TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u)
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by eieregooie on May-01-2005 05:19:

Wat een waanzinnig weekend heb ik achter de rug hey Zowel het ISOS feestje als het Armin feestje hebben mijn verwachtingen positief overtroffen

Na afloop van het feestje vandaag nog even met Maarten, Marijke, Esther en Jolijn een cafeetje in gedoken. Was erg gezellig mensen! Uiteindelijk Esther en Jolijn nog maar even naar huis gereden, scheelt een hoop trein ellende (als die om die tijd uberhaupt nog wel naar Amstelveen gingen?).

Voor herhaling vatbaar dus, dat mag duidelijk zijn Pics na t slapen maar

Posted by Esrem on May-01-2005 09:11:

Armin vonk niet zo lief gister, ten eerste mn plaatje niet draaien en ten tweede daarvoor in de plaats alleen maar van die kut harde platen Maar toch wel vermaakt dankzij de leuke mensen die er waren, ja jullie dus

En Edwin, heb mn plaat terug hoor, met hulp van Tjerk. Dat was letterlijk wel een hoogtepuntje daar op zn nek met communications

Posted by toettoet on May-01-2005 10:12:

[in no particular order, well, a little bit ]

Synergy - Hello strings (Flash Brothers Remix)
Deep Dish - Say hello
Starsign - Taurus
Gabriel & dresden - Arcadia
Motorcycle - Around you
Tiesto - Adagio for strings (Danjo & Styles Remix)
Mac Zimms - Kenetic
Jonas Steur - Castamara
Pulser - Point of impact
Silvio Ecomo - No dip 2003 (Mac Zimms Remix)
Marcos - Cosmic strings
Fred Baker & Nyram - Confirmation
Raul Cremona - Virus (Tribal Tech Mix)
Remy & Roland - Till ya drop!
Armin - Sensation White 2005 Anthem
Southside Spinners - Luvstruck 2005 (Alex Track One Remix)
Sander van Doorn - Bling bling
Primer - Everlast
Armin vs M.I.K.E. - Pound
Fred Baker & Keyboard Kids - All of us (Fred Baker Remix)
Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Remix)
M.I.K.E. - Massive motion
Armin van Buuren - Blue fear 2004
Kay D. Smith & Marc Tall pres. Passive Resistance - Praiseworthy tunes (Hoipolloi Mix)
Paul van Dyk - For an angel
Nirvana - Smells like teen spirit (BK Remix)
Armin van Buuren - Communication Part 3

Posted by MaGiK54 on May-01-2005 10:15:

quote:
Originally posted by eieregooie
Pics na t slapen maar

Slappe hap weer zeg.....pics or stfu behoor je voor het slapen te posten

Posted by Dickie-T on May-01-2005 11:21:

http://www.cjb.cc/members/partypix/300405/index.html

wat was die man weer geweldig

Posted by djrenco on May-01-2005 14:55:

quote:
Originally posted by Muppy
hmmmz dordrecht lijkt me ook wel gaaf met marco v...

misschien dat ik kan combineren

ik vond marco v echt 10x niks!!

Posted by MaGiK54 on May-01-2005 17:31:

quote:
Originally posted by Dickie-T
http://www.cjb.cc/members/partypix/300405/index.html

BrEezAah iemand..............

Posted by MaGiK54 on May-01-2005 17:35:

Wat heeft dit met Armin te maken........

Posted by jp on May-01-2005 17:35:

Holy shit de ideale vrouw

Geen mond om je uit te schelden en ook geen stinkende doos. Nou doe me er maar eentje heur

Posted by MaGiK54 on May-01-2005 17:39:

Eggthrowaaah waar blijven de echte pics....zonder billboards met bikini's

Posted by AirPole on May-01-2005 17:51:

quote:
Originally posted by jp

Geen mond om je uit te schelden en ook geen stinkende doos. Nou doe me er maar eentje heur

LOL JP!!!!

Maar inderdaad heb je die andere foto's gezien? Volgens mij heeft ie ook gewoon willekeurige meisjes van achteren lopen te fotograferen, zo te zien aan die foto's

Posted by eieregooie on May-01-2005 18:05:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Eggthrowaaah waar blijven de echte pics....zonder billboards met bikini's

Ja t was echt te mooi weer vandaag, en nu zit ik op me werk...

Posted by MaGiK54 on May-01-2005 18:10:

quote:
Ja t was echt te mooi weer vandaag, en nu zit ik op me werk...

