TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Laszlo on Mar-18-2005 16:44:

jofawe, I will kick your ass...


Posted by jofawe on Mar-18-2005 17:23:

quote:
Originally posted by Laszlo
jofawe, I will kick your ass...




åh.. nu blev jag mer lockad över att INTE åka

Seriöst.. vill verkligen ner.. hmmpf!
Har du trångt i din bil Laszlo? Jag tror jag kan låna en kompis lägenhet i Lund. Han är ändå inte hemma


Posted by Laszlo on Mar-18-2005 18:00:

quote:
Originally posted by jofawe
åh.. nu blev jag mer lockad över att INTE åka

Seriöst.. vill verkligen ner.. hmmpf!
Har du trångt i din bil Laszlo? Jag tror jag kan låna en kompis lägenhet i Lund. Han är ändå inte hemma


nej då det finns plats...än så länge är det bara jag...eventuellt mattias samt en ytterligare tjomme som kanske hakar på...så det finns gott om plats...


Posted by jofawe on Mar-18-2005 18:07:

quote:
Originally posted by Laszlo
nej då det finns plats...än så länge är det bara jag...eventuellt mattias samt en ytterligare tjomme som kanske hakar på...så det finns gott om plats...


EY .. du glömmer att jag är fet :P

(Ska Mattias med?! damn, hur lyckades du locka med honom?)


Posted by Laszlo on Mar-18-2005 18:29:

äh - jag vettefan alltså...han säger ju alltid att han ska med men bangar alltid i sista sekund, så jag räknar inte med att han hakar på denna gången heller...


Posted by SteveTranz4ever on Mar-18-2005 18:55:

quote:
Originally posted by jofawe
EY .. du glömmer att jag är fet :P

(Ska Mattias med?! damn, hur lyckades du locka med honom?)

Trodde du bara hade kraftig benstomme men stor byst


Posted by jofawe on Mar-18-2005 20:05:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Trodde du bara hade kraftig benstomme men stor byst


TIG KVINNA!! ... eller vänta nu.. det var ju jag


Posted by CJ InterCity on Mar-18-2005 20:43:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever Visst med SWETAs i första hand (tycker jag)... tror de kliar på alla bedrooms DJs

of course, jag ser speciellt fram emot ditt o laszlo's set

*september har PM*


Posted by SteveTranz4ever on Mar-18-2005 23:29:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
of course, jag ser speciellt fram emot ditt o laszlo's set

*september har PM*


Du menar inte November

Det är ju inte så många timmar (18-21/22 nåt sånt) så de hinns la inte med så många DJs om man inte kör B2B2B2B2B2B

Har ståt hemma nu hos Mistake å lirat i ett par timmar, första gången på 3-4 mån... fan så kass de gått fast nu börjar man bli full å då fan går de bättre

Å jag säger bara... ojojoj va många fina wax han har !!!!

Love vinyl ! (DJM-600 e rätt skoj den me )


Posted by CJ InterCity on Mar-19-2005 01:49:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Du menar inte November

joo såklart

själv är jag villig att avstå från att spela om det blir för tajt. men en låt eller två lirar jag gärna ändå


Posted by Funfrock on Mar-19-2005 10:47:

Blir ju perfekt med efterfest på Amnesia sen på fredagen
Eller så kan man åka till cph och se en av killarna från Alter Ego.


Posted by CJ InterCity on Mar-19-2005 19:51:

quote:
Originally posted by Funfrock
Blir ju perfekt med efterfest på Amnesia sen på fredagen
Eller så kan man åka till cph och se en av killarna från Alter Ego.

eller så kan man hålla ut till lördagen och gå på Mayday


Posted by Laszlo on Mar-19-2005 20:13:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
eller så kan man hålla ut till lördagen och gå på Mayday


tsss...nu håller du tyst....


Posted by SteveTranz4ever on Mar-19-2005 20:19:

Shit pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto...
Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska...
Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm...


