TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Maxisinglar
Pages (3): « 1 2 [3]
Ja allts� de sl�pps p� singel och rippas. Hmm jag �r f�rv�nad �ver att du aldrig laddat hem en mp3singel 
finns ju s� m�nga bra d�r ute.
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 det �r ju bara att hitta bra ftpor |
| Originally posted by RebeL9 det �r ju bara att hitta bra ftpor |
| Originally posted by RebeL9 Ja allts� de sl�pps p� singel och rippas. Hmm jag �r f�rv�nad �ver att du aldrig laddat hem en mp3singel ![]() finns ju s� m�nga bra d�r ute. |
Mindshooter: allts� jag vet inte vad du har f�tt f�r dig men det �r inte alls s� sv�rt 
L�t oss ta itu med det h�r en g�ng f�r alla.
T�nk dig en k�nd l�t som sl�pps. F�rst sl�pps den p� vinyl, spelas av alla stora djs och blir framg�ngsrik. Skivbolaget best�mmer sig d� f�r att sl�ppa den p� den breda marknaden genom att sl�ppa den p� cd ocks�. D� sl�pps den p� en CDsingel. Och en s�dan m�ste du v�l ha sett i en skivbutik. Eftersom trancel�tar oftast remixas flertalet g�nger och av flera olika producenter s� l�gger man med alla olika remixarna p� l�ten ocks� med p� singeln.
D� kan tex f�ljande sp�r ligga p� singeln:
Kai Tracid - Life Is Too Short (Video cut)
Kai Tracid - Life Is Too Short (Orchestra mix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (Energy mix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (RMB remix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (Kenji Ogura Vs Melanie Di Tria remix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (Thomas P Heckmann Remix)
Kai Tracid - Life Is Too Short (A capella)
Sen s� rippar mp3grupperna denna singel och sl�pper den. Du m�rker det genast d� det st�r CDM i mappnamnet p� singeln
Soft ... nu vet alla vad rebel9 snackar om!!! 
�r det ingen som har k�pta singlar??
| Originally posted by Gaby Soft ... nu vet alla vad rebel9 snackar om!!! ![]() �r det ingen som har k�pta singlar?? |
| Originally posted by reveal jag har synd att dom kostar s� mkt bara, senast lade jag 99 kr p� en cd med 3 mixar |
japp "�kta" skivor k�nns helt r�tt, iaf dom som man verkligen gillar
lite sv�rt att f� tag p� alla h�r i sverige dock...
| Originally posted by mindshooter Planet perfecto - Bullet in the gun Jan Johnston - Flesh Moni - Stripped 2000 |
Mindshooter: japp Gouryella har sl�ppts p� singel. Fast den �r sv�r att hitta, bara att hitta mp3singeln p� den �r sv�rt och jag har inte lyckats �n.
| Originally posted by RebeL9 Mindshooter: japp Gouryella har sl�ppts p� singel. Fast den �r sv�r att hitta, bara att hitta mp3singeln p� den �r sv�rt och jag har inte lyckats �n. |