TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by pooley Tis de sfeer, wetende, tis fucking vakantie !!! Speelt vooral int koppeke, ge weet, ik zit 1000km van thuis weg, op me gemak, goe weer (allo freaking koud/nat/rotweer buiten in den belgique?), met vrienden, , drank, vrijdheid, no strings attached ... Beter kan toch niet, ik heb zoiets nodig om mezelf op te laden(familiaal trekje). Lekker relaxen, elke dag uitgaan moet voor niet, gewoon beetje liggen luieren, nekeer weggaan naar een stad (barca, girona), genieten. Ieder zijn ding natuurlijk, af en toe is een vakantie waar ge effectief iets 'doet' is ook best gezellig en meestal leerrijk. Ach ja, daar is later nog tijd genoeg voor. |
ik vond 1000 dus ni veel he :-)
en ja de zon moet me opladen, want hier in den belgique ist gene vette.
Iederee nzijn ding natuurlijk, ik zou van elke vakantie kunnen genieten alst maar warm en zonnig is 
Genen Ibiza voor mij, maar is lekker niks doen in Turkije of Malta... Turkije was vree plezant de vorige keer!
| Originally posted by Icone Genen Ibiza voor mij, maar is lekker niks doen in Turkije of Malta... Turkije was vree plezant de vorige keer! |
sfeer cre�er je toch zelf? dat doet de omgeving of de stralingsterkte van de zon toch niet? het enige wat ik enigszins begrijp is het weg zijn van alles wat met de dagelijkse sleur wordt geassocieerd. maar ik zie nog steeds niet in waarom je dan zoveel kilometer zou reizen, tenzij je echt in een compleet andere omgeving terechtkomt. en bij mijn weten is een strand en een zwembad overal hetzelfde.
bij mij is het echt al te lang geleden dat ik nog op reis ben geweest. kheb er dringend nood aan. spijtig genoeg heb ik tamme vrienden, die altijd zagen en er nooit geld voor hebben
ik hoop echt wel eens in noorwegen te geraken. (ooit)
| Originally posted by Kaidreas ik hoop echt wel eens in noorwegen te geraken. (ooit) |
| Originally posted by TOR sfeer cre�er je toch zelf? dat doet de omgeving of de stralingsterkte van de zon toch niet? het enige wat ik enigszins begrijp is het weg zijn van alles wat met de dagelijkse sleur wordt geassocieerd. maar ik zie nog steeds niet in waarom je dan zoveel kilometer zou reizen, tenzij je echt in een compleet andere omgeving terechtkomt. en bij mijn weten is een strand en een zwembad overal hetzelfde. |
| Originally posted by Icone Tenzij ge natuurlijk ergens in Spanje toch het van het vindt. |
| Originally posted by Dj LPG Bvb familie van u vriendin die in salou woont?? |
Ik ben van plan om heel de vakantie op dit forum te kamperen. 
Gaat ge campen jong,
Allez veel succes en let op de bordjes h�

| Originally posted by X-Tune Ik ben van plan om heel de vakantie op dit forum te kamperen. |
int paasverlof ga ik enkele dagen naar Parijs, tips over wat ik moet zien en niet zijn zijn altijd welkom. De firma dankt u
The usual he.
Daar is zooo veel te zien, winkels (
), mont martre, de steegjes, l'ouvre(files!), buitenlanders die u echt brol willen verkopen, Seine, etc etc
Het Louvre he jong. Moet ge geweest zijn.
| Originally posted by Xilver Het Louvre he jong. Moet ge geweest zijn. |
| Originally posted by djcresto er binnen ga ik nie ze, dan zijde direct nen dag kwijt, kben er maar 3 eh. Via volgende site kon ik wel al een pak info vinden: http://www.euroreizen.be/citytrips/parijs/index.htm |
Kvond het Louvre zwaar overrated eigenlijk, vooral door de drukte I guess.
ik zou aan de Seine in de zon liggen!
| Originally posted by TOR ik zou aan de Seine in de zon liggen! |
| Originally posted by TOR ik zou aan de Seine in de zon liggen! |
| Originally posted by Jasperovitsj Kvond het Louvre zwaar overrated eigenlijk, vooral door de drukte I guess. |
| Originally posted by djcresto er binnen ga ik nie ze, dan zijde direct nen dag kwijt, kben er maar 3 eh. Via volgende site kon ik wel al een pak info vinden: http://www.euroreizen.be/citytrips/parijs/index.htm |
| Originally posted by Nabistai Ik heb op 2 dagen zowat alle culturele bezienswaardigeheden in Parijs gezien (inclusief de Moulin Rouge!). |