TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Zonde gasten! Dan maar 'gewoon' promoveren natuurlijk anders is het helemaal naadje 
Ik had ook liever dat die finale op een andere dag zou vallen, maar helaas... Als het goed is gaat men bij de club nog op zoek naar een 'sponsor', zodat we nog wat van ons geld terug zien!
En misschien valt er nog iets te annuleren (vliegreis of hotel)
Kaartjes kunnen jullie (Onno, Lex, Tijs) misschien wel voor ons verkopen... het is toch uitverkocht! 
Jammer, ik kan helaas niet, had het graag overgenomen, maar ga niet in mijn eentje met dat vliegtuig. Vrouwtje wil niet mee.
We hebben vandaag, ondanks een 2-0 achterstand, de finale bereikt van de nacompetitie! Maar er is nog een ontsnappingsmogelijkheid... Onze tegenstander bestaat komend weekend 75 jaar en wil eigenlijk dan niet spelen. Als de KNVB daarin toestemt zouden we dus een week later de finale spelen!
Ik ben voor
Nog ff afwachten dus... maar anders heeft de club wel aangegeven de reis te vergoeden.
Gefeliciteerd
Bij welke club spelen jullie eigenlijk?
Het uberbekende Westfriezen...
website
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Ik ben voor Nog ff afwachten dus... maar anders heeft de club wel aangegeven de reis te vergoeden. |

Haha, gierige Nederlanders!
Ik denk niet dat de club alles vergoedt... en we zouden met z'n 3en gaan, dus we moeten die andere jongen ook nog uitkopen!
| Originally posted by Tim81 Haha, gierige Nederlanders! Ik denk niet dat de club alles vergoedt... en we zouden met z'n 3en gaan, dus we moeten die andere jongen ook nog uitkopen! |
Nope, die gaat niet in z'n eentje... de finale is definitief aanstaande zondag, dus helaas!
Het hotel is inmiddels geannuleerd, alleen volgens mij kan je vluchten bij EasyJet niet cancellen... dus als er 3 mensen heen willen moet de vlucht omgeboekt worden (op jouw kosten) en kan je onze kaartjes overkopen (het is namelijk uitverkocht)!
| Originally posted by Tim81 (het is namelijk uitverkocht)! |
)
Jammer zeg jongens!! Belachelijk! voetbal..DUS....
Succes met jullie wedstrijdjes hehe
Als ik kon a.s. weekend was ik zeker gegaan. Jammer voor Lex dat hij het nu ook moet missen.
Nou ja, alles is verder afgehandeld! Hotel is geannuleerd, kaartjes zijn verkocht (en Onno kan ze mooi afleveren in Londen
) en de voetbalclub vergoedt de vliegreis...
De voorpret was leuk, maar ik ga deze thread na het weekend natuurlijk niet meer bekijken... ik denk niet dat ik dat emotioneel aan kan!
Have fun guys!
| Originally posted by Tim81 Nou ja, alles is verder afgehandeld! Hotel is geannuleerd, kaartjes zijn verkocht (en Onno kan ze mooi afleveren in Londen ) en de voetbalclub vergoedt de vliegreis...De voorpret was leuk, maar ik ga deze thread na het weekend natuurlijk niet meer bekijken... ik denk niet dat ik dat emotioneel aan kan! Have fun guys! |
| Originally posted by Tim81 Nou ja, alles is verder afgehandeld! Hotel is geannuleerd, kaartjes zijn verkocht (en Onno kan ze mooi afleveren in Londen ) en de voetbalclub vergoedt de vliegreis...De voorpret was leuk, maar ik ga deze thread na het weekend natuurlijk niet meer bekijken... ik denk niet dat ik dat emotioneel aan kan! Have fun guys! |
Renske gaat heel waarschijnlijk niet meer, dat wisten jullie al?
Heel heel heel veel plezier mensen! Vermaak je, maar dat zal vast wel lukken
Gaat er nog een digitale camera mee met iemand? Ik ben wel benieuwd namelijk!
Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken
Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam?
Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is
En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken.
| Originally posted by Djeebie Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam? Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken. |

| Originally posted by SnuggLe Heel heel heel veel plezier mensen! Vermaak je, maar dat zal vast wel lukken Gaat er nog een digitale camera mee met iemand? Ik ben wel benieuwd namelijk! |

| Originally posted by Tim81 Dat zal lastig worden! Ik had namelijk een mailtje gestuurd naar Fabric of het mogelijk was om mijn videocamera mee naar binnen te nemen. Als reactie kreeg ik dat camera's niet worden toegestaan... dus mijn reactie was "en een fotocamera dan?". Deze worden ook niet toegelaten in Fabric... ze raadden me ten strengste af deze proberen mee te nemen, want die zou worden ingenomen ![]() Dus ik vrees geen plaatjes van Club Fabric... en al die toeristische bezienswaardigheden geloof ik wel |
Ik snap ook wel dat ze hem niet afpakken en weggooien... maar ik zou mijn camera ook niet graag ergens in een Engels club afgeven!
| Originally posted by SnuggLe Dikke bull joh, echt. Dat zeggen ze altijd om mensen af te schrikken zo'n ding mee te nemen...... gewoon doen, wedden dattie meekomt? |
) Ik verwacht een 5 uurs set van Sasha aangezien er maar 2 mensen in de hoofdzaal geboekt staan die van 10 tot 7 open is
| Originally posted by tijs08 Dat is volgens mij niet zo Bram... Er zijn nergens partypics van de Fabric te vinden op het net, alleen op hun eigen site... |
| Originally posted by Djeebie Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam? Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken. |

Have fun everyone!