TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta t-shirts
Pages (3): « 1 2 [3]
Het bestellen kan nog een week. Voorlopig zijn er nog maar 10 bestellingen en ligt de prijs per tshirt op ongeveer 17.5�.
In een vorige thread werd er gevraagd wie er allemaal interesse had en toen hebben een tiental mensen meer gereageerd die nu geen tshirt meer willen (of nog niet gepost hebben?). Waarom? Als de reden is dat je een gewenst tshirt (of kleur of ...) niet in de lijst ziet staan, laat me dan iets weten, misschien kan het toch...
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Heb mailtje naar je verstuurd Benny, ik hoop dat deze aangekomen is...? Indien niet laat dan iets weten aub... |
Sorry, financi�le problemen wegens verslaafd aan plaatjes kopen.
Ik bestel het mijne deze week zeker, mss straks als ik thuis ben. 
Mijn bestelling volgt ook nog deze week.
Ben er nog steeds niet uit welk shirt ik moet nemen 
| quote: |
| Originally posted by Lady_LizzY Mijn bestelling volgt ook nog deze week. Ben er nog steeds niet uit welk shirt ik moet nemen |
Morgennamiddag gaan Buoyant en ik waarschijnlijk langs de winkel om een prijs te laten bepalen. Als je nog een tshirt wil bestellen, doe het dan vandaag of morgenvoormiddag. Bestellen kan in principe nog een tijdje, maar als we langs de winkel zijn geweest, dan staat de prijs vast en zakt die dus niet meer.
Het mijne is ook besteld.
Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben redelijk zwaar ziek geweest, en ik was het glad vergeten.