TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »


Posted by FUSyke on Jul-06-2005 04:35:

http://www.illusionbeach.be/


Posted by Hydra on Jul-07-2005 16:57:

15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR


20/07 - M.I.K.E./Marco V.

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra

23/07 Retro Night

Buoyant

24/07 Danjo & Styles [

Buoyant


Posted by Kelly* on Jul-07-2005 18:35:

Alsek volk meekrijg tot ginder kommek het eerste weekend


Posted by emma on Jul-08-2005 14:32:

15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
emma


20/07 - M.I.K.E./Marco V.

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra

23/07 Retro Night

Buoyant

24/07 Danjo & Styles [

Buoyant


Posted by _Jedi on Jul-08-2005 14:33:

15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)

20/07 - M.I.K.E./Marco V.

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra

23/07 Retro Night

Buoyant

24/07 Danjo & Styles [

Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)


Posted by sbastien4678 on Jul-11-2005 15:56:

Nobody's coming for Mike Koglin next saturday?


Posted by Synthesia on Jul-11-2005 23:23:

15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia

16/07 - Mike Koglin

Synthesia

20/07 - M.I.K.E./Marco V.

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia

23/07 Retro Night

Buoyant
Synthesia

24/07 Danjo & Styles [

Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)


Tenzij er iets tussen komt ga ik elke dag gaan Zou tof zijn om wat andere BETA's te ontmoeten


Posted by sbastien4678 on Jul-12-2005 09:14:

15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia

16/07 - Mike Koglin

Synthesia
lost_in_trance

20/07 - M.I.K.E./Marco V.

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia

23/07 Retro Night

Buoyant
Synthesia

24/07 Danjo & Styles [

Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)


Posted by BZRK on Jul-12-2005 12:07:

15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia

16/07 - Mike Koglin

Synthesia
lost_in_trance

20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK

22/07 Retro Night

Buoyant
Synthesia

23/07 Danjo & Styles

Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)


Posted by emma on Jul-12-2005 19:34:

denken jullie dat het uitverkocht gaat zijn ?

want ik ben nog niet 100% zeker of ik ga dus wil mijn kaartjes dan liefst ad deur kopen ...


Posted by _Jedi on Jul-12-2005 21:14:

^kdenk het niet Emma,

gisteren nog gemaild met Dreamzone (Steven Schellens) van Illusion en die zei me dat er zowiezo een mogelijkheid bestaat om gewoon je inkom ter plaatse te betalen.

Ik meende ook te verstaan dat er dit jaar meer dagen zijn en per 1 guest DJ per dag is, de bedoeling is het volk over die dagen te spreiden.
En nooit geen dag te hebben waar we ons als sardientjes in een blikke doos zullen voelen.

trouwens als ik ga betaal ik gewoon ook de inkom ter plaatse.


Posted by Synthesia on Jul-13-2005 15:55:

Oh btw...

*slaps Buoyant

De Retro Night is op 22/07 and Danjoy & Styles op 23/07, niet op 23/07 en 24/07


Posted by TOR on Jul-14-2005 18:44:

meeting morgen?


Posted by emma on Jul-14-2005 19:45:

meeting is fine with me !


weet er iemand of der bussen geregeld zijn van station naar die hangar ?
want ik ga met de trein samen met twee nederlandse vriendinnetjes en op de illusionbeach-site kan ik niet meteen iets terugvinden van vervoer tssn 't feest & het station ...


Posted by BZRK on Jul-14-2005 19:48:

quote:
Originally posted by emma
meeting is fine with me !


weet er iemand of der bussen geregeld zijn van station naar die hangar ?
want ik ga met de trein samen met twee nederlandse vriendinnetjes en op de illusionbeach-site kan ik niet meteen iets terugvinden van vervoer tssn 't feest & het station ...


Ik dacht dat dat maar 100m vant station lag?


Posted by TOR on Jul-14-2005 19:52:

quote:
Originally posted by BZRK
Ik dacht dat dat maar 100m vant station lag?


in vogelvlucht mss, de in werkelijkheid af te leggen weg is toch een stuk langer.

een bus zou iig wel handig zijn, maar ik vrees ervoor.. hopelijk onweert het niet al te erg.


Posted by emma on Jul-14-2005 19:56:

damn, das wel speitzig...

zal zien hoe't weer is ja, anders taxi, is weer extra $$$ maar ja, nix at doen

*edit* heb effe opgezocht, tis 4km ...


Posted by BZRK on Jul-14-2005 20:02:

quote:
Originally posted by emma

*edit* heb effe opgezocht, tis 4km ...


Damn, kan ik moeilijk geloven


Posted by MikeVee on Jul-14-2005 20:04:

ja, met de auto omdat ge moet omrijden. tevoet is toch maar een paar 100 meter .


Posted by emma on Jul-14-2005 20:07:

en kan je zo'n beetje uitlegge hoe je te voet moet gaan ?


Posted by MikeVee on Jul-14-2005 20:12:

ff pkllannetje zoeken om het aan te duiden


Posted by emma on Jul-14-2005 20:13:

op deze link is er 'n plannetje

http://map012.viamichelin.com/mapsgene/dm/-PIIgxhYkBPQy_j_mcaBGZ_HiF83EFDQ4cA_CwMQ2IoRam_vS=A3kkgy0dyI4XlA2cw1HOX5eJOOoCsBperadDdh-XXzcwlmvCz-FNy-=cVqB2SJuz3lY==Sw=fVzPTOXUi1PYHS-Zpdr37MZfbUSCBU=i2Am=F1VQwMegL5cuG2fb_ILbAMw3vhvGa5D9ZlpM- y91PKq6YJKMBMd5ISYf0Xag7XKqxdy=5WUgvWXZo79h4Heqp6wZH4IMC0gUSdfxwmaH=QMaUbS8zQdWJhwZOovbX6YVQ7nXFAMtE
D6nL2aWxsxqzI=1coanrAamhPC6Xocg27Enr0=wl1-rTwyKM88_tMErhx3wnvD-3DxSlBE96JHDkp1fc2er_z5NloUY8XNtqEazZYCFyAhNFmaw28fqEmuB_cARGMmH4JcRlJETC- Q98yfa44oRG_E7WmY0wyAziv2aXYYfeDefAwBLJ6uOyR4x=ulYbAHgUFIYEXknT7tWaxTeyYs6aiJ4=FBWK4iJ2hJ7yRYBkfiJd=
aiblSI04S1q8j


Posted by MikeVee on Jul-14-2005 20:24:

Nogal klein, problemen met men webspace, neemt enkel kleine files aan


Posted by emma on Jul-14-2005 20:28:

helemaal geweldig !

thenk yoeeeeeeew


Posted by TOR on Jul-14-2005 20:53:

ah, ik wist niet dat je via een trap die brug op kon. da's goed nieuws bedankt MikeVee!

niet zo lang geleden waren ze daar nog aan het werk trouwens, maar ik vermoed dat je er te voet wel over kunt.


Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.