TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by djcresto on Mar-01-2005 22:51:

quote:
Originally posted by pooley
Tis de sfeer, wetende, tis fucking vakantie !!! Speelt vooral int koppeke, ge weet, ik zit 1000km van thuis weg, op me gemak, goe weer (allo freaking koud/nat/rotweer buiten in den belgique?), met vrienden, , drank, vrijdheid, no strings attached ...

Beter kan toch niet, ik heb zoiets nodig om mezelf op te laden(familiaal trekje). Lekker relaxen, elke dag uitgaan moet voor niet, gewoon beetje liggen luieren, nekeer weggaan naar een stad (barca, girona), genieten.

Ieder zijn ding natuurlijk, af en toe is een vakantie waar ge effectief iets 'doet' is ook best gezellig en meestal leerrijk. Ach ja, daar is later nog tijd genoeg voor.

hier kan ik mij volledig in vinden. Lekker relaxen op vakantie, tis em echt wel de vakantiesfeer die het allemaal zo supermaakt. 2 jaar geleden ging ik op badmintonkamp & erna naar Lloret, totaal verschillende vakanties in een totaal verschillende omgeving. Maar de sfeer die op beide plaatsen hing was gewoon super.

Posted by pooley on Mar-01-2005 22:56:

ik vond 1000 dus ni veel he :-)

en ja de zon moet me opladen, want hier in den belgique ist gene vette.
Iederee nzijn ding natuurlijk, ik zou van elke vakantie kunnen genieten alst maar warm en zonnig is

Posted by Icone on Mar-02-2005 13:57:

Genen Ibiza voor mij, maar is lekker niks doen in Turkije of Malta... Turkije was vree plezant de vorige keer!

Posted by Xilver on Mar-02-2005 15:00:

quote:
Originally posted by Icone
Genen Ibiza voor mij, maar is lekker niks doen in Turkije of Malta... Turkije was vree plezant de vorige keer!

Joa Turkije ook al geweest, very nice.

Posted by TOR on Mar-02-2005 18:40:

sfeer cre�er je toch zelf? dat doet de omgeving of de stralingsterkte van de zon toch niet? het enige wat ik enigszins begrijp is het weg zijn van alles wat met de dagelijkse sleur wordt geassocieerd. maar ik zie nog steeds niet in waarom je dan zoveel kilometer zou reizen, tenzij je echt in een compleet andere omgeving terechtkomt. en bij mijn weten is een strand en een zwembad overal hetzelfde.

Posted by Kaidreas on Mar-02-2005 18:53:

bij mij is het echt al te lang geleden dat ik nog op reis ben geweest. kheb er dringend nood aan. spijtig genoeg heb ik tamme vrienden, die altijd zagen en er nooit geld voor hebben

ik hoop echt wel eens in noorwegen te geraken. (ooit)

Posted by Lady_LizzY on Mar-03-2005 10:59:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik hoop echt wel eens in noorwegen te geraken. (ooit)

Same here, maar 't zal niet voor deez jaar zijn vrees ik.

Normaal ga we ergens in september wel een weekje weg, maar dan liefst naar de zon.
Maybe ook een feest-vakantie met een vriendin ofzo
(dat meisje van in de Fitlink, supermeid overigens!)

Posted by Icone on Mar-03-2005 11:50:

quote:
Originally posted by TOR
sfeer cre�er je toch zelf? dat doet de omgeving of de stralingsterkte van de zon toch niet? het enige wat ik enigszins begrijp is het weg zijn van alles wat met de dagelijkse sleur wordt geassocieerd. maar ik zie nog steeds niet in waarom je dan zoveel kilometer zou reizen, tenzij je echt in een compleet andere omgeving terechtkomt. en bij mijn weten is een strand en een zwembad overal hetzelfde.

Bwa, Turkije is zo'n beetje het nieuwe Spanje he. Spanje wordt met den dag bvb ook vele duurder, terwijl Turkije nog steeds goedkoop is. Zelfs al is het langer vliegen, toch komt het stukken goedkoper uit. Tenzij ge natuurlijk ergens in Spanje toch het van het vindt.

