TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנשים שצריך לפוצץ
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by DjChook on Mar-17-2005 08:17:

אדיר הסברתי לך בפרטי, יש דברים שלא חייבים לערב את שאר חברי הפורום

נוסיף קצת

1. משקי מחשב בבקום שמציקים לי באמצע הלילה שאני רוצה לישון
2. הלהקה של היחידה שלי שהחליטה שהיא עושה חזרות בחדר אוכל עד איזה 24:00 והפריעה לי מאד להתרכז בפייט-קלאב
3. את הסמיילי הזה


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Mar-17-2005 10:56:


עיריית ת"א-יפו ומוסיקה+ שעושים לנו בושה בינלאומית!!!!!!!!!
עם מצעד האהבה המסריחחחחח שבארץ...
כלכך בושה וחרפה פשוט מזעזע מחריד ומצמרר!!!!!!!!
ISRA-HELL SUCKS-PARADE



איזה כיף להוציא פה עצבים!
אחלה טופיק.


Posted by DjChook on Mar-17-2005 11:14:

בתור מדינה מתוקנת שכ"כ חזקה בדת
(פוליטית)

אתה אמור להיות


מהאפשרויות שניתנות לך
ולשמוח על המצעד!


1. אנשים שלא יודעים להגיד תודה
2. אנשים כפויי טובה
3. שקרנים
4. אנשים שמחזירים כספים קטנים
5. אנשים ששומרים עודף


Posted by Sniper on Mar-17-2005 11:49:

quote:
Originally posted by Huge-A
אני מאשים רק אותך בכל זה ...
אתה במקום לנסות ללמוד לא לכתוב שטויות ודברים אנטישמים אתה כמו ילד קטן עושה רעש וגורר אחריך את כל הגן..

והנה זה מה יצא עוד תרד בלי קשר עוד ויכוחים מיותרים וטיפשיים
אנשים כמוך הורסים את השם הטוב של המקום הזה ...
חבל זה כבר לא מעניין אותי לקרא כאן בכלל.. אני ישר מגיע לסוף של כל מה שכתבו ותמיד זה שפתח גם יביא את היציאה הכי דפוקה כמו זאת מעל .

וגם לך זה מופנה אלכס .. אתה הכי לא קשור אחרי התרד שפתחת ... אתה מבין למה לא מעניין לקרוא כאלה דברים.
אז תעשה לי טובה גם אתה יצאת ממש חציל במובן השלילי של כל הקטע הזה ..

ועוד נוסיף על שחר עם כל הכבוד שלי אליך
אתה סתם משחק אותה איזה מאסטר פוקימון(זכויות שמורות) שיודע הכל ..
נו בחיית מה כל הזיוני שכל והתגובות על כל תגובה .
אתה אולי כן מבין בהרבה דברים אבל אל תנסה להראות את עצמך מעל כולם באמת

יאללה אני אוהב את כולכם אבל אתם זייני שכל כמו לא יודע מה


אתה הכי צודק שיש..

הטרדים פה ממש לא מעניינים, איך מטרד של אנשים לפוצץ הגעתם להשוואה בין מזרחיים לאשכנזים.?!@#

כולנו בני אדם!, ערסים הם ערסים וגם הם בני אדם
זה שהם מתנהגים אחרת לא אומר שצריך לקטול אותם
אף אחד לא יותר טוב מהם והם לא טובים יותר מאף אחד
לכל אחד החסרונות שלו, ומה שחיסרון אצלי יכול להיות יתרון אצל אדם אחר ולהפך,

אני באמת לא מבין איך כל תרד פה הופך לריב, ואי אפשר לדון על נושא אחד מהפוסט הראשון ועד האחרון שלא יכנסו בו 1000 נושאים אחרים

ושחר גם אתה נורא מעצבן, אתה חייב להגיב לכל דבר

אני יודע שזה לא המקום, אבל אני חייב להגיד כבר מה שאני שומר לעצמי תקופה מסוימת מאוד,

הפורום הזה אחלה, האנשים פה אחלה..

אבל אתם מזיינים ת'מוח כ"כ, זה שזה פורום של מוזיקה זה לא אומר שמדברים פה על מוזיקה נטו, אפשר לדבר על דברים אחרים..

זה שמרכזים פה טרדים בנושא מסוים כמו ההמלצות זה בששביל למנוע את השכונה שתיהיה פה, אבל אנשים עשו פה אתר שמראה מה השתחרר היום
בלי להכליל, יש פה אנשים שבאים להראות שהם שפיצים ושיש להם שחרורים הכי מעודכנים שיש..

באותה מידה יש גם אנשים כמו אליאור שמפרטים פה על כל טראק שהם רושמים..

