TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
Pages (3): « 1 2 [3]
Eggthrowaaaa staat te eeeeehoooooo'en met de TMF-kiddos 
Tis nog waar ook, marco samen met tijs 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Artiesten schijnen niks betaald te krijgen, hooguit omkosten vergoeding Tis natuurlijk wel gratis reclame |
| quote: |
| Originally posted by joesterizor geloof je het zelf? |
right
geloof ik ook geen fuck van
die artiesten krijgen natuurlijk betaald... en grof ook!
zie je Janet Jackson (paar jaar geleden) al ff voor nop overvliegen
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Dus vette 1 April grap, duurde ongeveer 20 seconde eer ik het door had, maar toch |

) altijd al zo geweest. Hij zong netjes zuiver itt de meeste zangeressen die weleens een plaatje zingen 

En t mooiste was nog dat die allemaal stipt om half 12 vertrokken, terwijl t uitliep tot 12 uur
Ik heb vannacht een stukje van de TMF Awards gezien in de 3e herhaling denk ik... Marco Borsato is inderdaad de zanger van NL, leuke openingsact met Jamie Cullum en Candy Dulfer. Daarnaast vormt hij ook een grappig duo met Ali B. (R.E.S.P.E.C.T!)!
Renate zag er leuk uit, ze was aan het begin van zenuwachtig... Kelis was volgens mij schor, dat klonk echt heel slecht! Inge de Bruijn kan wel stoppen met zwemmen, zij past wel in de 'glamour'wereld (na 3 seconden op het toneel te hebben gestaan "Publiek, jullie zijn geweldig"). Ik snapte weinig van de keuzes voor de meeste prijswinnaars, maar ik behoor dan ook niet tot de doelgroep natuurlijk... Toen Scooter opkwam heb ik direct de tv uitgeschakeld, maar als ik lees dat Marco ook nog met Tijs mee heeft gezongen wil ik nog wel een keer inschakelen voor een volgende herhaling
(Welk nummer heeft hij meegezongen?)
love comes again!
dat onbekende nummer na LCA vindt ik erg lekker klinken. Iemand miss een idee?
TMF groepies en oplichting
Vrijdagavond schijnen de TMF awards weer te zijn uitgereikt. Er was echter een probleem: sterren zijn lelijk en nemen als het tegen zit hun lelijke vrienden mee. Een ander probleem: het TMF-publiek is ook lelijk. Dan ben je mooi klaar als tv-zender. Maar van deze zender hebben we dus een wijze les geleerd: stop gangen en vip-ruimten vol met ingehuurde sletjes als je een feestje houdt, want uit zichzelf komen ze blijkbaar niet. Zo kreeg het bureau Starsteps de opdracht ruim 210 figuranten in beeld te schuiven, zodat het afzichtelijke beugelpubliek buiten beeld kon blijven. Check de oproep van het castingbureau. Verder lichtte TMF de boel uiteraard ook op met sms-stemmen: kijkertjes konden stemmen op hun favo artiest, werden hiertoe opgeroepen, maar de prijzen waren vrijdagmiddag al bekend en onder embargo naar de media verstuurd. Dit heeft ze in 1 avond tienduizenden zoniet tonnen opgeleverd, maar justitie onderneemt vooralsnog geen actie. Ook MTV (het moederbedrijf van TMF) licht kijkers op, vorig jaar schreven we ook over het kiezersbedrog van het songfestival.

| quote: |
| Originally posted by jp Zo kreeg het bureau Starsteps de opdracht ruim 210 figuranten in beeld te schuiven, zodat het afzichtelijke beugelpubliek buiten beeld kon blijven. |
Nope het was zonder vergoeding.
na 100 x de herhalingen te hebben gezien, zie je duidelijk een verschil de wannabe - models komen duidelijk in beeld de puistenkoppen bijna nie... Maarja dat was natuurlijk ook de opzet van tmf
Die dames van Girls Aloud mogen er ook best wezen!
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Die dames van Girls Aloud mogen er ook best wezen! |
, hoewel Atomic Kitten er ook een keer was, vorig jaar ofzo. Die mogen er ook weze!
Faithless had het ook live kunnen doen 
| quote: |
| Originally posted by jp Faithless had het ook live kunnen doen |
Bah blijf helemaal met die ID van Tiesto in mn kop
Wat een dikke tune... en ik ben helemaal niet meer in de trance! 
Nou was ik toevallig in ahoy afgelopen vrijdag....
Ik moet zeggen, echt lelijk waren ze niet, vooral jong..
En dat live gezeur.. tsja als je zoveel halve liters in je mik hebt als wij, hoor je dat echt niet meer hoor
!
die awards waren zoals gewoonlijk weer geen mallemoer aan..
maar dat optreden van tiesto @ the bridge vond ik toch wel nice hoor! die ID!!!!!!!

Welke ID ? 6 of 9
?
die na love comes again
die vond ik best kut die plaat na love comes again, snaap niet wat daar zo leuk aan is 
In tijden niet zo'n aardige set van Tosti gehoord 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.