TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is de slechtste dj?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by mahwang on Mar-17-2005 22:08:

Re: Wie is de slechtste dj?

quote:
Originally posted by Little Theseus
Nu mixmag een lijst heeft gemaakt met slechtste dance-producties allertijden leek het mij leuk om in antwoord hierop lekker gal te spuien op bekende dj's die je echt kut vind.
Dus: wie vind je echt rukky? Beargumenteer wel

Ik zal de spits maar afbijten: Pavo!!

Niet omdat ie slecht kan mixen of slechte platenkeus heeft in zijn genre, maar omdat hij de enige dj tot nu toe is geweest die m'n plaat halverwege afkapte om z'n eigen set te doen. Dat deden onder andere Darkraver, the Prophet, Jean, Promo, Bass-D, E-Craig, G-Spott, Jose, Tom Harding allemaal niet, en Pavo kapte gewoon Hennes & Cold - The Second trip ver voor de climax af!!!

Zo en laat nu de haatposts maar komen!!


ik moet zeggen dat ik de muziek in the one ook niet spectaculair vind


Posted by Marc.....S on Mar-17-2005 22:14:

quote:
Originally posted by Muppy
KOMTIE DAN HE:


afgelopen jaar zn set op sensation white gehoord?
ging nergens over! sloeg ner-gens op! ik had hem hiervoor nooit eerder gezien, dus daar zal ik niet over oordelen, maar wat hij hier gewoon liet horen was zo fucked up! iedereen stond stil en ging richting huis...


Idd, dat was pas echt slecht. Maar ik heb ook dj Cross gehoord op Revolution, jezus wat slecht. En 1x Tomcraft horen mixen op TE, nouja mixen. Was net een radio dj, de ene plaat erop de ander eraf. En dat 90 minuten lang


Posted by Muppy on Mar-17-2005 22:21:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn.
Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal


helemaal mee eens...echt te triest voor woorden! ik loop stage en daar heb jongetjes uit de brugklas het over de clip van Uniting Nations - Out of touch:

ja meneer dan gaat die jongen vals spelen en dan moeten ze allemaal strippen! dat is echt een cool nummer!


Posted by Roger on Mar-17-2005 22:24:

best ernstig inderdaad wat tegewoordig soms in een clip moet zitten om die plaat te kunnen verkopen


Posted by nwopper on Mar-17-2005 22:33:

quote:
Originally posted by TranceZoner
DJ Peran en Spe.. (KOTS).. cial.. (KOTS).. D.. Je hebt wel gelijk, maar gelukkig is het ook bij heel veel clips nog niet zo.. (toch??)


Dj Peran = Paul van Dyk
Zag laatst een oud clipje van DJ Jean & Peran met dat oude nr. uit 1997 (clubnummer, weet de naam niet meer) en die gast die naast Jean verscheen was toch ZEKER Paul van Dyk.
Special D. is zowieso gruwelijk


Posted by Djeebie on Mar-17-2005 22:34:

Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?

Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken


Posted by Muppy on Mar-17-2005 22:38:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?

Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken


al eens gedacht aan hoe het de maatschappij beinvloed? de kids die nu bij mij in de brugklas zitten, denken min of meer dat dat normaal is, en dat iedereen zich zo moet gaan kleden/gedragen. nou sorry hoor, maar ik vind dat echt niet kunnen gewoon!

ik ben daar misschien wat behoudend in, maarja...


Posted by Roger on Mar-17-2005 22:39:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?

Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken


nee maar dat is het juist

dat in zo'n clip 40 tieten nodig zijn omdat het anders niet verkoopt
als het een goed nummer was dan zou het toch niet helemaal nodig zijn ofwel


Posted by BaRTeZ on Mar-17-2005 22:43:

quote:
Originally posted by nwopper
Dj Peran = Paul van Dyk
Zag laatst een oud clipje van DJ Jean & Peran met dat oude nr. uit 1997 (clubnummer, weet de naam niet meer) en die gast die naast Jean verscheen was toch ZEKER Paul van Dyk.
Special D. is zowieso gruwelijk


DJ Peran = Peran van Dijk

http://www.discogs.com/artist/Peran

http://www.discogs.com/artist/DJ+Jean+%26+Peran


Posted by New Wave on Mar-17-2005 22:44:

Owjha, waarom ik Marco bailey zo ontzetten slecht vind:

Ik heb hem nu al vrij vaak horen draaien en ik heb zeer veel sets van hem gehoord. telkens weer maakt hij bijzonder veel mixfouten. Set met steve rachmad zaten ook wat brute fouten. Weet niet of er ook wat van Rachmad bij zat maar het zal ongetwijfeld. Op ILT was hij helemaal bagger. Heb volgens mij al zijn setjes van me PC gegooit Ik kon het niet meer aanhoren


Posted by Muppy on Mar-17-2005 22:45:

berthezz maakt ook een goede kans trouwens


Posted by Little Theseus on Mar-17-2005 23:21:

Ok Muppy, ik heb je onderschat, maar je moet toegeven dat 1 x sensation niet echt een representatief beeld geeft van een dj.
bArthezz zuigt kont

2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!!
Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom??


Posted by Muppy on Mar-17-2005 23:41:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ok Muppy, ik heb je onderschat, maar je moet toegeven dat 1 x sensation niet echt een representatief beeld geeft van een dj.
bArthezz zuigt kont

2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!!
Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom??


haha klopt idd, maar dat heb ik ook toegegeven...over zijn vroegere prestaties kan ik nie oordelen!


Posted by Creamfields23 on Mar-17-2005 23:53:

Ik vind het eigenlijk wel een NSB actie, maar in de categorie slechte dj('s) scoren bij mij G&D het hoogst. Flink kutten met die �berpitch, best vaak trainwrecks en nummers ontiegelijk lang door laten lopen of met te hoog volume inmixen.

