TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune 
TOR
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
23/07 Retro Night
Buoyant
24/07 Danjo & Styles [
Buoyant
Alsek volk meekrijg tot ginder kommek het eerste weekend 
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune 
TOR
emma
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
23/07 Retro Night
Buoyant
24/07 Danjo & Styles [
Buoyant
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune 
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
23/07 Retro Night
Buoyant
24/07 Danjo & Styles [
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Nobody's coming for Mike Koglin next saturday?
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
16/07 - Mike Koglin
Synthesia
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
23/07 Retro Night
Buoyant
Synthesia
24/07 Danjo & Styles [
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)
Tenzij er iets tussen komt ga ik elke dag gaan
Zou tof zijn om wat andere BETA's te ontmoeten
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
16/07 - Mike Koglin
Synthesia
lost_in_trance
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
23/07 Retro Night
Buoyant
Synthesia
24/07 Danjo & Styles [
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
16/07 - Mike Koglin
Synthesia
lost_in_trance
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
22/07 Retro Night
Buoyant
Synthesia
23/07 Danjo & Styles
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)
denken jullie dat het uitverkocht gaat zijn ?
want ik ben nog niet 100% zeker of ik ga dus wil mijn kaartjes dan liefst ad deur kopen ...
^kdenk het niet Emma,
gisteren nog gemaild met Dreamzone (Steven Schellens) van Illusion en die zei me dat er zowiezo een mogelijkheid bestaat om gewoon je inkom ter plaatse te betalen.
Ik meende ook te verstaan dat er dit jaar meer dagen zijn en per 1 guest DJ per dag is, de bedoeling is het volk over die dagen te spreiden.
En nooit geen dag te hebben waar we ons als sardientjes in een blikke doos zullen voelen.
trouwens als ik ga betaal ik gewoon ook de inkom ter plaatse.
Oh btw...
*slaps Buoyant
De Retro Night is op 22/07 and Danjoy & Styles op 23/07, niet op 23/07 en 24/07 
meeting morgen?
meeting is fine with me !
weet er iemand of der bussen geregeld zijn van station naar die hangar ?
want ik ga met de trein samen met twee nederlandse vriendinnetjes en op de illusionbeach-site kan ik niet meteen iets terugvinden van vervoer tssn 't feest & het station ...
| quote: |
| Originally posted by emma meeting is fine with me ! weet er iemand of der bussen geregeld zijn van station naar die hangar ? want ik ga met de trein samen met twee nederlandse vriendinnetjes en op de illusionbeach-site kan ik niet meteen iets terugvinden van vervoer tssn 't feest & het station ... |
| quote: |
| Originally posted by BZRK Ik dacht dat dat maar 100m vant station lag? |
damn, das wel speitzig...
zal zien hoe't weer is ja, anders taxi, is weer extra $$$ maar ja, nix at doen
*edit* heb effe opgezocht, tis 4km ...
| quote: |
| Originally posted by emma *edit* heb effe opgezocht, tis 4km ... |
ja, met de auto omdat ge moet omrijden. tevoet is toch maar een paar 100 meter .
en kan je zo'n beetje uitlegge hoe je te voet moet gaan ?
ff pkllannetje zoeken om het aan te duiden
op deze link is er 'n plannetje
http://map012.viamichelin.com/mapsgene/dm/-PIIgxhYkBPQy_j_mcaBGZ_HiF83EFDQ4cA_CwMQ2IoRam_vS=A3kkgy0dyI4XlA2cw1HOX5eJOOoCsBperadDdh-XXzcwlmvCz-FNy-=cVqB2SJuz3lY==Sw=fVzPTOXUi1PYHS-Zpdr37MZfbUSCBU=i2Am=F1VQwMegL5cuG2fb_ILbAMw3vhvGa5D9ZlpM- y91PKq6YJKMBMd5ISYf0Xag7XKqxdy=5WUgvWXZo79h4Heqp6wZH4IMC0gUSdfxwmaH=QMaUbS8zQdWJhwZOovbX6YVQ7nXFAMtE
D6nL2aWxsxqzI=1coanrAamhPC6Xocg27Enr0=wl1-rTwyKM88_tMErhx3wnvD-3DxSlBE96JHDkp1fc2er_z5NloUY8XNtqEazZYCFyAhNFmaw28fqEmuB_cARGMmH4JcRlJETC- Q98yfa44oRG_E7WmY0wyAziv2aXYYfeDefAwBLJ6uOyR4x=ulYbAHgUFIYEXknT7tWaxTeyYs6aiJ4=FBWK4iJ2hJ7yRYBkfiJd=
aiblSI04S1q8j
Nogal klein, problemen met men webspace, neemt enkel kleine files aan

helemaal geweldig !
thenk yoeeeeeeew
ah, ik wist niet dat je via een trap die brug op kon. da's goed nieuws
bedankt MikeVee!
niet zo lang geleden waren ze daar nog aan het werk trouwens, maar ik vermoed dat je er te voet wel over kunt.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.