TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Can u feel it?
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen |
| Originally posted by teknasia kzou u toch maar haasten! morgen is er regen op komst.. |
I felt it ! :x
| Originally posted by teknasia kzou u toch maar haasten! morgen is er regen op komst.. |
| Originally posted by Xilver Efkes buiten gaan zitten in 't zonneke, zal u goed doen |
| Originally posted by Eagle` Nee serieus doe goe, deze nacht bijna ni geslape door een dikke kopvalling ofzo, als ge wa in de buitelucht komt voelde u een stuk beter |
-> toch iets doen om me bezig te houden)
| Originally posted by Nyah vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken -> toch iets doen om me bezig te houden) morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker... |
Can U feel it...
dat ik van je hou liefje?
| Originally posted by Nyah vandaag 5 minuten buiten geweest, en kreeg t meteen koud voor de rest de hele dag binnen in bed gelegen (south park seizoen 1 bijna afgekeken -> toch iets doen om me bezig te houden) morgen nog uitzieken en hopelijk kan ik woensdag terug naar de les gaan. (ma dan zal t schone weer toch wel voorbij zijn zeker... |
OMG, they killed Cygnus X!!!

^ARF????
OMG they killed Kenny
=> OMG they killed Benny
=> OMG they killed Cygnus X
You bastards!! 

Beetje ver gezocht niet? ![]()
ochgot, hij is zich weer aant moeie
| Originally posted by mellow_head ochgot, hij is zich weer aant moeie |
Ik vind het maar nen triestige lente ze manne !! 
| Originally posted by 1Million$shot Ik vind het maar nen triestige lente ze manne !! |
not
cruien met d eauto, cruisen met de moto + moto's (touren in d'ardennen)
schitterend gewoon, en morgen nog eens gaan cruisen met de bomma, da trekt chicks aan 
| Originally posted by pooley morgen nog eens gaan cruisen met de bomma, da trekt chicks aan ![]() |

Originally posted by Pumaz ![]() Het is trouwens zalig weer hier vandaag |
word er zowaar goedgezind van
| Originally posted by Nyah bomen hebben allemaal bloesems, heel mooi zicht word er zowaar goedgezind van |
Studeren met dit weer is wel allesbehalve evident 
| Originally posted by Aur�lie Studeren met dit weer is wel allesbehalve evident |
zit al heel de week binnen tussen een berg boeken.. f*cking thesis
Perfect weer om binnen 5 minuten als de spaghetti gekookt is buiten te eten, alvast Norah Jones - Come Away With Me als achtergrondmuziek opgezet.