TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Appreciation Thread
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »


Posted by Phortastic on Apr-12-2005 01:11:

quote:
Originally posted by CygnusX
Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Polyphony Vocal Mix)
Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Symphony Dub Mix)

Manman, wat een vette schijven!


Gaat nix boven original mix en de Matthew Dekay Mix IMO. Doet me weinig dit


Posted by Phortastic on Apr-12-2005 01:22:

Fred Baker Vs Nyram - Confirmation

Na 30 keer gehoord te hebben blijft deze plaat nog altijd even sterk. Nog altijd men favoriete trance plaat van dit jaar. Gaat weinig zijn wat dit gaat kloppen.


Ook goed:

Sam Sharp - Error

Geen trackje zoals al de andere, maar een track vol energie en 'kewle' effecten. Sterk!


Posted by mellow_head on Apr-12-2005 13:18:

quote:
Fred Baker vs. Nyram - Confirmation



Idd! Zoon fucking zalige plaat. Geeft mij nostalgisch gevoel


Posted by Bertn on Apr-12-2005 13:40:

ik blijf die confirmation platte kak vinden...


Posted by Phortastic on Apr-12-2005 13:55:

quote:
Originally posted by Bertn
ik blijf die confirmation platte kak vinden...


Bij den apotheker hebben ze daar get goed voor. Imodium heet da. Ge hebt de "instant" dooskes voor den snelle en seriese platte kak en de gewone pillekes alst wa langer mag duren eer het in werking treedt...


Posted by Jasperovitsj on Apr-12-2005 14:56:

^ LOL


Ik vind het anders ook niet de hype waard...
Maar ja, smaken verschillen


Posted by Buoyant on Apr-12-2005 17:28:

Corderoy - Summer Vision
heerlijk zomers tintje


Posted by Dj LPG on Apr-12-2005 20:39:

mijn favo op dit moment

marc van der linden & matys - am2pm (club mix)


Posted by Bertn on Apr-13-2005 10:21:

quote:
Originally posted by Phortastic
Bij den apotheker hebben ze daar get goed voor. Imodium heet da. Ge hebt de "instant" dooskes voor den snelle en seriese platte kak en de gewone pillekes alst wa langer mag duren eer het in werking treedt...



lol


on topic: MIKE - massive motion


is dit eigenlik nog wel trance? dit is zowat de enige tranceplaat van het moment die bij al mijn "techno-vriendjes" in de smaak valt. ze vinden dat er echt veel meer techno- dan trance elementen in deze track zitten


Posted by Xilver on Apr-13-2005 11:27:

Bwah, denk da ze zoiets tech-trance noemen. In any case, Massive Motion is een bom van een schijf.


Posted by Belgian Bonzai on Apr-13-2005 22:14:

quote:
Originally posted by Xilver
Bwah, denk da ze zoiets tech-trance noemen. In any case, Massive Motion is een bom van een schijf.

^yup. yup.
momenteel:
Active Sight - Tears Of Joy
Plastic Boy - From Here To Nowhere


Posted by CygnusX on Apr-14-2005 12:28:

Signum - The Timelord

Amai, wat een nummer! Boordevol energie en het slaagt er elke keer in om een smile op mijn gezicht te krijgen (zelfs in deze stressvolle thesisperiode)... Mijn dag is weer goed


Posted by Belgian Bonzai on Apr-14-2005 14:57:

Ik sta even op repeat met www.bonzaimusic.com op
Solid Slide - Belo Horizonte (Original Mix)
totaal mijn ding!
Ook totaal mijn ding:
Arctic Quest
- Offbeat
- Glaze
U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Own (Arctic Quest Bootleg Set Rip) -> de muziek op zich, mmm.
Die 2 tip ik alleszins ook voor de toekomst Heel goed bezig.


Posted by Xilver on Apr-14-2005 14:59:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Own (Arctic Quest Bootleg Set Rip) -> de muziek op zich, mmm.


Ow jong, die wil'k wel eens horen, /me grote U2-fan...


Posted by Belgian Bonzai on Apr-14-2005 23:25:

Hehe,
Unknown Source - Realization (NinetyNine Remix)
machtig


Posted by Buoyant on Apr-15-2005 13:55:

Dj Xcape - Unlimited Universes

sommige van jullie kennen xcape al van Betaparty v.1, toen draaide hij al wat eigen producties, ondertussen is zijn mastering stukken beter en heeft hij stiekem toch wel een pareltje gemaakt.
Hopelijk mogen jullie hier in de toekomst ook een beetje van genieten.


Posted by FredNova on Apr-15-2005 14:31:

quote:
Originally posted by Phortastic
Gaat nix boven original mix en de Matthew Dekay Mix IMO. Doet me weinig dit


ik vind de G&D remix van Perasma NOG beter


Posted by Jakhira on Apr-15-2005 14:42:

quote:
Originally posted by FredNova
ik vind de G&D remix van Perasma NOG beter

ik vind de JDK remix van Perasma NOG beter


Posted by Xilver on Apr-15-2005 14:46:

quote:
Originally posted by Pumaz
ik vind de JDK remix van Perasma NOG beter



Blijf is uit de trance-thread, progtrut


Posted by Gladius on Apr-15-2005 16:02:

quote:
Originally posted by Buoyant
Dj Xcape - Unlimited Universes

sommige van jullie kennen xcape al van Betaparty v.1, toen draaide hij al wat eigen producties, ondertussen is zijn mastering stukken beter en heeft hij stiekem toch wel een pareltje gemaakt.
Hopelijk mogen jullie hier in de toekomst ook een beetje van genieten.

me wants!
verschilt het veel van die versie van 3mb die mij werd doorgestuurd?


Posted by Buoyant on Apr-15-2005 16:48:

quote:
Originally posted by Gladius
me wants!
verschilt het veel van die versie van 3mb die mij werd doorgestuurd?


ja, het is nu wat meer gemasterd.
vraag maar een linkje via msn.


Posted by DJ Zetski on Apr-17-2005 09:50:

Idea

Back to the basics...

CM - Sensation (Original mix)


Posted by Jasperovitsj on Apr-17-2005 16:28:

Solarium - Venice underwater (M.I.K.E.'s voyages mix)

Weeral een nieuwe M.I.K.E. remix, dus toch iets om naar uit te kijken voor mij!
Deze remix heeft weeral een beetje de "oldskool M.I.K.E." touch, wat ik ten zeerste kan appreci�ren! Het is ook niet echt een uplifting bom zoals Red Flag, maar eerder een rustige en atmosferische trancer zoals From Here To Nowhere of Tears Of Joy. De breakdown doet wel vermoeden dat er een uplifting bom volgt, maar dat is dus niet het geval. Het rustigere verloop van de track heeft op zich wel charme, en ik vind het echt leuk dat Mike wat teruggrijpt naar zijn oudere sounds. Geen outstanding plaat, maar wel degelijk werk, en ik hoop dat Mike die tendens van zijn oudere sound (deze plaat en de Enter Ku remix van Massive Motion) in nieuwe tracks te incorporeren aanhoudt!


Posted by TOR on Apr-17-2005 17:04:

^ vind er dus helemaal niks aan.. die plaat is onnoemelijk saai.


Posted by Bertn on Apr-17-2005 17:17:

quote:
Originally posted by TOR
^ vind er dus helemaal niks aan.. die plaat is onnoemelijk saai.



idem hier... ik was naar asot aan het luisteren en was blij dat de volgende plaat eraan kwam


(de volgende plaat was dan wel de nieuwe Signum, die echt op geen kloten trekt, dit geheel terzijde )


Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.