TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings festival 2005
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Ik ben ook present!!. Hoop dat ik het feesten niet verleerd ben, aangezien de laatste echte party alweer van november 2004 was.
.
djs die ik zeker ga beluisteren
secret cinema
umek
valentino kanzyani
paco osuna
lekebusch
takaaki itoh
en mja adam beyer is ook altijd wel even leuk
kom vast nog wel wat losgeslagen freaks van Ta tegen.
(ps tim... nog geslaagd?)
| quote: |
| Originally posted by M5 Ik ben ook present!!. Hoop dat ik het feesten niet verleerd ben, aangezien de laatste echte party alweer van november 2004 was. . djs die ik zeker ga beluisteren secret cinema umek valentino kanzyani paco osuna lekebusch takaaki itoh en mja adam beyer is ook altijd wel even leuk kom vast nog wel wat losgeslagen freaks van Ta tegen. (ps tim... nog geslaagd?) |

| Originally posted by M5 (ps tim... nog geslaagd?) |
Waar heb je nu je kaarten gehaald
?
| Originally posted by Remy D jah gaaf, dan gaan we bij Sasha of welke dj je ook wilt supergaaf en veel bieren!!!! |
| Originally posted by SnuggLe Ik bier mee Remy |
| Originally posted by New Wave Ejh driekus, ja 2 plaatjes meegenomen. Nooit gedacht dat ik je daar tegen zou komen. Waar heb je nu je kaarten gehaald ? |
. Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer wordt!
| Originally posted by M5 We zijn maar even langs de FRS gegaan . Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer wordt! |

Morgen ook maar effe kaartje oppikken.. Vorige week vergeten :S
| Originally posted by New Wave Ej hoer, oprotten hier want jij gaat niet mee. |
| Originally posted by SnuggLe Als je beter leest, hoer, dan zie je dat we het over Dance Valley hebben. |
| Originally posted by SnuggLe hoer |
| Originally posted by jp de koningin leest mee hoor |
| Originally posted by M5 Ik ben ook present!!. Hoop dat ik het feesten niet verleerd ben, aangezien de laatste echte party alweer van november 2004 was. . |
laatste keer dat wij elkaar tegen kwamen was volgens mij 3 jaar geleden op Mysteryland, of was het ergens anders?
| Originally posted by Partyhardy! ah lache laatste keer dat wij elkaar tegen kwamen was volgens mij 3 jaar geleden op Mysteryland, of was het ergens anders? |

Ik ben er ook zeker bij nu!
Mijn eerste festival van 't seizoen... gaat looooooooosssssssss!
Present! Kan het niet maken weer niet te gaan 

Heb ook zojuist per post mijn kaartje binnen gekregen. Laat maar komen dus.
Vooruitzichten zijn goed voor volgende week
Ik heb er allemalmachies zin in.
Gelukkig draaien de twee die ik echt wil zien 's middags al, ga 's avonds nog naar ander feestje (weer in Enschede) dus kan helaas niet tot laat blijven, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk..
Ik denk dat ik toch ook maar ga, morgen kaartje kopen 
| Originally posted by Dj Lex Present! Kan het niet maken weer niet te gaan ![]() |
Wordt vettttttt! 
| Originally posted by Phortje Ik denk dat ik toch ook maar ga, morgen kaartje kopen |
De dag ervoor worden 3 verstandskiezen getrokken... maar ach
dat mag ons niet weerhouden van t eerste festival van dit jaar 
| Originally posted by total woot De dag ervoor worden 3 verstandskiezen getrokken... maar ach dat mag ons niet weerhouden van t eerste festival van dit jaar |