TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Ik hoop echt wel dat Sander ook naar de N&W komt..Inderdaad dan maar net als in Miami at Space terras wat langer doorgaan!
Deep Dish komt trouwens ook 30 april naar het Famous feestje in de Panama.. Sharam komt alleen maar ach..deep dish is deep dish!
Ik ga waarschijnlijk naar het feest in hotel arena.
| quote: |
| Originally posted by magrec Ik ga waarschijnlijk naar het feest in hotel arena. |
| Originally posted by Partyhardy! Sander groupie! |
en logistiek misschien ook wat makkelijker 
Sander komt sowieso wel naar de Now & Wow
Ik las op clubcharts namelijk dat dit mogelijk niet doorging... wees niet bevreesd hij komt gewoon wel
(Al is het maar voor een uurtje ofzo)
Kreeg namelijk dit mailtje van Stef Vrolijk
| Beste Jasper. Dit is totale onzin. Mensen denken alleen niet dat die beide gigs kan doen, omdat die al 5 uur draait in Amsterdam. Hij houd op met draaien in A'dam om 4 uur en rijd dan als een gek naar R'dam om te proberen daar rond 5 uur te beginnen.. Groeten, Stef. (ps: het is namelijk niet alleen rush die het feest doet, maar samen met Everybody. Wat ook zijn eigen organisatie is) |
| Originally posted by Glaniskanis Dus is dat gerucht ook weer de wereld uit.... weet alleen nog niet 100% of ik er bij ben |
thx for clearing that up glaniskanis 
Nou ja, dat wordt dus een kort setje van Sander... maar ja 3 en 4 mei maakt hij dat helemaal goed!
Beter dan, toch Sandertje. Wordt nu helemaal top die avond!!! 
Ben erbij
jammer van SK zo kort majaaa hij komt iig
Hebben we er nog zin an? 
Deep Dish - Say Hello 
ik ga ook \o/ gloof dat phor ook gaat van wat ik hem hoorde zeggen
Heb sander k de laatste tijd al best vaak gezien dus ga dan liever hier heen als hotel arena
Ik weet dat de meesten er niet van houden, maar kan er niet een meeting komen ?
Ik wil nou wel eens kijken met wat voor die-hards ik hier te maken heb. 
Meeste mensen van hier Jerry die naar feesten gaan kennen elkaar wel, tis maar een select gezellig groepie
Daarom wordt er meestal niet gemeet, omdat je elkaar toch wel tegenkomt 
De mensen die gaan: heel erg veel plezier, en 'say hello' to Deep Dish van me
Ik ga Koninginnenach in DH maar eens een bezoekje brengen.......
| Originally posted by GrooveCollect. Ik weet dat de meesten er niet van houden, maar kan er niet een meeting komen ? Ik wil nou wel eens kijken met wat voor die-hards ik hier te maken heb. |
of gaat die niet?
| Originally posted by emre TA meeting om 1 uur bij High_energy of gaat die niet? |
daar gaat je meeting point!
| Originally posted by Partyhardy! Volgens mij gaat hij naar Hotel Arena daar gaat je meeting point! |
| Originally posted by emre TA meeting om 1 uur bij High_energy of gaat die niet? |
hoho ik ga ook hier naar toe en ben zelfs nog een beter meeting point dan high nrg.
| Originally posted by basvh hoho ik ga ook hier naar toe en ben zelfs nog een beter meeting point dan high nrg. |
Meeting om 1 uur bij basvh
heb best wel zin in dit feestje eigenlijk !
hopenlijk isset niet te druk . . .
| Originally posted by emma heb best wel zin in dit feestje eigenlijk ! hopenlijk isset niet te druk . . . |
Het schijnt nog lang niet uitverkocht te zijn en ze zijn dan ook flink aan het promooten maar dat kan ook een truc zijn om net effe de laatste kaartjes eruit te werken. Denk het 2e eigenlijk!
Ben benieuwd welke TA'ers ik tegen kom! Emre en Tim en Emma zeker!
| Originally posted by Roos22 Ben benieuwd welke TA'ers ik tegen kom! Emre en Tim en Emma zeker! |