TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Watskeburt
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Siesta on Jun-17-2005 21:56:

vind beetje jammer dat sommige mensen over "kenker" vallen. hoevaak zeg je wel niet tyfus, of tering, die ziekten waren 1000 x erger dan kanker (in omvang van hoeveelheid mensen die eraan overlijdt).

natuurlijk is kanker een ziekte die hedendaags nog veel voorkomt. maar juist door dat ze er weer tegenin gaan (kankerbestrijding) worden ze minder populair. Laat ze lekker geld inzamelen, en niet met muziek gaan bezighouden....

conclusie: van een mug een olifant maken


Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 22:03:

quote:
Originally posted by New Wave
Tuurlijk bram, als we het allemaal maar op jouw manier bekijken huh.

En trouwens Bram....ik snap niet wat je allemaal wijs loopt te lullen want als remy mensen de ergste ziektes toewenst dan vind je het allemaal zo overdreven prachtig. Maar als iemand de ziekten vervormd in een liedje stopt dan vind je zoiets maar niet kunnen. Beetje tegenstrijdig he Bram! Je moet niet zo lopen zeiken knul!



Tegenstrijdig, hoor wie het zegt


Posted by New Wave on Jun-17-2005 22:22:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Tegenstrijdig, hoor wie het zegt


New Wave wins, fatality, FLAWLESS VICTORY!


Posted by jp on Jun-17-2005 22:28:

Ok New Weef is aan de beurt
New Weef, alsof je dat niet wist
En ik dizz tot de motherfucking thread vol is
Heb pas wiet als ik plantjes inwissel
Dan ben ik pas stoned yo *uhh*, fo' shizzle
Je zeikt maar ik maak hou niet van dat soort grappen
Je zuigt aan m'n pik, op elke post zitten te happen


Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 22:37:

quote:
Originally posted by New Wave
New Wave wins, fatality, FLAWLESS VICTORY!


Babality


Posted by Tim81 on Jun-19-2005 14:55:

Gisteravond op het Kasteelplein in Breda gooide zowel Marcella als Roog een remix van Erick E van 'Watskeburt' er in... Het nummer wordt dus ook in de dancescene snel opgepakt !


Posted by Djeebie on Jun-19-2005 15:46:

Heeft iemand hier toevallig de instrumentale versie van Watskeburt? Of weet iemand een link?


Posted by DjRV on Jun-27-2005 07:02:

quote:
http://rapidshare.de/files/2483466/De_Jeugd_Van_Tegenwoordig_-_Stofzuiger-CDS-NL-2005-TiP.rar.html


de nieuwe


Posted by Roger on Jun-27-2005 11:18:

quote:
Originally posted by DjRV
de nieuwe


vind die andere eigelijk geen hol aan

veel te serieus/vrouwen denigrerend


Posted by arjoderoon on Jun-27-2005 18:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tis een afglijdende schaal. Was " hi ha hondelul " vroeger al heel wat, tegenwoordig stelt "Hamas, Hamas, joden aan het gas!" niets meer voor. Wat kan nog wel, wat kan nog niet? Ik vind kanker niet kunnen. Het argument 'dat het lekker bekt' slaat daarom ook helemaal nergens op. Mensen die kanker hebben gehad of mensen kennen die kanker hebben vinden dat ook niet lachen: "Ach laat ze maar, het bekt zo lekker". Nee het bekt NIET lekker en het is ook NIET lekker om te hebben.

Nu is dit normaal, morgen is het normaal om de koningin een hoer te noemen, en overmorgen om iedereen uit te scheldden voor wat je zelf wil. Ja jongens, want dat bekt zo lekker.... Waar trek je de grens?



x2

maar ja, er is tegenwoordig toch al zo weinig fatsoen en respect voor elkaar. en ik zeg niet dat ik het kwetsend vind, al vind ik die denigrerende opmerking over de "leden van bond tegen het vloeken" wel ondoordacht. die mensen staat tenminste voor hun overtuiging...


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.