TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by serialkillah on Nov-28-2001 15:38:

ID&T-Radio 25.4%
Radio 10FM 23.6%
Radio 192 17.5%
Kink FM 5.5%
Radio 3FM 2.9%
Arrow Classic Rock Radio 2.7%
CRN 2.5%
Radio 2 2.3%


We lopen verder uit


Posted by Blik on Nov-28-2001 16:00:

kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan kom op dan

WE GAAN SPUITEN!!!!!

oh eh sorry, verkeerde forum


Posted by TimeportE on Nov-28-2001 17:12:

had al gestemd, en we staan nog steeds voor!!!

ID&T-Radio 25.4%
Radio 10FM 23.6%
Radio 192 17.6%


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-28-2001 19:05:

Keep it up folks!


Posted by -=WVG=- on Nov-28-2001 21:09:

quote:
Originally posted by Blik

oh eh sorry, verkeerde forum [/B]


Waar hoort dit wel thuis dan...?
Hoogstens op t Gompie-forum...


Posted by New Wave on Nov-29-2001 10:47:

Ik heb toch maar gestemd...........MAAR, ik verwacht van ID$T wel een volledige 50% van de zendtijd besteed wordt aan dik keihard beukende techno...anders gaat ik op Radio 10FM stmmen......volgende keer


Posted by kolkiewolkie on Nov-29-2001 10:49:

Talking

OK mensen, in de categorie alles is geoorloofd om te winnen, hier DE tip om ID&T op 75% te krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is eigenlijk verbluffend simpel: als je gestemd hebt, maakt de site van BNN automatisch een cookie aan die aangeeft dat jij al gestemd hebt..... haal je deze echter uit de map temporary internet files, dan kun je zo weer opnieuw stemmen.

De naam van het cookie is BNNPOLL

daarom kunnen sommige mensen ook dagelijks stemmen, omdat deze de instellingen zo hebben dat cookies maar heel kort worden opgeslagen (1 dag bijvoorbeeld). Bij anderen, incluis mijzelf, kan dit misschien wel op 20 dagen staan, waardoor je 20 dagen niet kunt stemmen...

duzzz.. veel succes, ik doe het niet, heeft al zat tijd gekost om dat cookie te vinden, maar doe ermee wat je zelf wilt.

GREETZ KOLKIEWOLKIE


Posted by TranceFool on Nov-29-2001 17:48:

HAHA Kolkie geweldig

al ga jij nou ff de hele dag stemmen


Posted by Dj Alpha on Nov-29-2001 17:54:

ik heb wel wat beters te doen hehehe


Posted by kolkiewolkie on Nov-30-2001 07:46:

quote:
Originally posted by TranceFool
HAHA Kolkie geweldig

al ga jij nou ff de hele dag stemmen


Nee, ben ik te eerlijk voor

ff serieus, ik moet zo weer vol aan de bak, dus geen tijd, al druk genoeg om forum bij te houden

greetz kolkiewolkie


Posted by Gurian on Nov-30-2001 08:12:

Kee dan kunnen we de hele dag stemmen

Thnx Kolkiewolkie of moet ik Cookiewolkie zegguh


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-30-2001 08:46:

Goed bezig Cookiemonster,
je begint al aardig in de Sesamstraat sfeer te komen,
was het tijdens Trance Energy nog Kermit de Kikker (met je groene haar), nu ga je richting Koekiemonster.......jajaja.....

j/k.......goeie tip, ga er meteen maar s mee bezig!

Greetz RubDub


Posted by serialkillah on Nov-30-2001 10:54:

ID&T-Radio 25.9%
Radio 10FM 22.4%


Posted by Dr. Kuipers on Dec-02-2001 17:51:

ID&T-Radio 26.7%
Radio 10FM 21.7%
Radio 192 19.6%


Posted by Flipper01 on Dec-02-2001 18:37:

Zo, ik heb m'n stem ook ff gegeven!!

ID&T radio staat op 1!!! En 538 staat met 1,7% ver onderaan :P op zich best opvallend..


Posted by serialkillah on Dec-04-2001 15:51:

ID&T-Radio 27.0%
Radio 10FM 20.9%
Radio 192 20.5%


Posted by Obi on Jan-10-2002 10:02:

UP!

Even deze topic omhooggehaald, die bejaarden van radio 192 (hebben die internet dan :?) staan flink bovenaan

Flink stemmen dus dudes!

Cookies legen en w��r stemmen Even kijken of we ID&T Radio weer wat omhoog kunnen krijgen...


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-10-2002 10:05:

is dat nog niet afgelopen dan zo langzamerhand?
We (of ik) ga aan het stemmen!

GreetZ RubDub


Posted by LightForce on Jan-10-2002 10:17:

Tussenstand op 10-01-2002 om 11:18

Radio 192 31.9%
ID&T-Radio 20.2%
Radio Nationaal 16.3%

Hmm bejaarde radio 192 staat beetje te hoog?? vinden jullie ook niet???


Posted by Dj Alpha on Jan-10-2002 10:21:

Jezus, WTF is Radio 192?????????? Daar heb ik duz nog noooooooooooooooooit van gehoord!

Is er niemand die handig is met scripts schrijven? Dan moet ie ff een script in elkaar zetten dat je elk uur automatisch stemt. (hint, hint hint!)


Posted by Blik on Jan-10-2002 11:14:

ik zal ff opnieuw stemmen voor je ( al die bouwvakkers stemmen daarop, draaien ze natuurlijk allemaal nederlandse smartlappen, ik weet zeker dat basvh hier achter zit )


Posted by serialkillah on Jan-10-2002 14:10:

Ik heb ook weer ff gestemd


Posted by Miss Proximus on Jan-10-2002 15:08:

we doen alles voor id&t dusse.......stemmen maar


Posted by Dj Alpha on Jan-10-2002 15:16:

ff gebruik maken van de situatie, als we ID-T radio weer op 1 krijgen, krijgen we dan gratis kaartjes voor shockers ofzo?


Posted by LightForce on Jan-10-2002 15:31:

quote:
Originally posted by Dj Alpha

ff gebruik maken van de situatie, als we ID-T radio weer op 1 krijgen, krijgen we dan gratis kaartjes voor shockers ofzo?


Hmm dit vind ik nog eens leuke uitbuiterij SHOCKERS kaartjes for FREE Ach ja wij doen onze best dus een tegen prestatie mag best


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.