TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party 3 - voorbereiding
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Zal ik ook komen?
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Zal ik ook komen? |
Waarom niet?
| Originally posted by mellow_head ik kom ni, dus ik stel voor da ge gaat. Of ge u gaat amuseren is een andere zaak |
^op wie bedoelde?
| Originally posted by X-Tune Zolang ze mij niet verkrachten. |
| Originally posted by Lady_LizzY Geen nood, er zijn geen ge�nteresseerden |
X-Tune, wtf hebt gij een Hollandse vlag?
*zucht*
Ga is nen andere thread verneuken AUB, echt...
Het gaat hier over iets serieus en belangrijk, olle gezever hoeft �cht ni in deze thread 
| Originally posted by mellow_head X-Tune, wtf hebt gij een Hollandse vlag? |
Ik heb vernomen via via dat The Zoo niet doorgaat, klopt dat?
| Originally posted by CygnusX Ik heb vernomen via via dat The Zoo niet doorgaat, klopt dat? |
)
Dus mensen die nog andere zaaltjes weten in Limburg of ergens anders - zolang ze maar wat aan de voorwaarden voldoen -, posten die handel!!
hmm, es kijke achter de fuifzaal van de Muziek-O-Droom mss? ... ook in hasselt 
moet ik zaterdag gaan draaie, zal de boel es inspecteren 
Spijtig van de zoo, maar van andere kant: beter nu dan enkele weken voor de party.
| Originally posted by X-Tune beter nu dan enkele weken voor de party. |
mahja kvind het nie erg.
| Originally posted by Zehra mahja kvind het nie erg. |
wuh? is da failliet? spijtig.
MoD heeft boven idd een kleinere zaal die ongeveer even groot is als The Zoo (grote zaal onder zal wel wat overdreven zijn, krijg je ne man of 1000 in denk ik
)
MoD?
Tell me more 
hij bedoelt muzikodroom, da wa despe heeft gezegd in zn post...
ah ja sorry idd muziekodroom = MoD. maar ik weet eigenlijk niet of ze daar een eigen installatie hebben enzo, is eerder gewoon een zaal die afgehuurd kan worden dacht ik.
dat van the zoo is echt wel spijtig want dergelijke locaties zijn niet dik-gezaaid in en rond hasselt (of je moet al echt naar een jeugdhuis), niet zo simpel om een alternatief te vinden dus..
greetz
I see
Zalen zonder installatie zijn eigenlijk wel niet geschikt, of we moeten afstappen van de gratis inkom. Anders halen we dat nooit met ons beperkte budget 
| Originally posted by InTeXoR dat van the zoo is echt wel spijtig want dergelijke locaties zijn niet dik-gezaaid in en rond hasselt (of je moet al echt naar een jeugdhuis), niet zo simpel om een alternatief te vinden dus.. |
En ik heb ook al verschillende keren naar The Zoo gemaild en ik kreeg nooit antwoord terug...