TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Freezel Huishoudkunde |
Geologie?
| Originally posted by Muppy rara wat voor studie doe ik |
| Originally posted by Muppy haha nee...dat is fout. de winnaar krijgt een biertje op het volgende feest waar ik ook ben |
Vergeet niet de Grot Van Genot te bezoeken 
| Originally posted by tijs08 Mooi! biertje voor mij dus! Leraaropleiding Aardrijkskunde aan de Hogeschool Rotterdam... Ik heb diezelfde reis ook gemaakt 4 jaar geleden... was vet! alleen dat waren niet de dingen die jij opnoemde |
| Originally posted by Muppy heel goed! biertje voor tijs! Welke leraren heb je allemaal gehad dan?en ben je nu ook echt leraar? |

| Originally posted by tijs08 Ben er na twee jaar mee gestopt... wilde nooit leraar worden, vond AK wel gaaf vroeger... maar dat ligt ook achter me nu ![]() En teachers? ff denken... Iris Pauw, Carel Kooter en Jan en Jan ![]() volgend jaar zeker ook naar Renesse? Dat was ook erg gaaf Ik heb echt alleen maar lopen feesten tijdens die studie... |
This summer you can find us again every Tuesday at Amnesia in Ibiza, but before that we're going to bring that true Ibiza Feeling to Amsterdam. On Friday 3rd of June we'll host the "Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer 2005" together Amnesia on Europe's largest party ship Ocean Diva. The ticket sale has started so be quick because they sell fast! You can get tickets at Ticketbox and Free Record Shops.
Line up: Armin van Buuren, Remy, Perry O'Neil, Harry Lemon and the Amnesia world tour resident Brian Cross.
Information:
Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer
Date: June 3rd 2005
Location: Ship Ocean Diva, Docking at Passenger Terminal Amsterdam (PTA)
Address: Piet Heinkade 27, Amsterdam
Tickets: Presale �21.75 (ex. fee) | At the door �25
Tickets available at more than 1100 TicketBox points and at Free Record Shop. Order online at www.ticketbox.nl or by phone 0900 9393 (�0.45pm)
Twijfel nog tussen Armada Night of een 4 uurs set van Ferry + special guest in de Asta 
| Originally posted by Freezel Twijfel nog tussen Armada Night of een 4 uurs set van Ferry + special guest in de Asta |
| Originally posted by TranceZoner Special guest... Zal dat Steve Helstrip zijn?? |
Lijkt me een easy keuze Freezel... Ferry natuurlijk!
stel dat het steve helstrip zou zijn, dan zou het toch ferry worden denk ik...vind armin + co verder niet zo boeiend dan...
| Originally posted by Glaniskanis Lijkt me een easy keuze Freezel... Ferry natuurlijk! |
| Originally posted by Glaniskanis Lijkt me een easy keuze Freezel... Ferry natuurlijk! |
Here's the flyer:
http://www.arminsworld.com/img/Arma...flyer_front.pdf
http://www.arminsworld.com/img/Arma..._flyer_back.pdf
This will be more Armada party than ASOT party,
but I believe Armin will commemorate it aswell,
enjoy.
| Originally posted by Fresh Prince This will be more Armada party than ASOT party |
Hmmm geen Markus, MIKE en Signum...
Dan wordt dat feest al een stuk minder interessant. Remy is absoluut niet mijn ding, Brian Cross kan niet draaien en Harry en Perry zijn zeker goed, maar dan zie ik ze anders wel op DV!
Nog maar eens even nadenken....
| Originally posted by @win Hmmm geen Markus, MIKE en Signum... Dan wordt dat feest al een stuk minder interessant. |
Iemand al een kaartje weten te bemachtigen? Bij de FRS stond het nog niet in de computer, zeiden ze althans...
| Originally posted by Esrem Iemand al een kaartje weten te bemachtigen? Bij de FRS stond het nog niet in de computer, zeiden ze althans... |
| Originally posted by Esrem Iemand al een kaartje weten te bemachtigen? Bij de FRS stond het nog niet in de computer, zeiden ze althans... |
| Originally posted by Matthijs Dit keer hadden ze zowaar gelijk; de voorverkoop begint pas op 20 april namelijk. |
Kaarten binnen...
Eergister al wel bij FRS al wel in computer, maar de aanvraag kwam retour. Vandaag bij Primera HC Utrecht gekocht.
Hij staat onder locatie Ocean Diva Amsterdam.
Kick Off Party: Armada Night Ibiza Summer 05.
Yes!!!