TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Chart oproep
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by TOR kun je mij es vertellen waarom? ik begrijp er namelijk niets van |

| Originally posted by Real Ik zou me er gewoon niet goed bij voelen als ik meehelp om die jongen aan zijn broodwinning te geraken. |
| Originally posted by Real Maar my point being: wat hij gedaan heeft, zoiets doet ge gewoon niet. |
Time is money en dus is dat diefstal imo.
| Originally posted by wwu.punisher In fact, his exact words were, "Man, I fucking love it." ... ... ... Eight and a half weeks, now. No cash. He logs on... "I sent the money." DEAR GOD! I ask him for the pin number. "Hang on... I'll get it for you." He promptly logs out thirty seconds later, not to be heard from for another week. Nine and a half weeks, now. He logs on... "Hey, man, I need to talk to you." "Ok..." "To be honest, I really don't like the site all that much." |
| Originally posted by TOR you guys refuse to buy a vinyl you like just because the producer happens to have done something unfair. |
| Originally posted by Real Maar my point being: wat hij gedaan heeft, zoiets doet ge gewoon niet. |
| Originally posted by Xilver Langs de andere kant: ik vraag altijd een voorschot bij mijn klanten. Bij een huidige klant heb ik dat uit vertrouwen niet gedaan, en ik heb nu ook al weken niets meer van die mens gehoord. Maar ik weet ook dat het deels mijn schuld is door geen voorschot te vragen. Point being: if you're too nice, expect to be screwed over some time. Getuigt ook gewoon van weinig professionaliteit. Bij mij: meer werk dan afgesproken, meer betalen, simple as that. |

| Originally posted by Real Ik vind het ook "dom" dat hij geen voorschot gevraagd heeft. Maar dat geeft Santiago geen reden om hem te bestelen h�. |

Onder ons gezegd en gezwegen, verder dan linken naar en posten in die thread ga ik niet gaan. Ik zit daar wel fel te doen en al, maar da's gewoon een beetje om em bang te doen krijgen en te laten betalen. Heb wel te doen voor Haajdrojt, hij had gereplied dat ze de kerel es een lesje moesten leren; half uur later had hij het door wie het was, heeft ie begrijpelijkerwijze zijn post ge-edit.
| Originally posted by Belgian Bonzai Heb wel te doen voor Haajdrojt, hij had gereplied dat ze de kerel es een lesje moesten leren; half uur later had hij het door wie het was, heeft ie begrijpelijkerwijze zijn post ge-edit. |
$150 is wel goedkoop. Maar als dat zijn eerste slechte ervaring is met dat soort zaken, dan mag hij gelukkig zijn. Maar met zwartwerk sta je natuurlijk niet sterk in je schoenen.
| Originally posted by Real Gaat ge iemand zen auto stelen als de deur niet op slot is? ![]() Ik vind het ook "dom" dat hij geen voorschot gevraagd heeft. Maar dat geeft Santiago geen reden om hem te bestelen h�. |
| Originally posted by Real Maar dat geeft Santiago geen reden om hem te bestelen h�. |
| Originally posted by Belgian Bonzai Time is money en dus is dat diefstal imo. |
| Originally posted by X-Tune Dan heb ik niet alles gelezen. Die Santiago heeft nu de website toch niet of ligt dat anders? |
| Originally posted by Jasperovitsj www.santiagonino.com |

hip 
suggestie... custom title 
| Originally posted by X-Tune onder welke categorie valt hij ? |
Ok�, het is erover, maar ik kan de creativiteit erachter ten zeerste apprecieren!

| Originally posted by Jasperovitsj Ok�, het is erover, maar ik kan de creativiteit erachter ten zeerste apprecieren! |
| Originally posted by Belgian Bonzai Allez, ik ga weer on-topic. Ei, wat bedoel je met custom titles? |
Bleh, die reacties van Santiago, zo enorm kinderachtig.
On-topic:
hup hup Lucas & Beltram - Trust Me 
haha, moest die santiago nino nu eens vriendelijk terug reageren in die topic, maar nee, hij zet zijn capslock op en begint iedereen voor rotte vis uit te schijten, ni al te tactisch
| Originally posted by Bertn haha, moest die santiago nino nu eens vriendelijk terug reageren in die topic, maar nee, hij zet zijn capslock op en begint iedereen voor rotte vis uit te schijten, ni al te tactisch |
Tjah, uit Santiago's reacties kon ik anders wel genoeg afleiden...
Punisher heeft zich altijd hoffelijk en correct gedragen, en hij heeft zijn argumenten ook gestaafd met bewijzen. Dan was het aan Santiago om zelf te reageren en die bewijzen te weerleggen op een fatsoenlijke manier. Als je dan begint te schelden en jezelf tegen te spreken in elke post, dan zegt dat wel wat over de kracht van uw argumenten en de waarheid van uw beweringen vind ik.
Het gaat hier zwaar offtopic 
Die Santiago Ni�o is op de IRC chat van ETN ook al onnozel kome doen. Constant vragen of mensen naar zn set luisterden, en als we dan es 'neen' zeiden begon em pas los te barsten
hetzelfde geldt voor DJ Danjo >> raaaaaaaaaaaaar mensen!!!