaal geweldig was dat 
Lol remco, die avond was ik daar ook. Heb toen ff met tiesto staan praten, en gevraagd of hij flight er nog ff opgooien. Wat hij dus met een grote glimlach deed
mooie avond.
Lijkt er wel op dat dit steeds meer de tiesto nostalgie thread wordt 
| quote: |
| Originally posted by Jappio Lijkt er wel op dat dit steeds meer de tiesto nostalgie thread wordt |

Ik was bij Tiesto - Magik 6, toen hij die mix cd opnam. Weergaloze avond!
En ook Tiesto op Innercity, eind 99, net na Ferry was geweldig. Alleen maar echte feestmensen. Super!
| Originally posted by SnuggLe Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen? Ik denk niemand eigenlijk ![]() Een van de mooiste avonden met Tiesto vond ik, naast de Solo in 2001 in de Winkel van Sinkel, Impulz Outdoor in de Blackhole tent. |
De beste set die ik heb gehoord van tiesto (live) was tijdens sensation 2000. Met silence en voyage en allemaal snippers die naar beneden kwamen vallen 
| Originally posted by SnuggLe Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen? Ik denk niemand eigenlijk ![]() |
| Originally posted by MaGiK54 Ik zat doen in de Eau, waar Tiesto ook draaide tussen 5:30 en 8:30, erg goeie avond en erg goeie set doen ook |
| Originally posted by magrec De beste set die ik heb gehoord van tiesto (live) was tijdens sensation 2000. Met silence en voyage en allemaal snippers die naar beneden kwamen vallen |
Dat was oo kde eerste en de laatste keer dat ik hem heb zien draaien...(buiten mijn werk om dan)
Beste tiesto solo-set is voor mij toch zeker 'Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02'. Met als goede opvolger 'Tiesto @ Pacha la Pineda July 2000'.....Those good old days 
Ik denk dat iedereen hier wel goede herinneringen heeft aan een avondje Tiesto in een kleine club. Ik kan me ook nog goed de eerst keer Tiesto voor mij herinneren. Tiesto draaide toen nog in het kleine zaaltje van de Time-Out in Gemert. Echt superdruk was het toen niet eens. Heb toen voor de eerste keer Silence (Tiesto Remix) live gehoord. Echt supervet

Ja iedereen heeft idd wel mooie herrinneringen aan vroegere tijden, maar hoe zit het nou met het feestje op 29 april waar mogelijk Tiesto zou gaan draaien. Is daar nu al meer over bekend? 
Ik ben het hele web afgesurfd, maar vind nergens wat over een feest in de HMH op 29 april 2005.
Zitten de mensen hier me dadelijk alweer helemaal hyper te maken voor niets 
Naja, Mason staat gepland voor 29 april samen met Tiësto in Amsterdam dacht ik, dus het is wel 99% zeker 
Kijk dat zijn nog eens berichten. Krijgen we weer een mooie viool act erbij. Altijd leuk. Misschien nu adagio for strings met viool?!?
Deze geruchten komen van bronnen binnen Mojo recordings, maar er is verder nog niets officieel bekends dus.
| Originally posted by tango Beste tiesto solo-set is voor mij toch zeker 'Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02'. Met als goede opvolger 'Tiesto @ Pacha la Pineda July 2000'.....Those good old days |
Voor de rest was ik toen helemaal padje af trouwens!
| Originally posted by dj pdv Kijk dat zijn nog eens berichten. Krijgen we weer een mooie viool act erbij. Altijd leuk. Misschien nu adagio for strings met viool?!? |
(Alleen dat was een ander iemand)
| Originally posted by FunkySimon dance optredens die live worden gedaan heb ik eigenlijk een gigantische hekel aan. Er wordt of ontzettend vals gezongen (andain etc.) of er wordt lelijk gespeeld (zoals die viool op pinkpop dat was echt te erg). Maar het ergste was toch wel Rank 1 die op een keyboard beats @ rank1.com speelde en de hele tijd of achter liep of een toon vergat. Ik bedoel oefen het dan goed of ga lekker op de charlie en mental style en ga lekker op een keyboard staan raggen zonder draadjes. dj's zijn nog steeds platendraaiers en ze moeten niet zo zitten wanken dat ze echte muzikanten willen zijn. rank 1 die daar op Te op een my first sony staat te raggen en het dan nog voor elkaar krijgt om uit de maat te spelen...wat een drama |
| Originally posted by FunkySimon dance optredens die live worden gedaan heb ik eigenlijk een gigantische hekel aan. Er wordt of ontzettend vals gezongen (andain etc.) of er wordt lelijk gespeeld (zoals die viool op pinkpop dat was echt te erg). Maar het ergste was toch wel Rank 1 die op een keyboard beats @ rank1.com speelde en de hele tijd of achter liep of een toon vergat. Ik bedoel oefen het dan goed of ga lekker op de charlie en mental style en ga lekker op een keyboard staan raggen zonder draadjes. dj's zijn nog steeds platendraaiers en ze moeten niet zo zitten wanken dat ze echte muzikanten willen zijn. rank 1 die daar op Te op een my first sony staat te raggen en het dan nog voor elkaar krijgt om uit de maat te spelen...wat een drama |

