TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנשים שצריך לפוצץ
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
אדיר הסברתי לך בפרטי, יש דברים שלא חייבים לערב את שאר חברי הפורום
נוסיף קצת
1. משקי מחשב בבקום שמציקים לי באמצע הלילה שאני רוצה לישון
2. הלהקה של היחידה שלי שהחליטה שהיא עושה חזרות בחדר אוכל עד איזה 24:00 והפריעה לי מאד להתרכז בפייט-קלאב
3. את הסמיילי הזה 
עיריית ת"א-יפו ומוסיקה+ שעושים לנו בושה בינלאומית!!!!!!!!!
עם מצעד האהבה המסריחחחחח שבארץ...
כלכך בושה וחרפה פשוט מזעזע מחריד ומצמרר!!!!!!!!
ISRA-HELL SUCKS-PARADE

איזה כיף להוציא פה עצבים!
אחלה טופיק.

בתור מדינה מתוקנת שכ"כ חזקה בדת
(פוליטית)
אתה אמור להיות
מהאפשרויות שניתנות לך
ולשמוח על המצעד!
1. אנשים שלא יודעים להגיד תודה
2. אנשים כפויי טובה
3. שקרנים
4. אנשים שמחזירים כספים קטנים
5. אנשים ששומרים עודף
| quote: |
| Originally posted by Huge-A אני מאשים רק אותך בכל זה ... אתה במקום לנסות ללמוד לא לכתוב שטויות ודברים אנטישמים אתה כמו ילד קטן עושה רעש וגורר אחריך את כל הגן.. והנה זה מה יצא עוד תרד בלי קשר עוד ויכוחים מיותרים וטיפשיים אנשים כמוך הורסים את השם הטוב של המקום הזה ... חבל זה כבר לא מעניין אותי לקרא כאן בכלל.. אני ישר מגיע לסוף של כל מה שכתבו ותמיד זה שפתח גם יביא את היציאה הכי דפוקה כמו זאת מעל . וגם לך זה מופנה אלכס .. אתה הכי לא קשור אחרי התרד שפתחת ... אתה מבין למה לא מעניין לקרוא כאלה דברים. אז תעשה לי טובה גם אתה יצאת ממש חציל במובן השלילי של כל הקטע הזה .. ![]() ועוד נוסיף על שחר עם כל הכבוד שלי אליך אתה סתם משחק אותה איזה מאסטר פוקימון(זכויות שמורות) שיודע הכל .. נו בחיית מה כל הזיוני שכל והתגובות על כל תגובה . אתה אולי כן מבין בהרבה דברים אבל אל תנסה להראות את עצמך מעל כולם באמת יאללה אני אוהב את כולכם אבל אתם זייני שכל כמו לא יודע מה |
| quote: |
| Originally posted by Sniper אבל אתם מזיינים ת'מוח כ"כ, זה שזה פורום של מוזיקה זה לא אומר שמדברים פה על מוזיקה נטו, אפשר לדבר על דברים אחרים.. זה שמרכזים פה טרדים בנושא מסוים כמו ההמלצות זה בששביל למנוע את השכונה שתיהיה פה, אבל אנשים עשו פה אתר שמראה מה השתחרר היום בלי להכליל, יש פה אנשים שבאים להראות שהם שפיצים ושיש להם שחרורים הכי מעודכנים שיש.. באותה מידה יש גם אנשים כמו אליאור שמפרטים פה על כל טראק שהם רושמים.. אני באמת נמנע מלרשום תגובות פה בטרדים.. אני קורא את הכל ובסוף הטרד אני פשוט מעדיף לא להגיב.. אנשים, אני לא יגיד שפעם זה לא היה ככה, ושאני יותר טוב.. אבל שימו לב כל אחד פה מזיין ת'מוח שמשמעם פה, ואחרי שעה רושם תגובות לא קשורות בכלל לטרד מסוים.. ותפסיקו עם הקטע המטוטמם הזה של ה "+1" זה הכי ספאם בארץ, לכל אחד איכפת פה כמה פוסטים יש לו ולקטול את השני.. תנו תגובות עניניות.. שיהיה כיף לקרוא ולדון על נושא כמו שצריך ולא לזיין ת'מוח בכל מקום. |
שחר אני רוצה לתקן אותך במשהו,
