TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- welke dj wil jij graag zien?
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Hennes&Cold (zijn volgens mij ook nooit in NL geweest) |
Eddy de Clerq 
Ik vind het wel heel erg positief dat er tot nu toe nog geen Tiesto/Armin posts zijn. Was voorheen wel anders.
[edit] helaas zijn er nog wel altijd nerds die g&d, sasha of deepdish na 100x nog steeds het allerallerliefst willen zien, maarja, de echte trancer houdt tegenwoordig van prog eh [/edit]
Matthew Dekay, Deepdish en Gabriel & Dresden
Jaaa,dan vermaak ik me wel.

Zomaar wat namen die in mij op komen:
Christopher Lawrence - Op Dance Valley zeker even een kijkje nemen...
Danny Tenaglia - Eerder genoemd met een 12-uurs set, ik doe het ook voor de helft!
Fatboy Slim - Inderdaad die videobeelden van Brighton Beach zijn 'kippenvel' --> "Wave to the boat"
Jonathan Lisle - Misschien wat voor Panama
Luke Fair - Lekkere producties, dus ben benieuwd als dj...
Jimmy Van M - Morgen!
Verder mag Desyn Masiello inderdaad wel snel naar NL komen!
| Originally posted by Tim81 Verder mag Desyn Masiello inderdaad wel snel naar NL komen! |
| Originally posted by SnuggLe Lees de progthread dan man |
Danjo and Rob Styles
Andy Moor
Mike Foyle
Sander van Doorn
en Edwin Evers :-)
| Originally posted by @win Ik ga voor namen die ik nog nooit gezien heb dus een Engelse Invasie :P Matt Hardwick Lange Pulser Above and Beyond Jon O' Bir Gareth Emery Goldenscan |

Phynn 
| Originally posted by Switch ja die richting zou ik ook op gaan ![]() ook bijv. Misja Helsloot, Signum, de echte trancekoningen |
| Originally posted by Dj_Day-V Phynn |
staat best wel als een zoutzak achter die tafels... en volgens mijn opinie is de muziek.... nou ja laat maar
| Originally posted by Tim81 Danny Tenaglia - Eerder genoemd met een 12-uurs set, ik doe het ook voor de helft! Fatboy Slim - Inderdaad die videobeelden van Brighton Beach zijn 'kippenvel' --> "Wave to the boat" |
na vrijdag duidelijk perry o'neil weer
| Originally posted by Roger na vrijdag duidelijk perry o'neil weer |
| Originally posted by Lynxx Idd! Heeft ie die show op ETN (toch???) nog steeds? En zo ja, is dat nog wat? |
ik luister ook nooit.. moet dan werken altijd
maar zie hm sowieso eigelijk liever live
Ik zou enorm graag Moshic eens live willen meemaken! ![]()
Jacques le Cont
Killahurtz
beide LIVE 
| Originally posted by tijs08 Jacques le Cont Killahurtz beide LIVE |
| Originally posted by marciemarcs Sasha Matthew Dekay Gabriel and Dresden Shiloh Sander van Doorn Hernan Cattaneo dit zou voor mij wel de ultieme line up zijn |
nee idd niet echt in dat rijtje
shiloh staat ook nog op mijn "moet ik meemaken" lijstje
up and coming producer Christopher Lobsinger (jonge gozer) kan mischien wel Interessant zijn. Verder Shiloh, Quivver, Digital Witchcraft, Greg Benz.
Max Graham heb ik op innercity gemist dus die mischien ook wel.
Die Jacques le Cont live zou ook wel leuk kunnen zijn of mischien Luke chable live.
van trance heb ik een paar jaar geleden met mezelf afgesproken dat ik nu-nrg live nog is wou meemaken. (dancevalley dus) en verder mischien Jon o beer, Gareth Emery & Lange.