TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
ID&T-Radio 25.4%
Radio 10FM 23.6%
Radio 192 17.5%
Kink FM 5.5%
Radio 3FM 2.9%
Arrow Classic Rock Radio 2.7%
CRN 2.5%
Radio 2 2.3%
We lopen verder uit
kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan
WE GAAN SPUITEN!!!!!
oh eh sorry, verkeerde forum 
had al gestemd, en we staan nog steeds voor!!!
ID&T-Radio 25.4%
Radio 10FM 23.6%
Radio 192 17.6%
Keep it up folks!
| quote: |
| Originally posted by Blik oh eh sorry, verkeerde forum [/B] |

Ik heb toch maar gestemd...........MAAR, ik verwacht van ID$T wel een volledige 50% van de zendtijd besteed wordt aan dik keihard beukende techno...anders gaat ik op Radio 10FM stmmen......volgende keer 
OK mensen, in de categorie alles is geoorloofd om te winnen, hier DE tip om ID&T op 75% te krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is eigenlijk verbluffend simpel: als je gestemd hebt, maakt de site van BNN automatisch een cookie aan die aangeeft dat jij al gestemd hebt..... haal je deze echter uit de map temporary internet files, dan kun je zo weer opnieuw stemmen.
De naam van het cookie is BNNPOLL
daarom kunnen sommige mensen ook dagelijks stemmen, omdat deze de instellingen zo hebben dat cookies maar heel kort worden opgeslagen (1 dag bijvoorbeeld). Bij anderen, incluis mijzelf, kan dit misschien wel op 20 dagen staan, waardoor je 20 dagen niet kunt stemmen...
duzzz.. veel succes, ik doe het niet, heeft al zat tijd gekost om dat cookie te vinden, maar doe ermee wat je zelf wilt.
GREETZ KOLKIEWOLKIE
HAHA Kolkie geweldig
al ga jij nou ff de hele dag stemmen 

ik heb wel wat beters te doen hehehe 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool HAHA Kolkie geweldig al ga jij nou ff de hele dag stemmen ![]() |
Kee dan kunnen we de hele dag stemmen 
Thnx Kolkiewolkie of moet ik Cookiewolkie zegguh 
Goed bezig Cookiemonster,
je begint al aardig in de Sesamstraat sfeer te komen,
was het tijdens Trance Energy nog Kermit de Kikker (met je groene haar), nu ga je richting Koekiemonster.......jajaja.....
j/k.......goeie tip, ga er meteen maar s mee bezig!
Greetz RubDub
ID&T-Radio 25.9%
Radio 10FM 22.4%

ID&T-Radio 26.7%
Radio 10FM 21.7%
Radio 192 19.6%



Zo, ik heb m'n stem ook ff gegeven!!
ID&T radio staat op 1!!! En 538 staat met 1,7% ver onderaan :P op zich best opvallend..
ID&T-Radio 27.0%
Radio 10FM 20.9%
Radio 192 20.5%
UP!
Even deze topic omhooggehaald, die bejaarden van radio 192 (hebben die internet dan :?) staan flink bovenaan 
Flink stemmen dus dudes!
Cookies legen en w��r stemmen
Even kijken of we ID&T Radio weer wat omhoog kunnen krijgen...
is dat nog niet afgelopen dan zo langzamerhand?
We (of ik) ga aan het stemmen!
GreetZ RubDub
Tussenstand op 10-01-2002 om 11:18
Radio 192 31.9%
ID&T-Radio 20.2%
Radio Nationaal 16.3%
Hmm bejaarde radio 192 staat beetje te hoog?? vinden jullie ook niet???
Jezus, WTF is Radio 192?????????? Daar heb ik duz nog noooooooooooooooooit van gehoord!
Is er niemand die handig is met scripts schrijven? Dan moet ie ff een script in elkaar zetten dat je elk uur automatisch stemt. (hint, hint hint!)
ik zal ff opnieuw stemmen voor je ( al die bouwvakkers stemmen daarop, draaien ze natuurlijk allemaal nederlandse smartlappen, ik weet zeker dat basvh hier achter zit
)
Ik heb ook weer ff gestemd
we doen alles voor id&t
dusse.......stemmen maar 
ff gebruik maken van de situatie, als we ID-T radio weer op 1 krijgen, krijgen we dan gratis kaartjes voor shockers ofzo? 


| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha ff gebruik maken van de situatie, als we ID-T radio weer op 1 krijgen, krijgen we dan gratis kaartjes voor shockers ofzo? |
SHOCKERS kaartjes for FREE
Ach ja wij doen onze best dus een tegen prestatie mag best
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.