לכל יש את הטעם שלו, ולכן כל אחד יכול לפתוח פה טרד על טראק שלדעתו עשה לו אתזה וזה חשוב, ולאף אחד פה אין זכות להגיד לו שזה קטע שלא שווה טרד, אם כל הכבוד, יש טרד של המלצות, אפשר לדון על כל קטע בפני עצמו
אבל כמו שרשמתי פה, אנשים לא מפרטים על קטע, הם רושמים את השם של השחרור לדוגמא:
shahar_pres_spaman_-_moui_spam-XXX-XXX
חזק!
ככה לא ממליצים, זה חרא, זה להראות שיש לי גישה לקטעים חדשים ואני תותח..
אני אישית כבר בקושי מוריד מוזיקה דרך הטרד הזה.. כי רוב הקטעים הם לא לטעמי, אז אני מחפש פליליסט של אמנים מסוימים שאני אוהב את הסגנון שלהם ומוריד.. למרות שגם את זה לא עשיתי כבר איזה 4 חודשים..
שאתם ממליצים על קטע תנו קצת רוויו כמו שצריך שיהיה עניין, תרשמו סגנון מי עומד מאחורי זה, וכו' וכו'.. תיהיו יצרתיים!
| quote: |
| Originally posted by Sniper שחר אני רוצה לתקן אותך במשהו, לכל יש את הטעם שלו, ולכן כל אחד יכול לפתוח פה טרד על טראק שלדעתו עשה לו אתזה וזה חשוב, ולאף אחד פה אין זכות להגיד לו שזה קטע שלא שווה טרד, אם כל הכבוד, יש טרד של המלצות, אפשר לדון על כל קטע בפני עצמו אבל כמו שרשמתי פה, אנשים לא מפרטים על קטע, הם רושמים את השם של השחרור לדוגמא: shahar_pres_spaman_-_moui_spam-XXX-XXX חזק! ככה לא ממליצים, זה חרא, זה להראות שיש לי גישה לקטעים חדשים ואני תותח.. אני אישית כבר בקושי מוריד מוזיקה דרך הטרד הזה.. כי רוב הקטעים הם לא לטעמי, אז אני מחפש פליליסט של אמנים מסוימים שאני אוהב את הסגנון שלהם ומוריד.. למרות שגם את זה לא עשיתי כבר איזה 4 חודשים.. שאתם ממליצים על קטע תנו קצת רוויו כמו שצריך שיהיה עניין, תרשמו סגנון מי עומד מאחורי זה, וכו' וכו'.. תיהיו יצרתיים! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar מסכים איתך וגם אם כל אחד יתחיל לרשום ריוויו שלם על הטראק ולפרט מה קורה בו בכל שניה אם כל אחד יתחיל לפתוח טרד על טראק שהוא אהב זה לא יגמר ועובדה שכשיש טראק באמת מיוחד הוא עושה רעש בעולם ותראה את זה לפי המצעדים כל טראק שעשה רעש פה אצלנו עשה רעש גם בפורום העולמי ועובדה ש whiteroom זכה השנה מקום ראשון אצלנו ו ATRC שנה שעברה נכון שלכל אחד יש תטעם שלו אבל עובדה שבסוף יש טראקים שרוב האנשים מסכימים שהם מיוחדים ומגיע להם להיות הראשונים |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. 4.פרנקים\מזרחיים שמראים שהם כאלה ובטוחים שזה עדיף מאשר להיות אשכנזי (אבל הם טועים) |
| quote: |
| Originally posted by Sniper ללא ספק הקטעים הללו עשו רעש ובצדק.. אני לא מקצין ואומר לרשום מה קורה בכל שניה, אבל קצת רקע, כי בסופו של דבר הטרד הזה אמור לעזור לאנשים להתעדכן ולהוריד מוזיקה חדשה.. אבל זה כבר איבד את הצפון, כלומר, אם כל אחד רושם קטע שמצא חן בעיניו וזהו אז כאילו זה מגיע למצב שאני לדוגמא מוריד קטע והוא הכי לא הטעם שלי.. זה גוזל זמן, ומקום בהרדיסק ובכך הטרד עצמו מאבד את הטעם שלו.. |
| quote: |
| Originally posted by Shahar שוב כשאתה אומר את זה אתה מתכוון לסטיקי של ההמלצות או לטרד נפרד? כי לרקע על הטראק כל אחד יכול לתת על כל טראק ואם על כל טראק שמישהו אהב יפתחו טרד יהיה פה בלאגן בעיניים וחבל |
