TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Heb je je rijbewijs al?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto Gelukkig was het bij mij nen anderen (met servo). Met de mijne ging het toch nie vree goe. |
Hoe oud zijn jullie? Servo is toch al een tijdje ingeburgerd, dacht ik zo. Ik zou niet weten hoe rijden zonder servo aanvoelt.
Ik ben aan het leren rijden met een VW Golf uit 1987 
Originally posted by X-Tune Hoe oud zijn jullie? Servo is toch al een tijdje ingeburgerd, dacht ik zo. Ik zou niet weten hoe rijden zonder servo aanvoelt. |

Rijbewijs : ja (na twee voorlopige rijbewijzen en veel geld
)
Auto: nee
ik zeg al twee jaar da ik mijn rijbewijs ga afleggen maar der is nog altijd geen schot in de zaak gekomen... MAAR ik neem mij nu plechtig voor om er in juli werk van te maken ! ! ! !!! !
| Originally posted by emma ik zeg al twee jaar da ik mijn rijbewijs ga afleggen maar der is nog altijd geen schot in de zaak gekomen... MAAR ik neem mij nu plechtig voor om er in juli werk van te maken ! ! ! !!! ! |
Rijbewijs: yup
Auto: nee 
zijn het nu al 80 vragen ?
trouwens maneuvers is easy... Kon er dag voor het examen nix van, toen dag van het examen nog 2 uur rijles met de rijschool en maneuvers trug geoefend met die truucjes wat ze u leren (kwas die dus vergeten omdat ik niet op maneuvers geoefend had tijdens men 3 maand met men L) en kwas van eerste keer door op maneuvers. Wel gebuisd op de weg toen 
2de keer wel door.
mellow_head is door op zne theorie
just trug van Alken
| Originally posted by Phortastic trouwens maneuvers is easy... Kon er dag voor het examen nix van, toen dag van het examen nog 2 uur rijles met de rijschool en maneuvers trug geoefend met die truucjes wat ze u leren (kwas die dus vergeten omdat ik niet op maneuvers geoefend had tijdens men 3 maand met men L) en kwas van eerste keer door op maneuvers. Wel gebuisd op de weg toen ![]() 2de keer wel door. |
| Originally posted by Nyah resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren... gaat nog problemen geven eenmaal ik in antwerpen woon en daar een parkeerplekje moet gaan zoeken voor men auto |
| Originally posted by Lady_LizzY Dan maar 10 meter verder parkeren waar dat wel lukt |
| Originally posted by Nyah of ff bellen en uw vriend naar beneden laten komen zodat hij de auto kan parkeren |

| Originally posted by Nyah resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren... gaat nog problemen geven eenmaal ik in antwerpen woon en daar een parkeerplekje moet gaan zoeken voor men auto |
Originally posted by Xilver ![]() En dan 't ni gewoon zijn van in nen auto te zitten zonder servostuur |
snob
ma t lukt u toch altijd t ding geparkeerd te krijgen, dus no worries
Ja, achterwaarts parkeren is wel k*t. Zeker als ge in een auto is die van u is + als de paaltjes vervangen zijn door echte auto's + als andere mensen moeten wachten voor u.
| Originally posted by X-Tune Ja, achterwaarts parkeren is wel k*t. Zeker als ge in een auto is die van u is + als de paaltjes vervangen zijn door echte auto's + als andere mensen moeten wachten voor u. |
En die L vanachter op de ruit, wil precies zeggen van "steek me voorbij op alle mogelijke manieren".
Sinds die weg is, heeft niemand me nog voorbijgestoken.
Rijbewijs: Ja
Auto: Me pa heeft een hele dikke dat is goed genoeg 
En wat is Servo?
| Originally posted by Nyah resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren... |
Wat een toeval dat jullie het er nu over hebben! Waarom kunnen vrouwen niet file-parkeren!?!?!?!? Ik heb vandaag een vrouw met een Fiat Panda bezig zien zijn....echt lachwekkend en triest tegelijk. Ze moest 4 keer insteken en nog stond de auto scheef. Ze moeten eens een universitair onderzoek starten en onderzoeken waarom vrouwen het gewoon niet beheersen.
Achteruit parkeren lukt nog vrij vlot bij mij (met een auto van mijn ouders iets minder, daar ben ik x te voorzichtig mee bij parkeren
niet alleen bij parkeren trouwens)
Enneuh, al die mensen die staan te wachten, die moeten maar een minuutje geduld hebben, ik ga mij daar ni voor opjagen 
| Originally posted by mellow_head mellow_head is door op zne theorie just trug van Alken |

)