אני באמת נמנע מלרשום תגובות פה בטרדים.. אני קורא את הכל ובסוף הטרד אני פשוט מעדיף לא להגיב..

אנשים, אני לא יגיד שפעם זה לא היה ככה, ושאני יותר טוב.. אבל שימו לב כל אחד פה מזיין ת'מוח שמשמעם פה, ואחרי שעה רושם תגובות לא קשורות בכלל לטרד מסוים..

ותפסיקו עם הקטע המטוטמם הזה של ה
"+1"

זה הכי ספאם בארץ, לכל אחד איכפת פה כמה פוסטים יש לו
ולקטול את השני.. תנו תגובות עניניות.. שיהיה כיף לקרוא ולדון על נושא כמו שצריך ולא לזיין ת'מוח בכל מקום.


Posted by Shahar on Mar-17-2005 12:52:

quote:
Originally posted by Sniper
אבל אתם מזיינים ת'מוח כ"כ, זה שזה פורום של מוזיקה זה לא אומר שמדברים פה על מוזיקה נטו, אפשר לדבר על דברים אחרים..

זה שמרכזים פה טרדים בנושא מסוים כמו ההמלצות זה בששביל למנוע את השכונה שתיהיה פה, אבל אנשים עשו פה אתר שמראה מה השתחרר היום
בלי להכליל, יש פה אנשים שבאים להראות שהם שפיצים ושיש להם שחרורים הכי מעודכנים שיש..

באותה מידה יש גם אנשים כמו אליאור שמפרטים פה על כל טראק שהם רושמים..

אני באמת נמנע מלרשום תגובות פה בטרדים.. אני קורא את הכל ובסוף הטרד אני פשוט מעדיף לא להגיב..

אנשים, אני לא יגיד שפעם זה לא היה ככה, ושאני יותר טוב.. אבל שימו לב כל אחד פה מזיין ת'מוח שמשמעם פה, ואחרי שעה רושם תגובות לא קשורות בכלל לטרד מסוים..

ותפסיקו עם הקטע המטוטמם הזה של ה
"+1"

זה הכי ספאם בארץ, לכל אחד איכפת פה כמה פוסטים יש לו
ולקטול את השני.. תנו תגובות עניניות.. שיהיה כיף לקרוא ולדון על נושא כמו שצריך ולא לזיין ת'מוח בכל מקום.


מסכים עם כל מה שכתבת!!
בקשר להמלצות לא כדאי להתחיל לפתוח טרד "רק על טראק שמגיע לו" כי אחרי שמישו אחד יפתח כל אחד יתחיל לפתוח טרדים כאלה ולהגיד "גם הוא פתח אז גם אני יכול" ואז יהיה שכונה
וואלה אני זוכר את הימים שמורן סיפר
שהוא פתח את הטרד על
Andain - Beautiful Things
והיה עליו דיון של 20 עמודים
וזה טראק שמגיע לו ורואים את זה לפי ההצלחה והיחוד שלו
כנ"ל
As The Rush Comes
וואיטרום

אם פותחים טרדים על טראקים כאלה שבאמת מיוחדים ובאמת רוב האנשים פה יגידו שהטראקים האלה עשו להם משו ונתנו הרגשה שעדיין יש יוצרים שיודעים להפתיע ולעשות משהו מיוחד
על כאלה טראקים סבבה לפתוח
אבל להתחיל לעשות שוב ולפתוח טרד ולהגיד "לדעתי לטראק הזה מגיע שיפתחו עליו טרד" זה שטויות

לדעתי כדאי להמשיך להשתמש בטרד המלצות וגם אני בודק אותו כל הזמן בלי להתעצל וכל אחד יכול לבדוק אותו ככה זה לא קשה

וגם מסכים איתך שזה לא פורום מוזיקה נטו כי זה בסה"כ פורום ישראלי
זה לא פורום מוזיקה ישראלי
זה פורום של מדינת ישראל ככה שאין פה חוק לדבר רק על מוזיקה אפילו שהפורום הכללי נקרא טראנסאדיקט
גם בטראנסאדיקט יש פורום פוליטיקה