Posted by eieregooie on May-01-2005 18:28:

Overigens heb ik ook blote buik op me foto's

Posted by Stephan B on May-01-2005 18:41:

Ja 't was weer erg gezellig

't weer zat toch nog erg mee, het bleef droog en er heerste een lekker temperatuurtje. We waren lekker vroeg, dus toen gingen ProgRog en ik eerst maar ff op expiditie in de nabije omgeving. (Verrek er zat een supermarkt met ranzig lauw Heineken bier! haha )
Daarna hebben we maar ff wat gechilld op de markt en ondertussen wat alto mensen te hebben zitten uitlachen. Like wtf...hier wordt niet geheadbanged vandaag hoor (behalve onder smells like teen spirit dan ) Heel de Armada bende liep er ook rond, maar die hadden het erg druk. Perry O'Neil was wel zo vriendelijk om ff hallo te komen zeggen enzo. Gouwe kerel toch, erg relaxed en down to earth. Hij moest als eerste beginnen, wat toch eigenlijk wel een schande is want hij heeft z'n plaats toch al wel verdiend vind ik. Maar zoals hij zelf al zei: Armada loopt Mischa Daniels erg te promoten te laatste tijd, dus vandaar dat hij na Perry stond geprogrammeerd.
Perry z'n set was weer erg goed. Strak gemixt en lekkere tracks. Hoewel ik nog steeds niet los kan gaan op progressive, daar luister ik liever gewoon rustig naar en ga dan niet als een gek lopen breakdancen ofzo haha
All Hands On Decks was wel grappig vond ik. Wat lekkere oude danceplaten en wat acid en techno, kon ik wel waarderen. Leuk dolletje met Dave Lewis. Moest de booth ff omgebouwd worden voor de 5 heren van All Hands On Decks, raakte het Armada spandoek voor een gedeelte los. Dus meneer Lewis moest ff de promotie redden door het vast te gaan tapen. "Goed bezig Dave, houd de promotie hoog!" Hehehe...kon ie wel om lachen
Mischa Daniels kon me niet echt boeien. Vind t wel aardige muziek, maar vond dat ie een beetje te veel van dezelfde grooves draaide. Dus z'n set had wel wat meer afwisseling mogen hebben. Onder zijn set nog een praatje gehouden met Armin die stond te kijken tussen het publiek. Was weer zo zenuwachtig als wat, maar heb toch nog wel wat redelijke vragen kunnen stellen. Hij kwam weer sympathiek over en het is echt een aardige gozert Dus na deze kleine conversatie met mijn held kon de dag al eigenlijk niet meer stuk!
Armin was wel weer strak bezig als vanouds. Goede set, misschien wat harder en met wat oudere tracks dan normaal, maar dat kwam vooral door het publiek waar hij voor stond. Was nou niet echt een doorsnee clubavondpubliek, dus vandaar dat Armin het wat meer op de vlakte houd. Niet dat het mij veel kon boeien, op Koninginnedag zit ik eerlijk gezegd ook niet te wachten op een diepe of experimentele set. Veel lekkere nummers (terug)gehoord en de mixing was strak als vanouds. Plein ging redelijk los op 't einde. Verder vond ik het erg gezellig met al de TA'ers van wie ik er een paar ken en een paar wat minder hehe Een gelsaagde koniginnedag zonder meer.

http://s87274285.onlinehome.us/ASta...arty/index.html omdat die stomme vB code niet werkt vBulletin zuigt

Posted by Roger on May-01-2005 18:42:

quote:
Overigens heb ik ook blote buik op me foto's

wel een mooie buik overgens en met decoratie

Posted by Stephan B on May-01-2005 19:25:

quote:
Originally posted by Esrem
Armin vonk niet zo lief gister, ten eerste mn plaatje niet draaien en ten tweede daarvoor in de plaats alleen maar van die kut harde platen Maar toch wel vermaakt dankzij de leuke mensen die er waren, ja jullie dus

En Edwin, heb mn plaat terug hoor, met hulp van Tjerk. Dat was letterlijk wel een hoogtepuntje daar op zn nek met communications

Ok Es je bent een aardige meid, maar je moet niet zo miepen joh!
1. Je moet blij zijn dat je je plaatjes nog aan hem kon geven
2. het was geen Hollandse Verzoekjes party
3. Kuthard...over smaak valt te twisten

En nou nie pissig worden he

Posted by Dickie-T on May-01-2005 21:56:

quote:
Originally posted by Stephan B
Ok Es je bent een aardige meid, maar je moet niet zo miepen joh!
1. Je moet blij zijn dat je je plaatjes nog aan hem kon geven
2. het was geen Hollandse Verzoekjes party
3. Kuthard...over smaak valt te twisten

En nou nie pissig worden he

Wat voor plaatje was dat dan?

Posted by Lynxx on May-01-2005 22:14:

Zo, was wel relaxed feestje vond ik.

Eerst lekker verdwaald in Leiden met de auto (alle parkeergarages waren dicht).
Op een gegeven moment hoorden we Say Hallo, effe vlak bij het plein geparkeerd en het feestkon beginnen.

Begon dus wel lekker, leuke plaatjes wel. Alleen na een uur tech-trance of hoe het tegenwoordig ook mag heten. Kan me totaal niet boeien, en al helemaal geen uur lang. Naja, Armin zal het allemaal wel beter weten...
Daarna vond ik het wel weer heel erg prima te doen. Paar ouwe plaatjes ertussen. Echt te vet.

