TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Dj Lex on May-15-2005 19:44:

Zonde gasten! Dan maar 'gewoon' promoveren natuurlijk anders is het helemaal naadje

Posted by Tim81 on May-15-2005 20:03:

Ik had ook liever dat die finale op een andere dag zou vallen, maar helaas... Als het goed is gaat men bij de club nog op zoek naar een 'sponsor', zodat we nog wat van ons geld terug zien!

En misschien valt er nog iets te annuleren (vliegreis of hotel)

Kaartjes kunnen jullie (Onno, Lex, Tijs) misschien wel voor ons verkopen... het is toch uitverkocht!

Posted by SnuggLe on May-16-2005 17:28:

Jammer, ik kan helaas niet, had het graag overgenomen, maar ga niet in mijn eentje met dat vliegtuig. Vrouwtje wil niet mee.

Posted by Tim81 on May-16-2005 17:39:

We hebben vandaag, ondanks een 2-0 achterstand, de finale bereikt van de nacompetitie! Maar er is nog een ontsnappingsmogelijkheid... Onze tegenstander bestaat komend weekend 75 jaar en wil eigenlijk dan niet spelen. Als de KNVB daarin toestemt zouden we dus een week later de finale spelen!

Ik ben voor Nog ff afwachten dus... maar anders heeft de club wel aangegeven de reis te vergoeden.

Posted by Djeebie on May-16-2005 17:48:

Gefeliciteerd Bij welke club spelen jullie eigenlijk?

Posted by Tim81 on May-16-2005 17:56:

Het uberbekende Westfriezen...
website

Posted by Glaniskanis on May-16-2005 18:58:

quote:
Originally posted by Tim81
Ik ben voor Nog ff afwachten dus... maar anders heeft de club wel aangegeven de reis te vergoeden.

Dus diegene die dit wil scoren van jullie kan in principe gratis erheen omdat jullie club alles vergoed in geval als je moet spelen...
In dat geval!!
Ik wil best een hele kleine vergoeding geven nog dan

Posted by Tim81 on May-16-2005 19:58:

Haha, gierige Nederlanders!
Ik denk niet dat de club alles vergoedt... en we zouden met z'n 3en gaan, dus we moeten die andere jongen ook nog uitkopen!

Posted by Partyhardy! on May-16-2005 20:09:

quote:
Haha, gierige Nederlanders!
Ik denk niet dat de club alles vergoedt... en we zouden met z'n 3en gaan, dus we moeten die andere jongen ook nog uitkopen!

Lex gaat nog wel toch?

Posted by Tim81 on May-16-2005 20:19:

Nope, die gaat niet in z'n eentje... de finale is definitief aanstaande zondag, dus helaas!

Het hotel is inmiddels geannuleerd, alleen volgens mij kan je vluchten bij EasyJet niet cancellen... dus als er 3 mensen heen willen moet de vlucht omgeboekt worden (op jouw kosten) en kan je onze kaartjes overkopen (het is namelijk uitverkocht)!

Posted by Partyhardy! on May-16-2005 20:29:

quote:
(het is namelijk uitverkocht)!

Er worden volgens mij nog wel kaarten aan de deur verkocht hoor, maar dan moet je knetter lang in de rij staan... (Engelse gewoonte )

Posted by Roos22 on May-17-2005 08:21:

Jammer zeg jongens!! Belachelijk! voetbal..DUS.... Succes met jullie wedstrijdjes hehe

Als ik kon a.s. weekend was ik zeker gegaan. Jammer voor Lex dat hij het nu ook moet missen.

Posted by Tim81 on May-17-2005 15:50:

Nou ja, alles is verder afgehandeld! Hotel is geannuleerd, kaartjes zijn verkocht (en Onno kan ze mooi afleveren in Londen ) en de voetbalclub vergoedt de vliegreis...

De voorpret was leuk, maar ik ga deze thread na het weekend natuurlijk niet meer bekijken... ik denk niet dat ik dat emotioneel aan kan!

Have fun guys!

Posted by magrec on May-17-2005 16:01:

quote:
Nou ja, alles is verder afgehandeld! Hotel is geannuleerd, kaartjes zijn verkocht (en Onno kan ze mooi afleveren in Londen ) en de voetbalclub vergoedt de vliegreis...

De voorpret was leuk, maar ik ga deze thread na het weekend natuurlijk niet meer bekijken... ik denk niet dat ik dat emotioneel aan kan!

Have fun guys!