ובקשר לפוסטים לדעתי אף אחד לא צריך לחפש לבדוק למי יש יותר למה זה לא מלחמה וגם לי יש הרבה פוסטים בזמן האחרון ווואלה לא הלכתי למישו ואמרתי לו יש לי יותר פוסטים ממך אני יותר טוב
אז חלאס ללכת לספור פוסטים שלכם או של אחרים ולהגיד "אהה כתבת פוסט בשביל לעלות תמספר" וואלה אם הייתי רוצה לעשות ככה הייתי נכנס לפורום סקרים ומגיב כל יום על סקרים ושם זה שכונה מי ששם לב למה אנשים מגיבים בלי לפרט את התגובה שלהם
פשוט מצטטים את מה שהם הצביעו כמו שזה כתוב בסקר
ואם כבר ספאם אז זאת הדרך
ואם הייתי רוצה להראות לכולם שיש לי מלא פוסטים הייתי עושה את זה
אבל וואלה לא מעניין אותי
זה שאני פותח טרד כל 1000 פוסטים לא קשור בכלל ואנלא מנסה להגיע כל פעם ל1000 אז עזבו תקטע של הפוסטים אפחד לא מקבל כסף על הפוסטים שלו


Posted by Sniper on Mar-17-2005 13:10:

שחר אני רוצה לתקן אותך במשהו,

לכל יש את הטעם שלו, ולכן כל אחד יכול לפתוח פה טרד על טראק שלדעתו עשה לו אתזה וזה חשוב, ולאף אחד פה אין זכות להגיד לו שזה קטע שלא שווה טרד, אם כל הכבוד, יש טרד של המלצות, אפשר לדון על כל קטע בפני עצמו
אבל כמו שרשמתי פה, אנשים לא מפרטים על קטע, הם רושמים את השם של השחרור לדוגמא:

shahar_pres_spaman_-_moui_spam-XXX-XXX
חזק!

ככה לא ממליצים, זה חרא, זה להראות שיש לי גישה לקטעים חדשים ואני תותח..

אני אישית כבר בקושי מוריד מוזיקה דרך הטרד הזה.. כי רוב הקטעים הם לא לטעמי, אז אני מחפש פליליסט של אמנים מסוימים שאני אוהב את הסגנון שלהם ומוריד.. למרות שגם את זה לא עשיתי כבר איזה 4 חודשים..

שאתם ממליצים על קטע תנו קצת רוויו כמו שצריך שיהיה עניין, תרשמו סגנון מי עומד מאחורי זה, וכו' וכו'.. תיהיו יצרתיים!


Posted by Shahar on Mar-17-2005 13:13:

quote:
Originally posted by Sniper
שחר אני רוצה לתקן אותך במשהו,

לכל יש את הטעם שלו, ולכן כל אחד יכול לפתוח פה טרד על טראק שלדעתו עשה לו אתזה וזה חשוב, ולאף אחד פה אין זכות להגיד לו שזה קטע שלא שווה טרד, אם כל הכבוד, יש טרד של המלצות, אפשר לדון על כל קטע בפני עצמו
אבל כמו שרשמתי פה, אנשים לא מפרטים על קטע, הם רושמים את השם של השחרור לדוגמא:

shahar_pres_spaman_-_moui_spam-XXX-XXX
חזק!

ככה לא ממליצים, זה חרא, זה להראות שיש לי גישה לקטעים חדשים ואני תותח..

אני אישית כבר בקושי מוריד מוזיקה דרך הטרד הזה.. כי רוב הקטעים הם לא לטעמי, אז אני מחפש פליליסט של אמנים מסוימים שאני אוהב את הסגנון שלהם ומוריד.. למרות שגם את זה לא עשיתי כבר איזה 4 חודשים..

שאתם ממליצים על קטע תנו קצת רוויו כמו שצריך שיהיה עניין, תרשמו סגנון מי עומד מאחורי זה, וכו' וכו'.. תיהיו יצרתיים!


מסכים איתך וגם אם כל אחד יתחיל לרשום ריוויו שלם על הטראק ולפרט מה קורה בו בכל שניה
אם כל אחד יתחיל לפתוח טרד על טראק שהוא אהב זה לא יגמר

ועובדה שכשיש טראק באמת מיוחד הוא עושה רעש בעולם ותראה את זה לפי המצעדים
כל טראק שעשה רעש פה אצלנו עשה רעש גם בפורום העולמי ועובדה ש
whiteroom
זכה השנה מקום ראשון אצלנו
ו
ATRC
שנה שעברה
נכון שלכל אחד יש תטעם שלו אבל עובדה שבסוף יש טראקים שרוב האנשים מסכימים שהם מיוחדים ומגיע להם להיות הראשונים


Posted by Sniper on Mar-17-2005 13:20:

quote:
Originally posted by Shahar
מסכים איתך וגם אם כל אחד יתחיל לרשום ריוויו שלם על הטראק ולפרט מה קורה בו בכל שניה
אם כל אחד יתחיל לפתוח טרד על טראק שהוא אהב זה לא יגמר

