TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check the hottest hunks ;)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Tim81 on Mar-16-2005 16:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
2x 11 is ook 22 voor jou, toch?

Ik kan hier ook wel een foto van mij doen, met mijn lange ******, maar dan worden Emre en Tim81 weer jaloers


Haha, begin daar nou niet weer over...!
Dat weten we nu wel! Ze zeggen toch ook over mannen met een grote auto dat het compensatie is... wie weet wat dat over jouw shirt zegt!


Posted by Remy D on Mar-16-2005 17:11:

Hahaha Roger zegt wel ff nee tegen een onwijse stoot hahaha laat me niet lachen.


Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 18:01:

quote:
Originally posted by Tim81
Haha, begin daar nou niet weer over...!
Dat weten we nu wel! Ze zeggen toch ook over mannen met een grote auto dat het compensatie is... wie weet wat dat over jouw shirt zegt!


1) heb geen auto
2) shirtje is te klein

Dus dat wil zeggen....

Nu jij weer


Posted by New Wave on Mar-16-2005 19:21:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar als ik ga stappen kijk ik daar eerst echt niet naar


Mwjha maar ouwe rukker, jij hebt al een sjik dus dat geld niet voor jouw. Maar het is trouwens onzin dat het kijken naar het uiterlijk een negatief aspect is. Een vrouw moet gewoon opvallen. Want als dat niet zo is dan geef je haar geen aandacht. Vrouwen stappen volgens mij ook niet naar een gozer die hardstikke lelijk is. Geldt voor beide parijen lijkt mij.

En alle vrouwen zijn gewoon.....


Posted by Glaniskanis on Mar-16-2005 20:02:

quote:
Originally posted by Jappio
afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen

Ook mannen tegenwoordig dan?


Posted by Jappio on Mar-16-2005 21:14:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ook mannen tegenwoordig dan?


nou die ene ervaring met jou was meer dan genoeg. En volgens mij heb je het stiekem ook nog tegen remy en die sjinees gezegd want die lopen ook nog steeds de hele tijd te vragen of ze een x langs mogen komen


Posted by Roger on Mar-16-2005 21:19:

quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha Roger zegt wel ff nee tegen een onwijse stoot hahaha laat me niet lachen.


nee kan jij je niet voorstellen he neukteugel


Posted by Remy D on Mar-16-2005 21:38:

quote:
Originally posted by Jappio
nou die ene ervaring met jou was meer dan genoeg. En volgens mij heb je het stiekem ook nog tegen remy en die sjinees gezegd want die lopen ook nog steeds de hele tijd te vragen of ze een x langs mogen komen

Ja maar dat is vanwege je zusje , maar ik wil jou er best bij nemen want ik snap je hint wel


Posted by TheVrk on Mar-17-2005 04:57:

nice


Posted by nwopper on Mar-17-2005 09:53:


Posted by Esrem on Mar-17-2005 11:14:

Haha de mannen hebben deze thread weer eens over genomen. En Glanis, blijkbaar gaan dus toch niet alleen de vrouwen in discussie...


Posted by Roger on Mar-17-2005 12:23:

haha arme engeltje

we hebben je thread een beetje verpest


Posted by Engeltje on Mar-17-2005 12:55:

quote:
Originally posted by Roger
haha arme engeltje

we hebben je thread een beetje verpest


ach, joh, testosteron...


Posted by SnuggLe on Mar-17-2005 12:59:

Zoiets dan?


Ik vind Will van Will & Grace ook wel cool


Posted by Esrem on Mar-17-2005 16:51:

Ahh snuggle wel lief dat je ons zo wilt helpen hoor haha


Posted by M_Peror on Mar-18-2005 07:34:

Ik 'hoorde' dat die man die de vriend van Phoebe speelt in een van de laatste seizoenen van Friends ook wel iets heeft. Ben z'n naam ff kwijt dus heb geen foto.

Opinions?


Posted by Engeltje on Mar-18-2005 07:42:

Okeej de mannen hebben zich laten horen maar... hoeveel vrouwen telt dit forum>?


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 08:07:

quote:
Originally posted by Esrem
Ahh snuggle wel lief dat je ons zo wilt helpen hoor haha


Ach ja, je moet wat doen als je werkloos thuis zit!


Hoeveel vrouwen?
1) Engeltje
2) Esrem
3) Nwopper
4) Daemonicus
5) Eye-Riz
6) Donna
7) Miss Proximus

...en dan houdt het volgenmij snel op. De laatste 3 zijn niet heel actief meer.

*edit*

8) SaBi
9) Roos22

(...er schieten er weer wat te binnen...)


Posted by Roger on Mar-18-2005 10:16:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach ja, je moet wat doen als je werkloos thuis zit!


Hoeveel vrouwen?
1) Engeltje
2) Esrem
3) Nwopper
4) Daemonicus
5) Eye-Riz
6) Donna
7) Miss Proximus

...en dan houdt het volgenmij snel op. De laatste 3 zijn niet heel actief meer.

*edit*

8) SaBi
9) Roos22

(...er schieten er weer wat te binnen...)



pff dat is ook niet echt veel zeg.. beetje oneerlijk verdeeld

we moeten even meer NLTA vrouwen gaan werven


Posted by eXos on Mar-18-2005 10:17:

Komt dat Trance zo d00d als een pier is


Posted by Roger on Mar-18-2005 10:21:

quote:
Originally posted by eXos
Komt dat Trance zo d00d als een pier is





maar alsof het hier alleen maar over trance gaat


Posted by Tim81 on Mar-18-2005 10:24:

quote:
Originally posted by Roger
we moeten even meer NLTA vrouwen gaan werven


NLTA on Tour:
"Tranceaddict komt naar je toe deze zomer!"


Posted by Esrem on Mar-18-2005 10:26:

Misschien als hier meer lekkere mannen rond zouden hangen, zouden er meer vrouwen komen


Posted by Roger on Mar-18-2005 10:27:

quote:
Originally posted by Tim81
NLTA on Tour:
"Tranceaddict komt naar je toe deze zomer!"






maar vrouwen die dit zien, voel je aangesproken en doe er wat aan


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 11:04:

Meer vrouwen? Daar heb je niets aan.... wordt het alleen een kippenhok, komt er jaloezie, en catfights. Believe me, dat wil je niet. Woon al 7 jaar in studentenhuizen, en met vrouwen waren er AL-TIJD troubles Meerdere vrouwen samen bij elkaar hokt gewoon op de een of andere manier niet........... teveel emotie af en toe.

Een paar is leuk, maar worden het er teveel, nee, en dan zeker niet van die 'vrouw-vrouwen'.....

Maybe iets te kort door de bocht, maar ik probeer een metafoor te vinden tussen meer vrouwen op het forum en het samenleven met vrouwen En ja, ik verwacht de opmerking "Bram, maybe ligt dat wel aan jou", dus kom maar


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.