TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
pffffff.......je bent nogal wat van plan zeg!
Ik ben toch meer voor het eerste ontwerp,
paars T-Shirt met zo'n groenachtig logo,
en achterop je nick + member since.....
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmm sorry ik vin er eigenlijk nix aan (mag ik toch wel zeggen). Mij voorkeur gaat nog steeds uit naar het ontwerp wat TimeportE op de eerste pagina heeft gepost. Wat ik persoonlijk het mooist vind is om dat ontwerp op de eerste pagina te gebruiken. Dit is dan mijn idee - We nemen we een WITTE Longsleeve - Op de mouwen komt met grote GRIJZE letters TRANCEADDICT - Op de voorkant dat logo in het ZWART, met TrancEaddict daaronder in het ZWART - Op de achterkant die tekst in FEL BLAUW OF PAARSBLAUW, met daaronder eventueel in het ZWART of GRIJS: Nickname, proud member of TrancEaddict since ...date Dat zou ik erg mooi vinden Edit: met ook op de achterkant in het ZWART od GRIJS Are You Addicted Yet...? |
Zou het wel leuk vinden als mijn logo nog op de achterkant zou komen als hij natuurlijk door iedereen goed gekeurd wordt.
Dus als iedereen zou kunnen zeggen of ze hem wel of niet goed genoeg vinden om er op te komen dan snel zeggen aub.
Eventuele suggesties voor aanpassingen ook graag snel posten.
bvd
ps. Je moet er wel rekening mee houden dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en dat we dus wel de knoop door zullen moeten hakken en welk ontwerp het uiteindelijk zal gaan worden.
persoonlijk zie ik meer in het eerst ontwerp,
dus met het TA logo op de voorkant en op de achterkant
je nickname met evt. member since + tekst die in het begin genoemd werd.
Is het misschien een ideetje om het allemaal een beetje duidelijk te houden. Ik zie op het moment niet echt meer wat iedereen nu wil.
Ideetje: nieuwe thread openen met een paar vraagjes zoals:
1. T-Shirt of Longsleeve
2. Kleur
3. Nickname, ja / nee
4. Member since, ja / nee
5. Opdruk voorkant
6. Opdruk achterkant
7. extra opmerkingen......
Moet er hier nog meer bij, dan blijft het een beetje duidelijk lijkt me,
Greetz RubDub
Ik wacht nog ff op t omtwerp van Timmaaaaaaaaaaaaaay New Waverrrrrrr 
Mijn idee:
zwarte longsleeve, met gave blauwe kleur lijn/band over beide schouders, en slechts een klein logo op de voorkant, op rechter borst ofzo.
Ieder z'n eigen nick erop maakt het volgens mij echt onwijs duur, zeker als je ook nog eens een goede kwaliteit long sleeve hebt!
Heb ook ff snel ideetje gemaakt voor logo:

greetz
Tall21
| Originally posted by Tall21 Mijn idee: zwarte longsleeve, met gave blauwe kleur lijn/band over beide schouders, en slechts een klein logo op de voorkant, op rechter borst ofzo. Ieder z'n eigen nick erop maakt het volgens mij echt onwijs duur, zeker als je ook nog eens een goede kwaliteit long sleeve hebt! Heb ook ff snel ideetje gemaakt voor logo: ![]() greetz Tall21 |
| Originally posted by Dj Alpha Zou je dat logo nie ff kunnen maken met blauw/paarse achtergrond en groene letters? dat lijkt mij namelijk zwaar vet |
ja dit ontwerp ziet er goed uit.. nu eff kijken of met met andere achtergrond (zoals alpha al zei
) ook nog steeds zo vet er uit ziet.. uuh trouwens misschien moet je de addicted en yet iets verder uit elkaar zetten, ze zitten denk ik iets te dicht op elkaar nu.. is alleen maar suggestie natuurlijk.. 

Ik vin die tekst van Tall21 ook heel mooi.
Maar waarom niks met het logo van de site

Met daaronder

Das toch het logo van de site!!!
Misschien dat dit al eerder is gezegd, ben het nu pas aan het lezen allemaal. Ik heb alles bekeken en zag er dit niet zo snel bij staan.
Dat plaatje bijvoorbeeld op je rug
| Originally posted by raoel Ik vin die tekst van Tall21 ook heel mooi. Maar waarom niks met het logo van de site ![]() Met daaronder ![]() Das toch het logo van de site!!! Misschien dat dit al eerder is gezegd, ben het nu pas aan het lezen allemaal. Ik heb alles bekeken en zag er dit niet zo snel bij staan. Dat plaatje bijvoorbeeld op je rug |
| Originally posted by TimeportE hoe groot wil je dan dat plaatje op je rug hebben.. want uuh dat zeiden ze namelijk bij die andere thread ook, die swamper was begonnen.. de kwaliteit word erg slecht als hij word vergroot... en ik vind het plaatje wel gein maar niet op een t-shirt.. |
[EDIT] plaatje weggehaald [/EDIT]
Zo goed als af. Lijkt me rete stoer om deze op de achterkant te hebben. Onder de nickname ofzo. Maar dat is niet aan mij.
Geloof dat mijn werk er op zit. Mochten er nog suggesties zijn... ik hoor het wel.
Zo, ff snel nog wat nieuwe kleurshema's toegepast. Ze maar of jullie het wat vinden!! (of niet natuurlijk)

| Originally posted by Tall21 Zo, ff snel nog wat nieuwe kleurshema's toegepast. Ze maar of jullie het wat vinden!! (of niet natuurlijk) |
ok, dan wordt het ongeveer zo:
front

back

Logo's

Tall21
Ik hoop dat iedereen hem op deze manier even vet vind als ik 
good work tall21!
vinnum ook wel behoorlijk
!
Ik vind die van Alpha wel cool (met dat TA in elkaar) staat wel een beetje casual, al die pief paf hoeft van mij nie echt.....
DAT TA? Ken iemand mij dat effe in PDF formaat sturen? groeten!!
| Originally posted by New Wave Ik vind die van Alpha wel cool (met dat TA in elkaar) staat wel een beetje casual, al die pief paf hoeft van mij nie echt..... DAT TA? Ken iemand mij dat effe in PDF formaat sturen? groeten!! |
| Originally posted by Tall21 back ![]() |
Iedereen is wel aan het designen, maar er komen ontwerpen waarbij ik weet niet hoveel kleuren gebruikt worden... dit wordt veel te duur..
Het ontwerp van DJ Alpha is simpel en kan geloof ik met 1 of 2 kleuren gemaakt worden..
Dat laatste ontwerp heeft schaduw met daarin wit en grijs.. is te moeilijk om af te drukken..
Die draaitafel mag wel iet netter als je daar echt iets mee wilt doen... De plaat licgt niet bepaald in het midden geloof ik..
Verder wordt het wel zwaar vet als we straks allemaal zo'n shirtje hebben..
| Originally posted by dj_highforce Iedereen is wel aan het designen, maar er komen ontwerpen waarbij ik weet niet hoveel kleuren gebruikt worden... dit wordt veel te duur.. Het ontwerp van DJ Alpha is simpel en kan geloof ik met 1 of 2 kleuren gemaakt worden.. Dat laatste ontwerp heeft schaduw met daarin wit en grijs.. is te moeilijk om af te drukken.. Verder wordt het wel zwaar vet als we straks allemaal zo'n shirtje hebben.. |
De plaatselijke kopieshop plakt t plaatje er meestal op: resultaat.....na 3 x wassen is het gerimpeld of bladdert het er zelfs helemaal af!
o..heb net meeltje gekregen van die andere drukker, en die zegt dat t duurer is om donkere kleuren te bedrukken
ivm met extra verf. Wat een gedoe allemaal ![]()
| Originally posted by TimeportE dat Ta in elkaar gedoe heb ik gepakt van de andere thread die was begonnen in de chill out room door swamper (de link naar die thread is hier ergens te vinden..) ik heb em dus niet in PDF format.. maar uuh new wave, ik ben ook wel nieuwsgierig naar jou ontwerp.. !! |