Relaxt van jullie voetbalclub.
Ik zou het ook doen hoor. Als ik nog had gevoetbald dan had ik dit ook gedaan (1 van de redenen dat ik wel blij ben dat ik gestopt ben met voetbal....kan mooi mijn weekend plannen zonder rekening te houden met sportieve verplichtingen)

Posted by tijs08 on May-17-2005 16:11:

quote:

Have fun guys!

Gelukkig dat het zo netjes is opgelost... nog een positief puntje in deze trieste happening..

Wij gaan het zeker vet hebben daar.. en zullen niks los laten over hoe het was, speciaal voor jullie

Posted by SnuggLe on May-20-2005 07:39:

Renske gaat heel waarschijnlijk niet meer, dat wisten jullie al?

Heel heel heel veel plezier mensen! Vermaak je, maar dat zal vast wel lukken Gaat er nog een digitale camera mee met iemand? Ik ben wel benieuwd namelijk!

Posted by Djeebie on May-20-2005 07:47:

Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam?

Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken.

Posted by SnuggLe on May-20-2005 07:49:

quote:
Originally posted by Djeebie
Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam?

Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken.

He das ook cool
Heb ik morgenmiddag ook weer wat te doen , voetbal kijken

Posted by Tim81 on May-20-2005 08:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Heel heel heel veel plezier mensen! Vermaak je, maar dat zal vast wel lukken Gaat er nog een digitale camera mee met iemand? Ik ben wel benieuwd namelijk!

Dat zal lastig worden! Ik had namelijk een mailtje gestuurd naar Fabric of het mogelijk was om mijn videocamera mee naar binnen te nemen. Als reactie kreeg ik dat camera's niet worden toegestaan... dus mijn reactie was "en een fotocamera dan?". Deze worden ook niet toegelaten in Fabric... ze raadden me ten strengste af deze proberen mee te nemen, want die zou worden ingenomen

Dus ik vrees geen plaatjes van Club Fabric... en al die toeristische bezienswaardigheden geloof ik wel

Posted by SnuggLe on May-20-2005 08:08:

quote:
Dat zal lastig worden! Ik had namelijk een mailtje gestuurd naar Fabric of het mogelijk was om mijn videocamera mee naar binnen te nemen. Als reactie kreeg ik dat camera's niet worden toegestaan... dus mijn reactie was "en een fotocamera dan?". Deze worden ook niet toegelaten in Fabric... ze raadden me ten strengste af deze proberen mee te nemen, want die zou worden ingenomen

Dus ik vrees geen plaatjes van Club Fabric... en al die toeristische bezienswaardigheden geloof ik wel

Dikke bull joh, echt. Dat zeggen ze altijd om mensen af te schrikken zo'n ding mee te nemen...... gewoon doen, wedden dattie meekomt?

En dat 'afpakken' betekent dat ze hem achterhouden en je hem later op kan halen. Dus waar ben je bang voor? Ze nemen hem echt niet in om hem daarna aan een of ander sjacheraar te verkopen voor 10 euro

Posted by Tim81 on May-20-2005 08:16:

Ik snap ook wel dat ze hem niet afpakken en weggooien... maar ik zou mijn camera ook niet graag ergens in een Engels club afgeven!

Posted by tijs08 on May-20-2005 13:16:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dikke bull joh, echt. Dat zeggen ze altijd om mensen af te schrikken zo'n ding mee te nemen...... gewoon doen, wedden dattie meekomt?

Dat is volgens mij niet zo Bram... Er zijn nergens partypics van de Fabric te vinden op het net, alleen op hun eigen site...

Thanks mensen, wij gaan het zeker naar ons zin hebben (ook al gaat Renske niet ) Ik verwacht een 5 uurs set van Sasha aangezien er maar 2 mensen in de hoofdzaal geboekt staan die van 10 tot 7 open is
We vliegen morgen vroeg vanaf Eindhoven met Ryanair.. zaterdag dus even een cultureel dagje... s'avond loooos en dan zondag ons bed in. Maandag avond weer terug. Dus dan ook nog tijd om iets te ondernemen!

Posted by SnuggLe on May-20-2005 13:50:

quote:
Originally posted by tijs08
Dat is volgens mij niet zo Bram... Er zijn nergens partypics van de Fabric te vinden op het net, alleen op hun eigen site...

ik zou het er gewoon op gokken. Foto's zijn altijd leuk.

Posted by tijs08 on May-20-2005 13:52:

quote:
Originally posted by Djeebie

O, en jij ook veel plezier in Leeds Djeebie!

Over paar dagen komen we allemaal een paar pondjes lichter terug

Posted by M_Peror on May-20-2005 15:57:

Hello!

Have fun everyone!

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »