TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Tiesto is coming to norway !
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by KrissO on May-05-2005 18:07:

Jeg ringte bilettservice og de sa at det var helt utsolgt n�r jeg spurte om det var mulig � f� kj�pt i d�ra

Posted by danielsebastian on May-05-2005 19:58:

mmm *looks at his two tickets* too bad they chose such a small place for him to play :|

Posted by MadMats on May-07-2005 16:25:

quote:
Originally posted by KrissO
Jeg ringte bilettservice og de sa at det var helt utsolgt n�r jeg spurte om det var mulig � f� kj�pt i d�ra

det er mulig � f� kj�pt i d�ra, Jamie har sagt det flere ganger p� radio-oslo p� HEAT.. mulig det har blitt endret siden han sa det (1-2 uker siden) men det tviler jeg sterkt p�.. sikkert de p� billetservice som tror de vet alt

h�r p� HEAT p� onsdag da, Jamie prater nok om det, han er jo helt i hundre (han st�nner og s�nn n�r han prater om det lol). der er jo han som har ordnet det meste med � f� Ti�sto hit tror jeg

Posted by nordboh on May-10-2005 11:44:

Billettservice vet nok ikke det

Billettservice har nok bare f�tt info om hvor mange billetter de selv kan selge. At det legges ut billetter for salg i d�ra tror jeg ikke de blir informert om.
S� hvis man sp�r billettservice om det selges billetter i d�ra s� svarer de nok bare p� bakgrunn av at de ikke har flere billetter � selge igjen selv.

Er alltids lurt � legge ut endel billetter for salg i d�ra slik at man er sikre p� at det kommer endel folk tidlig ogs�.

Posted by DJ_Audun on May-10-2005 13:19:

Jaja, 6 dager igjen. Dere f�r ha det g�y dere som skal da. Hadde v�rt kult om noen kunne knipse noen bilder og dele dem med oss andre.

Posted by Mindbreezer on May-10-2005 14:59:

quote:
Originally posted by DJ_Audun
Hadde v�rt kult om noen kunne knipse noen bilder og dele dem med oss andre.

+1!

Posted by HEAT on May-10-2005 22:58:

Ikke lenge igjen n� folkens

Vi legger ut 150 billetter i d�ra 16.Skulle �nske vi kunne lagt ut flere men men.

Onsdag 11 Mai,er det siste HEAT sending f�r partyet.Vi trekker vinneren av vip konkurransen og en vinner av 2 vanlige billetter.

Send oss en mail og fortell hvorfor nettopp du fortjener � vinne.Du kan sende mail helt frem til 2130 onsdag kveld.

Vi h�res p� fm 101,1 fra klokken 20.

Hilsen
HEAT

mail:[email protected]

Pages (3): « 1 2 [3]