TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Radioshow: BETA Sessions on ETN.FM
Pages (17): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
En dan had ge mijn set gemist, teh disaster

Re: Radioshow: BETA Sessions on ETN.FM
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ik mag met trots presenteren: een BETA Show op ETN.FM ![]() Het wordt een maandelijkse show met DJ's uit Belgie varierend van Progressive tot Hardtrance. Er komen elke maand 3 DJ's aan bod. Fred Nova & Jasperovitsj (DJ Vega) zullen de residents zijn en elke maand nodigen zij een guest dj uit. De uitzending is elke 1e zondag van de maand van 12:00 - 15:00. Dus de eerste uitzending is op 5 juni |
Alle BETA's zijn verplicht in te choooonuh! (in tunen mag ook)
wie houdt alles bij in het tracklistforum? 
Ik zal wel een threadje aanmaken 
Wat is trouwens aan te raden: track per track posten, of ineens de hele set van elke DJ voor hij begint?
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zal wel een threadje aanmaken ![]() Wat is trouwens aan te raden: track per track posten, of ineens de hele set van elke DJ voor hij begint? |

| Originally posted by Jasperovitsj Wat is trouwens aan te raden: track per track posten, of ineens de hele set van elke DJ voor hij begint? |
Ow wacht, het is niet nu lol
Zondag dus... Jullie moeten me wel ff helpen herinneren dan hoor
's zondags ben ik duf 
| Originally posted by Jasperovitsj Wat is trouwens aan te raden: track per track posten, of ineens de hele set van elke DJ voor hij begint? |
You have a point
Maar ja, al die andere tienduizenden luisteraars hebben de tracklists nog niet gezien, dus 
| Originally posted by Jasperovitsj You have a point Maar ja, al die andere tienduizenden luisteraars hebben de tracklists nog niet gezien, dus |
Zeker track per track, net achter die begonnen is, effenaf de openingspost editen.
Voila, mijn setje is ook juist geuploaded. Oud en nieuwer werk, hier en daar wel 'n klein foutje, but I hope you'll like it.
Great TCX 
Ready for take off 
Ik zie nu wel dat ik de ID-tag niet heb aangepast. Staat nu iets van Tcx - Track 01...
| Originally posted by Xilver Ik zie nu wel dat ik de ID-tag niet heb aangepast. Staat nu iets van Tcx - Track 01... |
| Originally posted by FredNova Ik heb te weinig rechten in de beta folder om het aan te passen, Chris? |
Thanks guys 
spam mijn pm als ik er niet ben, wil dit echt niet missen, maar ik vergeet zo'n dingen

^ Deal! 
Morgen mijn setje ook mixen en uppen
Luisteren doe ik sowieso (buiten efkes om te gaan eten). Neem ik dit op of komt alles later ter beschikking
?
Neem maar op, want ik denk niet dat ik webspace ter beschikking heb om de mix te hosten. Ik hou wel al m'n mixes bij mp3 cd's, dus de mijne kan je later nog wel krijgen indien nodig 
Safe, en nu hopen dat de etn server meekan (welke pak ik best?). Dan yousendit ik dat wel voor jullie (mits toestemming).
Effe tussendoor: Welke 'ervaren' Beta dj draaid club/house?
| Originally posted by New Wave draaid |