TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Koptelefoon
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by Bertn hazo, cool! volgende maandag is binnenspringen dan nog ff meegeven dat ik donderdag draai in de Albatros. dat zullen dan wel meer de hitjes van het moment en gewone fuifmuziek zijn maar tussen 10 en 11 doe ik een "prog en trance"-uur |

gisteravond in de albatros!!!
vet setje, voor 5 man!!
het gebeurt wschl niet veel dat james holden in de albatros wordt gedraaid
| Originally posted by Icone Zeg mij is ��n plaats in Leuven waar ze wa kwaliteitstrance draaien |
Colff !
1 op 15 is een 'goei' nummer (en commercieel) maar het volk sucked daar, tis persen, bah ! Maar we gaan altijd daar naartoe omdat daar iets qua 'boenk' gespeeld wordt.
En das het enige caf� waar da gebeurt peisek op d'ouw markt.
sorry, maar de colff is echt marginaaaaaaaaaaaaaal...
ik erger mij daar door aan dat marginaal slettenvolk, echt. ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne
| Originally posted by Bertn ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne |
Als je gaat vraag wel eerst dat ze +16 zijn 
| Originally posted by Giesber En waar ligt da ergens? |
| Originally posted by Bertn sorry, maar de colff is echt marginaaaaaaaaaaaaaal... ik erger mij daar door aan dat marginaal slettenvolk, echt. ge komt daar binnen en 3 meiskes beginnen daar meteen met hun gat tegen u aan te schurken, das er voor mij echt over zenne |
Marginaal, volledig mee akkoord.
Ik ga es moeten afkomen, geloof ik
Mag ik bij iemand blijven slapen? 
| Originally posted by Belgian Bonzai Ik ga es moeten afkomen, geloof ik Mag ik bij iemand blijven slapen? |
doe het voort vaderland h� !
| Originally posted by pooley doe het voort vaderland h� ! |
| Originally posted by Belgian Bonzai Ik ga es moeten afkomen, geloof ik Mag ik bij iemand blijven slapen? |
| Originally posted by Icone Ik zou er waarschijnlijk achteraf spijt van krijgen moest ik dan ineens 'de liefde van m'n leven' tegenkomen... Allee kweet ni, om nu nog met een 16+ aan te pappen - ik peis dat ik eerder Bertn zou volgen kwa denkwijze |
| Originally posted by Bertn ik heb ook al meer dan anderhalf jaar een vaste relatie... dat zal er ook wel mee te maken hebben |
amaai en dat allemaal in een topic over koptelefoons 
| Originally posted by Icone Ik al meer dan 5 jaar, en ik kan seks hebben wanneer da'k maar wil *ahem*. |
| amaai en dat allemaal in een topic over koptelefoons |
LOL, absoluut Sennheiser > Pioneer als het over koptelefoons gaat! 
Ma dan spreken we ook over minstens 125 �?
gReetz
Quality has a price 
I said it and I'll say it again: Sennheiser = Quality, spreek uit ervaring. Virtueel onbreekbaar, prachtige geluidskwaliteit en comfort. Ja, 125� zoiets moet je rekenen om high-end te gaan.
| Originally posted by Belgian Bonzai Zeker een circumauraal, open koptelefoon zou ik aanraden voor de genieters. |