| Originally posted by Ultravibe! Ik heb hem daar een keer in de zomer van 2001 meegemaakt. Dat was ook een zwaar vette avond! In die tijd was net In my memory uit en hij draaide ook Voyage. Voor de rest was ik toen helemaal padje af trouwens! |
Ik heb ook hele goede herinneren aan Tiesto in Pacha La Pineda. Ik heb daarna onderstaande tracklist van een Spanjaard ontvangen... zegt voldoende lijkt me

Ik heb anders slechts 1 herinnering aan Tiesto in een club en dat is een beroerde. Hoewel ik er nu wel om kan lachen
!
| Originally posted by kolkiewolkie Ik heb anders slechts 1 herinnering aan Tiesto in een club en dat is een beroerde. Hoewel ik er nu wel om kan lachen ! |
............en toen mocht je niet naar binnen?
| Originally posted by moogwai Same here Ik heb ook hele goede herinneren aan Tiesto in Pacha La Pineda. Ik heb daarna onderstaande tracklist van een Spanjaard ontvangen... zegt voldoende lijkt me ![]() DJ Tiesto Live At Pacha La Pineda Spain 22-07-2003 01 Cass & Slide - Glad I Ate her 02 Don Davis & Junkie XL - Red Pill Blue Pill 03 Solid Globe - North Pole 04 Fictivision vs. C-Quenza - Symbols 05 Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Vocal Remix) 06 Ernesto & Bastian - Who Is The Starter? 07 Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix) 08 Push - Journey Of Life 09 Aalto - Rush (Super 8 vs. Orkidea Remix) 10 Max Walder - Crown 11 Tiesto - Traffic 12 Basic Dawn - Pure Thrust (Nu NRG Remix) 13 Matti Laamenen - Flakes 14 Ton TB - Electronic Malfunction 15 Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) (Breaks Dub) 16 KOTA - Waiting (Darren Tate vs. Mike Koglin Remix) 17 Tiesto - Adagio For Strings 18 Kane - Rain Down On Me (Tiesto Rework) 19 Tiesto - Flight 643 20 Conjure One ft. Sinead O Connor - Tears From The Moon (Tiesto ISOS Remix) 21 Tiesto - Traffic (Max Walder remix) 22 Iio - Smooth (Airbase Remix) 23 Ricky Fobis - No Regular 24 Armani & Ghost - Airport 25 NRC - Here Comes The Rain Again (Push Instrumental) 26 Ron van den Beuken - Timeless 27 Tiesto - Nyana 28 Massif - Understatement |
of was het nou Lloret Dance Festival, met ongeveer dezelfde tracklist

Mason (violist) en Montana staan ook geboekt