TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag
Pages (3): « 1 2 [3]
Sander draaide zeker erg lekker! leuk om Onno op de valreep nog tegen te komen! SAY HELLO! 
.......
alsof je een avond dood bent geweest ofzo

Zo hee, wat een lekkere nacht was dat zeg (en een lekkere ochtend pitten trouwens ook, pff).
Dat Paard is een toplocatie, goed geluid, leuke sfeer en Sander draaide geweldig! Hij was er zowaar vier van de geplande vijf uur, betere score dan in de Cocoon vorige maand.
Er waren nog meer TA's dan verwacht, errug gezellig weer mensen! Natuurlijk Eieregooie en dinges maar ook Partyhardy en Three'O'three en ik herkende totalwoot zowat niet in nuchtere staat, sorry
(of zou het iets anders zijn geweest?
). Veilig thuisgekomen nog?
He Ei, leef je nog? Hoe was de afterparty? 
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Veilig thuisgekomen nog? |

!
Ja het was weer een dolle boel... 
Dalijk pics 
| Originally posted by M_Peror He Ei, leef je nog? Hoe was de afterparty? |
waar blijven ze dan??? Ik hoop dat ze beter zijn dan die op partyflock
...
Ei: je was toch niet weer tegen een muurtje aan in slaap gevallen h�
?!
Total woot: ook leuk jou ontmoet te hebben!
Hahahahahaha!
Nee, maar serieus, mooier dan op Flock zijn ze niet hoor... Misschien wel minder genant
En nee! Ik ben NIET tegen een muurtje in slaap gevallen
Hier, pics...
http://gallery.knater.nl/view_album...50611_everybody
Leuke foto's en leuk dat jullie het leuk gehad hebben 
Baalde wel dat ik er niet bij kon zijn, te meer omdat ik Earth weinig aan vond. Maar Enschede was gelukkig ook beregezellig.
Ach ja, better luck next time
| Originally posted by SnuggLe Leuke foto's en leuk dat jullie het leuk gehad hebben ![]() Baalde wel dat ik er niet bij kon zijn, te meer omdat ik Earth weinig aan vond. Maar Enschede was gelukkig ook beregezellig. |
BOYS! explain...
Wat hing er aan het plafond zeg!?? Of was Engeltje opgestegen? 
| Originally posted by total woot Yarnie: leef je nog? |

"vraagteken" staat er weer heerlijk wazig op
Wat een feestje weer zeg!
Super sfeer niet meer normaal!
en een onwijs enthousiaste gitaarspelende
Sander!
Heb Sander nog nooit zo goed horen draaien! Heel veel echt onwijs mooie nieuwe nummers gehoord, en ergens in het midden van zijn set draaide hij de klapper van de avond! die track moet ik terug horen, even de setjes van hem in de gaten houden want wat een platen zeg!
Verder draaide hij For Sale - Buy Now!
Wat knalt die lekker uit het geluidsysteem van het Paard! en verder nog Gabriel and Dresden - Portobello, MV - Domo Arigato en ergens tegen het einde Technotronic - Pump Up The Jam (Gian's Crowd Is Jumpin Remix) en Markus Schulz - Without You Near (Gabriel & Dresden Mix) 
Top feessie dus! en erg gezellig met 3o3 en Total woot en zijn gang
Verder Yarnie, Roos22, Ei, M-Peror, Engeltje en Matthijs nog tegen het lijf gelopen
| Originally posted by total woot Dat was me dus nog een verhaal apart... we rijden weg... en toen deed de versnellingspook het niet meer Iemand weleens op zondagochtend in de 2e versnelling van den Haag naar Rotterdam gereden? Ik kan het iedereen van harte afraden. |

| Originally posted by Roos22 Sander draaide zeker erg lekker! leuk om Onno op de valreep nog tegen te komen! SAY HELLO! |
| Originally posted by tijs08 Wahaha!! Daarom was je zo vroeg weg! Aparte gozert ben je ook! |
We hebben nog even boven gezeten, en rechts vooraan gestaan, en daarna rond 4 uur weg omdat er gewoon geen drol aan was
| Originally posted by SnuggLe Nee hoor We hebben nog even boven gezeten, en rechts vooraan gestaan, en daarna rond 4 uur weg omdat er gewoon geen drol aan was |
| Originally posted by Dj Lex Hij bedoelt dat je even had kunnen zeggen dat je wegging aangezien je had gevraagd of je mee kon rijden |
Hoewel ik behoorlijk moe was, was het toch zeker weer een gezellig feestje! Sander bouwde het lekker op en stond zelf ook weer lekker enthousiast mee te doen met z'n opblaasgitaar in de ene hand en de whiskeyfles in de andere. Overigens gaf hij op het laatst die fles (die nog maar voor een kwart gevuld was ofzo) weg aan iemand uit het publiek, ook wel een vette actie! 
In de Now & Wow stond Sander ook altijd op zijn 'air guitar' te spelen... nieuwe hobby zeker van hem 
| Originally posted by Matthijs Sander bouwde het lekker op en stond zelf ook weer lekker enthousiast mee te doen met z'n opblaasgitaar in de ene hand en de whiskeyfles in de andere. Overigens gaf hij op het laatst die fles (die nog maar voor een kwart gevuld was ofzo) weg aan iemand uit het publiek, ook wel een vette actie! |
Hij had het in ieder geval dik naar zijn zin en dat sloeg over op het publiek!
Sander had het inderdaad goed naar zijn zin! Die fles whisky was trouwens nog maar een kwart vol hehehe! 
waarom mis ik zulke avonden.. klinkt allemaal super dames en heren![]()
| Originally posted by Partyhardy! Gabriel and Dresden - Portobello |

| Originally posted by tijs08 Wat hing er aan het plafond zeg!?? Of was Engeltje opgestegen? |