TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
Tour:
-Tiesto HMH (Amsterdam) 29 april
-Tiesto Matrix (Nijmegen) 4 mei
-Tiesto Nightlife (Rotterdam) 5 mei
-Tiesto Asta (Den Haag) 6 mei
-Tiesto Palace (Groningen) 9 mei
-Tiesto Palace (Groningen) 10 mei
-Tiesto Panama (Amsterdam) 11 mei
Nog niks in de omgeving Brabant/Limburg? 
| quote: |
| Originally posted by jp Tour: -Tiesto HMH (Amsterdam) 29 april -Tiesto Matrix (Nijmegen) 4 mei -Tiesto Nightlife (Maastricht) 5 mei -Tiesto Asta (Den Haag) 6 mei -Tiesto Palace (Groningen) 9 mei -Tiesto Palace (Groningen) 10 mei -Tiesto Panama (Amsterdam) 11 mei Nog niks in de omgeving Brabant/Limburg? |
Waarom 2x in Groningen en in dezelfde tent ?!?!?!?!?
| Originally posted by jp Nog niks in de omgeving Brabant/Limburg? |
Verder is de Matrixx ook wel goed te doen als je in Brabant woont.
| Originally posted by ryo Kaartje voor Nightlive binnen. Waren er niet meer veel over en de voorverkoop was vanmorgen gestart dus wie er nog heen wil moet heel snel zijn |
29 April: Heineken Music Hall - Amsterdam
4 May: The Matrixx - Nijmegen
5 May: Nightlive - Maastricht (SOLD OUT!!)
6 May: Asta - Den Haag
7 May: Muzinq - Almere
8 May: Now & Wow - Rotterdam
9 May: The Palace - Groningen
10 May: The Palace - Groningen
11 May: Panama - Amsterdam
Het gehele schema
Naja als Nightlive niet doorgaat dan probeer ik Now & Wow, lekker dicht bij huis, op zondag zonder breezahs dus...
Iemand die weet wanneer daar de voorverkoop van start?
| Originally posted by jp Tour: -Tiesto HMH (Amsterdam) 29 april -Tiesto Matrix (Nijmegen) 4 mei -Tiesto Dauwpop (Platteland) 5 mei -Tiesto Nightlive (Rotterdam) 5 mei -Tiesto Asta (Den Haag) 6 mei -Tiesto Palace (Groningen) 9 mei -Tiesto Palace (Groningen) 10 mei -Tiesto Panama (Amsterdam) 11 mei Nog niks in de omgeving Brabant/Limburg? |
| Originally posted by Asperge Naja als Nightlive niet doorgaat dan probeer ik Now & Wow, lekker dicht bij huis, op zondag zonder breezahs dus... |
Hoe kom ik in vredesnaam aan Rotterdam? 
| Originally posted by jp Hoe kom ik in vredesnaam aan Rotterdam? |
| Originally posted by HiGH_NrG Vanwege Nighttown ofzo? |
there is only ONE number ONE
Line-up: TIESTO, Mark Norman, Misja Helsloot
Voorverkoop € 20,- start 2 weken voor evenement bij Ticketservice.nl, deurprijs € 25,-
Prijs : 20,00
Membership prijs : 15,00
Open : 23.00 - 06.00
| Originally posted by MaGiK54 Waarom 2x in Groningen en in dezelfde tent ?!?!?!?!? |
denk ik!
Of hij wil zijn Groningse fans tevreden houden aangezien bijna al zijn gigs hier in het zuidelijker deel van NL zijn
Voor het eerst dat ik hoor over een dj van naam in Almere! Lijkt mij niet de meeste gezellige plaats om te stappen...
En heb toch mijn nightlive ticekts nog kunnen scoren (naja een vriendin van mij voor mij dan
)
Gelukkig. Waar hadden ze ze nog? Heerlen?
Originally posted by ryo Gelukkig. Waar hadden ze ze nog? Heerlen? |
Oke oke
We zullen dan wel de enigen zijn he, misschien nog wat van Belgie ofzo?
God god god, vandaag zou kaartverkoop panama losgaan bij AB ticketshop. Ik bellen, hebben ze geen tickets...fout op site van panama. Vervolgens Magik en blackhole gebeld ook niks bekend....gisteren hadden zij al naar panama gebeld en daar was ook niks bekend.....algehele zucht dus.....

Tickets zijn toch via het A'dam uitburo te verkrijgen, er zijn 400 kaarten beschikbaar gesteld en kaartverkoop is vanaf 12:00 begonnen. Dus wees er snel bij, heb er zelf 4 besteld.
AUB Ticketshop
Leidseplein/hoek Marnixstraat
1017 PT Amsterdam
ma t/m za 10.00 - 18.00 uur.
donderdag tot 21.00 uur.
zondag 12.00 - 18.00 uur.
Betalen kan met contant geld, pin, creditcard of de Nationale Theater- en Concertbon. Per kaart wordt € 2,00 boekingskosten in rekening gebracht.
AUB Callcenter
(0900-0191 €0,40 per minuut)
Zeven dagen per week geopend
van 09.00 tot 20.00 uur.
Betalen kan met creditcard, telefonische overboeking, internetbankieren of éénmalige machtiging. Ook de Nationale Theater- en Concertbon is bij het callcenter verkrijgbaar. De kaarten worden per post aan u verzonden. Voor deze service betaalt u € 3,- per kaart.
Pff voor de kaartverkoop van Now&Wow is ook 0,0 informatie beschikbaar, te gaar geregeld...
| Originally posted by MaGiK54 Tickets zijn toch via het A'dam uitburo te verkrijgen, er zijn 400 kaarten beschikbaar gesteld en kaartverkoop is vanaf 12:00 begonnen. Dus wees er snel bij, heb er zelf 4 besteld. AUB Ticketshop Leidseplein/hoek Marnixstraat 1017 PT Amsterdam ma t/m za 10.00 - 18.00 uur. donderdag tot 21.00 uur. zondag 12.00 - 18.00 uur. Betalen kan met contant geld, pin, creditcard of de Nationale Theater- en Concertbon. Per kaart wordt € 2,00 boekingskosten in rekening gebracht. AUB Callcenter (0900-0191 €0,40 per minuut) Zeven dagen per week geopend van 09.00 tot 20.00 uur. Betalen kan met creditcard, telefonische overboeking, internetbankieren of éénmalige machtiging. Ook de Nationale Theater- en Concertbon is bij het callcenter verkrijgbaar. De kaarten worden per post aan u verzonden. Voor deze service betaalt u € 3,- per kaart. |
| Originally posted by Asperge Pff voor de kaartverkoop van Now&Wow is ook 0,0 informatie beschikbaar, te gaar geregeld... |
Sowieso een k*t-website van de Now&Wow, daar mogen ze wel eens wat beter hun best op doen.
| Originally posted by Matthijs inderdaad, ik was ook al naar wat meer info op zoek, maar echt NIKS te vinden! Sowieso een k*t-website van de Now&Wow, daar mogen ze wel eens wat beter hun best op doen. |