TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- pronostiek Eurosong finale
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Wie of wat is Hadise? |
=> eerste link bij google :
http://www.hadise.be/
| Originally posted by X-Tune Wie of wat is Hadise? |
jah mense seg, als ge niet naar de radio luistert, waar ze den helft van den tijd commerci�len brol spelen, kent ge da niet eh... (ik ken ze dus ook niet =p)
| Originally posted by Gladius (ik ken ze dus ook niet =p) |
| Originally posted by Xilver +1 |
| Originally posted by Gladius jah mense seg, als ge niet naar de radio luistert, waar ze den helft van den tijd commerci�len brol spelen, kent ge da niet eh... (ik ken ze dus ook niet =p) |
ze komt wel vaak op TMF
| Originally posted by djcresto donna staat constant op, op men werk en ik ken ze ook niet |
) en ik moet bekennen dat ik ze ook ni ken 
niemand een idee wat tzou kunnen zijn? t is echt wel n hoog bedrag nu (rond de 40.000 euro, dacht ik gister gehoord te hebben)
hebde daar gene woordenboek liggen ofzow?
| Originally posted by Gladius hebde daar gene woordenboek liggen ofzow? |
| Originally posted by Nyah meaning? |
| Originally posted by Phortastic +2 |
| Originally posted by TOR lees het woordenboek van A tot Z en kijk of je onderweg iets tegenkomt dat het geluid kan zijn |
vaak ist zo een hele beschrijving van iets dat iets doet of iets dat er gebeurt enz 
| Originally posted by Nyah btw, 'het geluid' niemand een idee wat tzou kunnen zijn? t is echt wel n hoog bedrag nu (rond de 40.000 euro, dacht ik gister gehoord te hebben) |
| Originally posted by Lady_LizzY Het geluid werd geraden voor �41600 Volgens mijn bronnen zou het zijn gegaan om een polshorloge met metalen armband die op tafel werd gelegd. (hiermee wil ik dus zeggen dat ik niet heel zeker weet of het correct is) Damn, lucky girl! |
precies een lekker kip, die hadise
| Originally posted by Lady_LizzY Het geluid werd geraden voor �41600 Volgens mijn bronnen zou het zijn gegaan om een polshorloge met metalen armband die op tafel werd gelegd. (hiermee wil ik dus zeggen dat ik niet heel zeker weet of het correct is) Damn, lucky girl! |
dan vreet ge u eigen op peinsk als ge zoiets hoort