TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
Ik doe ook wel weer mee als DJ (Vinyl)!
Vond het systeem van de vorige keer wel goed, dus ja misschien kunnen we dat dan weer aanhouden..
Is het weer een contest met alle mix mogelijkehden (vinyl, cd en mp3)?
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis haha wat lul jij dan man Illegaal my ass, en besides het gaat toch om het mixen Echt slecht van je |

![]()
Originally posted by Glaniskanis |
Heb momenteel niet zo'n drukke periode, dus ik wil ook wel jureren.
Ik kan ook wel meedoen, maar dat is niet eerlijk met een mixmeister mixje 
| Originally posted by New Wave En daarbij hoort ook het beatmatchen. |
| Originally posted by New Wave Pas maar op, anders plaats ik dat ene filmpje van je. |
| Originally posted by raoel Leer jij dat nou maar is eerst zodat je ook mee zou kunnen doen aan deze wedstrijd! Welk filmpje |
?
HAHAHA
eikels 
| Originally posted by sndh Daarnaast, met allemaal illegale promomp3tjes mixen is natuurlijk leuk en levert veel verbaasde gezichtjes op, maar ook wat oneerlijk tegenover degene die keurig wacht en koopt, en dus niet zo upfront kan zijn. |

Hmm wacht ff...als die gozerts van de belastingdienst een beetje opschieten kan ik ook nog wel meedoen...niet dat ik dan kan winnen want beatmatchen ben ik nog niet zo goed in 
| Originally posted by AxePlode had eieregooie vorig jaar die mix met tiesto remixen?? |
| Originally posted by sndh Helemaal mee eens, pc en het echte werk gescheiden. Daarnaast, met allemaal illegale promomp3tjes mixen is natuurlijk leuk en levert veel verbaasde gezichtjes op, maar ook wat oneerlijk tegenover degene die keurig wacht en koopt, en dus niet zo upfront kan zijn. |
| Originally posted by New Wave Pas maar op, anders plaats ik dat ene filmpje van je. |
| Originally posted by New Wave Geen tijd. |

| Originally posted by New Wave ken je dat filmpje van Glanis niet ? |
Hmm... Zal ik meedoen of jureren?
Count me in!!!!
| Originally posted by eieregooie Hmm... Zal ik meedoen of jureren? |
| Originally posted by raoel Dus je geeft toe dat je het nog steeds niet kunt?... Serieus? ![]() |
Ik heb tot en met zondag vakantie en ben nu weer lekker aan het prutsen. Maar ik heb mijn planning al gezien en het ziet er voor me decks niet rooskleurig uit. 
@ Eieregooie, wist wel dat die mix van jou was.
ontopic, ik doe iig niet mee. heb een beltdrive platenspeler zonder pitchknop en 1 cd speler zonder pitchknop en een mengpaneeltje zonder eq per kanaal dus ik mix niet echt
. luister wel heel veel dus wil me evt wel beschikbaar stellen als jurylid, maar neem aan dat jullie dat niet zomaar iedereen laten doen
.
| Originally posted by eieregooie Hmm... Zal ik meedoen of jureren? |
)
he rustig maar, ik weet ook wel dat iedereen niet al zijn muziek legaal heeft, en t gaat om het mixen. Ik bedoel alleen te zeggen dat als je legaal aan tracks als Bent - As You Fall kunt komen, en die speelt, je natuurlijk wel een aantal streepjes voor hebt 
Ik heb vorig jaar gejureerd en dat wil ik ook dit jaar wel weer doen...
Ik heb zin in sex! Mag dat ook?
![]()
| Originally posted by sndh he rustig maar, ik weet ook wel dat iedereen niet al zijn muziek legaal heeft, en t gaat om het mixen. Ik bedoel alleen te zeggen dat als je legaal aan tracks als Bent - As You Fall kunt komen, en die speelt, je natuurlijk wel een aantal streepjes voor hebt |
| Originally posted by sndh he rustig maar, ik weet ook wel dat iedereen niet al zijn muziek legaal heeft, en t gaat om het mixen. Ik bedoel alleen te zeggen dat als je legaal aan tracks als Bent - As You Fall kunt komen, en die speelt, je natuurlijk wel een aantal streepjes voor hebt |
hmm naja ik mix digitaal, dus dan stap ik eruit.. 
Als er uiteindelijk nou 2 categorieen gemaakt wordt (eerst alles door elkaar gooien zoals normaal) en dan op het end na het jureren van alles kun je kijken welke van de mixen nou digitaal waren en zo bij de uitslag erbij zetten van
Beste mix (digitaal/vinyl/cdj)
Beste mix (digitaal)
Beste mix (vinyl/cdj)
Dan kunnen wij wel meedoen, maar moet natuurlijk wel de meerderheid mee eens zijn