ועובדה שכשיש טראק באמת מיוחד הוא עושה רעש בעולם ותראה את זה לפי המצעדים
כל טראק שעשה רעש פה אצלנו עשה רעש גם בפורום העולמי ועובדה ש
whiteroom
זכה השנה מקום ראשון אצלנו
ו
ATRC
שנה שעברה
נכון שלכל אחד יש תטעם שלו אבל עובדה שבסוף יש טראקים שרוב האנשים מסכימים שהם מיוחדים ומגיע להם להיות הראשונים


ללא ספק הקטעים הללו עשו רעש ובצדק..
אני לא מקצין ואומר לרשום מה קורה בכל שניה, אבל קצת רקע, כי בסופו של דבר הטרד הזה אמור לעזור לאנשים להתעדכן ולהוריד מוזיקה חדשה..
אבל זה כבר איבד את הצפון, כלומר, אם כל אחד רושם קטע שמצא חן בעיניו וזהו אז כאילו זה מגיע למצב שאני לדוגמא מוריד קטע והוא הכי לא הטעם שלי.. זה גוזל זמן, ומקום בהרדיסק ובכך הטרד עצמו מאבד את הטעם שלו..


Posted by Flotser on Mar-17-2005 13:23:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
4.פרנקים\מזרחיים שמראים שהם כאלה ובטוחים שזה עדיף מאשר להיות אשכנזי
(אבל הם טועים)


אלכס...

כל פעם מחדש אתה מוכיח איזה בן אדם דוחה אתה.

רק להקיא עליך.


Posted by Shahar on Mar-17-2005 13:29:

quote:
Originally posted by Sniper
ללא ספק הקטעים הללו עשו רעש ובצדק..
אני לא מקצין ואומר לרשום מה קורה בכל שניה, אבל קצת רקע, כי בסופו של דבר הטרד הזה אמור לעזור לאנשים להתעדכן ולהוריד מוזיקה חדשה..
אבל זה כבר איבד את הצפון, כלומר, אם כל אחד רושם קטע שמצא חן בעיניו וזהו אז כאילו זה מגיע למצב שאני לדוגמא מוריד קטע והוא הכי לא הטעם שלי.. זה גוזל זמן, ומקום בהרדיסק ובכך הטרד עצמו מאבד את הטעם שלו..


שוב
כשאתה אומר את זה אתה מתכוון לסטיקי של ההמלצות או לטרד נפרד?
כי לרקע על הטראק כל אחד יכול לתת על כל טראק ואם על כל טראק שמישהו אהב יפתחו טרד יהיה פה בלאגן בעיניים וחבל


Posted by Sniper on Mar-17-2005 13:35:

quote:
Originally posted by Shahar
שוב
כשאתה אומר את זה אתה מתכוון לסטיקי של ההמלצות או לטרד נפרד?
כי לרקע על הטראק כל אחד יכול לתת על כל טראק ואם על כל טראק שמישהו אהב יפתחו טרד יהיה פה בלאגן בעיניים וחבל


אני מתכוון לשני הנושאים שכתבת
יכול להיות שאני טועה,

טרד המלצות - כוונתו לרכז את כל הממלצות השיגרתיות, במידה מסוימת.
ושאני אומר המלצה - לפרט עלייה כמו שרשמתי בפוסטים קודמים לזה.

טרד חדש על קטע מסוים - כמו שמורן בזמנו פתח על
ATRC
מתקבל, זה גם עובדה שהקטע עצמו מצליח, ועובדה זו הולכת ע"פ מצעדים ותגובה של הקהל בשאר מקומות ברחבי הגלובוס.


Posted by DJ Alex E. on Mar-17-2005 14:49:

פלוצר
מיכאל לא?
זה היה תגובה למה שיאמאן כתב.
מוזר שאתה לא אומר מילה על מה שהוא כתב


Posted by Shahar on Mar-17-2005 15:59:

quote:
Originally posted by Sniper
אני מתכוון לשני הנושאים שכתבת
יכול להיות שאני טועה,

טרד המלצות - כוונתו לרכז את כל הממלצות השיגרתיות, במידה מסוימת.
ושאני אומר המלצה - לפרט עלייה כמו שרשמתי בפוסטים קודמים לזה.

טרד חדש על קטע מסוים - כמו שמורן בזמנו פתח על
ATRC
מתקבל, זה גם עובדה שהקטע עצמו מצליח, ועובדה זו הולכת ע"פ מצעדים ותגובה של הקהל בשאר מקומות ברחבי הגלובוס.


