TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is de slechtste dj?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Re: Wie is de slechtste dj?
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Nu mixmag een lijst heeft gemaakt met slechtste dance-producties allertijden leek het mij leuk om in antwoord hierop lekker gal te spuien op bekende dj's die je echt kut vind. Dus: wie vind je echt rukky? Beargumenteer wel Ik zal de spits maar afbijten: Pavo!! Niet omdat ie slecht kan mixen of slechte platenkeus heeft in zijn genre, maar omdat hij de enige dj tot nu toe is geweest die m'n plaat halverwege afkapte om z'n eigen set te doen. Dat deden onder andere Darkraver, the Prophet, Jean, Promo, Bass-D, E-Craig, G-Spott, Jose, Tom Harding allemaal niet, en Pavo kapte gewoon Hennes & Cold - The Second trip ver voor de climax af!!! Zo en laat nu de haatposts maar komen!! |
| quote: |
| Originally posted by Muppy KOMTIE DAN HE: afgelopen jaar zn set op sensation white gehoord? ging nergens over! sloeg ner-gens op! ik had hem hiervoor nooit eerder gezien, dus daar zal ik niet over oordelen, maar wat hij hier gewoon liet horen was zo fucked up! iedereen stond stil en ging richting huis... |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn. Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal |
best ernstig inderdaad wat tegewoordig soms in een clip moet zitten om die plaat te kunnen verkopen
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner DJ Peran en Spe.. (KOTS).. cial.. (KOTS).. D.. Je hebt wel gelijk, maar gelukkig is het ook bij heel veel clips nog niet zo.. (toch??) |
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen
Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?
Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken 
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch? Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken |
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch? Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken |
| quote: |
| Originally posted by nwopper Dj Peran = Paul van Dyk Zag laatst een oud clipje van DJ Jean & Peran met dat oude nr. uit 1997 (clubnummer, weet de naam niet meer) en die gast die naast Jean verscheen was toch ZEKER Paul van Dyk. Special D. is zowieso gruwelijk |

Owjha, waarom ik Marco bailey zo ontzetten slecht vind:
Ik heb hem nu al vrij vaak horen draaien en ik heb zeer veel sets van hem gehoord. telkens weer maakt hij bijzonder veel mixfouten. Set met steve rachmad zaten ook wat brute fouten. Weet niet of er ook wat van Rachmad bij zat maar het zal ongetwijfeld. Op ILT was hij helemaal bagger. Heb volgens mij al zijn setjes van me PC gegooit
Ik kon het niet meer aanhoren 
berthezz maakt ook een goede kans trouwens
Ok Muppy, ik heb je onderschat, maar je moet toegeven dat 1 x sensation niet echt een representatief beeld geeft van een dj.
bArthezz zuigt kont 
2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!!
Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom??
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Ok Muppy, ik heb je onderschat, maar je moet toegeven dat 1 x sensation niet echt een representatief beeld geeft van een dj. bArthezz zuigt kont ![]() 2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!! Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom?? |
Ik vind het eigenlijk wel een NSB actie, maar in de categorie slechte dj('s) scoren bij mij G&D het hoogst. Flink kutten met die �berpitch, best vaak trainwrecks en nummers ontiegelijk lang door laten lopen of met te hoog volume inmixen.
P.S. Hier staat wel tegenover dat ze als producers bij mij hoge ogen gooien.
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Ik vind het eigenlijk wel een NSB actie, |
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch? Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken |
| quote: |
| Originally posted by Muppy al eens gedacht aan hoe het de maatschappij beinvloed? de kids die nu bij mij in de brugklas zitten, denken min of meer dat dat normaal is, en dat iedereen zich zo moet gaan kleden/gedragen. nou sorry hoor, maar ik vind dat echt niet kunnen gewoon! ik ben daar misschien wat behoudend in, maarja... |
). D'r had laatst een hoogleraar geklaagd idd over dit soort dingen. Dat er verkeerde beelden voor de jeugd werden geschetst, dat er oa door dit soort dingen juist meer eetstoornissen etc ontstaan.Kijk Djeebie, jij bent nog wel in staat om normaal na te denken etc, maar wat denk je van kids van 12-15? Sex is nu al zo normaal voor kids van 12, maar toen ik 12 was,moest ik daar nog ECHT niet aan denken!
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ DJ Peran = Peran van Dijk ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maybe true, but: Ben ik het helemaal mee eens (ook voor het eerst dat ik het met je eens ben ). D'r had laatst een hoogleraar geklaagd idd over dit soort dingen. Dat er verkeerde beelden voor de jeugd werden geschetst, dat er oa door dit soort dingen juist meer eetstoornissen etc ontstaan.Kijk Djeebie, jij bent nog wel in staat om normaal na te denken etc, maar wat denk je van kids van 12-15? Sex is nu al zo normaal voor kids van 12, maar toen ik 12 was,moest ik daar nog ECHT niet aan denken! |
Om ff verder te gaan over de sex op jongen leeftijd, check de krant van gister. Sinds 1995 schijnt er geen verandering te zijn in de gemiddelde leeftijd waarop kinderen voor t eerst sex hebben, maar jonge kinderen doen t wel vaker dacht ik....(Geen zin om t helemaal precies op te zoeken, mogen jullie zelf doen, maar was wel verbaasd dat de gemiddelde leeftijd waarop kinderen het voor t eerst doen 15 is!)
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus 2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!! Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom?? |
als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.
| quote: |
| Originally posted by mahwang ik kom er wel vaker hoor als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.wat er mis is met de muziek? van een 'aint no party like a alcoholic party' wordt geen enkele bezoeker echt blij (hoop ik). en gezien je ondertitel zal ik de 'baboon' komend weekend ook maar vermijden |
| quote: |
| Originally posted by mahwang ik kom er wel vaker hoor als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.wat er mis is met de muziek? van een 'aint no party like a alcoholic party' wordt geen enkele bezoeker echt blij (hoop ik). en gezien je ondertitel zal ik de 'baboon' komend weekend ook maar vermijden |
| quote: |
| Originally posted by Roger en Miss Nine is ook behoorlijk slecht ![]() (haar platenkeuze is dan nog wel te doen..) |
| quote: |
| Originally posted by Tomaz Miss Nine hoeft niet goed te kunnen draaien |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Wees niet bang Darkraver draaien we niet; daar hebben we de Hard One nou juist voor opgesteld, zodat ik tegen zo'n hardstyle-aanvrager op de zaterdag kan zeggen dat ie dan maar naar de Hard One moet komen. Ik ben trouwens Bastiaan, ik loop ook vaak de foto's te maken voor de site van de 1; spreek me maar een keer aan. P.S. in Mei komt dj Patrick Kicken langs in de 1 |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.