En dan nog, sommige mensen moeten het allemaal ook eens gezien hebben zeker?

Posted by Dj LPG on Mar-03-2005 12:13:

quote:
Originally posted by Icone
Tenzij ge natuurlijk ergens in Spanje toch het van het vindt.

Bvb familie van u vriendin die in salou woont??

Posted by Icone on Mar-03-2005 12:32:

quote:
Originally posted by Dj LPG
Bvb familie van u vriendin die in salou woont??

Zoiets is natuurlijk vree goe meegenomen

Posted by X-Tune on Mar-06-2005 18:02:

Ik ben van plan om heel de vakantie op dit forum te kamperen.

Posted by Bait on Mar-06-2005 19:01:

Gaat ge campen jong,

Allez veel succes en let op de bordjes h�

Posted by Kaidreas on Mar-06-2005 20:22:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ik ben van plan om heel de vakantie op dit forum te kamperen.

graaf... kampen sjorren op het forum das pas kewl

Posted by djcresto on Mar-17-2005 07:24:

int paasverlof ga ik enkele dagen naar Parijs, tips over wat ik moet zien en niet zijn zijn altijd welkom. De firma dankt u

Posted by pooley on Mar-17-2005 12:17:

The usual he.
Daar is zooo veel te zien, winkels (), mont martre, de steegjes, l'ouvre(files!), buitenlanders die u echt brol willen verkopen, Seine, etc etc

Posted by Xilver on Mar-17-2005 12:18:

Het Louvre he jong. Moet ge geweest zijn.

Posted by djcresto on Mar-17-2005 12:21:

quote:
Originally posted by Xilver
Het Louvre he jong. Moet ge geweest zijn.

er binnen ga ik nie ze, dan zijde direct nen dag kwijt, kben er maar 3 eh. Via volgende site kon ik wel al een pak info vinden: http://www.euroreizen.be/citytrips/parijs/index.htm

Posted by Bertn on Mar-17-2005 12:23:

quote:
Originally posted by djcresto
er binnen ga ik nie ze, dan zijde direct nen dag kwijt, kben er maar 3 eh. Via volgende site kon ik wel al een pak info vinden: http://www.euroreizen.be/citytrips/parijs/index.htm

ik vind da ge toch een halve dag aan het louvre moet gespendeerd hebben! daar hangt de grootste kunst van de laatste eeuwen!

ook leuk: centre pompidou

Posted by Jasperovitsj on Mar-17-2005 13:54:

Kvond het Louvre zwaar overrated eigenlijk, vooral door de drukte I guess.

Posted by TOR on Mar-17-2005 13:55:

ik zou aan de Seine in de zon liggen!

Posted by Jakhira on Mar-17-2005 14:07:

quote:
Originally posted by TOR

Posted by djcresto on Mar-17-2005 14:14:

quote:
Originally posted by TOR

zeker een boottocht erop he

Posted by pooley on Mar-17-2005 14:23:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kvond het Louvre zwaar overrated eigenlijk, vooral door de drukte I guess.

museum + overrated
wtf

Posted by Nabistai on Mar-17-2005 14:33:

quote:
Originally posted by djcresto

Ik heb op 2 dagen zowat alle culturele bezienswaardigeheden in Parijs gezien (inclusief de Moulin Rouge!).

Posted by djcresto on Mar-17-2005 14:36:

quote:
Originally posted by Nabistai
Ik heb op 2 dagen zowat alle culturele bezienswaardigeheden in Parijs gezien (inclusief de Moulin Rouge!).

met een gids of niet?

We hebben via internet geboekt, en zelf thalys gereserveerd. Met een gids ziet ge waarschijnlijk veel meer maar kheb niet echt zin in zo'n jachtig gedoe. Liever lekker relax. Moulin Rouge is wel pokkeduur, 93 euro voor een show als ik mij niet vergis.

Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »