TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Darkraver - Komt tie dan he!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Original ik vraag me af wanneer de Matthew Dekay remix uitkomt. |
Te kankerkansloze plaat. Slechtste dancemuik sinds die Special D hype van een half jaar geleden.
Achja...Bacardi zal er wel blij mee zijn, die zien hun omzet zeker stijgen nadat die Darknegert ineens kruiwagens vol boekingen krijgt
Sommige Special D nummertjes liggen erg catchy in het gehoor 
| Originally posted by Stephan B Te kankerkansloze plaat. Slechtste dancemuik sinds die Special D hype van een half jaar geleden. Achja...Bacardi zal er wel blij mee zijn, die zien hun omzet zeker stijgen nadat die Darknegert ineens kruiwagens vol boekingen krijgt |
| Originally posted by HiGH_NrG Kanker? Niet iedereen hier op het forum stelt het gebruik van dat woord op prijs. Dus probeer daar eens aan te denken... |
waarom kopen mensen zulke onzin?
| Originally posted by Stephan B Te kankerkansloze plaat. Slechtste dancemuik sinds die Special D hype van een half jaar geleden. Achja...Bacardi zal er wel blij mee zijn, die zien hun omzet zeker stijgen nadat die Darknegert ineens kruiwagens vol boekingen krijgt |
Tegenwoortdig hoef je niet zo veel singel smeer te verkopen om op een hoge notering te komen.
Grap of niet.....ik denk dat onze vriend Darkraver iig dubbel ligt van de verkoopcijfers 
| Originally posted by TranceFool Grap of niet.....ik denk dat onze vriend Darkraver iig dubbel ligt van de verkoopcijfers |

In de Kosten Koper en het Pakhuis vond de plaat vrijdagavond gretig gehoor bij het publiek in ieder geval
| Originally posted by HiGH_NrG Kanker? Niet iedereen hier op het forum stelt het gebruik van dat woord op prijs. Dus probeer daar eens aan te denken... |
| Originally posted by TranceFool Grap of niet.....ik denk dat onze vriend Darkraver iig dubbel ligt van de verkoopcijfers |
| Originally posted by SnuggLe Dat denk ik zeker ook ja ![]() Ach ja, ik kan de humor er wel van inzien. Wat is hier nu zo triest aan? Alles wat in de top 40 staat is allemaal van hetzelfde niveau. Kom d'r maar op... Alles is bijna een cover, of een cover van een cover. Originaliteit is ver te zoeken. Zolang wij hier maar wat goede muziek is. Smaken verschillen. |
Nieuwe clip: KLIK
Plaat staat al in de top 3 van de top 40/50. Ik ben benieuwd of hij de nr. 1 nog gaat halen. Ik voorspel dat de Darkraver volgend jaar een TMF-award wint in ieder geval!
| Originally posted by moogwai Plaat staat al in de top 3 van de top 40/50. Ik ben benieuwd of hij de nr. 1 nog gaat halen. Ik voorspel dat de Darkraver volgend jaar een TMF-award wint in ieder geval! |
een beetje erge zielige plaat niet dan..
gaat om de cash joh...
| Originally posted by moogwai Plaat staat al in de top 3 van de top 40/50. Ik ben benieuwd of hij de nr. 1 nog gaat halen. Ik voorspel dat de Darkraver volgend jaar een TMF-award wint in ieder geval! |
gaat om cash ??
denk je echt dat hij aan begin dacht hier een top40 hit mee te scoren?? Dacht het niet, als het om de cash ging had ie wel so happy together gedaan ofzo.

Maar jammergenoeg was DJ Kicken hem voor 
Verder ben ik het met Siesta eens... Komt tie dan he is zo ontzettend gehyped door radio stations, cafe/skihut dj's, etc. En dan wordt het vanzelf een hit.
het is in Belgi� ook al een hit ah worden ... 
parodietje erop, van iemand die bij een redelijk grote studio werkt.
HIER
en de schnappi remix.
Hiero

| Originally posted by Fkwebeman parodietje erop, van iemand die bij een redelijk grote studio werkt. HIER en de schnappi remix. Hiero |
ik zeg toch ook niet dat het professioneel gedaan is
Is alleen van een gozer die voor een studio werkt en dit in een 'uurtje' als protest in elkaar flanste.
ik vind het wel cool.. maar niet meer dan 1x :P
zet Without you near er wel weer op
Originally posted by Fkwebeman ik zeg toch ook niet dat het professioneel gedaan is Is alleen van een gozer die voor een studio werkt en dit in een 'uurtje' als protest in elkaar flanste. ik vind het wel cool.. maar niet meer dan 1x :P zet Without you near er wel weer op |
of hij heeft een enorme braqqe stem