TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by MaGiK54 on Apr-01-2005 20:49:

Eggthrowaaaa staat te eeeeehoooooo'en met de TMF-kiddos

Posted by HardKiller on Apr-01-2005 21:33:

Tis nog waar ook, marco samen met tijs

Posted by joesterizor on Apr-01-2005 22:07:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Artiesten schijnen niks betaald te krijgen, hooguit omkosten vergoeding

Tis natuurlijk wel gratis reclame

geloof je het zelf?

Posted by HiGH_NrG on Apr-01-2005 22:11:

quote:
Originally posted by joesterizor
geloof je het zelf?

Ja... waarom zou dan niet kunnen? Misschien vinden ze het wel erg leuk om te doen en vinden ze de extra publiciteit wel leuk...

Posted by Glaniskanis on Apr-01-2005 23:46:

right
geloof ik ook geen fuck van
die artiesten krijgen natuurlijk betaald... en grof ook!
zie je Janet Jackson (paar jaar geleden) al ff voor nop overvliegen

Posted by eieregooie on Apr-02-2005 05:16:

quote:
Originally posted by tijs08
Dus vette 1 April grap, duurde ongeveer 20 seconde eer ik het door had, maar toch

You were saying?

Anyway... ik heb me vermaakt... Veel wachten was beetje vervelend... Maar t setje van Tijs beviel me uitstekend! Slechts 2 hitjes... Traffic en Love Comes Again... En van mijn kant overigens alle lof voor Marco, maar dat is na Dromen Zijn Bedrog (kutplaat ) altijd al zo geweest. Hij zong netjes zuiver itt de meeste zangeressen die weleens een plaatje zingen

Verder veel voor mij nieuwe tracks en ze vielen bijna allemaal goed in de smaak. Alleen die remix van UR viel me wat tegen... Een dub ervan zou het tot een goeie plaat maken tho

En ja er waren veel <16 breezersletjes En t mooiste was nog dat die allemaal stipt om half 12 vertrokken, terwijl t uitliep tot 12 uur

Posted by Tim81 on Apr-02-2005 08:00:

Ik heb vannacht een stukje van de TMF Awards gezien in de 3e herhaling denk ik... Marco Borsato is inderdaad de zanger van NL, leuke openingsact met Jamie Cullum en Candy Dulfer. Daarnaast vormt hij ook een grappig duo met Ali B. (R.E.S.P.E.C.T!)!
Renate zag er leuk uit, ze was aan het begin van zenuwachtig... Kelis was volgens mij schor, dat klonk echt heel slecht! Inge de Bruijn kan wel stoppen met zwemmen, zij past wel in de 'glamour'wereld (na 3 seconden op het toneel te hebben gestaan "Publiek, jullie zijn geweldig"). Ik snapte weinig van de keuzes voor de meeste prijswinnaars, maar ik behoor dan ook niet tot de doelgroep natuurlijk... Toen Scooter opkwam heb ik direct de tv uitgeschakeld, maar als ik lees dat Marco ook nog met Tijs mee heeft gezongen wil ik nog wel een keer inschakelen voor een volgende herhaling (Welk nummer heeft hij meegezongen?)

Posted by Siesta on Apr-02-2005 08:12:

love comes again!

Posted by AversusZ on Apr-02-2005 16:21:

dat onbekende nummer na LCA vindt ik erg lekker klinken. Iemand miss een idee?

Posted by jp on Apr-03-2005 15:43:

TMF groepies en oplichting
Vrijdagavond schijnen de TMF awards weer te zijn uitgereikt. Er was echter een probleem: sterren zijn lelijk en nemen als het tegen zit hun lelijke vrienden mee. Een ander probleem: het TMF-publiek is ook lelijk. Dan ben je mooi klaar als tv-zender. Maar van deze zender hebben we dus een wijze les geleerd: stop gangen en vip-ruimten vol met ingehuurde sletjes als je een feestje houdt, want uit zichzelf komen ze blijkbaar niet. Zo kreeg het bureau Starsteps de opdracht ruim 210 figuranten in beeld te schuiven, zodat het afzichtelijke beugelpubliek buiten beeld kon blijven. Check de oproep van het castingbureau. Verder lichtte TMF de boel uiteraard ook op met sms-stemmen: kijkertjes konden stemmen op hun favo artiest, werden hiertoe opgeroepen, maar de prijzen waren vrijdagmiddag al bekend en onder embargo naar de media verstuurd. Dit heeft ze in 1 avond tienduizenden zoniet tonnen opgeleverd, maar justitie onderneemt vooralsnog geen actie. Ook MTV (het moederbedrijf van TMF) licht kijkers op, vorig jaar schreven we ook over het kiezersbedrog van het songfestival.

Posted by Cosmic on Apr-03-2005 15:51:

quote:
Originally posted by jp
Zo kreeg het bureau Starsteps de opdracht ruim 210 figuranten in beeld te schuiven, zodat het afzichtelijke beugelpubliek buiten beeld kon blijven.

Dus je kan ook nog geld verdienen ook met je Breezah-zijn?

Posted by jp on Apr-03-2005 15:53:

Nope het was zonder vergoeding.

Posted by Ezzzzzzy on Apr-03-2005 18:15:

na 100 x de herhalingen te hebben gezien, zie je duidelijk een verschil de wannabe - models komen duidelijk in beeld de puistenkoppen bijna nie... Maarja dat was natuurlijk ook de opzet van tmf

Posted by Cosmic on Apr-03-2005 19:05:

Die dames van Girls Aloud mogen er ook best wezen!

Posted by MennoB on Apr-03-2005 19:27:

quote:
Originally posted by Cosmic
Die dames van Girls Aloud mogen er ook best wezen!

zeker wel , hoewel Atomic Kitten er ook een keer was, vorig jaar ofzo. Die mogen er ook weze!

Posted by jp on Apr-03-2005 19:31:

Faithless had het ook live kunnen doen

Posted by Muppy on Apr-03-2005 21:59:

quote:
Originally posted by jp
Faithless had het ook live kunnen doen

dat viel me idd enorm vies van ze tegen ja!!!het was duidelijk te zien dat iig maxi playbackte!

Posted by Glaniskanis on Apr-04-2005 02:29:

Bah blijf helemaal met die ID van Tiesto in mn kop
Wat een dikke tune... en ik ben helemaal niet meer in de trance!

Posted by total woot on Apr-04-2005 09:19:

Nou was ik toevallig in ahoy afgelopen vrijdag....

Ik moet zeggen, echt lelijk waren ze niet, vooral jong..

En dat live gezeur.. tsja als je zoveel halve liters in je mik hebt als wij, hoor je dat echt niet meer hoor !

Posted by Daveje on Apr-04-2005 09:23:

die awards waren zoals gewoonlijk weer geen mallemoer aan.. maar dat optreden van tiesto @ the bridge vond ik toch wel nice hoor! die ID!!!!!!!

Posted by Dj_Day-V on Apr-04-2005 10:23:

Welke ID ? 6 of 9 ?

Posted by Daveje on Apr-04-2005 14:46:

die na love comes again

Posted by Siesta on Apr-04-2005 14:57:

die vond ik best kut die plaat na love comes again, snaap niet wat daar zo leuk aan is

Posted by jp on Apr-04-2005 15:31:

In tijden niet zo'n aardige set van Tosti gehoord

Pages (3): « 1 2 [3]