TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- AvB - ASOT 2005 (CD)
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by nwopper on Mar-16-2005 14:16:

Ik heb m net gekocht, ga m thuis ff luisteren
Lag voor 15,99 bij de FRS, als ie duurder was had k m niet meegenomen.

Posted by djdavid on Mar-16-2005 17:43:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Dat je niet denkt dat ie ASOT live doet (niet meer iig)

daar was ik inmiddels wel achter!

Posted by AirPole on Mar-16-2005 22:12:

quote:
Originally posted by TranceFool
Pas op Glanis, Trancezoner is watching you

Ach, welnee joh

Glanis zei het zelf tegen me in die IRC toen, maar ik snap nu zijn point dus allesh komt toch nog koet, weetjewel

Posted by Fkwebeman on Mar-18-2005 14:06:

vanmorgen in de bus gevallen.

verstand op nul en niet gericht luisteren, lekker cd-tje

Posted by Lynxx on Mar-18-2005 19:49:

Bij het niet live opnemen van een CD moet ik een beetje denken aan een "Mix-meister achtig" programma ofzo.
Geen idee hoe dat ableton werkt, maar ik vind het toch allemaal een beetje nep.

Wordt het nou momenteel heel vaak gedaan, dat niet live mixen?
Heb die hele cd nog niet geluisterd, maar ik zou hem bij voorbaat al beter vinden als het live gedaan was.

Posted by Siesta on Mar-19-2005 01:28:

beter niet live, dan zon verknaakte mix cd als tiesto:S

anyways, klinkt gewoon vet, die cd kwlaiteit, en100 procent strakke mixen! Niet van dat halve werk enzo...

Posted by Asperge on Mar-19-2005 08:31:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
beter niet live, dan zon verknaakte mix cd als tiesto:S

anyways, klinkt gewoon vet, die cd kwlaiteit, en100 procent strakke mixen! Niet van dat halve werk enzo...

Aan tiesto zijn cds zit tenminste nog een beetje een warm gevoel, al die andere mix cds klinken kaal en grijs met saaie voorspelbare overgangen...

Posted by Siesta on Mar-19-2005 11:30:

quote:
Originally posted by Asperge
Aan tiesto zijn cds zit tenminste nog een beetje een warm gevoel, al die andere mix cds klinken kaal en grijs met saaie voorspelbare overgangen...

daT is dan een kwestie van smaak, bij mij gaan de haren recht overeind staan als ik zijn overgangen hoor

Posted by Asperge on Mar-19-2005 11:39:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
daT is dan een kwestie van smaak, bij mij gaan de haren recht overeind staan als ik zijn overgangen hoor

Ja dat is waar, ieder zijn ding

Posted by moogwai on Mar-25-2005 18:10:

Superceedeetjes zeg! De overgangen zitten goed in elkaar en de opbouw van beide cd's is gewoon erg goed. Geluidskwaliteit is super!

Oh ja, de muziek! CD2 is helemaal super, CD1 iets minder rond het gedeelte Enmass/John O'Callaghan. Arcadia, Gone, Space Guitar, I Found You, etc blijven gewoon steengoed, ook al heb ik ze al 100x gehoord. Alleen sommige nieuwe tracks (Elevation, Hidden Logic) vallen tegen, maar deze worden gelukkig redelijk snel doorgemixed en je hoeft ze dus niet 7 minuten lang aan te horen

Posted by ahp2002 on Mar-26-2005 12:39:

voor wie het interessant vindt, mijn review hier: http://trance.nu/v3/review_show.php?id=1207

Wat ik echt top vind is de overgang van Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig Remix) in Kyau vs ALbert breakbeat. Dat gitaartje van Perfect Silence blijft gewoon nog ff doorgaan. Zo vet!

Posted by @win on Mar-26-2005 16:27:

quote:
Originally posted by ahp2002
voor wie het interessant vindt, mijn review hier: http://trance.nu/v3/review_show.php?id=1207

Wat ik echt top vind is de overgang van Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig Remix) in Kyau vs ALbert breakbeat. Dat gitaartje van Perfect Silence blijft gewoon nog ff doorgaan. Zo vet!

Is een eigen edit die hij al een tijdje draait

Pages (3): « 1 2 [3]