פלוצר
מיכאל לא?
זה היה תגובה למה שיאמאן כתב.
מוזר שאתה לא אומר מילה על מה שהוא כתב
| quote: |
| Originally posted by Sniper אני מתכוון לשני הנושאים שכתבת יכול להיות שאני טועה, טרד המלצות - כוונתו לרכז את כל הממלצות השיגרתיות, במידה מסוימת. ושאני אומר המלצה - לפרט עלייה כמו שרשמתי בפוסטים קודמים לזה. טרד חדש על קטע מסוים - כמו שמורן בזמנו פתח על ATRC מתקבל, זה גם עובדה שהקטע עצמו מצליח, ועובדה זו הולכת ע"פ מצעדים ותגובה של הקהל בשאר מקומות ברחבי הגלובוס. |
רק עכשיו ראיתי את הט'רד הזה...
תגידו לי... אתם חבורה של ילדים קטנים?!
מה הולך אתכם!?
חן... איך הט'רד הזה לא נסגר?
באמת שאני לא מבין...
ואם אתם הולכים על אנשים שצריך לפוצץ ולפתוח להם את השואה...
אז זה מכוון לכל האלה שרושמים +1 תגידו לי, מה אתם יצורים מהתחת?!
כשאני מעביר שיעור ורואה שחייל שלי לא משתתף אז אני שואל אותו שאלה ואם הוא עונה לי כמו שהם אמרו אז אני אומר ישר שאין כזה דבר כמו... אתה מאמין באותו דבר תנסח את זה פשוט במילים שלך... זה הכל
כנ"ל אתם... תנסחו את הדברים כמו שאתם מאמינים ולא לעשות את הפלוס 1 המטומטם הזה למה זה לא מחדד כלום!!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חן... איך הט'רד הזה לא נסגר? באמת שאני לא מבין... |
טוב בקשר לצבא:
1. רופאים שלא מביאים גימלים/פטורים
2. כל הסגני-אלוף!
3. המ"כית שלי מהטירונות
4. אנשים מורעלים!!!
ובכלל...
1. מארגני מסיבות שדופקים מחירים..
2. כל הצוות של החממה/צוף
3. בנות שמנות/שעירות שהולכות עם חולצות בטן
4. אנשים שלא נותנים להעתיק (בד"כ החנונית של הכיתה) 
5. בנות שמשחקות אותה שרמוטות אבל בסוף לא נותנות כלום ומשאירות אותנו עם כאבי ביצים 
6. אנשים שאומרים "טראנסים, האוסים" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
7. אנשים שעדיין אומרים "דיסקוטק"... למרות שזה לא כזה נורא להגיד את זה, זה עדיין מילה ששייכת לעבר אתם לא חושבים?
8. אנשים שאומרים שהמוזיקה שאנחנו שומעים עושה להם כאב ראש.. ושזה רק "בום בום בום"!
9. אנשים שמתלהבים מעופר ניסים
10. בנות כונפות שתופסות מעצמן 
^^^
גדול

את כול צוות האסקייפ שארגן את המסיפבה בגני התערוכה
| quote: |
| Originally posted by yaman את כול צוות האסקייפ שארגן את המסיפבה בגני התערוכה |
1. מודים של פורום טראנסאדיקט שהולכים למסיבות מסחרהאדיקט

| quote: |
| Originally posted by Shahar 1. מודים של פורום טראנסאדיקט שהולכים למסיבות מסחרהאדיקט |
| quote: |
| Originally posted by DjChook ילדים בני 18 שחושבים שהם ביגשוט |
את המחנכת שלי שמציקה לי שאני שומע חזק מידי ב-
mp3.

את ה"בליינים" של חיפה...שחושבים שפה זה הארלם....
וקצת יורים במאבטחים....
את השוטרים במשחקי כדורגל שלא משנה מה הם יעשו...תמיד זה יהרוס את האווירה...
את הרס"רים המז*****....שרק פותחים לי עיניים על השיער...
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. אם יש משהו שאני אוהב אצלך במיוחד, זה העקיצות |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.