TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Roger natuurlijk ben ik ook van de partij! en zo te zien gaat passiva ons ook een lesje springen leren:P |
| Originally posted by visje ik neem aan dat leeftijd 18 zoals vorige keren 18 is? Zou et nogal klote vinden dat ik met mijn 19 jaar niet binnen kom zoals zo vaak daar in de asta |

Jongens, in het kader van het bericht van MdJ worden we op Clubcharts al 'homo's' genoemd. Is dat niet lief?
http://forum.clubcharts.nl/topic/35573/1/50
Ene thomazzzz zegt daar:
| Spam.... Nee hoor, ik ben niet zo'n h*mo als op TA , doen jullie netjes! Ben erg benieuwd wat jullie er van bakken. Dit bericht is gewijzigd door Thomazz op 09-03-2005 18:23. |
| Originally posted by MdJ Minimum leeftijd is 18. Dit geef ik persoonlijk door aan het management van de Asta, en indien nodig aan de beveiliging. ![]() Vanavond bekendmaking lineup! |
Lineup "Intuition Recordings Launch Event - Trance.nu v4.0"
Free Entrance / Gratis Entree
Area 1:
Menno de Jong [Intuition Recordings, Anjunabeats, Fundamental]
Kyau vs. Albert [Euphonic, Anjunabeats] (DE)
Talla2XLC [Technoclub, Sunshine Live, Bostich] (DE)
Gareth Emery (GTR) [Five AM, Godskitchen] (UK)
Dj Precision [Somatic Sense, Mysteryland]
Vs.
Misja Helsloot [Gesture Music, Trance Energy, Dance Valley]
Area 2:
Estuera vs. Kimito Lopez [Black Hole, Magik Muzik, Intuition] (BE, NO)
Niklas Harding [DI.fm, Global DJ Broadcast] (DK)
Likwit [Oslo Nights, Lost Language] (NO)
Passiva vs. Leon Bolier [Armada, Bonzai]
Short info:
Name: Intuition Recordings Launch Event
Date: 2nd of April 2005
Time: 23:00 � 05:00
Min. Age: 18
DJ Timetable: on www.intuitionrecordings.com
and www.trance.nu
Cost: FREE ENTRANCE / GRATIS ENTR�E!
Parking: Pleingarage
Plein 25, 2511CS, The Hague
Officieele persbericht, de flyer en meer achtergrondinfo over het feest en de lineup post ik dit weekend! 
Lekkere line-up hoor, in beide areas!! 
Net zoals v3 weer een geweldige lineup, grote kans dat wij er weer bij zijn 
Wow lekkere line up Menno
ben er weer bij met Erik uiteraard! En de vrouwtjes gaan ook mee 
Ben benieuwd naar die B2B's in Area 2 
Talla2XLC, dat was vroegah mijn held!
Heel gaaf (weer), jammer dat ik er niet ben 
| Originally posted by SnuggLe Talla2XLC, dat was vroegah mijn held! |
| Originally posted by MdJ Nou doe eens retro dan en kom ook een kijkje nemen |
Tis toch gratis, dus why not? Vorige keer ook goed vermaakt, maar dat kwam meer door de TA's dan door de muziek.
Wederom een vette line-up, ik snap alleen niet waarom die BeuQQer van een Talla er tussenstaat...
Wordt echt kiezen tussen dit feest en de b2b van Ei en Freezel op het BETA-feest...
| Originally posted by @win Wederom een vette line-up, ik snap alleen niet waarom die BeuQQer van een Talla er tussenstaat... Wordt echt kiezen tussen dit feest en de b2b van Ei en Freezel op het BETA-feest... |
Relaxte line-up.
Hopelijk doet niet weer een of andere malloot een bommelding zodat ik weer een uur in de file sta.
| Originally posted by Original Relaxte line-up. Hopelijk doet niet weer een of andere malloot een bommelding zodat ik weer een uur in de file sta. |

Leuke line-up voor trance minded people 
Ik ben vooral erg blij met de komst van Likwit. Vorige keer was het hij een groot gemis!
Vraagje aan Menno, heb je al een timetable of kan ik er vanuit gaan dat Likwit begint, gezien zijn draaistijl? 
Ja het wordt weer een goed feestje (was ff afwezig ivm iedereen in mn omgeving ziek).
Ik ben geen voorstander van het posten en kopieren van persberichten in de eerste post van een topic zonder een persoonlijke toelichting , maar goed, sommige reacties daarop vond ik ook vrij over the top.
Als iemand een label begint, wens hem dan succes. Volgens mij zijn er geen minimum maatstaven wanneer je een label mag beginnen. Buiten dat zijn er weinig jonge producers / djs die zo hard ervoor werken als Menno.
Deze thread moet trouwens heten Trance.nu & Intuition Recordings present Intuition Label Launch 
| Originally posted by tijs08 Leuke line-up voor trance minded people ![]() Ik ben vooral erg blij met de komst van Likwit. Vorige keer was het hij een groot gemis! Vraagje aan Menno, heb je al een timetable of kan ik er vanuit gaan dat Likwit begint, gezien zijn draaistijl? |
| Originally posted by @win Wordt echt kiezen tussen dit feest en de b2b van Ei en Freezel op het BETA-feest... |

)
| Originally posted by MdJ Timetable van Area 2 is inmiddels confirmed, en zal zijn: 23:00 � 00:30 Likwit 00:30 � 01:45 Passiva vs. Leon Bolier 01:45 � 03:00 Niklas Harding 03:00 � 04:30 Estuera vs. Kimito Lopez Area 1 timetable komt er zsm. aan! |

| Originally posted by tijs08 Wil Likwit zeker even zien/horen! Dus ben ook kort maar krachtig aanwezig ![]() Daarna door naar onze kabouter uit Zweden |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zou toch maar deze kiezen Zeker omdat er na hen nog een vette back 2 back met alleen maar trance-classics op het menu staat ![]() (Sorry voor de hijack, moest ons feestje die dag niet vallen zou ik in ieder geval naar hier zijn gekomen, alleen al voor Likwit ) |
Leuke line-up.. zo te zien wordt het tijd dat ik weer een keer onder mijn rots vandaan kom...
Vorige keer ondanks dat mijn auto was weggesleept een hele geslaagde avond gehad 
Kwijl! Wat een line-up! Maar eigenlijk had ik ook niet anders verwacht van jullie... 
Kyau vs Albert... woei! Die zijn goed bevallen in Bloemendaal. Talla2xlc, cool!!! Dat is al een long time hero van me, maar nog nooit live horen draaien. Precision vs Misja altijd vet en natuurlijk Menno de Jong zelf. En dan in Area 2 Niklas Harding, Likwit en Passiva. Damn, dat wordt een nachtje area-pendelen vrees ik!
Ik wil, ik wil, ik wil... ik kan niet wachten...!!!
Zeg Engeltje, ik denk dat wij onze on-onderbroken reeks trance.nu feesten maar moeten gaan voortzetten, denk je ook niet?