TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Posted by Matthijs on May-30-2005 09:35:

Ben helaas op vakantie de 23e juli, maar toch m'n complimenten voor weer een uitstekende line-up! Vind het echt jammer dat ik deze editie ga missen.

Posted by justin q on May-30-2005 11:53:

Kan Ozgur Can niet gewoon 4 uurtjes in de grote zaal staan..?
Die bioscoop zaal slaat natuurlijk nergens op...

Kan t niet in een andere locatie dit? Vind Asta maar nix.. jammer, leuk 4 uur Ozgur.

Posted by eieregooie on May-30-2005 12:50:

Sjonge jonge... als t niet goed is, kom dan lekker niet joh... Je kan overal wel een big deal van gaan maken...

Posted by Shadow on May-30-2005 12:55:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarschijnlijk kom ik ook wel ff langs.....ziet er lekker uit....maar een vakantie naar New York skippen zou ik zeker niet doen, deze gasten kan je nog vaak genoeg zien....

Jonas Steurn draait inderdaad ook op de danceparade in Rotterdam en ook nog een keer in een strandtent in scheveningen ja. Maar Adam White draait hier niet zo vaak, of weet iemand van wel? Deze laatste wil mijn vrouw namelijk erg graag een keer live zien. Toch hebben we maar besloten om onze reis niet te cancellen. We zitten net in het verkeerde deel van juli, begin juli, draaien Ferry, Tiesto en Armin in New York Toch maar kijken of we daar nog wat leuke feestjes kunnen vinden. Ben een keer in de Soundfactory geweest en dat heeft toch wel indruk op me gemaakt. Maar volgens mij is dat nu geslote helaas.

Posted by MdJ on May-30-2005 13:19:

quote:
Originally posted by justin q
Kan Ozgur Can niet gewoon 4 uurtjes in de grote zaal staan..?
Die bioscoop zaal slaat natuurlijk nergens op...

Kan t niet in een andere locatie dit? Vind Asta maar nix.. jammer, leuk 4 uur Ozgur.

Ik vroeg Ozgur en Likwit zelf nog of ze niet in de grote zaal wilden draaien, maar ze vonden de 2e zaal prima.

Intuition is niet alleen in de Asta... komende maanden zullen er ook feesten op andere lokaties worden gehouden, dus maak je geen zorgen!

Er is overigens wel nieuw geluid in de Asta, van Function One, echt abnormaal vet.

Posted by eieregooie on May-30-2005 13:24:

Als jullie t maar niet zo hard zetten als bij Ti�sto... Dat was niet leuk meer...

Maar misschien dat dat ook niet meer nodig is tegen die tijd, bij Ti�sto schenen er nog wat subs te ontbreken

Posted by Shadow on May-30-2005 13:26:

Menno, zijn er al wat andere data bekend?? Want vind het echt klote dat ik dit moet missen, vorige feestjes (ook van Trance.nu) staan toch hoog in mijn favorietenlijstje.

Ik had er ook al een apart topic over geopend, maar is het misschien geen leuk idee om een trance classics feestje te organiseren? Veel mensen vinden het volgens mij wel leuk om heel de avond de wat "oudere" platen te horen.

Posted by MdJ on May-30-2005 13:32:

quote:
Originally posted by Shadow
Menno, zijn er al wat andere data bekend?? Want vind het echt klote dat ik dit moet missen, vorige feestjes (ook van Trance.nu) staan toch hoog in mijn favorietenlijstje.

Ik had er ook al een apart topic over geopend, maar is het misschien geen leuk idee om een trance classics feestje te organiseren? Veel mensen vinden het volgens mij wel leuk om heel de avond de wat "oudere" platen te horen.

13 Augustus staan we met een Intuition Truck op FFWD, en vieren we de afterparty ook in de Asta, nog geen lineup over bekend.

In November gaan we waarschijnlijk iets in het noorden van het land doen, en ergens daartussen, of erna weer iets in een grote venue.

Ik moet zelf ook nog bijna elke week draaien en in de studio werken (naast m'n studie), dus kan helaas niet meer dingen organiseren...

Posted by Shadow on May-30-2005 13:56:

dus er komt ook een afterparty van de FFWD?! Dat is goed nieuws. Kan ik toch nog een Intuition party in de Asta meemaken en de offici�le afterparty trok me toch al niet. Begrijp heel goed hoe druk je het allemaal hebt ja. Om de afterparty om te toveren in een trance classics feestje is zeker geen optie :-) ?

Posted by MdJ on May-30-2005 14:02:

quote:
Originally posted by Shadow
dus er komt ook een afterparty van de FFWD?! Dat is goed nieuws. Kan ik toch nog een Intuition party in de Asta meemaken en de offici�le afterparty trok me toch al niet. Begrijp heel goed hoe druk je het allemaal hebt ja. Om de afterparty om te toveren in een trance classics feestje is zeker geen optie :-) ?

In de Asta is het geen "officieele" Intuition party, eerder een Asta After voor FFWD, maar er staan wel wat leuke DJs iig. dan!

Classics feest zit er niet in, vooral omdat ons concept om de "nieuwe" trance generatie draait. Wil niet zeggen dat er niet af en toe een goede classic voorbij zal komen!

Posted by Shadow on May-30-2005 14:33:

is die afterparty in Asta wel een beetje tranceminded of van alles wat?

Dat is jammer. Af en toe hoor ik inderdaad weleens een klassieker voorbij komen en als ik dan zie hoe de zaal los gaat en hoe gek ikzelf wordt, leek het me weleens leuk om een hele nacht lang oude knallers te horen. Maar met af en toe een klassieker neem ik ook wel genoegen hoor

Posted by Gladius on May-30-2005 14:49:

dot van een spellingsfout bij Furry Nipples uitleg:
quote:
Alhoewel bijde al...

=p.
I'll be there tho

Posted by MdJ on May-30-2005 15:35:

quote:
Originally posted by Gladius
dot van een spellingsfout bij Furry Nipples uitleg:

=p.
I'll be there tho

Haha, zal onze PR dude op z'n kop geven... hij moet het wel altijd in 2 talen schrijven, dus een beetje credit verdient ie wel.

FFWD after zal zeker Trance minded zijn! Er zullen zeker al 2 acts van onze truck staan, dus dat komt wel goed.

Posted by @win on May-30-2005 21:34:

quote:
Originally posted by MdJ
13 Augustus staan we met een Intuition Truck op FFWD, en vieren we de afterparty ook in de Asta, nog geen lineup over bekend.

In November gaan we waarschijnlijk iets in het noorden van het land doen, en ergens daartussen, of erna weer iets in een grote venue.

Ik moet zelf ook nog bijna elke week draaien en in de studio werken (naast m'n studie), dus kan helaas niet meer dingen organiseren...

Met dat ergens ertussen kun je best naar Zwolle komen. Die 'The Q' mag ook wel weer een keer los!

Posted by Shadow on May-31-2005 07:33:

quote:
Originally posted by MdJ
Haha, zal onze PR dude op z'n kop geven... hij moet het wel altijd in 2 talen schrijven, dus een beetje credit verdient ie wel.

FFWD after zal zeker Trance minded zijn! Er zullen zeker al 2 acts van onze truck staan, dus dat komt wel goed.

Heb er nu al zin in!

Posted by nz-fan on May-31-2005 09:23:

quote:
Originally posted by MdJ

Originally posted by @win
Met dat ergens ertussen kun je best naar Zwolle komen. Die 'The Q' mag ook wel weer een keer los!

I think it could be Groningen?

It�s north..........

greetings

Posted by MdJ on May-31-2005 10:16:

quote:
Originally posted by nz-fan

It�s north..........

greetings

It could also be Leeuwarden, but who knows!

Posted by Roger on May-31-2005 16:19:

or den helder

Posted by Stephan B on May-31-2005 17:09:

quote:
Originally posted by nz-fan

It�s north..........

greetings

No no...Intuition is going to invade Texel this year

Posted by nz-fan on May-31-2005 20:02:

quote:
Originally posted by Stephan B
No no...Intuition is going to invade Texel this year

Loooooooooool!

A bit cold in Novembre isn�t it??

greetings

Posted by jp on May-31-2005 20:07:

Party toegevoegd aan agenda

Posted by amb_ on Jun-01-2005 20:01:

Wish I could come

Good luck and have fun!

Posted by Loraine on Jun-12-2005 14:47:

Ff regelen dat ik dat weekend avonddienst heb; kan ik meteen vanuit werk door naar de Asta

Posted by nz-fan on Jun-13-2005 09:46:

If you have time before the Night Party than................. join this one too!

The most important ingredients at saturday 23th of july are: Sun, Sea, Beach and Beats.
At the beach of Scheveningen (The Hague) you can listen to the nice beats of progressive, trance and techno!!!

A nice pre-party for the Intuition Summer Event.

Whoosah Summer Beats

Line up:

Bas Mooy
Dynamic Sense
Eelke Kleijn
Menno de Jong
Oliver Kucera
Passiva
Stephan de Wit
Vincent de Wit
Xaero

Entrance