Naja, laatste half jaar heb ik vrijwel nix van Armin gehoord, dus Nirvana was compleet nieuw voor mij (jaja, lach maar...)
VET springen was dat zeg!

Kwam eigenlijk vooral voor Perry, en ben achteraf wel blij dat ie eerder moest draaien, want ik kwam pas om 7 uur aankakken, en als ik me had gehaast voor Mischa Daniels was ik echt niet blij geweest...

Posted by Esrem on May-01-2005 22:19:

Oh oh oh, mensen die geilen op mn zusjes buik...

Maar Stephan ik ben niet pissed hoor nu, door je reactie, ik vond t gewoon minder van Armin, maar we gaan niet over smaak discussieren, want das wel zon onzin...

En dat plaatje was Andain - Beautiful things. Is 1 van mn favo nummers en hij is herpressed dus Rogier had m ff ergens voor me gehaald en gaf m me dus net die dag. Ik dacht, wel leuk om m meteen ff lekker hard te horen nog n keer, dus mss wil Armin m wel draaien. Maar hij moest dus nog ff kijken, zei ie, en jammer genoeg heeft ie m dus uiteindelijk niet gedraaid

Posted by Lynxx on May-01-2005 22:24:

Had wel ontzettend vet geweest als ie die gedraaid had

Posted by Roger on May-01-2005 22:52:

quote:
Oh oh oh, mensen die geilen op mn zusjes buik...

ach je zusje is nou eenmaal een mannen magneet

quote:
En dat plaatje was Andain - Beautiful things. Is 1 van mn favo nummers en hij is herpressed dus Rogier had m ff ergens voor me gehaald en gaf m me dus net die dag. Ik dacht, wel leuk om m meteen ff lekker hard te horen nog n keer, dus mss wil Armin m wel draaien. Maar hij moest dus nog ff kijken, zei ie, en jammer genoeg heeft ie m dus uiteindelijk niet gedraaid

je had hm toch maar eye am moeten geven!

Posted by SnuggLe on May-02-2005 05:18:

quote:
Originally posted by Roger
ach je zusje is nou eenmaal een mannen magneet

LoL. Voor sommige mannen maybe, die ook foto's maken van buiken in de trein en andere vrouwen die het niet doorhebben dat ze op de foto worden gezet. Kansloos is dat.

Posted by Matthijs on May-02-2005 09:09:

Na eerst even goed uitgeslapen te hebben na een avondje Ti�sto toch maar weer in de auto gestapt richting Leiden. Veel infoborden in de stad, dus het was makkelijk te vinden, alleen jammer dat de nabijgelegen parkeergarage gesloten was... Armin draaide echt een lekkere stevige openluchtset, op het bepaald niet misselijke geluidssysteem. Niemand van ta gezien, hoewel er blijkbaar wel een paar waren. Verder wel een vaag publiek, echt onnoemelijk veel wazige zatte mensen gezien.

Posted by M_Peror on May-02-2005 09:27:

Hallo h�, wat een vette dag zaterdag! Amsterdam, 538 op het museumplein was best te doen en zowaar nog wat leuks gehoord, krezip en veldhuis&kemper waren fun en ali b heeft wel humor. Toen snel door naar Leiden om (dachten we (=Engeltje&moi)) Perry en Armin te gaan horen.

Toen we aankwamen (iets voor zessen) was echter Mischa Daniels bezig, helemaal niet slecht trouwens, we kwamen meteen goed in de stemming. Paar behoorlijk lekkere platen in het laatste uur van z'n set. Stevig soundsystem hadden ze daar neergezet op dat plein, je hoefde echt niet te ver naar voren voor een goed geluid en bordjes in het centrum van Leiden waren overbodig, je hoefde alleen maar het geluid achterna te lopen...

Maar toen kwam de held van de avond. Damn, elke keer tussen feesten in denk je, ja, Armin, leuk, maar er zijn zo veel meer goeie dj's. Maar dan sta je op zo'n feest en dan weet je weer waarom je 'm zo goed vond. Wat een slopend goeie avond heb ik gehad zeg! Hij opende al meteen met een rij van zes, zeven platen waar ik meteen helemaal op uit m'n dak ging en waar Mischa Daniels toch weer een beetje bij verbleekte. (Alles is relatief, dat blijkt.) Beetje harder in het midden (maar niet t�, zoals ik op de Ocean Diva wel een beetje had) en daarna weer terug naar wat meer trancy werk in het laatste uur. For an angel was wel weer eens lachen zo tussendoor, Blue Fear doet het bij mij altijd goed en Smells like teen spirit en Communication als uitsmijters, geen verrassing, wel gaaf... nog eventjes het plein over gestuiterd!

Het was weer gezellig met Ei natuurlijk en ook weer eens een paar nieuwe gezichten (voor mij dan) zoals @win, Roger en het inmiddels beruchte 'zusje van'. Nice to meet you! Ook apart om met TA's in de kroeg te zitten. Is weer eens wat anders maar wel erg gezellig!

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »