TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Darkraver - Komt tie dan he!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by SnuggLe on Mar-28-2005 11:46:

quote:
Originally posted by Original
ik vraag me af wanneer de Matthew Dekay remix uitkomt.

LOL!

Posted by Stephan B on Mar-28-2005 12:58:

Te kankerkansloze plaat. Slechtste dancemuik sinds die Special D hype van een half jaar geleden.
Achja...Bacardi zal er wel blij mee zijn, die zien hun omzet zeker stijgen nadat die Darknegert ineens kruiwagens vol boekingen krijgt

Posted by jp on Mar-28-2005 12:59:

Sommige Special D nummertjes liggen erg catchy in het gehoor

Posted by HiGH_NrG on Mar-28-2005 13:03:

quote:
Originally posted by Stephan B
Te kankerkansloze plaat. Slechtste dancemuik sinds die Special D hype van een half jaar geleden.
Achja...Bacardi zal er wel blij mee zijn, die zien hun omzet zeker stijgen nadat die Darknegert ineens kruiwagens vol boekingen krijgt

Kanker? Niet iedereen hier op het forum stelt het gebruik van dat woord op prijs. Dus probeer daar eens aan te denken...

Posted by SnuggLe on Mar-28-2005 13:11:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Kanker? Niet iedereen hier op het forum stelt het gebruik van dat woord op prijs. Dus probeer daar eens aan te denken...

x2

Posted by Massive84 on Mar-28-2005 14:00:

waarom kopen mensen zulke onzin?

Posted by New Wave on Mar-28-2005 14:47:

quote:
Originally posted by Stephan B

Communiseer eens op een normale manier.

Verder is dit volgens mij gewoon voor de grap.
Dit geeft maar weer aan hoe makkelijk het is om iets de top 40 in te schieten. Tegenwoortdig hoef je niet zo veel singel smeer te verkopen om op een hoge notering te komen.

Posted by TranceFool on Mar-28-2005 14:59:

Grap of niet.....ik denk dat onze vriend Darkraver iig dubbel ligt van de verkoopcijfers

Posted by jp on Mar-28-2005 15:11:

download videoclip

Posted by SnuggLe on Mar-28-2005 15:16:

quote:
Originally posted by TranceFool
Grap of niet.....ik denk dat onze vriend Darkraver iig dubbel ligt van de verkoopcijfers

Dat denk ik zeker ook ja
Ach ja, ik kan de humor er wel van inzien. Wat is hier nu zo triest aan? Alles wat in de top 40 staat is allemaal van hetzelfde niveau. Kom d'r maar op... Alles is bijna een cover, of een cover van een cover. Originaliteit is ver te zoeken. Zolang wij hier maar wat goede muziek is. Smaken verschillen.

Jammer alleen dat de edit bij de videoclip 'het' niet is...andere versies zin beter In de Kosten Koper en het Pakhuis vond de plaat vrijdagavond gretig gehoor bij het publiek in ieder geval

Posted by Tim81 on Mar-28-2005 16:28:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

x3!

Posted by Remy D on Mar-28-2005 16:37:

quote:
Originally posted by TranceFool

grap of niet.... denk dat hier al ruim 6 pagina's vol zijn geluld over deze kansloze shit terwijl topnummers amper 2 pagina's halen

Posted by moogwai on Mar-28-2005 16:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat denk ik zeker ook ja
Ach ja, ik kan de humor er wel van inzien. Wat is hier nu zo triest aan? Alles wat in de top 40 staat is allemaal van hetzelfde niveau. Kom d'r maar op... Alles is bijna een cover, of een cover van een cover. Originaliteit is ver te zoeken. Zolang wij hier maar wat goede muziek is. Smaken verschillen.

Precies. De Top 40 is gewoon crap, met voldoende promotie (nee, comotie!) haalt een nummer met gemakt de top 10. En iedereen kent Komt die dan momenteel wel. Neemt natuurlijk niet weg dat ik ook een hekel heb aan deze plaat

Posted by Tim81 on Apr-08-2005 17:07:

Nieuwe clip: KLIK

Posted by moogwai on Apr-08-2005 19:04:

Plaat staat al in de top 3 van de top 40/50. Ik ben benieuwd of hij de nr. 1 nog gaat halen. Ik voorspel dat de Darkraver volgend jaar een TMF-award wint in ieder geval!

Posted by Freezel on Apr-08-2005 20:20:

quote:
Originally posted by moogwai
Plaat staat al in de top 3 van de top 40/50. Ik ben benieuwd of hij de nr. 1 nog gaat halen. Ik voorspel dat de Darkraver volgend jaar een TMF-award wint in ieder geval!

Qua publiek en leeftijd van het publiek voelt ie zich daar toch wel thuis

Posted by DeMoN on Apr-08-2005 20:56:

een beetje erge zielige plaat niet dan..

gaat om de cash joh...

Posted by MennoB on Apr-09-2005 15:36:

quote:
Originally posted by moogwai

Zou hij de eerste zijn die Ti�sto van de troon stoot, en de award voor Beste DJ Nationaal te winnen

Zou wel vet zijn!

Posted by Siesta on Apr-09-2005 15:56:

gaat om cash ??

denk je echt dat hij aan begin dacht hier een top40 hit mee te scoren?? Dacht het niet, als het om de cash ging had ie wel so happy together gedaan ofzo.

Posted by moogwai on Apr-09-2005 16:35:

Maar jammergenoeg was DJ Kicken hem voor

Verder ben ik het met Siesta eens... Komt tie dan he is zo ontzettend gehyped door radio stations, cafe/skihut dj's, etc. En dan wordt het vanzelf een hit.

Posted by emma on Apr-09-2005 20:30:

het is in Belgi� ook al een hit ah worden ...

Posted by Fkwebeman on Apr-09-2005 20:44:

parodietje erop, van iemand die bij een redelijk grote studio werkt.

HIER

en de schnappi remix.

Hiero

Posted by Siesta on Apr-09-2005 21:00:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
parodietje erop, van iemand die bij een redelijk grote studio werkt.

HIER

en de schnappi remix.

Hiero

die bovenste klinkt echt mega amateuristisch, wat nou grote studio

Posted by Fkwebeman on Apr-09-2005 21:17:

ik zeg toch ook niet dat het professioneel gedaan is
Is alleen van een gozer die voor een studio werkt en dit in een 'uurtje' als protest in elkaar flanste.

ik vind het wel cool.. maar niet meer dan 1x :P

zet Without you near er wel weer op

Posted by Siesta on Apr-09-2005 21:37:

quote:
Originally posted by Fkwebeman

ik zeg toch ook niet dat het professioneel gedaan is
Is alleen van een gozer die voor een studio werkt en dit in een 'uurtje' als protest in elkaar flanste.

ik vind het wel cool.. maar niet meer dan 1x :P

zet Without you near er wel weer op
\

haha ok dna is het goed, wel raar want die vocal klinkt als een pc microfoon of hij heeft een enorme braqqe stem

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »