TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-28-2001 15:40:

pffffff.......je bent nogal wat van plan zeg!
Ik ben toch meer voor het eerste ontwerp,
paars T-Shirt met zo'n groenachtig logo,
en achterop je nick + member since.....


Posted by Subsonik on Nov-28-2001 15:51:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmm sorry ik vin er eigenlijk nix aan (mag ik toch wel zeggen). Mij voorkeur gaat nog steeds uit naar het ontwerp wat TimeportE op de eerste pagina heeft gepost.

Wat ik persoonlijk het mooist vind is om dat ontwerp op de eerste pagina te gebruiken. Dit is dan mijn idee
- We nemen we een WITTE Longsleeve
- Op de mouwen komt met grote GRIJZE letters TRANCEADDICT
- Op de voorkant dat logo in het ZWART, met TrancEaddict daaronder in het ZWART
- Op de achterkant die tekst in FEL BLAUW OF PAARSBLAUW, met daaronder eventueel in het ZWART of GRIJS: Nickname, proud member of TrancEaddict since ...date

Dat zou ik erg mooi vinden

Edit: met ook op de achterkant in het ZWART od GRIJS Are You Addicted Yet...?



Met dat ontwerp van TimeportE ben ik het ook wel eens ,maar ik wil niet met Afternative op mn rug gaan lopen, en ik vin dat het dan te druk wordt. maar kunje dan gewoon verschillende kleuren kiezen?? want ik wil bijv weer de kleur van het t-shirt bij het ontwerp van TimeportE


Posted by The Groove on Nov-28-2001 15:57:

Zou het wel leuk vinden als mijn logo nog op de achterkant zou komen als hij natuurlijk door iedereen goed gekeurd wordt.

Dus als iedereen zou kunnen zeggen of ze hem wel of niet goed genoeg vinden om er op te komen dan snel zeggen aub.

Eventuele suggesties voor aanpassingen ook graag snel posten.

bvd

ps. Je moet er wel rekening mee houden dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en dat we dus wel de knoop door zullen moeten hakken en welk ontwerp het uiteindelijk zal gaan worden.


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-28-2001 16:12:

persoonlijk zie ik meer in het eerst ontwerp,
dus met het TA logo op de voorkant en op de achterkant
je nickname met evt. member since + tekst die in het begin genoemd werd.

Is het misschien een ideetje om het allemaal een beetje duidelijk te houden. Ik zie op het moment niet echt meer wat iedereen nu wil.
Ideetje: nieuwe thread openen met een paar vraagjes zoals:
1. T-Shirt of Longsleeve
2. Kleur
3. Nickname, ja / nee
4. Member since, ja / nee
5. Opdruk voorkant
6. Opdruk achterkant
7. extra opmerkingen......

Moet er hier nog meer bij, dan blijft het een beetje duidelijk lijkt me,

Greetz RubDub


Posted by Miss Proximus on Nov-28-2001 16:59:

Ik wacht nog ff op t omtwerp van Timmaaaaaaaaaaaaaay New Waverrrrrrr


Posted by Tall21 on Nov-28-2001 17:04:

Mijn idee:

zwarte longsleeve, met gave blauwe kleur lijn/band over beide schouders, en slechts een klein logo op de voorkant, op rechter borst ofzo.

Ieder z'n eigen nick erop maakt het volgens mij echt onwijs duur, zeker als je ook nog eens een goede kwaliteit long sleeve hebt!

Heb ook ff snel ideetje gemaakt voor logo:




greetz

Tall21


Posted by Dj Alpha on Nov-28-2001 17:18:

quote:
Originally posted by Tall21
Mijn idee:

zwarte longsleeve, met gave blauwe kleur lijn/band over beide schouders, en slechts een klein logo op de voorkant, op rechter borst ofzo.

Ieder z'n eigen nick erop maakt het volgens mij echt onwijs duur, zeker als je ook nog eens een goede kwaliteit long sleeve hebt!

Heb ook ff snel ideetje gemaakt voor logo:




greetz

Tall21


Zou je dat logo nie ff kunnen maken met blauw/paarse achtergrond en groene letters? dat lijkt mij namelijk zwaar vet


Posted by Miss Proximus on Nov-28-2001 17:23:

quote:
Originally posted by Dj Alpha


Zou je dat logo nie ff kunnen maken met blauw/paarse achtergrond en groene letters? dat lijkt mij namelijk zwaar vet


lijkt mij ook wel vet


Posted by TimeportE on Nov-28-2001 18:03:

ja dit ontwerp ziet er goed uit.. nu eff kijken of met met andere achtergrond (zoals alpha al zei ) ook nog steeds zo vet er uit ziet.. uuh trouwens misschien moet je de addicted en yet iets verder uit elkaar zetten, ze zitten denk ik iets te dicht op elkaar nu.. is alleen maar suggestie natuurlijk..


Posted by raoel on Nov-28-2001 18:48:

Ik vin die tekst van Tall21 ook heel mooi.

Maar waarom niks met het logo van de site

Met daaronder


Das toch het logo van de site!!!
Misschien dat dit al eerder is gezegd, ben het nu pas aan het lezen allemaal. Ik heb alles bekeken en zag er dit niet zo snel bij staan.

Dat plaatje bijvoorbeeld op je rug


Posted by TimeportE on Nov-28-2001 19:19:

quote:
Originally posted by raoel
Ik vin die tekst van Tall21 ook heel mooi.

Maar waarom niks met het logo van de site

Met daaronder


Das toch het logo van de site!!!
Misschien dat dit al eerder is gezegd, ben het nu pas aan het lezen allemaal. Ik heb alles bekeken en zag er dit niet zo snel bij staan.

Dat plaatje bijvoorbeeld op je rug

hoe groot wil je dan dat plaatje op je rug hebben.. want uuh dat zeiden ze namelijk bij die andere thread ook, die swamper was begonnen.. de kwaliteit word erg slecht als hij word vergroot... en ik vind het plaatje wel gein maar niet op een t-shirt..


Posted by Subsonik on Nov-28-2001 19:30:

quote:
Originally posted by TimeportE

hoe groot wil je dan dat plaatje op je rug hebben.. want uuh dat zeiden ze namelijk bij die andere thread ook, die swamper was begonnen.. de kwaliteit word erg slecht als hij word vergroot... en ik vind het plaatje wel gein maar niet op een t-shirt..


Inderdaad....Gewoon die text op de achterkant


Posted by The Groove on Nov-28-2001 22:39:

[EDIT] plaatje weggehaald [/EDIT]

Zo goed als af. Lijkt me rete stoer om deze op de achterkant te hebben. Onder de nickname ofzo. Maar dat is niet aan mij.

Geloof dat mijn werk er op zit. Mochten er nog suggesties zijn... ik hoor het wel.


Posted by Tall21 on Nov-29-2001 00:08:

Zo, ff snel nog wat nieuwe kleurshema's toegepast. Ze maar of jullie het wat vinden!! (of niet natuurlijk)


Posted by Dj Alpha on Nov-29-2001 00:16:

quote:
Originally posted by Tall21
Zo, ff snel nog wat nieuwe kleurshema's toegepast. Ze maar of jullie het wat vinden!! (of niet natuurlijk)



[probeer het es in deze kleuren d00d:


Posted by Tall21 on Nov-29-2001 00:44:

ok, dan wordt het ongeveer zo:

front



back




Logo's





Tall21


Posted by Dj Alpha on Nov-29-2001 08:02:

Ik hoop dat iedereen hem op deze manier even vet vind als ik
good work tall21!


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-29-2001 09:25:

vinnum ook wel behoorlijk !


Posted by New Wave on Nov-29-2001 10:02:

Ik vind die van Alpha wel cool (met dat TA in elkaar) staat wel een beetje casual, al die pief paf hoeft van mij nie echt.....

DAT TA? Ken iemand mij dat effe in PDF formaat sturen? groeten!!


