TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-camping
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
wie gaat er nu naar dancevalley? Het wordt misschien stillaan tijd om aan tickets te denken?
Ja ik wil wel gaan, maar 't is de week erna Tomorrowland. Ik denk dat er veel Beta's niet het geld of de middelen gaan hebben voor alletwee te doen, en dat de meesten dan gaan kiezen voor Tomorrowland. Als ik moest kiezen, wordt het ook Tomorrowland, ligt tenslotte achter mijne hoek. Maar als er genoeg Beta's gaan, gaan we nog wel zien. 't Is maar, met een groter groepje kamperen is leuker dan met 4 man ofzo 
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ja ik wil wel gaan, maar 't is de week erna Tomorrowland. Ik denk dat er veel Beta's niet het geld of de middelen gaan hebben voor alletwee te doen, en dat de meesten dan gaan kiezen voor Tomorrowland. |
| quote: |
| Originally posted by djcresto wie gaat er nu naar dancevalley? Het wordt misschien stillaan tijd om aan tickets te denken? |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ik wil zoals gewoonlijk dolgraag gaan. |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ik wil zoals gewoonlijk dolgraag gaan. |

net nog eens naar de site gesurft, krijg er alweer zin in 
*BUMP*
Gert heeft daarstraks me gevraagd of ik nog goesting had voor dancevalley, en natuurlijk was het antwoord JA!
Vorig jaar het vetste feest dat ik al heb meegemaakt, en dit wil ik voor geen geld van de wereld missen.
we gaan dus ws voor een 2 dagen ticket, moesten er nog mensen zijn die goesting hebben om ons te joinen in camping-tripje gelieve dan nu te beslissen en eventueel iets te zeggen want de tijd begint wat te dringen 5-6 augustus is redelijk dicht bij de deur en.. niet iedereen heeft visa (of wil een tochtje naar holland maken voor tickets)
het zou leuk zijn moesten er nog beta's meegaan!
Moest het nu Beta-camping op Nature One zijn ...
Das tenminste langer, leuker, goedkoper,...
Enerzijds wel heel veel goeie artiesten, maar opgesloten zitten op die camping en zijn beperkende regels en hollands festivalbier
steekt me tegen.
daar hebben ze toch een belgische camping-plaats als ik me niet vergis.
mja ik kan ook nog naar nature one gaan, ma die line-up zegt me eerlijk niet genoeg, en gewoon tis voor mij "DANCEVALLEY"
daarstraks verlof gevraagd aan den baas, dus gert... it's a go!
Ik wil nog altijd heel graag gaan, maar het geld is echt een probleem de laatste maanden. Dance Valley vorig jaar was idd fantastisch, en da komt mede door mijn maatje Dries da'k me zo goe heb geamuseerd, dus ik wil da zeker overdoen, maar as I said... geld... I'm gonna try.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ik wil nog altijd heel graag gaan, maar het geld is echt een probleem de laatste maanden. Dance Valley vorig jaar was idd fantastisch, en da komt mede door mijn maatje Dries da'k me zo goe heb geamuseerd, dus ik wil da zeker overdoen, maar as I said... geld... I'm gonna try. |
? Ik weet allszins da'k de komende maanden ook wat om m'n geld moet letten en ik weet ook da'k daarom wat dingen moet laten, maar ja een klein beetje is geen probleem he en samenwonen is toch gewoon SUPER, all� denk'k toch, gij hebt der al ervaring mee he
2 weekendtickets besteld!
| quote: |
| Originally posted by pooley Hahaha reminds me. Werchter 2 jaar terug, pixies sloten af (dacht ik). Wij tamelijk stoned, wa beestig aant doen vooraan. Volk mindert en mindert. Komen daar een kraam tegen "de warme poffertjes", daarmee 30 minuten strijk gelegen. Mensen beginnen te voetballen en vuurtjes te maken met het afval dat er ligt. Brandweer komt eraan te pas om die kleine vuurtjes te blussen. Naddel: 1 uit, 3 aan en da ging maar door en door tot we 1 grote kring rond een vuur gemaakt hadden. Zingen, amuseren tot de brandweer aant vuur geraakte. We waren wat aant discuteren met nen brandweerman, sluipt daar 1 ne gast, in para-style, naar die brandweerman zijn voeten en begint met een briquet die zijn botten in brand te steken (die botten branden dus niet he). Vraagt die brandweerman na 1 minuut, 'ewel wa zijde van zin'. 'Vuurtje maken he pompier' Hoelang dat we daarmee niet hebben toegelegen. Why o why had i ktoen geen camera mee ) |
dit is wel kewl en goedkoop:
http://www.heineken.nl/domains/hein...nt=12360_2_2141
Zijn er echt maar 3 beta's die naar Dancevalley gaan dit jaar?
ik heb krijg mss nog wel volk mee.. die grote kerel van illusion at the beach.. kweet niet of jullie hem gezien hebben.. hij leek wat op meltoz maar dan zonder bril.
anyays.. ik heb ne koelbox gekocht tis wel maar een kleintje ze 
Bump er de bump
Lizzy en ik gaan ook!!!!
Is er nog sprake van een BETA-camping?
ja zekerst.. join us 
would be kewl..
gert en ik zijn er zeker en vast met de tent
toppie, ik bel u morgen avond nog poes, ivm vertrekken
Het is trouwens nog niet duidelijk of het weekend ticketjes zijn ...
| quote: |
| Originally posted by djcresto Zijn er echt maar 3 beta's die naar Dancevalley gaan dit jaar? |
) . Spijtig dat het in hetzelfde weekend valt. Want de line-up van DV is wel beter.
ik ga ook 2 daagjes camperen in spaarnwoude
T minus 24h
Ik gaan naar DV maar not camperen
kmoet vrijdag nog werken 
| quote: |
| Originally posted by Aur�lie Ik zit ook op een camping en volgens mij op een veel leukere nl die van Nature One ( lees alles toegestaan ) . Spijtig dat het in hetzelfde weekend valt. Want de line-up van DV is wel beter. |
Gezien het weer ben ik blij dat ik niet kampeer 
En gezien de drukte morgen ben ik blij dat ik een parkeerkaart krijg, hoef ik niet zo vroeg weg 

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.