TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Appreciation Thread
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Polyphony Vocal Mix) Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Symphony Dub Mix) Manman, wat een vette schijven! |
Fred Baker Vs Nyram - Confirmation
Na 30 keer gehoord te hebben blijft deze plaat nog altijd even sterk. Nog altijd men favoriete trance plaat van dit jaar. Gaat weinig zijn wat dit gaat kloppen.
Ook goed:
Sam Sharp - Error
Geen trackje zoals al de andere, maar een track vol energie en 'kewle' effecten. Sterk!
| quote: |
Fred Baker vs. Nyram - Confirmation ![]() |
ik blijf die confirmation platte kak vinden...
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik blijf die confirmation platte kak vinden... |
^ LOL
Ik vind het anders ook niet de hype waard...
Maar ja, smaken verschillen 
Corderoy - Summer Vision
heerlijk zomers tintje
mijn favo op dit moment
marc van der linden & matys - am2pm (club mix)
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Bij den apotheker hebben ze daar get goed voor. Imodium heet da. Ge hebt de "instant" dooskes voor den snelle en seriese platte kak en de gewone pillekes alst wa langer mag duren eer het in werking treedt... |
lol
Bwah, denk da ze zoiets tech-trance noemen. In any case, Massive Motion is een bom van een schijf.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Bwah, denk da ze zoiets tech-trance noemen. In any case, Massive Motion is een bom van een schijf. |
Signum - The Timelord
Amai, wat een nummer! Boordevol energie en het slaagt er elke keer in om een smile op mijn gezicht te krijgen (zelfs in deze stressvolle thesisperiode)... Mijn dag is weer goed 
Ik sta even op repeat met www.bonzaimusic.com op
Solid Slide - Belo Horizonte (Original Mix)
totaal mijn ding!
Ook totaal mijn ding:
Arctic Quest
- Offbeat
- Glaze
U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Own (Arctic Quest Bootleg Set Rip) -> de muziek op zich, mmm.
Die 2 tip ik alleszins ook voor de toekomst
Heel goed bezig.
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Own (Arctic Quest Bootleg Set Rip) -> de muziek op zich, mmm. |
Hehe,
Unknown Source - Realization (NinetyNine Remix)
machtig
Dj Xcape - Unlimited Universes
sommige van jullie kennen xcape al van Betaparty v.1, toen draaide hij al wat eigen producties, ondertussen is zijn mastering stukken beter en heeft hij stiekem toch wel een pareltje gemaakt.
Hopelijk mogen jullie hier in de toekomst ook een beetje van genieten.
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Gaat nix boven original mix en de Matthew Dekay Mix IMO. Doet me weinig dit |
| quote: |
| Originally posted by FredNova ik vind de G&D remix van Perasma NOG beter |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz ik vind de JDK remix van Perasma NOG beter |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant Dj Xcape - Unlimited Universes sommige van jullie kennen xcape al van Betaparty v.1, toen draaide hij al wat eigen producties, ondertussen is zijn mastering stukken beter en heeft hij stiekem toch wel een pareltje gemaakt. Hopelijk mogen jullie hier in de toekomst ook een beetje van genieten. |
| quote: |
| Originally posted by Gladius me wants! verschilt het veel van die versie van 3mb die mij werd doorgestuurd? |
Back to the basics...
CM - Sensation (Original mix) 
Solarium - Venice underwater (M.I.K.E.'s voyages mix)
Weeral een nieuwe M.I.K.E. remix, dus toch iets om naar uit te kijken voor mij!
Deze remix heeft weeral een beetje de "oldskool M.I.K.E." touch, wat ik ten zeerste kan appreci�ren! Het is ook niet echt een uplifting bom zoals Red Flag, maar eerder een rustige en atmosferische trancer zoals From Here To Nowhere of Tears Of Joy. De breakdown doet wel vermoeden dat er een uplifting bom volgt, maar dat is dus niet het geval. Het rustigere verloop van de track heeft op zich wel charme, en ik vind het echt leuk dat Mike wat teruggrijpt naar zijn oudere sounds. Geen outstanding plaat, maar wel degelijk werk, en ik hoop dat Mike die tendens van zijn oudere sound (deze plaat en de Enter Ku remix van Massive Motion) in nieuwe tracks te incorporeren aanhoudt! 
^ vind er dus helemaal niks aan.. die plaat is onnoemelijk saai.
| quote: |
| Originally posted by TOR ^ vind er dus helemaal niks aan.. die plaat is onnoemelijk saai. |
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.