TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check the hottest hunks ;)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe 2x 11 is ook 22 voor jou, toch? ![]() Ik kan hier ook wel een foto van mij doen, met mijn lange ******, maar dan worden Emre en Tim81 weer jaloers |
Hahaha Roger zegt wel ff nee tegen een onwijse stoot hahaha laat me niet lachen.
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Haha, begin daar nou niet weer over...! Dat weten we nu wel! Ze zeggen toch ook over mannen met een grote auto dat het compensatie is... wie weet wat dat over jouw shirt zegt! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar als ik ga stappen kijk ik daar eerst echt niet naar |
dus dat geld niet voor jouw.
Maar het is trouwens onzin dat het kijken naar het uiterlijk een negatief aspect is. Een vrouw moet gewoon opvallen. Want als dat niet zo is dan geef je haar geen aandacht. Vrouwen stappen volgens mij ook niet naar een gozer die hardstikke lelijk is. Geldt voor beide parijen lijkt mij.
| quote: |
| Originally posted by Jappio afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen |
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Ook mannen tegenwoordig dan? |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Hahaha Roger zegt wel ff nee tegen een onwijse stoot hahaha laat me niet lachen. |
| quote: |
| Originally posted by Jappio nou die ene ervaring met jou was meer dan genoeg. En volgens mij heb je het stiekem ook nog tegen remy en die sjinees gezegd want die lopen ook nog steeds de hele tijd te vragen of ze een x langs mogen komen |
, maar ik wil jou er best bij nemen want ik snap je hint wel
nice

Haha de mannen hebben deze thread weer eens over genomen. En Glanis, blijkbaar gaan dus toch niet alleen de vrouwen in discussie...
haha arme engeltje
we hebben je thread een beetje verpest
| quote: |
| Originally posted by Roger haha arme engeltje we hebben je thread een beetje verpest |
Zoiets dan?
Ik vind Will van Will & Grace ook wel cool 
Ahh snuggle wel lief dat je ons zo wilt helpen hoor haha
Ik 'hoorde' dat die man die de vriend van Phoebe speelt in een van de laatste seizoenen van Friends ook wel iets heeft. Ben z'n naam ff kwijt dus heb geen foto.
Opinions?
Okeej de mannen hebben zich laten horen
maar... hoeveel vrouwen telt dit forum>? 
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ahh snuggle wel lief dat je ons zo wilt helpen hoor haha |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ach ja, je moet wat doen als je werkloos thuis zit! ![]() Hoeveel vrouwen? 1) Engeltje 2) Esrem 3) Nwopper 4) Daemonicus 5) Eye-Riz 6) Donna 7) Miss Proximus ...en dan houdt het volgenmij snel op. De laatste 3 zijn niet heel actief meer. *edit* 8) SaBi 9) Roos22 (...er schieten er weer wat te binnen...) |
Komt dat Trance zo d00d als een pier is 
| quote: |
| Originally posted by eXos Komt dat Trance zo d00d als een pier is |
| quote: |
| Originally posted by Roger we moeten even meer NLTA vrouwen gaan werven |
Misschien als hier meer lekkere mannen rond zouden hangen, zouden er meer vrouwen komen 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 NLTA on Tour: "Tranceaddict komt naar je toe deze zomer!" |

Meer vrouwen? Daar heb je niets aan.... wordt het alleen een kippenhok, komt er jaloezie, en catfights. Believe me, dat wil je niet. Woon al 7 jaar in studentenhuizen, en met vrouwen waren er AL-TIJD troubles
Meerdere vrouwen samen bij elkaar hokt gewoon op de een of andere manier niet........... teveel emotie af en toe.
Een paar is leuk, maar worden het er teveel, nee, en dan zeker niet van die 'vrouw-vrouwen'.....
Maybe iets te kort door de bocht, maar ik probeer een metafoor te vinden tussen meer vrouwen op het forum en het samenleven met vrouwen
En ja, ik verwacht de opmerking "Bram, maybe ligt dat wel aan jou", dus kom maar 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.