TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Heb je je rijbewijs al?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Lady_LizzY on May-27-2005 13:55:

quote:
Originally posted by djcresto
Gelukkig was het bij mij nen anderen (met servo). Met de mijne ging het toch nie vree goe.

Is ook niet altijd gemakkelijk, heb dat ook gehad.
Bij het achteruit rijden tussen de paaltjes bijna er tegen gezeten
omdat ik het niet (meer) gewoon was om met servo te rijden
Toch nog op tijd kunnen corrigeren

Parkeren is anders best lastig zonder servo

Posted by X-Tune on May-27-2005 14:43:

Hoe oud zijn jullie? Servo is toch al een tijdje ingeburgerd, dacht ik zo. Ik zou niet weten hoe rijden zonder servo aanvoelt.

Posted by Belgian Bonzai on May-27-2005 15:02:

Ik ben aan het leren rijden met een VW Golf uit 1987

Posted by Kaidreas on May-27-2005 18:06:

quote:
Originally posted by X-Tune

Hoe oud zijn jullie? Servo is toch al een tijdje ingeburgerd, dacht ik zo. Ik zou niet weten hoe rijden zonder servo aanvoelt.

met de nieuwe auto's wel e pimp.. maar het geld groeit niet op mijn rug om een nieuwe te kopen ze

eens ge zonder servo kunt rijden, kunt ge praktisch alles aan.. IMO en da parkeren is best wel makkelijk na 5 keer een andere auto geraakt te hebben

Posted by Mystique on May-28-2005 19:48:

Rijbewijs : ja (na twee voorlopige rijbewijzen en veel geld )
Auto: nee

Posted by emma on May-28-2005 20:50:

ik zeg al twee jaar da ik mijn rijbewijs ga afleggen maar der is nog altijd geen schot in de zaak gekomen... MAAR ik neem mij nu plechtig voor om er in juli werk van te maken ! ! ! !!! !

Posted by mellow_head on May-28-2005 21:08:

quote:
Originally posted by emma
ik zeg al twee jaar da ik mijn rijbewijs ga afleggen maar der is nog altijd geen schot in de zaak gekomen... MAAR ik neem mij nu plechtig voor om er in juli werk van te maken ! ! ! !!! !

how jong gij zijt even erg als mij!

Posted by SpeedBoy on May-28-2005 21:38:

Rijbewijs: yup
Auto: nee

Posted by Phortastic on May-29-2005 01:49:

zijn het nu al 80 vragen ?
trouwens maneuvers is easy... Kon er dag voor het examen nix van, toen dag van het examen nog 2 uur rijles met de rijschool en maneuvers trug geoefend met die truucjes wat ze u leren (kwas die dus vergeten omdat ik niet op maneuvers geoefend had tijdens men 3 maand met men L) en kwas van eerste keer door op maneuvers. Wel gebuisd op de weg toen
2de keer wel door.

Posted by mellow_head on May-30-2005 09:27:

mellow_head is door op zne theorie just trug van Alken

Posted by Nyah on May-30-2005 09:33:

quote:
Originally posted by Phortastic
trouwens maneuvers is easy... Kon er dag voor het examen nix van, toen dag van het examen nog 2 uur rijles met de rijschool en maneuvers trug geoefend met die truucjes wat ze u leren (kwas die dus vergeten omdat ik niet op maneuvers geoefend had tijdens men 3 maand met men L) en kwas van eerste keer door op maneuvers. Wel gebuisd op de weg toen
2de keer wel door.

ja manuevers zijn idd easy als ge die trucjes kent...ik had geen rijlessen genomen -> 2x gebuisd op maneuvers. ik moest toen 4u rijles volgen (gewoon maneuvers ingestudeerd � la: "als ge dat paalke in die spiegel ziet, moet ge uw stuur volledig omdraaien", enz..) en de derde keer was ik op de maneuvers en de weg door.

resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren... gaat nog problemen geven eenmaal ik in antwerpen woon en daar een parkeerplekje moet gaan zoeken voor men auto

Posted by Lady_LizzY on May-30-2005 09:52:

quote:
Originally posted by Nyah
resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren... gaat nog problemen geven eenmaal ik in antwerpen woon en daar een parkeerplekje moet gaan zoeken voor men auto

Hey, ik ken da.
Ik heb dat ook; op examen van den eerste keer door, alles perfect uitgevoerd. Maar ergens in 't stad ofzo lukt met dat echt niet.
Dan maar 10 meter verder parkeren waar dat wel lukt

Posted by Nyah on May-30-2005 09:54:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Dan maar 10 meter verder parkeren waar dat wel lukt

of ff bellen en uw vriend naar beneden laten komen zodat hij de auto kan parkeren

Posted by Xilver on May-30-2005 10:02:

quote:
of ff bellen en uw vriend naar beneden laten komen zodat hij de auto kan parkeren

En dan 't ni gewoon zijn van in nen auto te zitten zonder servostuur

Posted by djcresto on May-30-2005 10:02:

quote:

+1

kheb al veel sjance gehad daarin eigenlijk :d

Posted by Nyah on May-30-2005 10:03:

quote:
Originally posted by Xilver

En dan 't ni gewoon zijn van in nen auto te zitten zonder servostuur

snob

ma t lukt u toch altijd t ding geparkeerd te krijgen, dus no worries

Posted by X-Tune on May-30-2005 11:17:

Ja, achterwaarts parkeren is wel k*t. Zeker als ge in een auto is die van u is + als de paaltjes vervangen zijn door echte auto's + als andere mensen moeten wachten voor u.

Posted by Mystique on May-30-2005 12:26:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ja, achterwaarts parkeren is wel k*t. Zeker als ge in een auto is die van u is + als de paaltjes vervangen zijn door echte auto's + als andere mensen moeten wachten voor u.

Vooral da laatste!!

Posted by X-Tune on May-30-2005 13:36:

En die L vanachter op de ruit, wil precies zeggen van "steek me voorbij op alle mogelijke manieren".

Sinds die weg is, heeft niemand me nog voorbijgestoken.

Posted by eieregooie on May-30-2005 19:26:

Rijbewijs: Ja

Auto: Me pa heeft een hele dikke dat is goed genoeg

Posted by eieregooie on May-30-2005 19:28:

En wat is Servo?

Posted by eieregooie on May-30-2005 19:36:

quote:
resultaat is nu wel dat ik absoluut niet achterwaarts kan parkeren...

Moet je hier eens in de binnenstad van Delft komen parkeren, langs de gracht

Posted by New Wave on May-30-2005 19:53:

Wat een toeval dat jullie het er nu over hebben! Waarom kunnen vrouwen niet file-parkeren!?!?!?!? Ik heb vandaag een vrouw met een Fiat Panda bezig zien zijn....echt lachwekkend en triest tegelijk. Ze moest 4 keer insteken en nog stond de auto scheef. Ze moeten eens een universitair onderzoek starten en onderzoeken waarom vrouwen het gewoon niet beheersen.

Posted by Haroddin on May-30-2005 19:56:

Achteruit parkeren lukt nog vrij vlot bij mij (met een auto van mijn ouders iets minder, daar ben ik x te voorzichtig mee bij parkeren niet alleen bij parkeren trouwens)

Enneuh, al die mensen die staan te wachten, die moeten maar een minuutje geduld hebben, ik ga mij daar ni voor opjagen

Posted by DeSpErAtOs-X on May-30-2005 20:12:

quote:
Originally posted by mellow_head
mellow_head is door op zne theorie just trug van Alken

oeijoei ... gade gij ook de limburgse wegen onveilig maken deze vakantie

(dan zijn we al met 2 )

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »