TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Pracht lokatie!!!!
Hoop alleen op genoeg initiatieven van ID&T ivm openbaar vervoer, want ben er nooit geweest zonder auto en openbaar vervoer na 2u?
Afwachten dus... maar het is een feestje dat ik absoluut niet wil missen!!! Wat een line up! Ik blijf het zeggen... man man man...
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas gaat er eigenlijk ook zo'n kermis staan??? (das toch mysteryland dat ze dat doen) khoop van wel eigenlijk... |
| Originally posted by Kaidreas gaat er eigenlijk ook zo'n kermis staan??? (das toch mysteryland dat ze dat doen) khoop van wel eigenlijk... kijk eral naar uit leuke locatie... goeie dj's nu nog hopen op pokke warm weer |
| Originally posted by TOR BeTA thug crew op de draaimolen |
| Originally posted by Xilver Uw flosch of uw leven! |
een sprookjeshuis bewoond en gerund door dwergen....
zaaaaaalig
Beta thug crew present:
"Drunk dwarf tossing contest" 
kreeg net zo'n heel pakket voor dit feest in de bus.
met plastiek gras enzow derin, ze doen hun best hoor 
| Originally posted by emma kreeg net zo'n heel pakket voor dit feest in de bus. met plastiek gras enzow derin, ze doen hun best hoor |

misschien wel logisch aangezien de line-up nog nie volledig is ...
| Originally posted by emma kreeg net zo'n heel pakket voor dit feest in de bus. met plastiek gras enzow derin, ze doen hun best hoor |
ook zo'n ding gekregen vanmorgen
best wel zalig 
Ik heb twee stukken gras gekregen
eentje is naar mijn offiele naam gestuurd en eentje naar mijne roepnaam
maar tis mooie reclame, alleen zouden juist de mensen die nog niet veel van idt kennen dit moeten krijgen; wij weten al dat dit georganiseerd wordt
ik heb ook 2 stukkies gekregen, ook alle 2 op mijn naam... ik vond het anders wel mooi! 
haha ik ga der bij zijn
feesjeuh
morgen tickets hale 
waarom krijg ik geen gras

Zou dat snel uitverkocht zijn?
Want ik denk dat er heel veel volk uit Nederland gaat komen. Voor hun is het hier goedkoop en dichtbij, en de line-up is beter.
Denk niet dat het snel gaat uitverkopen. Is een nieuwe naam en een nieuw concept, bovendien is het typisch Belgisch dat de meeste pas de laatste weken/dagen voor een kaart gaan (uitzondering voor Sensation wegens de hype in NL). Vraag me af of er wel massa's nederlanders gaan komen: ze hebben daar al een drukke zomeragenda qua feestjes, slecht uur voor te komen met openbaar vervoer en is de 15de daar wel een vrije dag?
kheb ook 2 zo'n 'dingen' gekregen, wa stelt da eigenlijk voor?
is da de bedoeling dak dien anderen weggeef om reclame te maken ofzo?
'k zal waarschijnlijk ook wel gaan, maar om nu al tickets te halen...
btw, er komt zeker weer geen i love techno outdoor dit jaar ?
da was echt wel immens goed in 2003
spijtig dat ze er niet mee door gegaan zijn
| Originally posted by Magistrate kheb ook 2 zo'n 'dingen' gekregen, wa stelt da eigenlijk voor? is da de bedoeling dak dien anderen weggeef om reclame te maken ofzo? |
I love techno was een commerci�le en financi�le flop. er was hooguit 15000 man, volgens de offici�le cijfers. (het persbericht zei iets anders, om schande te voorkomen:-))
| Originally posted by Gladius waarom krijg ik geen gras |

| Originally posted by Kaidreas Id&t is een evenementenbureau geen koffieshop e ![]() |
Als persoon die zeer veel ( 3keer per week) in de schorre komt, moet ik ID&T wel nageven dat ze inderdaad een PRACHTIGE locatie hebben uitgekozen. Bij slecht weer zal het wel tegen steken aangezien de ondergrond van degelijke Boomse klei is
En dat is naar het schijnt niet echt waterdoorlatend. Bij mooi weer is het er echt wel prachtig, omdat je lager zit als de rest van het landschap waardoor er merkbaar minder wind is, en de vijvers geven voldoende verfrissing. Ik had vaag ergens iets opgevangen over een camping die men in de buurt zou instaleren ( er is nog ruimte genoeg), dan valt ineens het probleem van het openbaar vervoer weg
Als er nog vragen zijn omtrent de locatie, het is een scheet ver, dus stel maar.
hoe geraakt ge daar??? de ring van antwerpen en dan afrit tomorrowland??? 
| Originally posted by Kaidreas hoe geraakt ge daar??? de ring van antwerpen en dan afrit tomorrowland??? |