TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De NLTA leeftijd thread 2005
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Subsonik on Mar-12-2005 12:10:

Eind deze maand 20


Posted by Blik on Mar-13-2005 13:36:

zwanzig jahre alt

(voor de leken: 20 dus)


Posted by Massive84 on Mar-13-2005 14:45:

20


Posted by Ezzzzzzy on Mar-13-2005 15:16:

quote:
Originally posted by Subsonik
Eind deze maand 20


ik mis leeftijden als .... bijna 18 of nu 19 bijna 20


Posted by eXos on Mar-13-2005 15:24:

25!


Posted by Tim81 on Mar-13-2005 15:57:

quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
ik mis leeftijden als .... bijna 18 of nu 19 bijna 20


Bijna 18 is toch ook geen leeftijd Dan ben je dus gewoon 17!!


Posted by robin on Mar-13-2005 16:09:

quote:
Originally posted by Tim81
Bijna 18 is toch ook geen leeftijd Dan ben je dus gewoon 17!!


Dat bedoelt hij dus ook...


Posted by Ezzzzzzy on Mar-13-2005 19:15:

quote:
Originally posted by robin
Dat bedoelt hij dus ook...


hij = zij
zij = ik
ik= 21


Posted by MaGiK54 on Mar-13-2005 20:12:

Wie is er hier 37.....


Posted by basvh on Mar-13-2005 21:33:

Wie is er hier 37.....

jp??


Posted by Creamfields23 on Mar-13-2005 22:17:

Exos ik had je ouder verwacht Ik denk dat Donna aka Flamequeen die rijpe leeftijd heeft


/smiley verwijdert


Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 07:06:

Ja en, wat maakt het uit dat er iemand 37 is?
Is dat zo apart?
Respect juist. Lekker belangrijk wat de leeftijd van iemand is.


Posted by MaGiK54 on Mar-14-2005 07:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja en, wat maakt het uit dat er iemand 37 is?
Is dat zo apart?
Respect juist. Lekker belangrijk wat de leeftijd van iemand is.


Man zeik niet zo, ben gewoon benieuwd wie er hier 37 is. Dus stfu Drs Zeiklul.....


Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 08:02:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Man zeik niet zo, ben gewoon benieuwd wie er hier 37 is. Dus stfu Drs Zeiklul.....


Met het verkeerde been uit bed gestapt? En voel je je aangesproken?
Ik vraag alleen waarom 37 zo apart is, waarom dat zo bijzonder is die leeftijd. Dus ga snel je mond spoelen met dat gescheld, dat is nergens voor nodig....totaal geen reden toe. Je kan ook gewoon zeggen van "Ik was alleen benieuwd wie het was" en dan zeg ik "Oke, dacht dat je het heel raar vond dat iemand 37 was".


Posted by MaGiK54 on Mar-14-2005 08:26:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar oke, alles van mij zal wel weer 'gezeik' zijn.



De laatste tijd wel ja........


Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 08:32:

quote:
Originally posted by MaGiK54
De laatste tijd wel ja........



Constructieve reply.
Mag jij mij laten zien waar. Niks geen armin of tiesto gezeur, niets geen muziek in hokjes stoppen....helemaal niets. Volgensmij heb je lange tenen.


Posted by MaGiK54 on Mar-14-2005 08:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Constructieve reply.
Mag jij mij laten zien waar. Niks geen armin of tiesto gezeur, niets geen muziek in hokjes stoppen....helemaal niets. Volgensmij heb je lange tenen.



Geen behoefte om dit te onderbouwen......heb wel wat beters te doen


Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 09:06:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Geen behoefte om dit te onderbouwen......heb wel wat beters te doen


Werken ja, doe dat eens, ipv ons hier lastig te vallen

/me sends mail @ [email protected]


Posted by Creamfields23 on Mar-14-2005 09:50:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja en, wat maakt het uit dat er iemand 37 is?
Is dat zo apart?
Respect juist. Lekker belangrijk wat de leeftijd van iemand is.


Precies Misschien dat mijn smilry op het eind wat verwarrend is.

+ Gefeli met de titel Snug


Posted by jp on Mar-14-2005 15:05:

Lekker dit allemaal


Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 15:38:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Precies Misschien dat mijn smilry op het eind wat verwarrend is.

+ Gefeli met de titel Snug


Thanks

Van sommigen kwam het gewoon over als 'sodeju, 37!', en dat vond ik nogal raar.

Jp, jij bent ook de jongste niet meer, oude gabbert


Posted by magrec on Mar-14-2005 15:42:

iemand die 37 is ik denk dat ik het wel weet. dacht alleen dat hij ouder was...


Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 16:09:

quote:
Originally posted by magrec
iemand die 37 is ik denk dat ik het wel weet. dacht alleen dat hij ouder was...


Oh ja, Papa Jerry kan ook nog


Posted by Opti on Mar-14-2005 17:21:

Anja is jonger dan 37 volgens mij...


Posted by magrec on Mar-15-2005 15:33:

)
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh ja, Papa Jerry kan ook nog


ik meende alleen dat ie 38 was maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben (jerry niet slaan he )


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.