TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
jofawe, I will kick your ass...

| quote: |
| Originally posted by Laszlo jofawe, I will kick your ass... |

| quote: |
| Originally posted by jofawe åh.. nu blev jag mer lockad över att INTE åka ![]() Seriöst.. vill verkligen ner.. hmmpf! Har du trångt i din bil Laszlo? Jag tror jag kan låna en kompis lägenhet i Lund. Han är ändå inte hemma |
| quote: |
| Originally posted by Laszlo nej då det finns plats...än så länge är det bara jag...eventuellt mattias samt en ytterligare tjomme som kanske hakar på...så det finns gott om plats... |
äh - jag vettefan alltså...han säger ju alltid att han ska med men bangar alltid i sista sekund, så jag räknar inte med att han hakar på denna gången heller...
| quote: |
| Originally posted by jofawe EY .. du glömmer att jag är fet :P (Ska Mattias med?! damn, hur lyckades du locka med honom?) |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Trodde du bara hade kraftig benstomme men stor byst |
| quote: |
Originally posted by SteveTranz4ever Visst med SWETAs i första hand (tycker jag)... tror de kliar på alla bedrooms DJs ![]() |
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity of course, jag ser speciellt fram emot ditt o laszlo's set *september har PM* |


fast nu börjar man bli full å då fan går de bättre 
)
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Du menar inte November ![]() |
Blir ju perfekt med efterfest på Amnesia sen på fredagen 
Eller så kan man åka till cph och se en av killarna från Alter Ego.
| quote: |
| Originally posted by Funfrock Blir ju perfekt med efterfest på Amnesia sen på fredagen ![]() Eller så kan man åka till cph och se en av killarna från Alter Ego. |
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity eller så kan man hålla ut till lördagen och gå på Mayday |
Shit pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto...
Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska...
Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Shit pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto... Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska... Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm... |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Shit pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto... Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska... Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm... |
annars drar vi in till visum för inpassering till skåne
Adress
Hej!
Adressen till festen är: Vegagatan 8.
Ni som kommer från centralen gör enklast som så att ni tar buss nr 3 (mot Linero). Sen hoppar ni av på stampelyckan, till höger ser ni en gatukiosk som ligger vid gatan - vegagatan, följ den ner 3 hus så har ni nr 8 på höger sida.
Kan lägga upp en gångvägsbeskrivning också, för det går iofs rätt fort att gå också. Någon som är sugen att gå och behöver en karta?
Ett tips är att ta med lite kontanter, för vi kan ju eventuellt ta en taxi in till slagthuset om folk är sugna på det, tror en taxi (steve: läs bulle) kostar 350kr så 70kr per person drygt.
hur är det om man kommer med buss från Malmö Södervärn?
Vad heter tågstationen, Lund C ? (den precis innan malmö c?) har tjackat biljett till malmö c nämligen, men går lika bra att hoppa av i lund. Hur pass tidigt får man droppa in på fest stället då ? kanske inte så populärt att komma kl 5 
Vore bra om du kunde fixa en gång beskrivning också, ifallatt 
blir mer o mer sugen på att åka ner til skåne men har inte riktigt bestämt mig än. Det där med SWETA förfest låter ju utomordentligt trevligt, mycket folk som kommer eller? Ska försöka bestämma mig snarast om hur jag ska göra 
| quote: |
| Originally posted by WoberT blir mer o mer sugen på att åka ner til skåne men har inte riktigt bestämt mig än. Det där med SWETA förfest låter ju utomordentligt trevligt, mycket folk som kommer eller? Ska försöka bestämma mig snarast om hur jag ska göra |

| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Bara att kolla in den här tråden ![]() Ser ut som att vi blir ett litet gäng iaf! |
. Har ni fixat lokal eller är det nån som har stor lägenhet hehe
Re: Adress
| quote: |
| Originally posted by sipowitz Hej! Adressen till festen är: Vegagatan 8. Ni som kommer från centralen gör enklast som så att ni tar buss nr 3 (mot Linero). Sen hoppar ni av på stampelyckan, till höger ser ni en gatukiosk som ligger vid gatan - vegagatan, följ den ner 3 hus så har ni nr 8 på höger sida. Kan lägga upp en gångvägsbeskrivning också, för det går iofs rätt fort att gå också. Någon som är sugen att gå och behöver en karta? Ett tips är att ta med lite kontanter, för vi kan ju eventuellt ta en taxi in till slagthuset om folk är sugna på det, tror en taxi (steve: läs bulle) kostar 350kr så 70kr per person drygt. |
Re: Re: Adress
| quote: |
| Originally posted by November Vilket är bäst? Tåg eller buss från Malmö? |

Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill 

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.