TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De toekomst van Trance... jong geweld!
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Icone on Apr-23-2005 21:37:

quote:
Originally posted by Estuera
En mr estuera is een halve nederlander

Maar geen paniek , op mijn pas staat duidelijk belg.


Bij FS ook denk ik

Maja, ik weet niet of ge zelf nog mensen kent uit Belgi� die jong zijn en bovendien ook trance maken? Nu ja, wat is jong?


Posted by redzone1 on Apr-26-2005 11:14:

Ook beetje raar dat we bijna geen echte trance labels hebben (behalve Banshee).

PS: Palma Solane is weer eens cool


Posted by Icone on Apr-26-2005 16:30:

quote:
Originally posted by redzone1
Ook beetje raar dat we bijna geen echte trance labels hebben (behalve Banshee).

PS: Palma Solane is weer eens cool


Alpha Omega komt er binnenkort aan, heb ik reeds effe contact mee. Maar voor de rest is het idd vrij zwak op dat gebied.


Posted by FredNova on Apr-26-2005 19:13:

quote:
Originally posted by Icone
Alpha Omega komt er binnenkort aan, heb ik reeds effe contact mee. Maar voor de rest is het idd vrij zwak op dat gebied.


bwa, heb promo gehad en klinkt toch redelijk commercieel


Posted by Timesliders on Apr-27-2005 07:44:

quote:
Originally posted by FredNova
bwa, heb promo gehad en klinkt toch redelijk commercieel

Mijn ervaring met alpha-omega is dat als ik er met enkele demo's aankwam, dat ze meestal de commercielere beter vonden. Daar is natuurlijk ook meer geld mee te verdienen. Echte zwevende , niet main-stream trance platen zijn bijna niet rendabel voor een platenfirma. Je moet toch rekenen dat er minstens 800 platen verkocht moeten worden om uit de kosten te raken, wat bij trance platen toch al redelijk veel is. Deze platen dienen eerder voor prestige en als teken van kwaliteit van de firma.
Een ander new label/platenfirma is clockloop records (www.clocklooprecords.com), waar ik nu ook deels bij zit, die echt enkel de nadruk leggen op progressive en trance muziek. Het is wel nog een firma in opstart (zoals alpha omega trouwens) maar binnenkort gaan hun eerste releases verschijnen in samen werking met opus1records in GB.
Mijn opinie in deze kwestie is dat er terug ruimte voor trance muziek komt, zowel bij alpha omega als bij andere, als er eerst voldoende geld in het laadje komt van commerciele muziek , wat hoe dan ook begrijpelijk is.


Posted by FredNova on Apr-27-2005 07:49:

quote:
Originally posted by Timesliders
quote:
Originally posted by FredNova
bwa, heb promo gehad en klinkt toch redelijk commercieel

Mijn ervaring met alpha-omega is dat als ik er met enkele demo's aankwam, dat ze meestal de commercielere beter vonden. Daar is natuurlijk ook meer geld mee te verdienen. Echte zwevende , niet main-stream trance platen zijn bijna niet rendabel voor een platenfirma. Je moet toch rekenen dat er minstens 800 platen verkocht moeten worden om uit de kosten te raken, wat bij trance platen toch al redelijk veel is. Deze platen dienen eerder voor prestige en als teken van kwaliteit van de firma.
Een ander new label/platenfirma is clockloop records (www.clocklooprecords.com), waar ik nu ook deels bij zit, die echt enkel de nadruk leggen op progressive en trance muziek. Het is wel nog een firma in opstart (zoals alpha omega trouwens) maar binnenkort gaan hun eerste releases verschijnen in samen werking met opus1records in GB.
Mijn opinie in deze kwestie is dat er terug ruimte voor trance muziek komt, zowel bij alpha omega als bij andere, als er eerst voldoende geld in het laadje komt van commerciele muziek , wat hoe dan ook begrijpelijk is.


agree

ik heb niet gezegd selcht he, ik zei commericeel
maar ik volg je redenering, zo is het


Posted by dj Elof on Apr-27-2005 12:26:

Ik heb dit weekend z'n remix van System F - Out Of The Blue gedraaid in een Belgische club. Ik vond het wel een originele remake ervan, hij bleek herkenbaar en toch weer een tikkeltje anders.


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.