Posted by CJ InterCity on Mar-20-2005 01:51:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Shit pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto...
Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska...
Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm...

yes, yes! fortsätt...


Posted by ice_key on Mar-21-2005 18:50:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Shit pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto...
Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska...
Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm...



JA! se nu till att få tummen ur röven annars drar vi in till visum för inpassering till skåne


Posted by sipowitz on Mar-21-2005 23:19:

Adress

Hej!

Adressen till festen är: Vegagatan 8.

Ni som kommer från centralen gör enklast som så att ni tar buss nr 3 (mot Linero). Sen hoppar ni av på stampelyckan, till höger ser ni en gatukiosk som ligger vid gatan - vegagatan, följ den ner 3 hus så har ni nr 8 på höger sida.

Kan lägga upp en gångvägsbeskrivning också, för det går iofs rätt fort att gå också. Någon som är sugen att gå och behöver en karta?

Ett tips är att ta med lite kontanter, för vi kan ju eventuellt ta en taxi in till slagthuset om folk är sugna på det, tror en taxi (steve: läs bulle) kostar 350kr så 70kr per person drygt.


Posted by CJ InterCity on Mar-22-2005 01:51:

hur är det om man kommer med buss från Malmö Södervärn?


Posted by keddo on Mar-22-2005 07:15:

Vad heter tågstationen, Lund C ? (den precis innan malmö c?) har tjackat biljett till malmö c nämligen, men går lika bra att hoppa av i lund. Hur pass tidigt får man droppa in på fest stället då ? kanske inte så populärt att komma kl 5

Vore bra om du kunde fixa en gång beskrivning också, ifallatt


Posted by WoberT on Mar-22-2005 07:34:

blir mer o mer sugen på att åka ner til skåne men har inte riktigt bestämt mig än. Det där med SWETA förfest låter ju utomordentligt trevligt, mycket folk som kommer eller? Ska försöka bestämma mig snarast om hur jag ska göra


Posted by SWE_TRANCE on Mar-22-2005 09:47:

quote:
Originally posted by WoberT
blir mer o mer sugen på att åka ner til skåne men har inte riktigt bestämt mig än. Det där med SWETA förfest låter ju utomordentligt trevligt, mycket folk som kommer eller? Ska försöka bestämma mig snarast om hur jag ska göra


Bara att kolla in den här tråden
Ser ut som att vi blir ett litet gäng iaf!


Posted by WoberT on Mar-22-2005 10:45:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Bara att kolla in den här tråden
Ser ut som att vi blir ett litet gäng iaf!


Ahh jo hittade den sen, blir en jäkla massa folk . Har ni fixat lokal eller är det nån som har stor lägenhet hehe


Posted by November on Mar-22-2005 12:26:

Re: Adress

quote:
Originally posted by sipowitz
Hej!

Adressen till festen är: Vegagatan 8.

Ni som kommer från centralen gör enklast som så att ni tar buss nr 3 (mot Linero). Sen hoppar ni av på stampelyckan, till höger ser ni en gatukiosk som ligger vid gatan - vegagatan, följ den ner 3 hus så har ni nr 8 på höger sida.

Kan lägga upp en gångvägsbeskrivning också, för det går iofs rätt fort att gå också. Någon som är sugen att gå och behöver en karta?

Ett tips är att ta med lite kontanter, för vi kan ju eventuellt ta en taxi in till slagthuset om folk är sugna på det, tror en taxi (steve: läs bulle) kostar 350kr så 70kr per person drygt.


Vilket är bäst? Tåg eller buss från Malmö?


Posted by SWE_TRANCE on Mar-22-2005 14:51:

Re: Re: Adress

quote:
Originally posted by November
Vilket är bäst? Tåg eller buss från Malmö?


Pendeltåg kostar 36:- och går ungefär varje kvart vad jag förstått.
Resan tar 16min så det känns som det bästa alternativet

Gå in på http://www.skanetrafiken.se och leta fram en avgång som passar.


Posted by SWE_TRANCE on Mar-22-2005 15:08:

Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.