TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! hehe kom niet aan Remy's favoriete nummer! |
| Originally posted by subtrance world clique - don't do it is idd uit 99 of 2000 daar heb je gelijk in. toch zie ik het in deze tijd niet zo snel meer gebeuren maar we zullen zien! |
Heb ergens gelezen dat het om een dubbel cd zou gaan...Iemand een bevestiging? 
| Originally posted by Ben_Lei Heb ergens gelezen dat het om een dubbel cd zou gaan...Iemand een bevestiging? |
| Originally posted by Ben_Lei Heb ergens gelezen dat het om een dubbel cd zou gaan...Iemand een bevestiging? |
was ook een keer een gerucht of idee ergens. Zulke dingen verspreiden zich overal.
Lijkt me niet verstanding en was ook niet het geval bij de vorige delen. Hij kan zich beter concenteren op 1 top CD dan 2 mindere CD's.
| Originally posted by AversusZ was ook een keer een gerucht of idee ergens. Zulke dingen verspreiden zich overal. Lijkt me niet verstanding en was ook niet het geval bij de vorige delen. Hij kan zich beter concenteren op 1 top CD dan 2 mindere CD's. |
die 2 tracks zijn wel lekker zomers ja!
Verder ben ik ontzettend benieuwd naar de tracklist, mja dat zal iedereen wel zijn 
Waarschijnlijk deze:
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 Latin America
1. Noa Assembly - I Need You
2. Damien Heck Feat. Michelle Chivers - Deep Reveal (4Mals Breathing Air Intro)
3. Mariposa - Mañana Pájaro (Introvert Remix)
4. Walsh & Coutre feat. Holly - Burn
5. Way Out West - Dont Forget Me (Riley and Durrant Remix)
6. Solar Stone - Like A Waterfall (Matthew Dekay Remix)
7. Tiësto - Walking On Clouds (Josh Gabriel Interpretation)
8. Jonas Steur - Palma Salone
9. C-quence - Endorphine
10. Tiësto - Goldrush
11. Odyssee - Evolution
12. Phynn - Solitude
13. Fate Faderation - Memories Of An Unknown Place
14. Rob Rolefes - Mel Percuetek (Montana's Latin Spirit Edit)
15. Tiësto - Call Of The Tribes
Credits voor Arno F
| Originally posted by The Freezzz Walsh & Coutre feat. Holly - Burn |
Wow, wtf! Ziet er wel officieel uit! Kan nu echt niet meer wachten! 
Whahahaha!
Ik heb nog niet eens een contract gezien en er zijn al mensen die beweren dat de tracklist er zo uit ziet? 
Dan moet Arno F Tiesto zelf zijn of bij Blackhole Recordings werken?
Bahahaha echt wel een lachen lijssie idd
Phynn NA Odyssee zetten dat is echt wel een mooie 
Props voor de bedenker(s)
Aan al die geruchten heb je toch geen ene reet, als iedereen nou gewoon lekker rustig afwacht
.
12&3 waren geweldig, ik ben bijna huiverig voor een 4e deel met de hedendaagse troep die uitkomt, maar ik hoop er maar het beste van...
Als die "walsh en coutre" erop staat zou ik echt blij zijn! echt een coole plaat! Ik word wel steeds nieuwsgierig naar een definitieve TL..
Erg goed verzonnen lijstje
Hij is weer fijn, ach 90% gelooft em toch wel, vervroegde 1 april grap zullen we maar zeggen 
| Originally posted by Asperge Erg goed verzonnen lijstje |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Hahah Ja ach Arno en ik hebben nu eenmaal een goede fantasie Ik wilde um met 1 April doen alleen t riscio was dan dat de echte TL er dan al zou zijn, vandaar maar iets eerder gedaan... Toch moeten wachten dus. |
Totdat ik er even op gewezen werd dat het niet echt logisch was
Originally posted by Arno F Hij is weer fijn, ach 90% gelooft em toch wel, vervroegde 1 april grap zullen we maar zeggen |
GvD je had me tuk 
| Originally posted by The Freezzz hij ziet er iig een stuk geloofwaardiger uit dan je vorige. |
Kansloos....
Darkrave - Komt ie dan he, staat er ook op, als afsluiter
| Originally posted by TranceFool Kansloos.... Darkrave - Komt ie dan he, staat er ook op, als afsluiter |
Originally posted by Arno F Hij is weer fijn, ach 90% gelooft em toch wel, vervroegde 1 april grap zullen we maar zeggen |
Leuk joh, verkeerde tracklists posten:
http://trance.nu/v3/forums/viewtopic.php?t=104900
Arno F onder andere nick?