P.S. Hier staat wel tegenover dat ze als producers bij mij hoge ogen gooien.


Posted by New Wave on Mar-18-2005 00:51:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik vind het eigenlijk wel een NSB actie,


Hielden zij ook een enquete over de slechtste dj?


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 08:16:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?

Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken


Maybe true, but:

quote:
Originally posted by Muppy
al eens gedacht aan hoe het de maatschappij beinvloed? de kids die nu bij mij in de brugklas zitten, denken min of meer dat dat normaal is, en dat iedereen zich zo moet gaan kleden/gedragen. nou sorry hoor, maar ik vind dat echt niet kunnen gewoon!

ik ben daar misschien wat behoudend in, maarja...



Ben ik het helemaal mee eens (ook voor het eerst dat ik het met je eens ben ). D'r had laatst een hoogleraar geklaagd idd over dit soort dingen. Dat er verkeerde beelden voor de jeugd werden geschetst, dat er oa door dit soort dingen juist meer eetstoornissen etc ontstaan.Kijk Djeebie, jij bent nog wel in staat om normaal na te denken etc, maar wat denk je van kids van 12-15? Sex is nu al zo normaal voor kids van 12, maar toen ik 12 was,moest ik daar nog ECHT niet aan denken!


Posted by jp on Mar-18-2005 08:51:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
DJ Peran = Peran van Dijk


Paul van Dyk = Matthias Paul


Posted by Muppy on Mar-18-2005 10:18:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maybe true, but:




Ben ik het helemaal mee eens (ook voor het eerst dat ik het met je eens ben ). D'r had laatst een hoogleraar geklaagd idd over dit soort dingen. Dat er verkeerde beelden voor de jeugd werden geschetst, dat er oa door dit soort dingen juist meer eetstoornissen etc ontstaan.Kijk Djeebie, jij bent nog wel in staat om normaal na te denken etc, maar wat denk je van kids van 12-15? Sex is nu al zo normaal voor kids van 12, maar toen ik 12 was,moest ik daar nog ECHT niet aan denken!


als je kijkt hoeveel kids het tegenwoordig op hun 13e al doen...das echt niet normaal! ik was daar toen echt nog niet mee bezig!


Posted by Esrem on Mar-18-2005 10:33:

Om ff verder te gaan over de sex op jongen leeftijd, check de krant van gister. Sinds 1995 schijnt er geen verandering te zijn in de gemiddelde leeftijd waarop kinderen voor t eerst sex hebben, maar jonge kinderen doen t wel vaker dacht ik....(Geen zin om t helemaal precies op te zoeken, mogen jullie zelf doen, maar was wel verbaasd dat de gemiddelde leeftijd waarop kinderen het voor t eerst doen 15 is!)


Posted by mahwang on Mar-18-2005 10:41:

quote:
Originally posted by Little Theseus
2 Mahwang, ben je zomaar onopgemerkt de allereerste tranceaddict die in The One is geweest!?!!
Vertel op! Hoe hard vond je het zuigen!? Waarom??


ik kom er wel vaker hoor als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.

wat er mis is met de muziek? van een 'aint no party like a alcoholic party' wordt geen enkele bezoeker echt blij (hoop ik).

en gezien je ondertitel zal ik de 'baboon' komend weekend ook maar vermijden


Posted by Muppy on Mar-18-2005 11:08:

quote:
Originally posted by mahwang
ik kom er wel vaker hoor als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.

wat er mis is met de muziek? van een 'aint no party like a alcoholic party' wordt geen enkele bezoeker echt blij (hoop ik).

en gezien je ondertitel zal ik de 'baboon' komend weekend ook maar vermijden


OMFG


Posted by Little Theseus on Mar-18-2005 11:09:

quote:
Originally posted by mahwang
ik kom er wel vaker hoor als ik weet welke van de dj's je bent zal ik je even aanspreken binnenkort.

wat er mis is met de muziek? van een 'aint no party like a alcoholic party' wordt geen enkele bezoeker echt blij (hoop ik).

en gezien je ondertitel zal ik de 'baboon' komend weekend ook maar vermijden


Wees niet bang Darkraver draaien we niet; daar hebben we de Hard One nou juist voor opgesteld, zodat ik tegen zo'n hardstyle-aanvrager op de zaterdag kan zeggen dat ie dan maar naar de Hard One moet komen.
Ik ben trouwens Bastiaan, ik loop ook vaak de foto's te maken voor de site van de 1; spreek me maar een keer aan.
P.S. in Mei komt dj Patrick Kicken langs in de 1


Posted by Tomaz on Mar-18-2005 11:51:

quote:
Originally posted by Roger

en Miss Nine is ook behoorlijk slecht
(haar platenkeuze is dan nog wel te doen..)

Miss Nine hoeft niet goed te kunnen draaien

Ik kan niet echt een slechte dj noemen. Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Iedereen! En daar kun je iemand niet op afrekenen.


Posted by Roger on Mar-18-2005 12:00:

quote:
Originally posted by Tomaz
Miss Nine hoeft niet goed te kunnen draaien


nee oke ze lacht wel lief


Posted by mahwang on Mar-18-2005 12:17:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Wees niet bang Darkraver draaien we niet; daar hebben we de Hard One nou juist voor opgesteld, zodat ik tegen zo'n hardstyle-aanvrager op de zaterdag kan zeggen dat ie dan maar naar de Hard One moet komen.
Ik ben trouwens Bastiaan, ik loop ook vaak de foto's te maken voor de site van de 1; spreek me maar een keer aan.
P.S. in Mei komt dj Patrick Kicken langs in de 1


en wanneer komt matthew dekay


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.