Posted by TimeportE on Nov-29-2001 14:13:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik vind die van Alpha wel cool (met dat TA in elkaar) staat wel een beetje casual, al die pief paf hoeft van mij nie echt.....

DAT TA? Ken iemand mij dat effe in PDF formaat sturen? groeten!!

dat Ta in elkaar gedoe heb ik gepakt van de andere thread die was begonnen in de chill out room door swamper (de link naar die thread is hier ergens te vinden..) ik heb em dus niet in PDF format.. maar uuh new wave, ik ben ook wel nieuwsgierig naar jou ontwerp.. !!


Posted by Flipper01 on Nov-29-2001 15:17:

quote:
Originally posted by Tall21

back



Ik denk dat je voor het lettertype van de achterkant beter iets anders kan gebruiken..
En ipv member since zou ik kiezen voor Addicted since in een 'simpel' lettertype..
Wat betreft de Nicknames zou iedereen zijn eigen tekst/lettertype aan kunnen dragen..

Edit: Wie weet waar je T-shirts kan bestellen in de kleur die je wilt? Witte of zwarte shirts kan je overal wel vinden, maar hoe kom je aan een dergelijke kleur als hierboven??


Posted by dj_highforce on Nov-29-2001 15:32:

Iedereen is wel aan het designen, maar er komen ontwerpen waarbij ik weet niet hoveel kleuren gebruikt worden... dit wordt veel te duur..
Het ontwerp van DJ Alpha is simpel en kan geloof ik met 1 of 2 kleuren gemaakt worden..
Dat laatste ontwerp heeft schaduw met daarin wit en grijs.. is te moeilijk om af te drukken..
Die draaitafel mag wel iet netter als je daar echt iets mee wilt doen... De plaat licgt niet bepaald in het midden geloof ik..

Verder wordt het wel zwaar vet als we straks allemaal zo'n shirtje hebben..


Posted by Flipper01 on Nov-29-2001 15:38:

quote:
Originally posted by dj_highforce
Iedereen is wel aan het designen, maar er komen ontwerpen waarbij ik weet niet hoveel kleuren gebruikt worden... dit wordt veel te duur..
Het ontwerp van DJ Alpha is simpel en kan geloof ik met 1 of 2 kleuren gemaakt worden..
Dat laatste ontwerp heeft schaduw met daarin wit en grijs.. is te moeilijk om af te drukken..
Verder wordt het wel zwaar vet als we straks allemaal zo'n shirtje hebben..


Bij de kopieshop bij mij in de buurt kost 2 zijdig bedrukken �35,- en als je je eigen shirt levert gaat er nog een tientje af..
Wat betreft kleuren kon alles voor zover ik weet! Dus niet echt duur..
Lijkt me echt wel vet als we straks allemaal zo'n vet shirt hebben!!


Posted by Miss Proximus on Nov-29-2001 17:25:

De plaatselijke kopieshop plakt t plaatje er meestal op: resultaat.....na 3 x wassen is het gerimpeld of bladdert het er zelfs helemaal af!

o..heb net meeltje gekregen van die andere drukker, en die zegt dat t duurer is om donkere kleuren te bedrukken ivm met extra verf. Wat een gedoe allemaal


Posted by New Wave on Nov-29-2001 17:35:

quote:
Originally posted by TimeportE

dat Ta in elkaar gedoe heb ik gepakt van de andere thread die was begonnen in de chill out room door swamper (de link naar die thread is hier ergens te vinden..) ik heb em dus niet in PDF format.. maar uuh new wave, ik ben ook wel nieuwsgierig naar jou ontwerp.. !!


Nou kijk, ik ben wel bezig maaruh ik zit vast........en das KUT, ik zoek nog iets...een symbol van trance ofzo......een iets wat er veeel mee te maken heb, of iets wat dus dik veel met TA te maken heeft, maaruh dat mag ik jammergenoeg niet gebruiken, had wel wat ideetjes.
Maar misschien ken ik wat met die TA van de chill out wat fixen, je weet maar nooit

Latox


Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.