זה בדיוק מה שאמרתי
אני רק יחדד משהו - אנלא אומר שצריך להמליץ על טראק אחרי שרואים שהוא
זכה במצעד
אבל עובדה שהטראקים שהמליצו פה בעבר והתלהבו מהם זה אותם טראקים שזכו


Posted by Hell_Copter on Mar-20-2005 14:08:

רק עכשיו ראיתי את הט'רד הזה...
תגידו לי... אתם חבורה של ילדים קטנים?!
מה הולך אתכם!?

חן... איך הט'רד הזה לא נסגר?
באמת שאני לא מבין...

ואם אתם הולכים על אנשים שצריך לפוצץ ולפתוח להם את השואה...
אז זה מכוון לכל האלה שרושמים +1 תגידו לי, מה אתם יצורים מהתחת?!

כשאני מעביר שיעור ורואה שחייל שלי לא משתתף אז אני שואל אותו שאלה ואם הוא עונה לי כמו שהם אמרו אז אני אומר ישר שאין כזה דבר כמו... אתה מאמין באותו דבר תנסח את זה פשוט במילים שלך... זה הכל
כנ"ל אתם... תנסחו את הדברים כמו שאתם מאמינים ולא לעשות את הפלוס 1 המטומטם הזה למה זה לא מחדד כלום!!


Posted by DjChook on Mar-20-2005 19:44:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


חן... איך הט'רד הזה לא נסגר?
באמת שאני לא מבין...



כי זה מצחיק


Posted by Sm0keMachine on Mar-25-2005 12:40:

טוב בקשר לצבא:

1. רופאים שלא מביאים גימלים/פטורים
2. כל הסגני-אלוף!
3. המ"כית שלי מהטירונות
4. אנשים מורעלים!!!

ובכלל...

1. מארגני מסיבות שדופקים מחירים..
2. כל הצוות של החממה/צוף
3. בנות שמנות/שעירות שהולכות עם חולצות בטן
4. אנשים שלא נותנים להעתיק (בד"כ החנונית של הכיתה)
5. בנות שמשחקות אותה שרמוטות אבל בסוף לא נותנות כלום ומשאירות אותנו עם כאבי ביצים
6. אנשים שאומרים "טראנסים, האוסים" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
7. אנשים שעדיין אומרים "דיסקוטק"... למרות שזה לא כזה נורא להגיד את זה, זה עדיין מילה ששייכת לעבר אתם לא חושבים?
8. אנשים שאומרים שהמוזיקה שאנחנו שומעים עושה להם כאב ראש.. ושזה רק "בום בום בום"!
9. אנשים שמתלהבים מעופר ניסים
10. בנות כונפות שתופסות מעצמן


Posted by m0sh on Mar-25-2005 13:56:

^^^
גדול


Posted by yaman on Mar-25-2005 14:50:

את כול צוות האסקייפ שארגן את המסיפבה בגני התערוכה


Posted by DjChook on Mar-25-2005 17:52:

quote:
Originally posted by yaman
את כול צוות האסקייפ שארגן את המסיפבה בגני התערוכה


לא נראה לי זה מדבר אל מישהו פה


סתם

1. מצלמות תנועה (בעצם זה לא אנשים, אז את האנשים שהמציאו אותם, או ששמו אותם)

2. את מי שהמציא את שעון החורף


Posted by Shahar on Mar-26-2005 05:09:

1. מודים של פורום טראנסאדיקט שהולכים למסיבות מסחרהאדיקט


Posted by DjChook on Mar-26-2005 14:25:

quote:
Originally posted by Shahar
1. מודים של פורום טראנסאדיקט שהולכים למסיבות מסחרהאדיקט


ילדים בני 18 שחושבים שהם ביגשוט


Posted by DJ Alex E. on Apr-03-2005 20:10:

quote:
Originally posted by DjChook
ילדים בני 18 שחושבים שהם ביגשוט


חחחח חזק ביותר מצידך
אם יש משהו שאני אוהב אצלך במיוחד, זה העקיצות


Posted by FreaKaZoid on Apr-03-2005 20:33:

את המחנכת שלי שמציקה לי שאני שומע חזק מידי ב-
mp3.


Posted by ronsh on Apr-04-2005 02:07:

את ה"בליינים" של חיפה...שחושבים שפה זה הארלם....
וקצת יורים במאבטחים....

את השוטרים במשחקי כדורגל שלא משנה מה הם יעשו...תמיד זה יהרוס את האווירה...

את הרס"רים המז*****....שרק פותחים לי עיניים על השיער...


Posted by DjChook on Apr-04-2005 07:20:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אם יש משהו שאני אוהב אצלך במיוחד, זה העקיצות


שמח לדעת שלפחות משהו אחד בי גורם לשערות גופך להזדקר


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.