TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [27-5-2005] Jimmy van M @ Panama (solo sessions)
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Partyhardy! on May-28-2005 18:58:

quote:
Originally posted by Tim81
Op de welbekende banken langs de dansvloer werd mij het citaat van de dag in mijn oor geschreeuwd.... Onbekende gast: "Hey man, daar heb je Ruud van Nistelrooij!" Onno, je moet echt wat gaan doen als look-a-like (big business )

whehe echt niet meer normaal: vandaag had ik familiedag en sommige neven al 2 jaar niet meer gezien en het eerste wat 1 van mijn neven zegt: "hey Ruud van Nistelrooij!" alweeeeeeeeer?!?!
maar goed, nu over de avond =>

Rond half 1 binnen en dus vet rustig! wat jammer was dat zeg! daardoor komt er gewoon geen sfeer, echt jammer want de people die er waren waren erg relaxt! Jimmy van M draaide okay, sommige uitschieters maar veel tunes waren te monotoon. Die remix van die tune van Gwen Stefani meen ik, was erg vet, Tijs weet welke ik bedoel?

Nog een stukkie van Jerry zijn set beluisterd, Xpander was erg gaaf!

Verder erg gezellig om de ta's wederom gezien te hebben Partygasten!

Conclusie: beetje tegenvallende avond omdat het niet druk was, verder okay sounds en relaxte mensen

Posted by Partyhardy! on May-28-2005 19:30:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Die remix van die tune van Gwen Stefani meen ik, was erg vet, Tijs weet welke ik bedoel?

Gevonden: No Doubt - Hella Good (Sharam Jay mix)

Posted by HiGH_NrG on May-29-2005 13:48:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Trading up, of moet je gewoon opzouten vanwege het hotelgebeuren? Niet meer terug naar L-city dus?

Dat fijne hotelgebeuren... Waardoor ik nu ga verhuizen naar buiten de stad, maar kan als ik wil wel weer daar terugkomen in oktober.

Pages (3): « 1 2 [3]