TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »


Posted by Remy D on Mar-21-2005 14:36:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hehe kom niet aan Remy's favoriete nummer!

hahaha idd, Roads ruled nog steeds te hard


quote:
Originally posted by subtrance
world clique - don't do it is idd uit 99 of 2000 daar heb je gelijk in. toch zie ik het in deze tijd niet zo snel meer gebeuren maar we zullen zien!


ik had het over Nalin & Kane - Open your eyes


Posted by Ben_Lei on Mar-21-2005 15:16:

Heb ergens gelezen dat het om een dubbel cd zou gaan...Iemand een bevestiging?


Posted by Original on Mar-21-2005 15:29:

quote:
Originally posted by Ben_Lei
Heb ergens gelezen dat het om een dubbel cd zou gaan...Iemand een bevestiging?

Lijkt me sterk.


Posted by Asperge on Mar-21-2005 15:32:

quote:
Originally posted by Ben_Lei
Heb ergens gelezen dat het om een dubbel cd zou gaan...Iemand een bevestiging?


En waar heb je dat dan gelezen?


Posted by AversusZ on Mar-21-2005 15:45:

was ook een keer een gerucht of idee ergens. Zulke dingen verspreiden zich overal.

Lijkt me niet verstanding en was ook niet het geval bij de vorige delen. Hij kan zich beter concenteren op 1 top CD dan 2 mindere CD's.


Posted by Asperge on Mar-21-2005 15:57:

quote:
Originally posted by AversusZ
was ook een keer een gerucht of idee ergens. Zulke dingen verspreiden zich overal.

Lijkt me niet verstanding en was ook niet het geval bij de vorige delen. Hij kan zich beter concenteren op 1 top CD dan 2 mindere CD's.


Ik ga ook gewoon uit van 1 cd net als bij de vorige delen, waarom heb je 2 cds nodig? Op dit moment is het al lastig genoeg om 1 cd te vullen met ISOS waardige tunes denk ik


Posted by MennoB on Mar-21-2005 16:16:

die 2 tracks zijn wel lekker zomers ja!

Verder ben ik ontzettend benieuwd naar de tracklist, mja dat zal iedereen wel zijn


Posted by The Freezzz on Mar-21-2005 17:29:

Waarschijnlijk deze:

Tiësto - In Search Of Sunrise 4 Latin America
1. Noa Assembly - I Need You
2. Damien Heck Feat. Michelle Chivers - Deep Reveal (4Mals Breathing Air Intro)
3. Mariposa - Mañana Pájaro (Introvert Remix)
4. Walsh & Coutre feat. Holly - Burn
5. Way Out West - Dont Forget Me (Riley and Durrant Remix)
6. Solar Stone - Like A Waterfall (Matthew Dekay Remix)
7. Tiësto - Walking On Clouds (Josh Gabriel Interpretation)
8. Jonas Steur - Palma Salone
9. C-quence - Endorphine
10. Tiësto - Goldrush
11. Odyssee - Evolution
12. Phynn - Solitude
13. Fate Faderation - Memories Of An Unknown Place
14. Rob Rolefes - Mel Percuetek (Montana's Latin Spirit Edit)
15. Tiësto - Call Of The Tribes

Credits voor Arno F


Posted by tijs08 on Mar-21-2005 17:33:

quote:
Originally posted by The Freezzz
Walsh & Coutre feat. Holly - Burn


Ik ken er weinig van, weet alleen wel dat deze track 100% ISOS material is!


Posted by Ben_Lei on Mar-21-2005 17:34:

Wow, wtf! Ziet er wel officieel uit! Kan nu echt niet meer wachten!


Posted by C-quence on Mar-21-2005 17:42:

Whahahaha!

Ik heb nog niet eens een contract gezien en er zijn al mensen die beweren dat de tracklist er zo uit ziet?
Dan moet Arno F Tiesto zelf zijn of bij Blackhole Recordings werken?


Posted by Glaniskanis on Mar-21-2005 17:45:

Bahahaha echt wel een lachen lijssie idd
Phynn NA Odyssee zetten dat is echt wel een mooie
Props voor de bedenker(s)


Posted by TranceFool on Mar-21-2005 17:46:

Aan al die geruchten heb je toch geen ene reet, als iedereen nou gewoon lekker rustig afwacht .

12&3 waren geweldig, ik ben bijna huiverig voor een 4e deel met de hedendaagse troep die uitkomt, maar ik hoop er maar het beste van...


Posted by Teknikol on Mar-21-2005 17:47:

Als die "walsh en coutre" erop staat zou ik echt blij zijn! echt een coole plaat! Ik word wel steeds nieuwsgierig naar een definitieve TL..


Posted by Asperge on Mar-21-2005 17:48:

Erg goed verzonnen lijstje


Posted by Arno F on Mar-21-2005 17:50:



Hij is weer fijn, ach 90% gelooft em toch wel, vervroegde 1 april grap zullen we maar zeggen


Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-21-2005 17:52:

quote:
Originally posted by Asperge
Erg goed verzonnen lijstje

Hahah
Ja ach Arno en ik hebben nu eenmaal een goede fantasie
Ik wilde um met 1 April doen alleen t riscio was dan dat de echte TL er dan al zou zijn, vandaar maar iets eerder gedaan...

Toch moeten wachten dus.


Posted by Asperge on Mar-21-2005 17:53:

quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Hahah
Ja ach Arno en ik hebben nu eenmaal een goede fantasie
Ik wilde um met 1 April doen alleen t riscio was dan dat de echte TL er dan al zou zijn, vandaar maar iets eerder gedaan...

Toch moeten wachten dus.


Ik wilde wel meespelen maar cquence had toen al gepost dus toen had ik zoiets van laat maar gaan...


Al moet ik teogeven dat ik in eerste instantie ook enthousiast over de tracklist was Totdat ik er even op gewezen werd dat het niet echt logisch was


Posted by The Freezzz on Mar-21-2005 18:05:

quote:
Originally posted by Arno F


Hij is weer fijn, ach 90% gelooft em toch wel, vervroegde 1 april grap zullen we maar zeggen


hij ziet er iig een stuk geloofwaardiger uit dan je vorige.


Posted by Ben_Lei on Mar-21-2005 18:07:

GvD je had me tuk


Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-21-2005 18:12:

quote:
Originally posted by The Freezzz
hij ziet er iig een stuk geloofwaardiger uit dan je vorige.

die tl van arno was gewoon een sarcastische opmerking omdat hij er toch weinig vertrouwen in had.

Hier hebben we wel ff over zitten nadenken.

C-Quence als Endorphine uiteindelijk niet op ISOS4 komt wordt ik gek! die sample van Endorphine is zo goed! en heerlijk voor zo'n ISOS.


Posted by TranceFool on Mar-21-2005 18:18:

Kansloos....

Darkrave - Komt ie dan he, staat er ook op, als afsluiter


Posted by Siesta on Mar-21-2005 18:20:

quote:
Originally posted by TranceFool
Kansloos....

Darkrave - Komt ie dan he, staat er ook op, als afsluiter


hmm darkraver vind ik er niet echt bijpassen eerlijk gezegd


Posted by Dj_Day-V on Mar-21-2005 18:48:

quote:
Originally posted by Arno F


Hij is weer fijn, ach 90% gelooft em toch wel, vervroegde 1 april grap zullen we maar zeggen


Naaier


Posted by C-quence on Mar-21-2005 18:57:

Leuk joh, verkeerde tracklists posten:
http://trance.nu/v3/forums/viewtopic.php?t=104900

Arno F onder andere nick?


Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.