TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de beste club van Nederland ?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Net gestemd.
11
11
11!!
Club 11 roels!
al was het maar omdat 2x the one 11 is 
Ik heb ook ff gestemd op het paard... niet overal geweest tho
Wel veel, maar toch Club 11 ken ik bijv niet en daar wor ik nu wel nieuwsgierig naar dus
Normaal had ik trouwens natuurlijk gestemd op die fijne club waar Theseus altijd moet draaien en die mooie hollandse BN-babes komen
Dat is toch ook wel een meedingertje voor volgend jaar naar ik zo dacht 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Ik heb ook ff gestemd op het paard... niet overal geweest tho Wel veel, maar toch Club 11 ken ik bijv niet en daar wor ik nu wel nieuwsgierig naar dus Normaal had ik trouwens natuurlijk gestemd op die fijne club waar Theseus altijd moet draaien en die mooie hollandse BN-babes komen Dat is toch ook wel een meedingertje voor volgend jaar naar ik zo dacht |

| Originally posted by Little Theseus wahaha "club" ![]() d'r kunnen slechts 700 man max in mijn zeg maar "commerciele discotheek" maarrrrr we hebben binnenkort wel een pasjessysteem das wel kut en mooi tegelijk; raddraaiers worden geweerd maar nu komen d'r ook geen 16 jarige snolletjes meer |
| Originally posted by SnuggLe Ach gossie......!! Je hebt altijd nog dames in de buurt |
| Originally posted by Little Theseus nu komen d'r ook geen 16 jarige snolletjes meer |
| Beste Nachttempel-stemmer, Al 9.000 stemmers en slechts een handvol stemmen verschil tussen Paard, Panama en Now&Wow. Kan het nog spannender bij het ingaan van de laatste stemweek van Nieuwe Revu's Nachttempel 2005? Het was afgelopen week voortdurend stuivertje wisselen aan kop. Paard van Troje, Panama en Now&Wow lijken in een bloedstollende eindsprint deze week te gaan uitmaken wie de Nachttempel 2005 wint en met de hoofdprijs van 15.000,- Euro aan de haal gaat! Vannacht om 24:00 is de laatste stemweek (woensdag 23 tm. dinsdag 29 maart) gestart. Iedereen kan nog één stem uitbrengen op zijn of haar favoriete club. Dus ga naar www.nachttempel.nl en stem voor de allerlaatste keer! Op dinsdag 5 april zal de winnaar tussen 18:00 - 20:00 live bekend worden gemaakt in het radioprogramma "Zwijnenstal" op 3FM. Stand nu (en daarnaast die van vorige week): 1(3) Paard van Troje, 2(2) Panama, 3(1) Now&Wow, 4(6) Paradiso en 5(4) Bitterzoet Alvast hartelijk dank! Nieuwe Revu |

| Originally posted by SnuggLe Kom op jongens!, het Paard is aan het stijgen!! Dus pak AL de emailadressen die je hebt, en stemmen please!!!!!!!!!!! Krijgen we een dik feest in het Paard voor die 15.000 ![]() Kom op kom op kom op ! |
| Originally posted by tijs08 mee eens! Maar wel weer scheef natuurlijk... Er moet gewoon zoals Bram zegt zoveel mogelijk gestemd worden op het Paard, omdat dat de best club is van Nederland Ik ga zeker nog even stemmen... heb zelf 5 email adressen dus dat schiet al op |

+1 stem voor het Paard! 
+2 stemmen voor het Paard! 
Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd
| Originally posted by Yarnie Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd |

| Originally posted by Yarnie Ik ga morgen een ski-hutje pakken in rotterdam, lekker zuipavondje, ben benieuwd |

passiva, we gaan volgens mij naar de grote skihut.
Wordt idd een kansloos zuipavondje snuggle, ga met wat gasten van college die ik al een tijd niet heb gezien omdat we nu stage lopen. Wordt dus flink veel zuipen
| Originally posted by Yarnie passiva, we gaan volgens mij naar de grote skihut. Wordt idd een kansloos zuipavondje snuggle, ga met wat gasten van college die ik al een tijd niet heb gezien omdat we nu stage lopen. Wordt dus flink veel zuipen |
Maar dat zal vast wel lukken
| Originally posted by SnuggLe Veel plezier man Maar dat zal vast wel lukken |

Getuige:

Originally posted by raoel ![]() Getuige: ![]() |
Die Brabanders ook heh 
Na Theo Maassen en Hans Teeuwen hebben we er eindelijk nog eentje gevonden met humor!
| Originally posted by Tim81 Na Theo Maassen en Hans Teeuwen hebben we er eindelijk nog eentje gevonden met humor! |
Nieuwe Revu's Nachttempel: En de winnaar is........
Meer dan 13.000 stemmers (een record) bepaalden hun keuze, Nieuwe Revu sloot om middernacht de stembus en telde de stemmen.
Now&Wow, Paard van Troje of Panama? De winnaar zit in de verzegelde envelop maar die gaat pas volgende week dinsdag 5 april open. Dan maken we live op 3FM in het programma "Swijnenstal" rond 18:30 de winnaar bekend.
De winnaar mag zich een jaar lang "de beste club van Nederland" noemen en ontvangt naast de Nachttempel Award een budget van E 15.000,- ter organisatie van het Nachttempelfeest in haar club.
Op woensdag 6 april tref je de complete uitslag en alle wetenswaardigheden aan in Nieuwe Revu, NL20/10 en op www.partyscene.nl
Re: Nieuwe Revu's Nachttempel: En de winnaar is........
| Originally posted by Partyhardy! Meer dan 13.000 stemmers (een record) bepaalden hun keuze, Nieuwe Revu sloot om middernacht de stembus en telde de stemmen. Now&Wow, Paard van Troje of Panama? De winnaar zit in de verzegelde envelop maar die gaat pas volgende week dinsdag 5 april open. Dan maken we live op 3FM in het programma "Swijnenstal" rond 18:30 de winnaar bekend. De winnaar mag zich een jaar lang "de beste club van Nederland" noemen en ontvangt naast de Nachttempel Award een budget van E 15.000,- ter organisatie van het Nachttempelfeest in haar club. Op woensdag 6 april tref je de complete uitslag en alle wetenswaardigheden aan in Nieuwe Revu, NL20/10 en op www.partyscene.nl |

Je zat toch al in de 'commissie', mag je dan ook nog kans maken op prijzen...